Mitä teinihommia olet harrastanut vielä yli-ikäisenä?
Minä tilasin itselleni MeKaks-lehteä vielä melkein kolmekymppisenä. Itse asiassa siihen asti kun lehden ilmestyminen lopetettiin. Kukaties tilaisin vieläkin jos se ilmestyisi.
Kommentit (91)
Seurustelin joskus opettajan kanssa, jolla oli lieviä itsetuntovaikeuksia, sillä keskustelujemme seurauksena selvisi, että tiedän esim. kirjallisuudesta paljon enemmän kuin hän.
Kuuntelin Rasmuksen levyä ja innostuttuani kehumaan kappaleita, hän totesi kuinka söpöä on, että hänen kolmetoistavuotiaalla pojallaan on samanlainen musiikkimaku kanssani :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailin netissä deitti-ilmoituksiin: Oon 24wee muija Helsingistä, vihreet silmät, brune pitkä tai puolipitkä tukka, 172cm/60kg/b75. Kiinnostaako?
Vastailitko ikäisillesi miehille vai nuoremmille kundeille? Minulla oli tapana chattailla netissä joittenkin lukioikäisten jätkien kanssa yliopiston koneelta. En kaivannut yhtään mihinkään aikuisten maailmaan silloin vaan pakenin mielummin nuoruuteen päin.
Eikä! Minä muistan joskus kaksvitosena kun kaverini kertoivat jotain juttua elämästään kun olivat avoliitossa joidenkin päälle kolmekymppisten miesten kanssa. Minä samaan aikaan chättäsin netissä 18v jätkän kanssa. Silloin se tuntui aika nololta, mutta en olisi halunnut vaihtaa roolia heidän kanssaan. Heillä oli omat jutut ja minulla minun.
Kuunteen joskus teini musiikkia: uniklubi, skandaali, ezkimo, Stig dogg, gunther :D
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus opettajan kanssa, jolla oli lieviä itsetuntovaikeuksia, sillä keskustelujemme seurauksena selvisi, että tiedän esim. kirjallisuudesta paljon enemmän kuin hän.
Kuuntelin Rasmuksen levyä ja innostuttuani kehumaan kappaleita, hän totesi kuinka söpöä on, että hänen kolmetoistavuotiaalla pojallaan on samanlainen musiikkimaku kanssani :-)
Mä olin eräissä juhlissa, JVG oli esiintymässä ja mua huvitti kuinka salillinen aikuisia ihmisiä biletti saman musan tahtiin kuin mun teinit.
Itsehän teini-ikä kohtauksen iskiessä bailaan kuuntenlen Paradisioo, Haddawayta, Sabrinaa ja joskus *punastuu* nkotb:tä. Jotenkin se on coolimpaa kuin jvg 😘
Mun mies on kohta 50-vuotias ja edelleen joka viikonloppu ja tietysti kaikki lomat, kääntää unirytminsä teinien tapaan. Eli valvoo myöskään yöhön (tai aamuun) ja nukkuu pitkälle aamuun. En käsitä miksi noin täytyy tehdä, koska sitten on koko viikon ihan väsynyt kun pitää nousta seiskalta ja iltaisin ei saa unta.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko myös kaupan edessä räkimistä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kohta 50-vuotias ja edelleen joka viikonloppu ja tietysti kaikki lomat, kääntää unirytminsä teinien tapaan. Eli valvoo myöskään yöhön (tai aamuun) ja nukkuu pitkälle aamuun. En käsitä miksi noin täytyy tehdä, koska sitten on koko viikon ihan väsynyt kun pitää nousta seiskalta ja iltaisin ei saa unta.
Noin minäkin teen viikonloppuisin. Olen 58-v. nainen. Yöllä valvominen on mulle luontaista ja aamuheräämiset tietysti tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Demin irtonumeroita. Ja siis en sitä teininä lukenut.
Olin varmaan jotain 30 silloin. Samoin koitin tupakkaa.
Minä olen myös joskus aikuisiällä ostanut satunnaisesti tupakkaa ja vedellyt sitä jossain metsässä piilossa. Olen myös yli kolmekymppisenä käynyt bilettämässä narutopissa ja farkkuhameessa teinihelvetti Arkadiassa eli Arkussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta valvomisesta tulee tietty vapaudentunne. Valvon, koska voin. Voi edes parina iltana irroittautua perusarjesta.
T: N39 joka harrastaa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko myös kaupan edessä räkimistä?
No eipä ole sitä tullut harrastettua.
Mutta ostin kyllä hieman iäkkäämpänä moposkootterin ja käytyäni paikallisessa parturissa hiustenleikkussa, parturi totesi, ettei moposkootterilla aja kuin teinitytöt :-)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 4 kymppinen mies ja teen tuota samaa jopa arkena ja viikonloppuina. Jatkuvalla syötöllä nukun pommiin töistä. Samaa vänkytystä ja mäkätystä kuulen kaikilta sukulaisilta, tutuilta ja työkavereilta. Mitä vttua se kenellekkään kuuluu ? Vtuttaahan se olla jatkuvasti väsynyt ja nukkua pommiin koko aika, mutta sille ei vain voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen täysiä ysäriteknoa ajaessa. Muuten normaali perheellinen ihminen ja akateeminen.
N45
Ei nykyteinit kuuntele mitään ysäriteknoa vaan nimenomaan keski-ikäiset. Ylipäätään on ihan normaalia kuunnella aikuisenakin musaa, jota on itse kuunnellut teininä. Se ei ole teinimäistä käytöstä.
Teinimäistä olisi, jos sinä nelivitosena fanittaisit nykyteinien suosikkeja kuten jotain höpöhöpöräppäreitä ja billie eilishiä.
Katson innoissani netflixin teinisarjoja kuten 13 reasons why ja sex education.
Tykkään kovasti Nikke Ankaran rikkinäinen prinsessa- kappaleesta ja huudatan sitä yksin ollessani. Katson teinisarjoja (Vampire Diaries, Supernatural) . Juon energiajuomia. Ikää minulla on 39v.
Shoppailua, kahviloissa kaverien kanssa hengailu, laskettelua, sekä käynyt festarrilla ja konserteissa (Cheek nyt viimeisimpänä).
Ette varmaan usko tätä, mutta ostin 40vuotiaana elämäni ekan tupakkaskin ja menin metsään polttamaan tai siis yritin polttaa, lähinnä yskitti. Avioero ja masennus niin tuli olo että "vi""u mie alan kyllä tupakoida !"
Olen myös kalsarikännien jälkeen lähtenyt itsekseni teinihelvettiin, eli parikymppisten suosimaan yökerhoon kiusaamaan dj-parkaa biisitoiveillani (Soita Capellaa!) ja tuuppimaan nuorisoa tanssilattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson teineille suunnattuja elokuvia ja sarjoja. :D Ei tule muuta mieleen.
Mä oon nelkyt ja kattelen Clueless-leffan aina kunnen saa unta ja joku painaa mieltä 💗💗
Katselen myös Buffyn ja Angelin säännöllisesti läpi, yleensä lomalla.
Kuuntelen kotona heviä täysillä ja tanssin kun lapset on koulussa ja mulla on vapaapäivä.
Kesällä istuskelen nurmikolla pussikaljalla.
Mun mielestä elämä on liian lyhyt siihen, että ei tee sitä mistä itse nauttii.
Tämä voisi olla kirjoitamani! <3 Sielunsisko :)
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuntelen räppiä. Sitä ei edes ollut silloin kun olin itse teini.
Oletko ollut teini 60-luvulla? Rap/hiphop on syntynyt jo 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson teineille suunnattuja elokuvia ja sarjoja. :D Ei tule muuta mieleen.
Mä oon nelkyt ja kattelen Clueless-leffan aina kunnen saa unta ja joku painaa mieltä 💗💗
Katselen myös Buffyn ja Angelin säännöllisesti läpi, yleensä lomalla.
Kuuntelen kotona heviä täysillä ja tanssin kun lapset on koulussa ja mulla on vapaapäivä.
Kesällä istuskelen nurmikolla pussikaljalla.
Mun mielestä elämä on liian lyhyt siihen, että ei tee sitä mistä itse nauttii.Tämä voisi olla kirjoitamani! <3 Sielunsisko :)
Oi, ihanaa 💗
Jotkut onnistuivat pahoittamaan mielensä tuosta tekstistäni. Heidän pitäisi varmaan katsella enemmäm Cluelessia 😏
Mikä on teiniangstimusaa? Juustopäät?