Mitä teinihommia olet harrastanut vielä yli-ikäisenä?
Minä tilasin itselleni MeKaks-lehteä vielä melkein kolmekymppisenä. Itse asiassa siihen asti kun lehden ilmestyminen lopetettiin. Kukaties tilaisin vieläkin jos se ilmestyisi.
Kommentit (91)
No Demin keskustelupalstaa yhä luen välillä. Vielä ennen nykyseen ulkoasuun muuttamista kommentoinkin melko aktiivisesti, oliko se nyt viime vai toissa vuonna kun palstalle tuli isot muutokset. Muutoksen jälkeen en ole enää kommentoinut siellä mitään, lukenut vaan satunnaisesti. 28v täytän kesällä.
Muuten en oikein osaa sanoa, olen juuri toissa viikolla käynyt pulkkamäessä saman ikäisen kaverini kanssa pariinkin otteeseen ilman lapsia ja hauskaa oli, puuhun on tullut kiivettyä geokätköä hakiessa jne. Mutta nu on ehkä juttuja joita nimenomaan en tehnyt teininä kun olivat "noloja", vaan lapsena.
Pelannut roolipeli Cthulua. Nainen, 45v.
Pukeutumisvaikutteet emo-punk tyylistä muutamia vuosia sitten.
(Ei tosin välttämättä ole pelkästään teini-ikäisten juttu. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson teineille suunnattuja elokuvia ja sarjoja. :D Ei tule muuta mieleen.
Mä oon nelkyt ja kattelen Clueless-leffan aina kunnen saa unta ja joku painaa mieltä 💗💗
Katselen myös Buffyn ja Angelin säännöllisesti läpi, yleensä lomalla.
Kuuntelen kotona heviä täysillä ja tanssin kun lapset on koulussa ja mulla on vapaapäivä.
Kesällä istuskelen nurmikolla pussikaljalla.
Mun mielestä elämä on liian lyhyt siihen, että ei tee sitä mistä itse nauttii.
On ihan normaalia katsella uudestaan elokuvia ja sarjoja joista on nuorena tykännyt, mutta ootko katsellut mitään uusia teineille suunnattuja elokuvia ja sarjoja? Itse katsoin just toisen kerran elokuvan To All The Boys I’ve Loved Before ja oon kyllä muutenkin käynyt aika hyvin Netflixin nuorille suunnatun tarjonnan läpi.
Joku mainitsi täällä Sex Educationin ja Supernaturalin jotka olen myös katsonut. En ollut edes ajatellut että ne olis jotenkin erityisesti nuorille suunnattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nelkyt ja kattelen Clueless-leffan aina kunnen saa unta ja joku painaa mieltä 💗💗
Kuuntelen kotona heviä täysillä ja tanssin kun lapset on koulussa ja mulla on vapaapäivä.
Mun mielestä elämä on liian lyhyt siihen, että ei tee sitä mistä itse nauttii.On ihan normaalia katsella uudestaan elokuvia ja sarjoja joista on nuorena tykännyt, mutta ootko katsellut mitään uusia teineille suunnattuja elokuvia ja sarjoja? Itse katsoin just toisen kerran elokuvan To All The Boys I’ve Loved Before ja oon kyllä muutenkin käynyt aika hyvin Netflixin nuorille suunnatun tarjonnan läpi.
Joku mainitsi täällä Sex Educationin ja Supernaturalin jotka olen myös katsonut. En ollut edes ajatellut että ne olis jotenkin erityisesti nuorille suunnattu.
Nykyiset nelikymppiset olivat vähän yli-ikäisiä Cluelessille jo silloin kun se tuli ensi-iltaan. En usko että monikaan sitä silloin kävi leffateatterissa katsomassa, vaikka nyt sitä katsoisi silmä kovana.
No joskus tulee vähän homosteltua.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuntelen räppiä. Sitä ei edes ollut silloin kun olin itse teini.
Kuinka vanha sä oikein olet?! 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä elämä on liian lyhyt siihen, että ei tee sitä mistä itse nauttii.
As if!
Aina massiivisen opiskelustressin alla rentoudun parhaiten pelaamalla Simsiä. N25 :D
Joku mainitsi Cluelessin. Sekin on hyvä, mutta oma suosikkini on Fuckin Åmål. Katson sen aina kipeänä tai alakuloisena.
Huudatan 6ix9inea täysillä mun keskiluokkaisessa Volvo V70:ssä ja mulla on myös pari teinitarraa samaisessa autossa. Omat teinit häpeää tätä aivan valtavasti. Ihastun myös edelleen julkkiksiin.
N43
Minä olen 41 ja yhä edelleen otan vähän nokkiini jos joku luulee minua nuoremmaksi. Ja tosiaan, ikä on 41 eikä 14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen täysiä ysäriteknoa ajaessa. Muuten normaali perheellinen ihminen ja akateeminen.
N45
Ei nykyteinit kuuntele mitään ysäriteknoa vaan nimenomaan keski-ikäiset. Ylipäätään on ihan normaalia kuunnella aikuisenakin musaa, jota on itse kuunnellut teininä. Se ei ole teinimäistä käytöstä.
Teinimäistä olisi, jos sinä nelivitosena fanittaisit nykyteinien suosikkeja kuten jotain höpöhöpöräppäreitä ja billie eilishiä.
Minä kuuntelen post malonea ja suomiräppäreitä... oon nelkytkaks ja nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä elämä on liian lyhyt siihen, että ei tee sitä mistä itse nauttii.On ihan normaalia katsella uudestaan elokuvia ja sarjoja joista on nuorena tykännyt, mutta ootko katsellut mitään uusia teineille suunnattuja elokuvia ja sarjoja? Itse katsoin just toisen kerran elokuvan To All The Boys I’ve Loved Before ja oon kyllä muutenkin käynyt aika hyvin Netflixin nuorille suunnatun tarjonnan läpi.
To All The Boys I’ve Loved Before oli pitkästä aikaa hyvä romcom, vaikka onkin teineille suunnattu ja Clueless on edelleen yhtä ihana kuin teininä (onhan se Jane Austen filmatisointi).
N41
Vierailija kirjoitti:
Mikä on PV? Joku landejen juttu?
Mopedi
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin itselleni MeKaks-lehteä vielä melkein kolmekymppisenä. Itse asiassa siihen asti kun lehden ilmestyminen lopetettiin. Kukaties tilaisin vieläkin jos se ilmestyisi.
Minäkin luin sekä Mekaks- että Sinäminä-lehtiä yli kaksikymppisenä. Teininä en niihin koskenutkaan. Silloin luin Reginaa, Annaa, Menaisia ja joskus Jallua. Teinilehdet löysin vasta kun se ikä olisi pitänyt olla jo ohi. Ja kaikki novellit luin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelen mä supernaturaliakin, kaikki kaudet on omana ja ensi viikolla (Suomessa) alkavat uudet jaksot on merkattu kalenteriin.
Pitää tsekata Netflixin tarjonta, kiitos vinkeistä.
Ne nuoruudessa katsotut sarjat on suunnattu teineille silloinkin, on ne teineille vieläkin vaikka aikaa onkin kulunut.
Meidän teini rakastaa Buffya ja ollaan yhdessä sitä katsottu.
Katson joitakin nykyteini-sarjoja.
Sitten vanhempia mm buffy vampyyrintappajaa, angel. Clueless on yksi leffa jonka jaksaa aina katsoa uudestaan ja uudestaan. Katson myös piirrettyjä.
Pidetään kaveriporukalla edelleen välillä kunnon "teinibileitä" joissa on boolia, koristelua, sipsejä jne.
Käytän välillä glitteriä crop-toppeja jne (toki vain yöelämässä)
Kesäisin joskus istuskellaan puistoissa rannoilla ja ne muutamat siiderit venyy ihan kunnon päiväkänniin saakka. Ikää mulla on piakoin 30. Nautin elämästäni! 🙂
Pyjamabileet ja guacamolea.