Elämässäni ei ole mitään hyvää
Olen yrittänyt parantaa elämääni, en ole onnistunut. Lisää kaikkea paskaa tulee koko ajan. Tulkoon. En enää välitä. Toivoisin kuolevani.
Kommentit (80)
Jos on esim. 20 vuotta mennyt huonommin vaan koko ajan, vieläkö joku kehtaa sanoa, että joskus paranee?
Ei tuommoisia kannata toivoa. Ennen pitkää se korjaa meistä jokaiikan pois.
Mutta ensin eletään!!
Vierailija kirjoitti:
Enkä oikein jaksa iloita siitä että minulla on näkökyky. Sori, ei riitä elämän sisällöksi. Ap
En tarkoittanut, että siitä pitäisi iloita tai että se riittäisi elämän sisällöksi, vaan kommentoin tuohon, kun sanoit otsikossa, ettei elämässäsi ole mitään hyvää.
Mutta ymmärrän kyllä pointtisi, ei tuo varmaan lohduta, kun on mieli maassa. Toivottavasti asiat kääntyvät paremmin päin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miksi eläisin, kun en nauti elämästä? En keksi mitään syytä jatkaa tätä paskaa? Ap
Epäilen kyllä suuresti sitä, että jos niinkuin vertaillaan niin kumpi vetää pitemmän korren.
Kerro mikä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos on esim. 20 vuotta mennyt huonommin vaan koko ajan, vieläkö joku kehtaa sanoa, että joskus paranee?
Nää on näitä. Mullakin elämä on jo teini-iästä lähtien ollut todella vaikeaa, ainaista pahan olon ja ongelmien kanssa rämpimistä vaikka on saatu apua ja opiskeltu ja tehty töitä. Ihan sama, kun se oma olo vaan ei parane kuin välillä lyhyeksi ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eläisin, kun en nauti elämästä? En keksi mitään syytä jatkaa tätä paskaa? Ap
Onko sulla perhettä? Lapsia ja puoliso?
:( Oon kans paljon pohtinut tämmösiä... En oo itse vielä 30v edes ja jatkuvalla syötöllä tulee vaivoja, ensin refluksi, viime syksynä vatsavaivat, jatkunut nyt yli 4kk, kolme viikkoa sitten oikea jalka tuli kipeeksi ekä voi kävellä pitkää matkaa :( Hyvästi lenkkeily, lääkäriin soitin, mutta en saanut aikaa, sanottiin vaan, että syö panadolia 3 x päivässä viikon ajan, jos ei auta niin soittaa uudelleen :o Mun elämänlaatu on ainakin laskenut tosi alas, oon jo ihan masentunut näiden oireiden kanssa.
Ei kannata vertailla. Ei tämä ole kilpailu. Meidän molempien elämä on paskaa.
Puolisoni jätti minut. En jaksa työssäni. Vihaan kotiani, mutten voi muuttaa. Lapseni vain pelaa tai kiukuttelee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tein aamulla ihan samoilla mietteillä aloituksen tänne. Jos voisin jotenkin sua auttaa tai tukea niin tekisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt parantaa elämääni, en ole onnistunut. Lisää kaikkea paskaa tulee koko ajan. Tulkoon. En enää välitä. Toivoisin kuolevani.
Et ole ainut minulla koko päivän olo et lähden täältä. Olen kuitenkin jo 56v väsynyt niin väsynyt.Raskasta työtä tehnyt koko ikäni.Uusia asioita koko aja tulee pää ihan sekasi.Ei puhetakaan että eläkkeelle pääsis,kun en ole paljon ollut edes sairaslomalla(ehkä noin 60päivää koko elämänajalla) yrittäminen työura alkoi 18v.Eläke ois 1700netto pärjäis sillä. Parempi ennen lähteä täältä kun alkaa ruikutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla perhettä? Lapsia ja puoliso?
Niiden takia on ihan perusteltua kieltämättä elää, aloittajallakin on lapsi siis. Entä sitten kun ei ole mitään mainituista? Mulla ei ole lapsia, puolisoa tai ketään.
Siis ero.
Sitten on ymmärtää masennuksen.
Ole iloinen, että sinulla on lapsi, jonka seurasta voit iloita. Kaipaat häntä, silloin kun hän ei ole kanssasi. Se on jotain.
En ole enää hyvä vanhempi lapselleni. Joku muu saisi hänet kasvatettua paremmin. Ap
En ole koskaan erossa lapsestani. En nauti hänen kanssaan olosta. Hän vain pelaa, kiukuttelee eikä siivoa jälkiään. Ap
Sellainen, joka jaksaisi tehdä hänen kanssaan jotain. Joka jaksaisi välittää. Ap
Ole läsnä lapsellesi. Ota välillä omaa aikaa vie lapsi hoitoon esim isovanhemmille. Niin saa relata. Ja uutta pontta.
En jaksa enkä halua tehdä lapsen kanssa mitään. Ei ole isovanhempia eikä muita. Ap
Ihan sama olo. Mikään ei innosta eikä tunnu hyvältä. Ei ole edes kummoisesti ruokahalua, oon laihtunutkin tämän takia jo.