Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet miehestä joka lupaa tarjota ruoan ja vie naisensa mäkkäriin

Vierailija
08.02.2019 |

Eikä tässä vielä kaikki. Mies tulee pöytään viiden juustohampurilaisen ja pienen kokiksen kanssa jossa on kaksi pilliä. Mies syö tarjottimelta itse kolme hampurilaista ja kysyy saako syödä vielä neljännen vai onko mulla vielä nälkä. Jatkoon vai ei?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin ensitreffeillä ensimmäisen avomiehen kanssa baarissa. Poika söi makkaraperunat ja katselin nälissäni vierestä. Ei minulla olisi ollut varaa sellaisiin. Myöhemmin poika muutti meille. Nykyään en yhtään ihmettele että köyhällä yh-äidillä meni hermot ja heitti meidät pihalle. Oli miten oli, sillä miehellä olisi ollut varaa maksaa asumisestaan.

ihana

Tosi ihana. Terveisiä Juhalle.

Vierailija
62/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäri ok, se ettei saanut itse valita mitä syö ei ole ok.

Jos joku pyytää ravintolaan syömään ja huomaan, että olemme menossa Mäkkäriin, niin jää kyllä reissu väliiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Lupaa jotakin ja toteuttaa sen kirjaimellisesti. On siis luotettava. Tarjoaa sapuskat, on myös antelias. Kuitenkin valinta osoittaa, että on samalla kulutietoinen, eli luultavasti talous on hyvin hallinnassa. Liiasta romanttisuudesta ei voi syyttää, eli tullee olemaan jatkossakin varsin arkinen. Sinänsä se voi olla hyväkin asia, ei elättele liiallisia toiveita ja pety. Käytännönläheiseltä ja järkevältä ihmiseltä kuulostaisi. Mutta varmaankin edellyttää seurustelukumppanilta/puolisolta oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta toiveittensa selvässä artikuloinnissa. Tämä mies ei taatusti lue ajatuksiasi eikä omin päin tajua, miksi jokin hänen vilpittömästi hyvää tarkoittava teko ei sinua miellyttänytkään. Hän ei hahmota, että hänen omat ehkä erikoisetkin tapansa eivät välttämättä ole toisen mieleisiä. Ellei sitä suoraan kerro. Nämä reunaehdot huomioiden sanoisin, että päätä itse, oletko valmis sopeutumaan siihen, mitä onnistunut suhde kanssaan voi vaatia. 

Järkevä mies syö hampurilaisia? Mahtaa sillä sedällä terveellisyys ja hyvät elämäntavat olla uusi ja outo juttu. En ottaisi koulutettavaksi tuollaista tyyppiä, menköön takaisin äiteensä helmoihin.

palstalla aamusta iltaan makaava mätisäkki puhuu terveellisistä elämäntavoista?

hampurilaisissa ei ole sen enempää epäterveellistä kuin aamupalapaahtoleivissäsikään 

Ai että on hauska huomata, kun jollakin koiralla kalahti taas ja älähdys tuli nopeasti! Syö vain niitä hampurilaisiasi vaikka kuusi päivässä tai joitakin aamupalapaahtoleipiä (oikeasti??). Hävisit tämän taiston. :)

Vierailija
64/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää noista hampurailaista enkä varsinkaan jaetusta juomasta, joten olisin sanonut kiitos ei ja käynyt katsomassa, onko siellä minulle jotain mieluista. Jos ei olisi, istuisin katsomassa, kun mies syö. Ihan seuraamalla syömistä saisi miehestä paljon asioita selville.

Vierailija
65/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo vievänsä minut ulos syömään ja sitten ollaan hodarikärryllä.

Tämä on vähän meidän sisäpiirijuttu, koska sen ensimmäisen kerran kun hän tarjosi hodarin niin hän oli huolissaan että onhan se OK ja minä vastasin, että tietenkin on, tämähän on lähes kuin treffit New Yorkissa...

Aloittajan kuvaamassa tapauksessa söisin sen toisenkin hampurilaisen, ihan piruuttani. Yhden hampurilaisen pitäisi riittää siirtämään nälkää niin, että seuraava ateria olisi jotenkin järjellä koostettu. Neljä hampurilaista on silkkaa ahneutta.

Söin myös sen toisen. Mies katsoi minua tympäntyneenä ja joi siinä niitä limun jämiä.

ap

Veti siis juomankin loppuun vaikka sinulla oli yhä ruoka kesken. Töykeä ja itsekäs.

Vierailija
66/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ikä 20v vai 40v?

40

Vierailija
67/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys aloitukseen. Ei ollut ensimmäinen kerta kun nähtiin tämän miehen kanssa. Ollaan oltu muutama viikonloppu yhdessä minun luonani jo ennen tätä. Ajattelin, että mies haluaa vuorostaan tarjota minulle syötävää kun olen hänelle useamman kerran kokannut asunnollani.

ap

Vierailija
68/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kultakimpale. Älä vaan päästä menemään.

Vierailija
69/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää noista hampurailaista enkä varsinkaan jaetusta juomasta, joten olisin sanonut kiitos ei ja käynyt katsomassa, onko siellä minulle jotain mieluista. Jos ei olisi, istuisin katsomassa, kun mies syö. Ihan seuraamalla syömistä saisi miehestä paljon asioita selville.

Ja mitähän asioita jos saan udella?

Vierailija
70/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo sinun tasostasi naisena.

ja kommenttisi  kertoo sinun tasostasi miehenä.

Vierailija
71/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydätte näitä pösilöitä???

Vierailija
72/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies piti lupauksensa ja nainen on tyypillinen prinsessaharhailija jos ei kelpaa. 

kai tämä oli sarkasmia?

Vierailija
73/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä löydätte näitä pösilöitä???

tinderistä

Vierailija
74/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän asioita jos saan udella?

Tapa syödä kertoo ihmisestä paljon. Siis ahmiiko, pureskeleeko suu auki ja varsinkin se, jos pöytä on sotkuinen syömisen jälkeen, mitä sitten tekee. Lopuksi se, jättääkö astiat pöytään vai viekö sinne minne pitää.

Vierailija
75/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

euron juusto ja 1dl limua on aivan riittävä naiselle.

Iso mies taas kasvaa mukavasti vatsasta neljällä juustohamppiksella. Sinne se munanen mukavasti katoaa rasvavuoren alle, hei hei vaan jorma!

Neljä euron juustoa menee heittämällä. Ei tarvi olla edes läski.

Vierailija
76/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäristä selviää pahimmillaanki ulos alle 20 eurolla jos on kaksi syöjää. Viisi juustoa ja pieni juoma kustantaa 7 euroa mikä tekee 3,5 euroa per ruokailija joka on varsin kohtuullista jos ei ole enää lounasaika.

Vierailija
77/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vienyt vaimoni useasti Mäkkäriin ja maksanut laskun. Monesti vaimo on ottanut euron juuston ja pienet ranskikset.

Olenko nyt huono ihminen/mies?

Vaimosi tuntee sinut liian hyvin eikä halua ongelmia joten tyytyy siihen mikä siellä on halvinta. Vaimo parka.

Vierailija
78/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Lupaa jotakin ja toteuttaa sen kirjaimellisesti. On siis luotettava. Tarjoaa sapuskat, on myös antelias. Kuitenkin valinta osoittaa, että on samalla kulutietoinen, eli luultavasti talous on hyvin hallinnassa. Liiasta romanttisuudesta ei voi syyttää, eli tullee olemaan jatkossakin varsin arkinen. Sinänsä se voi olla hyväkin asia, ei elättele liiallisia toiveita ja pety. Käytännönläheiseltä ja järkevältä ihmiseltä kuulostaisi. Mutta varmaankin edellyttää seurustelukumppanilta/puolisolta oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta toiveittensa selvässä artikuloinnissa. Tämä mies ei taatusti lue ajatuksiasi eikä omin päin tajua, miksi jokin hänen vilpittömästi hyvää tarkoittava teko ei sinua miellyttänytkään. Hän ei hahmota, että hänen omat ehkä erikoisetkin tapansa eivät välttämättä ole toisen mieleisiä. Ellei sitä suoraan kerro. Nämä reunaehdot huomioiden sanoisin, että päätä itse, oletko valmis sopeutumaan siihen, mitä onnistunut suhde kanssaan voi vaatia. 

:D :D Mistähän olet valmistunut psykologiksi? 

Vierailija
79/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

euron juusto ja 1dl limua on aivan riittävä naiselle.

Läski olet jos syöt sitten itse loput neljä ja 3-4 dl limpparia. Ei miehet ja naiset niin erilaisia ole. :) (ps. En tykkää juustosta, saanko syödä kaksi normia ilman juustoa?)

Ainahan voit kaivaa sen juuston pois sieltä välistä.

Vierailija
80/95 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mäkkäri kävis. Mutta ruuan valitsisin itse.

Mutta jos ton olisi tarkoitus olla korvaus jostain tekemästäni palveluksesta ja hemmo on luvannut ruuat tarjota ja vie yhteissummaltaan 7€:n aterialle, jonka itse valitsee, syö siitä itse suurimman osan ja limu pitää jakaa, niin ei enää ikinä.