Mitä mieltä olet miehestä joka lupaa tarjota ruoan ja vie naisensa mäkkäriin
Eikä tässä vielä kaikki. Mies tulee pöytään viiden juustohampurilaisen ja pienen kokiksen kanssa jossa on kaksi pilliä. Mies syö tarjottimelta itse kolme hampurilaista ja kysyy saako syödä vielä neljännen vai onko mulla vielä nälkä. Jatkoon vai ei?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Lupaa jotakin ja toteuttaa sen kirjaimellisesti. On siis luotettava. Tarjoaa sapuskat, on myös antelias. Kuitenkin valinta osoittaa, että on samalla kulutietoinen, eli luultavasti talous on hyvin hallinnassa. Liiasta romanttisuudesta ei voi syyttää, eli tullee olemaan jatkossakin varsin arkinen. Sinänsä se voi olla hyväkin asia, ei elättele liiallisia toiveita ja pety. Käytännönläheiseltä ja järkevältä ihmiseltä kuulostaisi. Mutta varmaankin edellyttää seurustelukumppanilta/puolisolta oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta toiveittensa selvässä artikuloinnissa. Tämä mies ei taatusti lue ajatuksiasi eikä omin päin tajua, miksi jokin hänen vilpittömästi hyvää tarkoittava teko ei sinua miellyttänytkään. Hän ei hahmota, että hänen omat ehkä erikoisetkin tapansa eivät välttämättä ole toisen mieleisiä. Ellei sitä suoraan kerro. Nämä reunaehdot huomioiden sanoisin, että päätä itse, oletko valmis sopeutumaan siihen, mitä onnistunut suhde kanssaan voi vaatia.
Järkevä mies syö hampurilaisia? Mahtaa sillä sedällä terveellisyys ja hyvät elämäntavat olla uusi ja outo juttu. En ottaisi koulutettavaksi tuollaista tyyppiä, menköön takaisin äiteensä helmoihin.
sellainen miesvihasatu tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vienyt vaimoni useasti Mäkkäriin ja maksanut laskun. Monesti vaimo on ottanut euron juuston ja pienet ranskikset.
Olenko nyt huono ihminen/mies?
Luin että monesti vaimo ottanut eron.
Ap ilmeisesti ottamassa eroa, koska mies tarjosi Mäkkärissä ruuan.
Yök. En päästäis jatkoon. Periaatteellinen näkemykseni on, että mäkkäri on p - aa, heseä sen olla pitää.
Mies ei taida olla sinulle sopiva. Itse en haluaisi olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka päättää toisten puolesta mitä muut ravintolassa syövät. Moukan käytöstä. Tällainen ihminen yrittää usein dominoida muissakin jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Lupaa jotakin ja toteuttaa sen kirjaimellisesti. On siis luotettava. Tarjoaa sapuskat, on myös antelias. Kuitenkin valinta osoittaa, että on samalla kulutietoinen, eli luultavasti talous on hyvin hallinnassa. Liiasta romanttisuudesta ei voi syyttää, eli tullee olemaan jatkossakin varsin arkinen. Sinänsä se voi olla hyväkin asia, ei elättele liiallisia toiveita ja pety. Käytännönläheiseltä ja järkevältä ihmiseltä kuulostaisi. Mutta varmaankin edellyttää seurustelukumppanilta/puolisolta oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta toiveittensa selvässä artikuloinnissa. Tämä mies ei taatusti lue ajatuksiasi eikä omin päin tajua, miksi jokin hänen vilpittömästi hyvää tarkoittava teko ei sinua miellyttänytkään. Hän ei hahmota, että hänen omat ehkä erikoisetkin tapansa eivät välttämättä ole toisen mieleisiä. Ellei sitä suoraan kerro. Nämä reunaehdot huomioiden sanoisin, että päätä itse, oletko valmis sopeutumaan siihen, mitä onnistunut suhde kanssaan voi vaatia.
Järkevä mies syö hampurilaisia? Mahtaa sillä sedällä terveellisyys ja hyvät elämäntavat olla uusi ja outo juttu. En ottaisi koulutettavaksi tuollaista tyyppiä, menköön takaisin äiteensä helmoihin.
palstalla aamusta iltaan makaava mätisäkki puhuu terveellisistä elämäntavoista?
hampurilaisissa ei ole sen enempää epäterveellistä kuin aamupalapaahtoleivissäsikään
0/5
Perjantain kunniaksi vähän yritystä provoiluun!
Vierailija kirjoitti:
sellainen miesvihasatu tällä kertaa.
Valitettavasti ei.
Ei kelpaa, ehdottaisin ravintolaa ja sanoisin että kiitos vaan mutta minä maksan oman syömiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vienyt vaimoni useasti Mäkkäriin ja maksanut laskun. Monesti vaimo on ottanut euron juuston ja pienet ranskikset.
Olenko nyt huono ihminen/mies?
Eron ja pienet ranskikset :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa, ehdottaisin ravintolaa ja sanoisin että kiitos vaan mutta minä maksan oman syömiseni.
Kyllä miehen kuuluu maksaa lasku!
no jos ei ekalla tapaamisella tapahdu ja yksittäinen tapaus että mennäänkin mäkkiin niin fine, jos mies tarjoaa kuitenkin lupauksensa mukaan. jos ei ole luvattu mitään tarjoamisia, mutt mies ehdottaa mäkkii niin se on mulle ihan fine. Lähtökohtaisesti haluan kuitenki valita mitä syön, ja tuo kuvailemasi tapaus on aika epäkohteliasta joten en tiedä mitä tekisin, toisaalta ilmaiset kaks hamppariakin menee, en jaksais enempää syödäkkään, juoman jakaminen hieman ärsyttäis. Jos ois ollu puhetta kunnon ravintolaillallisesta niin pettyisin. jos tuo ois ekat tredffit nii tuskin jatkoo tulis ellei mies ois sit muuten tosi mukava tms. pahoittelis tilannetta jotenkin tms.
Eihän siinä mitään, voi viedä mäkkäriin ja tarjota euron juuston, mutta se luvattu ruokatarjous jää edelleen voimaan.
Saisin kyllä suuni auki ja osaisin sanoa, etten tule Mäkkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen kuuluu maksaa lasku!
Ja naisen tarjota siitä hyvästä "jälkkäriä".
Hieno mies! Arvostaa naisen linjoja.
Jo pelkkä mäkkäri ois riittäny siihen, et oisin lähteny käveleen :D Henk.koht. en ite syö ikinä noitten pikaruokaketjujen ruokia, ne on varsin ällöjä. Ei siinä mtn, jos puoliso käy, mut mua on turha ees yrittää viiä moisiin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies! Arvostaa naisen linjoja.
..... Ja tilaa mäkkäristä salaatin ilman salaattikastiketta.