Mitä mieltä olet miehestä joka lupaa tarjota ruoan ja vie naisensa mäkkäriin
Eikä tässä vielä kaikki. Mies tulee pöytään viiden juustohampurilaisen ja pienen kokiksen kanssa jossa on kaksi pilliä. Mies syö tarjottimelta itse kolme hampurilaista ja kysyy saako syödä vielä neljännen vai onko mulla vielä nälkä. Jatkoon vai ei?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies! Arvostaa naisen linjoja.
..... Ja tilaa mäkkäristä salaatin ilman salaattikastiketta.
Liian kallista. Sitäpaitsi se kastike tekee siitä kaloripommin
Mikä kastike? Luitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäri ok, se ettei saanut itse valita mitä syö ei ole ok.
euron juusto ja 1dl limua on aivan riittävä naiselle.
Läski olet jos syöt sitten itse loput neljä ja 3-4 dl limpparia. Ei miehet ja naiset niin erilaisia ole. :) (ps. En tykkää juustosta, saanko syödä kaksi normia ilman juustoa?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Lupaa jotakin ja toteuttaa sen kirjaimellisesti. On siis luotettava. Tarjoaa sapuskat, on myös antelias. Kuitenkin valinta osoittaa, että on samalla kulutietoinen, eli luultavasti talous on hyvin hallinnassa. Liiasta romanttisuudesta ei voi syyttää, eli tullee olemaan jatkossakin varsin arkinen. Sinänsä se voi olla hyväkin asia, ei elättele liiallisia toiveita ja pety. Käytännönläheiseltä ja järkevältä ihmiseltä kuulostaisi. Mutta varmaankin edellyttää seurustelukumppanilta/puolisolta oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta toiveittensa selvässä artikuloinnissa. Tämä mies ei taatusti lue ajatuksiasi eikä omin päin tajua, miksi jokin hänen vilpittömästi hyvää tarkoittava teko ei sinua miellyttänytkään. Hän ei hahmota, että hänen omat ehkä erikoisetkin tapansa eivät välttämättä ole toisen mieleisiä. Ellei sitä suoraan kerro. Nämä reunaehdot huomioiden sanoisin, että päätä itse, oletko valmis sopeutumaan siihen, mitä onnistunut suhde kanssaan voi vaatia.
Järkevä mies syö hampurilaisia? Mahtaa sillä sedällä terveellisyys ja hyvät elämäntavat olla uusi ja outo juttu. En ottaisi koulutettavaksi tuollaista tyyppiä, menköön takaisin äiteensä helmoihin.
Tuossa nyt ei taas ole päätä eikä häntää. Ensinnäkään hampurilaisessa nyt ei ole mitään erityisen epäterveellistä. Toisekseen yksi deittiateria ei paljoa kerro normaaleista elintavoista. Jos popsii pelkkää porkkanaa ja kuitulisää muut päivät, niin ehkä joskus voi hieman herkutella pikaruokapaikassa varsinkin kun kyseessä on tällainen erityisempi tapaus eli deitin vieminen ulos syömään. Kolmanneksi, jos koet että sinun pitää toisia ihmisiä kouluttaa omille ehdottoman ainoille oikeille tavoillesi, niin seurustelu- ja parisuhdeasiat eivät alkuunkaan edes taida olla sun juttu.
Epäkohtelias ja työtön. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vienyt vaimoni useasti Mäkkäriin ja maksanut laskun. Monesti vaimo on ottanut euron juuston ja pienet ranskikset.
Olenko nyt huono ihminen/mies?
Luin että monesti vaimo ottanut eron.
Eron ja pienet ranskikset :D
"Mitä teille sais olla?"
"Avioero ja pienet ranskikset".
Vierailija kirjoitti:
Mies piti lupauksensa ja nainen on tyypillinen prinsessaharhailija jos ei kelpaa.
Ei mitään harhoja vaan aplla on vaikea ajatella kun on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Lupaa jotakin ja toteuttaa sen kirjaimellisesti. On siis luotettava. Tarjoaa sapuskat, on myös antelias. Kuitenkin valinta osoittaa, että on samalla kulutietoinen, eli luultavasti talous on hyvin hallinnassa. Liiasta romanttisuudesta ei voi syyttää, eli tullee olemaan jatkossakin varsin arkinen. Sinänsä se voi olla hyväkin asia, ei elättele liiallisia toiveita ja pety. Käytännönläheiseltä ja järkevältä ihmiseltä kuulostaisi. Mutta varmaankin edellyttää seurustelukumppanilta/puolisolta oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta toiveittensa selvässä artikuloinnissa. Tämä mies ei taatusti lue ajatuksiasi eikä omin päin tajua, miksi jokin hänen vilpittömästi hyvää tarkoittava teko ei sinua miellyttänytkään. Hän ei hahmota, että hänen omat ehkä erikoisetkin tapansa eivät välttämättä ole toisen mieleisiä. Ellei sitä suoraan kerro. Nämä reunaehdot huomioiden sanoisin, että päätä itse, oletko valmis sopeutumaan siihen, mitä onnistunut suhde kanssaan voi vaatia.
Järkevä mies syö hampurilaisia? Mahtaa sillä sedällä terveellisyys ja hyvät elämäntavat olla uusi ja outo juttu. En ottaisi koulutettavaksi tuollaista tyyppiä, menköön takaisin äiteensä helmoihin.
Ei kuulosta anteliaaltakaan tuo yksi juusto. Olisi vaan suoraan antanut apn itse tilata ja maksaa mitä haluaa tuollaisen nuukailun ja nälässä pitämisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies on luotettava, taloudellinen ja romanttinen realisti. Oikea löytö. Onhan yksi cokis ja kaksi pilliä aika romanttista. Jos sinut olis viety johonkin kalliiseen paikkaan, etkä olisikaan syönyt juuri mitään..., hän ei myöskään halunnut lahjoa sinua ruoalla.
Jos ap on alle 10€ nainen, niin sittehän tuo sinulle juuri sopiva mies. Itse et siis osannut vetää tarjoilusta johtopäätöstä?
Mun mies sanoo vievänsä minut ulos syömään ja sitten ollaan hodarikärryllä.
Tämä on vähän meidän sisäpiirijuttu, koska sen ensimmäisen kerran kun hän tarjosi hodarin niin hän oli huolissaan että onhan se OK ja minä vastasin, että tietenkin on, tämähän on lähes kuin treffit New Yorkissa...
Aloittajan kuvaamassa tapauksessa söisin sen toisenkin hampurilaisen, ihan piruuttani. Yhden hampurilaisen pitäisi riittää siirtämään nälkää niin, että seuraava ateria olisi jotenkin järjellä koostettu. Neljä hampurilaista on silkkaa ahneutta.
Eräs tapaamani nuori mies/poika lupasi tarjota ruoan. Mentiin Heseen ja hän ei edes tarjonnut ruokaa, vaan piti itse maksaa..
Tottakai voin maksaa, mutta miksi ensin sanoi tarjoavansa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän meidän sisäpiirijuttu, koska sen ensimmäisen kerran kun hän tarjosi hodarin niin hän oli huolissaan että onhan se OK ja minä vastasin, että tietenkin on, tämähän on lähes kuin treffit New Yorkissa...
Aloittajan kuvaamassa tapauksessa söisin sen toisenkin hampurilaisen, ihan piruuttani. Yhden hampurilaisen pitäisi riittää siirtämään nälkää niin, että seuraava ateria olisi jotenkin järjellä koostettu. Neljä hampurilaista on silkkaa ahneutta.
Söin myös sen toisen. Mies katsoi minua tympäntyneenä ja joi siinä niitä limun jämiä.
ap
Kysyy vielä, että annatko pil lua tänään?
Jos ei anna, niin juustot pussiin ja eteenpäin.
Köyhä pihtari maksakoon itse salaattinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin myös sen toisen. Mies katsoi minua tympäntyneenä ja joi siinä niitä limun jämiä.
ap
HYVÄ!
Mutta sitten tarkentava kysymys; mistä keskustelitte? Vaikuttiko mies muuten kiinnostavalta ihmiseltä?
se hodaritreffiläinen
Minäkin olin ensitreffeillä ensimmäisen avomiehen kanssa baarissa. Poika söi makkaraperunat ja katselin nälissäni vierestä. Ei minulla olisi ollut varaa sellaisiin. Myöhemmin poika muutti meille. Nykyään en yhtään ihmettele että köyhällä yh-äidillä meni hermot ja heitti meidät pihalle. Oli miten oli, sillä miehellä olisi ollut varaa maksaa asumisestaan.
Sanansa mittainen mies ja pitää lupauksensa ;)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin ensitreffeillä ensimmäisen avomiehen kanssa baarissa. Poika söi makkaraperunat ja katselin nälissäni vierestä. Ei minulla olisi ollut varaa sellaisiin. Myöhemmin poika muutti meille. Nykyään en yhtään ihmettele että köyhällä yh-äidillä meni hermot ja heitti meidät pihalle. Oli miten oli, sillä miehellä olisi ollut varaa maksaa asumisestaan.
ihana
Saisi syödä vaikka sen viidennenkin, olen kasvissyöjä. :D
Liian kallista. Sitäpaitsi se kastike tekee siitä kaloripommin