Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutuminen ilman uutta työtä

Vierailija
08.02.2019 |

Jos olet toiminut näin, niin miten asiasi sen jälkeen järjestyivät?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Niitä siltoja ei saisi polttaa takanaan.

Itsekin ollut joskus todella pahassa paikassa, kun ei vaan saa töitä vaikka kuinka yrittää. Kerran oli sitten tilanne, että työhaastattelu meni muuten todella hyvin. Mutta lopuksi haastattelija sanoi, että pitää olla suosittelija. Sanoi vielä, että jos ei löydy todennäköisesti ei valita tehtävään.

Edelliseen työpaikkaan välit poikki. Sitten kaivoin jostain jonkun vuosia vanhan kesätyöpaikan, jossa olin ollut muutaman kuukauden. Suostui suosittelijaksi. Hävetti soittaa ja pyytää suosittelijaksi  :(  ...... No, minut valittiin tehtävään. 

Vierailija
22/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkani on tosi pieni tällä hetkellä, mutta oon saanu vähän säästettyä silti, pidemmillä lomilla oon aina saanut iloisuuteni takaisin ja pirteyttä, perhekin sanonut että eron huomaa, miten työ lannistaa ja alaisten huono kohtelu. olen valmis lähtemään, mitään muuta ei voi enää tehdä, jos meinaan terveenä pysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole polttanut siltoja, mutta en ymmärrä miksi 5 vuoden takaisia ex kollegoita tulisi häiritä, kun tiedot lukee niissä työtodistuksissa.

Introverttien ongelma ja niiden jotka eivät halua olla vaivaksi.

Vierailija
24/26 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran yhdessä työssä kuukauden, lopetin koska palkka ei ollut edes tes:n mukainen, ekat kolme päivää maksettiin pimeänä käteen, tilinauhaa ei saanut ollenkaan ym. No, karenssihan siitä tuli, tietysti🤣 Kuukauden päästä aloitin uuden työn. Ja liitosta soiteltiin perään, missä tilinauha/palkkatodistus... Ite ois kai pitänyt kirjoittaa😁

Vierailija
25/26 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksanut proviisioon perustuvaa palkkausta ja muutenkin hain tehtävään siksi että pääsisin firmassa etenemään sen kautta. Työnkuva oli sellainen, etten pitänyt työstäni ja palkka oli provision vuoksi alhainen. Aloin etsiä vuokratyöfirmojen kautta keikkoja jotta pärjään karenssin yli. Sitten kun luvattiin jonkin verran keikkaa, irtisanouduin. Uutta kokopäivätyötä ei nyt ole, mutta ei kaduta. Sen opin että myyntihommat kierrän vastaisuudessa kaukaa.

Vierailija
26/26 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ool sprait.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan