Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopun elämäni niin katkera

Vierailija
08.02.2019 |

Olen Aallosta valmistunut dippainssi 33 vee. Älyä ja matemaattista päätä kyllä riittää. Mutta syntymälahjaksi on annettu niin ruma naama, etten kelpaa sellaisille naisille, joilla älylliset kyvyt ja kouluttautuminen on samaa tasoa. En millään pysty hyväksymään älyllisesti heikkolahjaisempaa, vähän kouluja käynyttä, isoa ja lihavaa matamia. Koulusta ja vastaavista voisin toki tinkiä, jos olisi nätti/hoikka. Mutta kun yleensä se vähäosaisuus ja lihavuus kulkee käsi kädessä. Kävelevää kodinkonetta en tarvi. Tästä, jos mistä, olen katkera ja vihainen todennäköisesti lopun elämäni.
M33

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täälläkin jatkuvasti jankuteta, että naisen koulutuksella ja varallisuudella ei ole mitään väliä miehille? Kaiken järjen mukaan pitäisi siis löytyä rumia, hyvin koulutettuja sinkkunaisia vaikka miten.

Vierailija
22/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, tää on täällä jo ties kuinka monetta kertaa. Jotain tuoretta tulokulmaa näihin provoihin olisi kiva saada.

Ei ole provo, vaan katkeran miehen tilitys. Voisin jopa hyväksyä sen perusnätin tradenominaisenkin, ei välttämättä tarvi yo-tutkinto olla. Itse harrastan myös liikuntaa ahkerasti. Saattaisi siinä olla elämäntavat, kiinnostuksen kohteet jne hyyvin erilaisia kuin lihavalla kaupan kassalla tai lähihoitajalla. 

AP

No mites se ruma, lihava korkeasti koulutettu nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmasi pitäisi hoitaa ensin!

Vierailija
24/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee edes pari testausta, kokeile seurustella ei niin koulutetun kanssa. Et voi etukäteen tietää, kuinka mukavaa elämää se voikaan olla.

Vierailija
25/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt vaikka Ylen ajankohtaisohjelmia ja uutisia tulee katsottua niin näyttäisi monikin asiantuntija/tutkija/lääkäri ym akateemiikkonainen olevan melkoinen kuikka koponen. Harvoin näkee rempseää kouvola-matamia niissä piireissä. Luulisi että löydät esim yliopiston kirjastosta tms itsellesi täydellisen matchin. t. Rempseä Poritar

Tämä on se juurisyyongelma. Vähän kouluttautuneet eivät pidä huolta itsestään ja syövät epäterveellisesti. Ëhkä sellaista näköalattomuutta elämässä. Vaikka oma vyötärö olisi alle 87, naama säilyy pyöreänä eikä kelpaa niille naisille, joilla on elämässä kunnianhimoa kouluttautua. 

AP

Vierailija
26/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, tää on täällä jo ties kuinka monetta kertaa. Jotain tuoretta tulokulmaa näihin provoihin olisi kiva saada.

Ei ole provo, vaan katkeran miehen tilitys. Voisin jopa hyväksyä sen perusnätin tradenominaisenkin, ei välttämättä tarvi yo-tutkinto olla. Itse harrastan myös liikuntaa ahkerasti. Saattaisi siinä olla elämäntavat, kiinnostuksen kohteet jne hyyvin erilaisia kuin lihavalla kaupan kassalla tai lähihoitajalla. 

AP

En ole nähnyt tällä alalla. Yksi dippa oli vähän pyöreämpi, olisi kelvannut, mutta varattu sekin kun somesta stalkkasi. 

AP

Vierailija
27/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö isä opettanut, että äly kannattaa hyödyntää rahan tekemiseen jos naisia haluaa?

Niin, kysele ohjeita vaikka Hjallikselta, vaikka ei hän niin ruma ole, hassunnäköinen vaan - mutta rikas ja siksi naisten suosikki

Vierailija
28/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symppis tarina tuohon asti "toki voin tinkii muista vaateista, jos on vaa hoikka ja nätti". Et taida itsekään järin älykäs olla -_-

Ai hoikan ja nätin naisen pitäisi sitten katsella köyhän ja ruman riiviön naamaa loppu elämän, häh??

Vierailija
29/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki enemmän rahaa.

Aika halveksivasti puhut kyllä naisista.. ”voisin hyväksyä” ei kukaan halua olla sellaisen kanssa suhteessa joka on just ja just hyväksynyt sut :D

Vierailija
30/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ongelma lienee siinä että harva nätti/hoikka haluaa miestä joka ajattelee rumasti vaatimattoman näköisistä naisista. Useimmat naiset ovat empaattisia ja haluavat miehen joka kohtelee ihmisiä hyvin.

Vierailija
31/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

En ole nähnyt tällä alalla. Yksi dippa oli vähän pyöreämpi, olisi kelvannut, mutta varattu sekin kun somesta stalkkasi. 

AP

Ihan ensiksi lähde avaamaan noita ennakkoluulojasi. Ne taitavat olla merkittävin syy naisettomuuteesi. Itse en jaksaisi noin tylsää ja yksioikoista miestä, vaikka olisit ulkonaäöltäsi adonis.

Vierailija
32/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tapahtuisi, jos vähän pympyriäinen nainen osuisi kohdalle, ja ap tuntisi kovastikin vetovoimaa tähän naiseen, mutta koska ei naisella ole kunnon koulutusta eikä hoikkaa kroppaa, ei ap voisi alkaa suhteeseen. Kyllä tavoitteita saa olla, mutta ehdoton ei kannata olla ns turhissa asioissa.

Vierailija
33/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luonteesi on ruma. Siksi olet yksin, et naamasi takia.

Vierailija
34/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jokseenkin naurettavaa lokerointia - olen jo aika vanha, mutta hyvin sosiaalinen, tunnen satoja ihmisiä ja laidasta laitaan siivoojia, proffia ja kaikenlaisia siltä väliltä.

Älykkäin tapaamani ihminen ei suinkaan ole ollut mikään lukenut ihminen - ei vaan mensalainen ja täysin kunnianhimoton siivooja.

Toisaalta tyhmimpiä, joita olen tuntenut on ollut mm. eräs lääkäri ja eräs korkeakouluja käynyt pääjohtaja.

Vierailija
35/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko tarttua mahdollisuuksiisi ja osaatko muuttua? Tee ihan oikeasti pitkä matka.

Vierailija
36/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Aallosta valmistunut dippainssi 33 vee. Älyä ja matemaattista päätä kyllä riittää. Mutta syntymälahjaksi on annettu niin ruma naama, etten kelpaa sellaisille naisille, joilla älylliset kyvyt ja kouluttautuminen on samaa tasoa. En millään pysty hyväksymään älyllisesti heikkolahjaisempaa, vähän kouluja käynyttä, isoa ja lihavaa matamia. Koulusta ja vastaavista voisin toki tinkiä, jos olisi nätti/hoikka. Mutta kun yleensä se vähäosaisuus ja lihavuus kulkee käsi kädessä. Kävelevää kodinkonetta en tarvi. Tästä, jos mistä, olen katkera ja vihainen todennäköisesti lopun elämäni.

M33

Arvaa miten katkera se iso ja lihava matami on kun joutuu katselemaan kaltaistasi pienituloista ja rumaa miestä?

Vierailija
37/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sinulla on jo lukemattomia kertoja täällä vastattu, jos naamalla et saa niin jää raha ja luonne. Siitä voit sitten valita että kummalla haluat naisesi hurmata. Valinta myös kertoo sinusta varsin paljon ja myös määrittää sen millainen tuo mahdollinen puoliso on ihmisenä.

Itse olin aikoinan vähän samassa tilanteessa mutta en onneksi yhtä katkera ja epätoivoinen. Toive naisen löytymisestä oli toki kova. Mutta tärppäsi se lopulta ja löytyi mukava nuori nainen (sattui myös olemaan ihan hoikka ja nätti) jolla oli myös koulutusta. Pääasia kuitenkin että oli sydän kohdallaan. Ja kertoi sitten myöhemmin että ihastui minuun juuri siksi kun en yrittänyt esittää mitään vaan olin vain oma itseni.

Vierailija
38/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas tosi kaunis ulkonäkö ja paksu tukka mutta olen täysin syrjäytynyt.

Vierailija
39/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jokseenkin naurettavaa lokerointia - olen jo aika vanha, mutta hyvin sosiaalinen, tunnen satoja ihmisiä ja laidasta laitaan siivoojia, proffia ja kaikenlaisia siltä väliltä.

Älykkäin tapaamani ihminen ei suinkaan ole ollut mikään lukenut ihminen - ei vaan mensalainen ja täysin kunnianhimoton siivooja.

Toisaalta tyhmimpiä, joita olen tuntenut on ollut mm. eräs lääkäri ja eräs korkeakouluja käynyt pääjohtaja.

Ehkä sosiaalisesti älykäs ihminen ollut. Ei välttämättä osaisi ratkoa monimutkaista kehärakennetta lujuusopin menetelmillä matriisilaskentaa ja osittaisintegrointia hyödyntäen. 

Vierailija
40/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parikin korkeakoulututkintoa, olen testatusti älykäs, ihan nätti, mutta sosiaalisesti täysin kyvytön ja sen myötä työkyvytön. Diagnoosina Asperger. Käynkö minä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi