Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopun elämäni niin katkera

Vierailija
08.02.2019 |

Olen Aallosta valmistunut dippainssi 33 vee. Älyä ja matemaattista päätä kyllä riittää. Mutta syntymälahjaksi on annettu niin ruma naama, etten kelpaa sellaisille naisille, joilla älylliset kyvyt ja kouluttautuminen on samaa tasoa. En millään pysty hyväksymään älyllisesti heikkolahjaisempaa, vähän kouluja käynyttä, isoa ja lihavaa matamia. Koulusta ja vastaavista voisin toki tinkiä, jos olisi nätti/hoikka. Mutta kun yleensä se vähäosaisuus ja lihavuus kulkee käsi kädessä. Kävelevää kodinkonetta en tarvi. Tästä, jos mistä, olen katkera ja vihainen todennäköisesti lopun elämäni.
M33

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo saanut mieleisesi työn? No mutta, ehkä maailmankuvasi kaipa  avartumista, ei ole hyvä pyöritellä vain matemaattisia kaavoja päässäsi? Käy vaikka vaeltamassa Nepalissa tai jotain. Ehkä ajatuksesi selkiytyvät siellä ja keksit miten parantaa asemaasi.

Ihan hyvä toimistoduuni on. 46k vuodessa. Pomoni on aikanaan samasta koulusta valmistunut, ja tienaa yli 100k. Mahdollisuuksia on lyödä rahoiksi. Toimistomme on toki miesvaltainen, yhtään naista täällä ei ole. Tosin ei sillä niin väliksikään, koska ne ei mulle puhuis kuin välttämättömän pahan.

Ap

46k ei tosin ole kummoinen palkka vaan putoat täysin "tavis" kategoriaan sillä. On ttietysti hienoa, että olet matemaattisesti lahjakas, mutta se on vain yksi ja ainoa taito. Pitäisi olla jotain poikkeavaa, että voisi myös odottaa kumppanilta poikkeavaa. Täysin keskiluokkainen tavispalkka. Taidat pahasti aliarvioida kilpailijoita, koska tuosta kuvauksesta saa sellaisen mielikuvan, ettei sinulla ole oikein mitään erityistä tarjottavaa. Pitäis olla JOTAIN erityistä, jotain persoonnallista tai mikä erottelee?

Itse olen naisena tuossa 100k tuntumassa eikä tälläkään mitenkään erityisen leveästi elellä, vaikka voikin matkustaa eikä tarvitse murehtia laskujen maksua. Ruma en missään nimessä ole, paino on normaalin ylärajalla. Olen myös matemaattisesti lahjakas, mutta siitä ei ole elämässä ollut hyötyä. Kunhan omaa tietyn matemaattisen tason, sen "ylittävä taso" ei auta elämässä eikä varsinkaan parisuhdeasioissa. "Erikoisuus" minussa on se, etten asu Suomessa vaan muutan  maasta toiseen uran perässä.. miehessä täytyy olla jotain poikkeavaa, jotain erityistä. Oma mieheni ei suinkaan tienaa hyvin eikä ole koulutettu, tällä hetkellä ei tienaa mitään, koska on kotona lapsen kanssa. Mutta hän on todella erityisen persoona, omaa myös omanlaisen maailmankatsomuksen. 

Aallon koneelta valmistuneille ihan normi aloitusliksa. Kerran pari työpaikkaa vaihtamalla nousee kyllä lähemmäs 60k

Mikä tuo k tuossa on? Kultaharkkojako/kk?  Eikös pitäisi olla €uroja.

K on SI-järjestelmän suure. Tarkoittaa tuhatta. 

A-haaa, kiitos sinulle.

Vierailija
82/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy plastiikkakirurgilla. Onhan sinulla rahaa.

Tämä. Lisäksi treenaa kroppaa ja harrasta kestävyysliikuntaa. Kehitä tyylitajua ja älä nosta naisia jalustalle, käyttäydy dominoivasti äläkä ole kiltti nössykkä.

Unohdit yhden tärkeimmän: Huumorintajun, mutta se taitaakin olla Luojan lahja, jota ei voi vitsailemalla ja pelehtimällä harjoitella.

Mutta tietysti, kun ihminen on onnellinen, yleensä huumorinkukkakin alkaa kukoistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä palstalla kirjoittavilla miehillä on joku ihme asenne että heidän automaattisesti kuuluisi saada nainen? Ikäänkuin nainen olisi joku hyödyke, eikä ihminen kenellä on omat tunteet ja ajatukset. Ihme suhtautuminen naisiin.

Vierailija
84/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Olen lihava ja korkeasti koulutettu. Olipas taas yleistyksiä...

Vierailija
85/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, tää on täällä jo ties kuinka monetta kertaa. Jotain tuoretta tulokulmaa näihin provoihin olisi kiva saada.

Ei näillä peräkammarinpojilla riitä mielikuvitus monipuolisempaan tarinaan.

Vierailija
86/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt vaikka Ylen ajankohtaisohjelmia ja uutisia tulee katsottua niin näyttäisi monikin asiantuntija/tutkija/lääkäri ym akateemiikkonainen olevan melkoinen kuikka koponen. Harvoin näkee rempseää kouvola-matamia niissä piireissä. Luulisi että löydät esim yliopiston kirjastosta tms itsellesi täydellisen matchin. t. Rempseä Poritar

Selkeästi minua sitten kaivataan takaisin niihin piireihin, jos noin on...

Vierailija
87/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä miehiä on niin vähän että 90% naisista ei sellaista saa, vaikka olisi mitkä koulut käynyt, varsinkin kun hyvännäköinen palomies esimerkiksi kelpuuttaa sen tavisnaisen eikä kysele todistuksen keskiarvon perään. Ap on armoton juntti jos on todellinen henkilö, ota pää pois perseestäsi ja ala elämään.

Vierailija
88/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet irl samanlainen katkeruuteensa tikahtuja, niin siinä syy naisettomuuteesi.

Jos sulle ei kelpaa ruma mutta fiksu ja hoikka, niin mene itseesi. Eikä fiksuus tarkoita akateemista loppututkintoa - on paljon todella daijuja korkeakoulutettuja, ja vastaavasti myös todella fiksuja ei-akateemisia ihmisiä. Luulisi fiksun ihmisen tietävän tämänkin. Ehkä syy parittomuuteesi on vain se, että olet tylsä ja rajoittunut ihminen.

Vierailija
89/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten voi olla tuollainen teesi olen ruma. Eikö kauneus ole katsojan silmässä?

Vierailija
90/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitkohan laskea todennäköisyyden sille että viehättävät naiset kiinnostuvat katkeroituneesta miehestä.

Vierailija
91/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo saanut mieleisesi työn? No mutta, ehkä maailmankuvasi kaipa  avartumista, ei ole hyvä pyöritellä vain matemaattisia kaavoja päässäsi? Käy vaikka vaeltamassa Nepalissa tai jotain. Ehkä ajatuksesi selkiytyvät siellä ja keksit miten parantaa asemaasi.

Ihan hyvä toimistoduuni on. 46k vuodessa. Pomoni on aikanaan samasta koulusta valmistunut, ja tienaa yli 100k. Mahdollisuuksia on lyödä rahoiksi. Toimistomme on toki miesvaltainen, yhtään naista täällä ei ole. Tosin ei sillä niin väliksikään, koska ne ei mulle puhuis kuin välttämättömän pahan.

Ap

46k ei tosin ole kummoinen palkka vaan putoat täysin "tavis" kategoriaan sillä. On ttietysti hienoa, että olet matemaattisesti lahjakas, mutta se on vain yksi ja ainoa taito. Pitäisi olla jotain poikkeavaa, että voisi myös odottaa kumppanilta poikkeavaa. Täysin keskiluokkainen tavispalkka. Taidat pahasti aliarvioida kilpailijoita, koska tuosta kuvauksesta saa sellaisen mielikuvan, ettei sinulla ole oikein mitään erityistä tarjottavaa. Pitäis olla JOTAIN erityistä, jotain persoonnallista tai mikä erottelee?

Itse olen naisena tuossa 100k tuntumassa eikä tälläkään mitenkään erityisen leveästi elellä, vaikka voikin matkustaa eikä tarvitse murehtia laskujen maksua. Ruma en missään nimessä ole, paino on normaalin ylärajalla. Olen myös matemaattisesti lahjakas, mutta siitä ei ole elämässä ollut hyötyä. Kunhan omaa tietyn matemaattisen tason, sen "ylittävä taso" ei auta elämässä eikä varsinkaan parisuhdeasioissa. "Erikoisuus" minussa on se, etten asu Suomessa vaan muutan  maasta toiseen uran perässä.. miehessä täytyy olla jotain poikkeavaa, jotain erityistä. Oma mieheni ei suinkaan tienaa hyvin eikä ole koulutettu, tällä hetkellä ei tienaa mitään, koska on kotona lapsen kanssa. Mutta hän on todella erityisen persoona, omaa myös omanlaisen maailmankatsomuksen. 

Joo, ei joku 50k vuodessa tee nykyään enää vaikutusta keneenkään. On se tietenkin työtöntä tai matalapalkka/osa-aikatyötä parempi, mutta kuka kuka tuollaista tekevää ihmistä edes kumppaniksi harkitsee. Jos rahaa on kunnolla, niin sitten sitä voi jopa näyttää, mutta ei tuommoisella keskiarvotulolla paljon vielä kannata pröystäillä.

Vierailija
92/99 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täälläkin jatkuvasti jankuteta, että naisen koulutuksella ja varallisuudella ei ole mitään väliä miehille? Kaiken järjen mukaan pitäisi siis löytyä rumia, hyvin koulutettuja sinkkunaisia vaikka miten.

Ehkei sellasia ole. Yliopistolla ei näy rumia naisia ollenkaan vaan jokainen huolehtii itsestään ainakin jossain määrin

Vierailija
93/99 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täälläkin jatkuvasti jankuteta, että naisen koulutuksella ja varallisuudella ei ole mitään väliä miehille? Kaiken järjen mukaan pitäisi siis löytyä rumia, hyvin koulutettuja sinkkunaisia vaikka miten.

Ehkei sellasia ole. Yliopistolla ei näy rumia naisia ollenkaan vaan jokainen huolehtii itsestään ainakin jossain määrin

Ei ole ei. Yliopistolla opiskelevat tietävät osittain ulkonäön merkityksen työnhaussa. Myös tulevaisuudentoivo ja näkymät kannustavat pitämään itsestään huolta. Heikompi aines ei jaksa pitää itsestänsä huolta, kun tulevaisuus näyttää toivottomalta ja ainoa lohtu elämään on kenties syöminen, alkoholi, tupakointi ja muut vastaavat asiat. 

Vierailija
94/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten voi olla tuollainen teesi olen ruma. Eikö kauneus ole katsojan silmässä?

Rumia ihmisiä on olemassa. On tutkittukin, että on universaalisti kauniina pidettyjä ulkonäköpiirteitä kuten sopusuhtaiset kasvojen mittasuhteet ja symmetria. Ihminen jota suurin osa pitää fyysisesti epämiellyttävän näköisenä on ihminen, joka on määritelmällisesti ruma. Itse olen tällainen, kasvonpiirteeni ovat täysin kauneusihanteiden vastaiset.

Vierailija
95/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä suht nuori, joten kukaan ei ihmettele jos vaihdat toimintaympäristöjäsi.

Saatat esim olla joogasalin ainoa mies, mutta ensin sinun on kiinnostuttava joogasta.

Kyse on itsetunnosta, ja tuossa ihme lokeroinnista. Tyhmät ihmiset kuten ennen Pohjanmaalla, haluaa lokeroida kaikki selviin lokeroihin, jotta voi itse paremmin hahmottaa ja hallita. Kuitenkaan ei ole kahta samanlaista ihmistä missään.

Kun lokeroit ihmisiä muista että se lihava on voinut olla laiha. Opettele kuuntelemaan ihmisiä.

Älä odota keneltäkään mitään.

Vierailija
96/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja älykäs insinöörinainen. Jostain syytä minuun vetoaa itseäni alempitasoiset miehet. Ammattikoulun käyneet körilään, joilla on kädentaitoja esim. talon remontoimiseen tai auton korjaamiseen. He ovat aitoja ja mukavia. Kouluttautuneemmat miehet luulevat itsestään monesti liikoja ja kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella.

Vierailija
97/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi olla noin itsekeskeinen? Tai siis voi, mutta vika on luonteessa ei ulkonäössä. Useimmat on jollain tavalla epäsymmetrisiä.

Kesällä voit osallistua vaikka ympäristökeskuksen retkille, niitä on myös Espoossa. Katso luontoa ja huomaa sen monimuotoisuus. Kaikelle on paikkansa. Sinullekin. Retkillä on naisiakin.

Vierailija
98/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt vaikka Ylen ajankohtaisohjelmia ja uutisia tulee katsottua niin näyttäisi monikin asiantuntija/tutkija/lääkäri ym akateemiikkonainen olevan melkoinen kuikka koponen. Harvoin näkee rempseää kouvola-matamia niissä piireissä. Luulisi että löydät esim yliopiston kirjastosta tms itsellesi täydellisen matchin. t. Rempseä Poritar

Tämä on se juurisyyongelma. Vähän kouluttautuneet eivät pidä huolta itsestään ja syövät epäterveellisesti. Ëhkä sellaista näköalattomuutta elämässä. Vaikka oma vyötärö olisi alle 87, naama säilyy pyöreänä eikä kelpaa niille naisille, joilla on elämässä kunnianhimoa kouluttautua. 

AP

No ei pidä paikkaansa. Esim kaupat on täynnä nättejä laihoja myyjiä eli ovat vähänkoulutettuka. Munkin isossa lähikaupassa ei ole yhtään ylipainoista myyjää. Ison ostoskeskuksen myyjistä en muista yhtän ylipainoista myyjää, jne.

Vierailija
99/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin naisen kuin naisen vaan en enää halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi