Olen lopun elämäni niin katkera
Olen Aallosta valmistunut dippainssi 33 vee. Älyä ja matemaattista päätä kyllä riittää. Mutta syntymälahjaksi on annettu niin ruma naama, etten kelpaa sellaisille naisille, joilla älylliset kyvyt ja kouluttautuminen on samaa tasoa. En millään pysty hyväksymään älyllisesti heikkolahjaisempaa, vähän kouluja käynyttä, isoa ja lihavaa matamia. Koulusta ja vastaavista voisin toki tinkiä, jos olisi nätti/hoikka. Mutta kun yleensä se vähäosaisuus ja lihavuus kulkee käsi kädessä. Kävelevää kodinkonetta en tarvi. Tästä, jos mistä, olen katkera ja vihainen todennäköisesti lopun elämäni.
M33
Kommentit (99)
Käy korjauttamassa naamaas kirurgilla tai hanki itsetunto
Syytä vanhempias ja sipilää siitä et oot ruma ja antisosiaalinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa lihavia, naispuolisia dippainssejä, Puskii!
Ne on pääsääntöisesti lähempänä 50-vuotiaita. Lisääntymisikäisestä nuoresta naisesta nyt on kyse.
Ap
Millainen isä olisit?
Nyt on itsetutkiskelun paikka
Lapsi olisi RUMA ja onneton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, tää on täällä jo ties kuinka monetta kertaa. Jotain tuoretta tulokulmaa näihin provoihin olisi kiva saada.
Ei ole provo, vaan katkeran miehen tilitys. Voisin jopa hyväksyä sen perusnätin tradenominaisenkin, ei välttämättä tarvi yo-tutkinto olla. Itse harrastan myös liikuntaa ahkerasti. Saattaisi siinä olla elämäntavat, kiinnostuksen kohteet jne hyyvin erilaisia kuin lihavalla kaupan kassalla tai lähihoitajalla.
AP
Jokseenkin naurettavaa lokerointia - olen jo aika vanha, mutta hyvin sosiaalinen, tunnen satoja ihmisiä ja laidasta laitaan siivoojia, proffia ja kaikenlaisia siltä väliltä.
Älykkäin tapaamani ihminen ei suinkaan ole ollut mikään lukenut ihminen - ei vaan mensalainen ja täysin kunnianhimoton siivooja.
Toisaalta tyhmimpiä, joita olen tuntenut on ollut mm. eräs lääkäri ja eräs korkeakouluja käynyt pääjohtaja.
Laita esimerkki
miten tämän yritysjohtajan tyhmyys on ilmennyt
mitä..eikö?
Vierailija kirjoitti:
Käy plastiikkakirurgilla. Onhan sinulla rahaa.
Tämä. Lisäksi treenaa kroppaa ja harrasta kestävyysliikuntaa. Kehitä tyylitajua ja älä nosta naisia jalustalle, käyttäydy dominoivasti äläkä ole kiltti nössykkä.
Kertoiko siivooja olevansa mensan jäsen?
Missä tapasitte..ai töissä?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa näitä miehiä jotka tulee hakemaan sääliä naisilta vauvapalstalta. Kasvattakaa pallit niin niitä naisiakin voi alkaa näkymään.
Miesvauvat XD.
Lääkäri ja yritysjohtaja eivät ole tyhmiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo saanut mieleisesi työn? No mutta, ehkä maailmankuvasi kaipa avartumista, ei ole hyvä pyöritellä vain matemaattisia kaavoja päässäsi? Käy vaikka vaeltamassa Nepalissa tai jotain. Ehkä ajatuksesi selkiytyvät siellä ja keksit miten parantaa asemaasi.
Ihan hyvä toimistoduuni on. 46k vuodessa. Pomoni on aikanaan samasta koulusta valmistunut, ja tienaa yli 100k. Mahdollisuuksia on lyödä rahoiksi. Toimistomme on toki miesvaltainen, yhtään naista täällä ei ole. Tosin ei sillä niin väliksikään, koska ne ei mulle puhuis kuin välttämättömän pahan.
Ap
Jos sulle ei edes puhuta, niin se ei kyllä johdu ulkoisesta rumuudesta. Kyse on mahdollisesti enemmänkin asenteestasi, käytösksestäsi ja/tai luonteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Tapasimme aa-kerhossa
Siellä olen tavannut kaikki nämä lääkärit sun muut
missäs vanha akka niitä muutoin tapaisi
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ja yritysjohtaja eivät ole tyhmiä ihmisiä.
Itse ainakin haluaisin että esim käteni operoisi huippunero lääkäri, vaikka olisi sitten sosiaalisesti onneton. Sosiaalisesti älykkäät eivät useinkaan kykene keskittymään yhteen asiaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, tää on täällä jo ties kuinka monetta kertaa. Jotain tuoretta tulokulmaa näihin provoihin olisi kiva saada.
Ei ole provo, vaan katkeran miehen tilitys. Voisin jopa hyväksyä sen perusnätin tradenominaisenkin, ei välttämättä tarvi yo-tutkinto olla. Itse harrastan myös liikuntaa ahkerasti. Saattaisi siinä olla elämäntavat, kiinnostuksen kohteet jne hyyvin erilaisia kuin lihavalla kaupan kassalla tai lähihoitajalla.
AP
No mites se ruma, lihava korkeasti koulutettu nainen?
En ole nähnyt tällä alalla. Yksi dippa oli vähän pyöreämpi, olisi kelvannut, mutta varattu sekin kun somesta stalkkasi.
AP
Ihan ensiksi lähde avaamaan noita ennakkoluulojasi. Ne taitavat olla merkittävin syy naisettomuuteesi. Itse en jaksaisi noin tylsää ja yksioikoista miestä, vaikka olisit ulkonaäöltäsi adonis.
Äitini on käynyt vain lukion. Isäni on tekniikan tohtori. Käytännössä äitini on ollut koko elämänsä kävelevä kodinkone ja elänyt isäni siivellä. En halua tämmöistä elämää elää. Odotan toiseltakin osapuolelta jonkinlaista kunnianhimoa työelämässä. Todennäköisesti kovin tyhmän kanssa en muutenkaan osaisi elää. Omat mielenkiinnon kohteet saattavat olla niin pahasti ristiriidassa, ettei yhteiselosta välttämättä tulisi mitään.
AP
Äitisi jääminen "kodinkoneeksi" tuskin johtui älyn puutteesta vaan vanhempiesi vanhanaikaisista asenteista. Valitettavasti olet siirtänyt nämä ajatukset suoraan omaan elämääsi ja ajattelet että oma kumppanisi eläisi kuten äitisi jos et ota jo valmiiksi piinkovaa uraihmistä.
Kyllä olen huomannut että surullisen usein ne todella nätit naiset eivät ole niitä kaikkein terävimpiä. Tai voisivat ehkä olla jos yhtään haluaisivat käyttää aivokapasiteettejään mihinkään muuhun kuin miettimiseen että mikä on milläkin hetkellä muodissa, mikä meikki sopii minkäkin vaatteen kanssa tai miten saisi itsestään vielä edustavamman näköisen.
Onkohan vaan ruoho vihreämpää siellä aidan toisella puolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
En ole nähnyt tällä alalla. Yksi dippa oli vähän pyöreämpi, olisi kelvannut, mutta varattu sekin kun somesta stalkkasi.
AP
Ihan ensiksi lähde avaamaan noita ennakkoluulojasi. Ne taitavat olla merkittävin syy naisettomuuteesi. Itse en jaksaisi noin tylsää ja yksioikoista miestä, vaikka olisit ulkonaäöltäsi adonis.
Äitini on käynyt vain lukion. Isäni on tekniikan tohtori. Käytännössä äitini on ollut koko elämänsä kävelevä kodinkone ja elänyt isäni siivellä. En halua tämmöistä elämää elää. Odotan toiseltakin osapuolelta jonkinlaista kunnianhimoa työelämässä. Todennäköisesti kovin tyhmän kanssa en muutenkaan osaisi elää. Omat mielenkiinnon kohteet saattavat olla niin pahasti ristiriidassa, ettei yhteiselosta välttämättä tulisi mitään.
AP
Liittyykö sinun mielestäsi siivellä eläminen ainoastaan rahaan? Kukahan kotinne on siivonnut ja ruokanne laittanut kun olet kotona vielä asunut? Kuka on pessyt sinun pyykkisi? Mietipä jos ei äitisi olisi näitä asioita tehnyt, eipä ehkä olekaan niin arvoton kuin miltä silmissäsi näyttää. Tiedätkö, että älykkyyttäkin on monenlaista muutakin? Sinun kohdallasi taitaa toteutua vain ns. kirjaälykkyys joka ei sosiaalisissa suhteissa pitkälle yksinään kanna.
AP, se että olet kouluttautunut ja fiksu (ainakin omasta mielestäsi) ei tarkoita että ansaitset kauniin/hoikan/kouluttautuneen naisen automaattisesti. Itseasiassa tämä pätee ihan kaikkiin. Millään meriitillä ei suoranaisesti anasaitse mitään tälläistä. Meriitti on vain välillinen hyödyke jolla voi olla tilanteesta riippuen erillaisia arvoja. AP odottaa että koulutuksensa puitteissa hänelle automaatiolla tipahtaa upea nainen syliin. Ei näin. AP sinun täytyy kehittää muita osalueita myös. Ihan vinkkinä se että miehen persoonallisuus on yksi erittäin tärkeä variaapeli kokonaisuutta tarkastellessa (työ/tulot/ulkonäkö jne). Terveisin Aallosta valmistunut kaunis KTM nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
AP
Isäsi oli sinua fiksumpi ainakin siinä, että se ymmärsi ettei naisen kunnianhimo miestä lämmitä.
Aloittaja on siis katkera siitä, että hän on ruma. No, kaikkea ei vaan aina satu saamaan elämässä. Joku on fiksu, toinen taas kaunis, joku onnekas on molempia. Jotenkin turhaa olla katkera asialle, jolle ei voi mitään. Sitä kun ihminen tuppaa olemaan sellainen kuin miksi on syntynyt.
Jos uskotaan sitä kuuluisaa tasoteoriaa, niin eihän aloittajan kannata olla katkera siitä, että hän ei saa kumppania, joka on hänen tasoaan ylempänä. Luulisi fiksun ihmisen ymmärtävän ja hyväksyvän elämän realiteetit. On järjetöntä olla katkera tuollaisesta asiasta. Aivan yhtä hyvin voisi olla katkera siitä, että ruoho on vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti oli. Aika koiranleuka osasikin olla, mutta siivosi huoneeni moitteettomasti aina muutamien sutkautusten ja sanaleikkien säestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jokseenkin naurettavaa lokerointia - olen jo aika vanha, mutta hyvin sosiaalinen, tunnen satoja ihmisiä ja laidasta laitaan siivoojia, proffia ja kaikenlaisia siltä väliltä.
Älykkäin tapaamani ihminen ei suinkaan ole ollut mikään lukenut ihminen - ei vaan mensalainen ja täysin kunnianhimoton siivooja.
Toisaalta tyhmimpiä, joita olen tuntenut on ollut mm. eräs lääkäri ja eräs korkeakouluja käynyt pääjohtaja.
Laita esimerkki
miten tämän yritysjohtajan tyhmyys on ilmennyt
mitä..eikö?
Teki järkyttävän tyhmiä kauppoja ja sai fudut - muutenkin olivat juttunsa ihan ala-arvoiset.
kummalta näytät?
äipältäkö?
miks isäs otti ruman naisen?