Kerätäänkö tähän kauheimmat vävy/miniä kokemukset?
Millaisia ovat lapsenne kurjat puolisot tai exät?
Nyt ei haukuta anoppia vaan niitä jotka haukkuvat anoppia.
Kommentit (67)
Meillä oli vasta avovävy!! Jätti kaiken maksamatta, mitä ihminen voi jättää. Velkaa silmät ja korvat täynnä. Kova valehtelemaan. Naisiankin yritti iskeä, mutta ei onnistunut. Syynä ilmeisesti ahneuksissa hankittu ylipaino? Mitään ei tehnyt missään eikä koskaan. Kävi kylläkin töissä, mitä jaksoi mainostaa alati. Korviini on kantautunut, että vuosittainen työpaikan vaihtaminen on ollut pakkorako, koska muutoin olisi saanut potkut, jos itse ei olisi ymmärtänyt lähteä. Hänessä esiintyy kaikkki epärehellisyyden piirteet, mitä ihmisessä voi olla! Röyhkeä hedonisti. Ja loppuviimeksi osoittautui myös väkivaltaiseksi. Jotta tälläinen törkimys meillä kävi lomillaan elättämässä itseään ja sotkustamassa koko huushollin. Piti itseään komeana, fiksunan ja varakkaana. Todellisuudessa velkainen tyhjätasku, ylipainoinen ja lisäksi vielä monessa asiassa tavattoman yksinkertainen. Valehtelikin niin huonosti!
Kun pyydettiin lapsia hoitamaan, niin sain tarkat ohjeet suullisesti. No, ei niistä sen enempää, mutta kerran olin antanut kevytmaitoa lapsille, mutta ei saanut antaa kuin rasvatonta maitoa. Siitä sain kamalat huudot. Jännitin aina näitä lastenhoitotilanteita, mutta en osannut kieltäytyäkään. Arkielämä oli kuitenkin heillä aika kaaosta ja järjestäytymätöntä, joten ehkä nämä säännöt toivat hallinnan tunteen.
Mun fiksu menestyvä poikani rakastui eläkkeellä olevaan, päihdeongelmaiseen mt-kuntoutujaan. Parissa vuodessa nainen oli hankkinut heille häädön ja tuhonnut myös poikani luottotiedot. Poika onneksi tajusi erota mutta on yhä talutishihnassa, ajaa vaikka 100 km keskellä yötä jos ex soittaa jostain epämääräisistä juhlista että apua tuu hakee mut.
Olen itse se kauhea miniä joka "hankkiutui" raskaaksi. Eli kierukka petti, jonka lääkärikin miehelle selitti. Mies on nyt entinen mutta ex anoppi edelleen vainoaa minua ja lapsiamme koska tätä viineistä ei tahdo osaksi perhettään eikä halua mieskään. Olen nykyään yksinhuoltaja ja mies saa vain valvotusti tavata lapsiaan ja anoppi ei ollenkaan.
Tästähän oli sketsi Siskonpeti-sarjassa, tosin siinä tytärten äiti mollasi itseään, ruumisarkkukin oli jo olohuoneessa valmiina.
Älä oikeasti ihmisille tuollaista puhu. Järkyttävää. Ei ihme että ärsyyntyvät.