Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätäänkö tähän kauheimmat vävy/miniä kokemukset?

Vierailija
07.02.2019 |

Millaisia ovat lapsenne kurjat puolisot tai exät?
Nyt ei haukuta anoppia vaan niitä jotka haukkuvat anoppia.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämäkin ketju kääntyi lopulta anopin syyllistämiseen.

Vierailija
22/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee että täällä on vain hyviä miniöitä.....Anopit on kaikki paskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä petti ja nyt toisen lapsen isästä ei ole varmuutta. Testit pitää tehdä kunhan se on syntynyt. Saa nähdä. Ekakin näyttää vain miniältä, onkohan sama juttu? Koti-isäksi kelpaa, mutta viihdyke haetaan muualta.

Vierailija
24/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt vääntämästä, tänne piti kirjoittaa tarinoita, ei vääntää siitä, kuka elää siivellä ja kuka ei.

Vierailija
25/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei vauvan vaunuineen salaa aggressiiviseen mielenosoitukseen ja joutuivat puristuksiin kadun varressa, vaunutkin vääntyivät. Muka hyvä vanhempi!

Vierailija
26/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei. On onneksi ihaniakin anoppeja, jotka hyväksyy lastensa kumppanit ja joille pääasia on että lapset ovat onnellisia.

Vierailija
27/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämäkin ketju kääntyi lopulta anopin syyllistämiseen.

Ei syyllistämiseen vaan kyseenalaistamiseen.

Vierailija
28/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei. On onneksi ihaniakin anoppeja, jotka hyväksyy lastensa kumppanit ja joille pääasia on että lapset ovat onnellisia.

Minä olen se huono anoppi joka ei halua olla tekemisissä vävyn kanssa.

Ja siihen on syynä juuri se, että haluan lapseni olevan onnellinen tulevaisuudessakin.

Vävy on tyhjätasku mt potilas joka käyttäytyy välillä väkivaltaisesti tytärtäkin kohtaan.

Tulevaisuus tuskin muuttuu paremmaksi.

Vierailija
29/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toin huonon vävyn perheeseen. Vanhempani varoittelivat, mutta eihän sitä nuoruuden uhossa ymmärrä. 

Huonosti kävi. Meni rahat, omaisuus, itsetunto ja monta vuotta eron jälkeen, että sain elämäni taas kuntoon. Olisi pitänyt uskoa vanhempia.

Vierailija
30/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toin huonon vävyn perheeseen. Vanhempani varoittelivat, mutta eihän sitä nuoruuden uhossa ymmärrä. 

Huonosti kävi. Meni rahat, omaisuus, itsetunto ja monta vuotta eron jälkeen, että sain elämäni taas kuntoon. Olisi pitänyt uskoa vanhempia.

Kiitos kun toit tämän näkökannan keskusteluun mukaan.

Olen aivan varma, että meidän tyttö toteaa tämän myös ja toivottavasti mahdollisimman pian.

Vierailija
31/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on konmarittajaminiä, joka lainaa kaiken mahdollisen ja sitten unohtaa, keneltä sen vei. Yritti ottaa autoni lainaan, mutta siihen älysin sanoa, että kiitos ei. Saumurin ja varsi-imurin on jo vienyt. Kesämökkiä yrittää omia itselleen, tekee kalentereita siitä, kuka saa milläkin viikolla mökillä lomailla. Hermostuu, kun saa kuulla, että mökki on meidän, ei hänen, joten kun haluaa mökille, niin vuokraa sellaisen. Koiraa yrittää saada meille hoitoon ja valittaa, että tulee kamalan kalliiksi viedä hoitolaan. Minä hymyilen ystävällisesti ja olen samaa mieltä.

Vierailija
32/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on konmarittajaminiä, joka lainaa kaiken mahdollisen ja sitten unohtaa, keneltä sen vei. Yritti ottaa autoni lainaan, mutta siihen älysin sanoa, että kiitos ei. Saumurin ja varsi-imurin on jo vienyt. Kesämökkiä yrittää omia itselleen, tekee kalentereita siitä, kuka saa milläkin viikolla mökillä lomailla. Hermostuu, kun saa kuulla, että mökki on meidän, ei hänen, joten kun haluaa mökille, niin vuokraa sellaisen. Koiraa yrittää saada meille hoitoon ja valittaa, että tulee kamalan kalliiksi viedä hoitolaan. Minä hymyilen ystävällisesti ja olen samaa mieltä.

Niin oletko kysellyt sitä saumuria ja varsi-imuria takaisin? Jos ette sopineet palautuksesta mitään, voi luulla ettet tarvii sitä nyt takaisin, koska et ole kysellytkään sen perään tai et kertonut jo lainatessa että tarvitsen takaisin päivänä X.

Vierailija
33/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se huono anoppi joka ei halua olla tekemisissä vävyn kanssa.

Ja siihen on syynä juuri se, että haluan lapseni olevan onnellinen tulevaisuudessakin.

Vävy on tyhjätasku mt potilas joka käyttäytyy välillä väkivaltaisesti tytärtäkin kohtaan.

Tulevaisuus tuskin muuttuu paremmaksi.

Väkivaltaisuudesta et aluksi maininnut mitään. Siitä olen yhtä mieltä, se ei ole tervettä touhua ja toivon tämän tiedon jälkeen että tyttäresi pääsee suhteesta pois.

Mielenterveysongelmat, ruma ulkonäkö tai työkyvyttömyys itsessään ei tee ihmisestä huonoa vävyä. Kaikista näistä huolimatta ihminen voi olla hyväsydäminen.

Vierailija
34/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oletko kysellyt sitä saumuria ja varsi-imuria takaisin? Jos ette sopineet palautuksesta mitään, voi luulla ettet tarvii sitä nyt takaisin, koska et ole kysellytkään sen perään tai et kertonut jo lainatessa että tarvitsen takaisin päivänä X.

Hän konmarittaa eli kun ei tarvinnut saumuria, vei sen kierrätyskeskukseen. Toki tiesi, että saumuri on lainassa, ei omana, mutta koska minä en ollut kotona sinä päivänä,kun hän sai ompelunsa valmiiksi, niin saumurista piti päästä eroon muulla tavoin. Siis kierrätyskeskukseen. Sama imurin kanssa: lainassa se oli siihen asti, että ostavat uuden ja kun uusi oli ostettu, todettiin varsi-imuri tarpeettomaksi ja lahjoitettiin pois.

Vierailija
35/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän konmarittaa eli kun ei tarvinnut saumuria, vei sen kierrätyskeskukseen. Toki tiesi, että saumuri on lainassa, ei omana, mutta koska minä en ollut kotona sinä päivänä,kun hän sai ompelunsa valmiiksi, niin saumurista piti päästä eroon muulla tavoin. Siis kierrätyskeskukseen. Sama imurin kanssa: lainassa se oli siihen asti, että ostavat uuden ja kun uusi oli ostettu, todettiin varsi-imuri tarpeettomaksi ja lahjoitettiin pois.

Kuulostaa kyllä tosi oudolta. :/ Toisen omaisuutta olevat hyväkuntoiset tavarat kierrätyskeskukseen? Huh.

Vierailija
36/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meillä sama miniä? Lainaan antamani ompelukone on jo jollain kaverinkaverilla. Kyseli, että koskahan saisin, ei muista kenelle sen antoi ja oliko se jo edellisessä asunnossa kadoksissa.

Vierailija
37/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toin äitini mukaan kamalan vävyn, narsistin, sekopään, väkivaltaisen jne. Eipä ole mitään noista, äitini ei vain hyväksynyt minulle ketään ja yritti kaikkensa saada meitä eroamaan. Laitoin lopulta välit poikki äitiini ja olemme miehen kanssa vieläkin yhdessä ja onnellisia miltei 10 vuotta myöhemmin. 

Vierailija
38/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kamala miniä, mt-ongelmien vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä ja tulot on tosi pienet. Olen ollut usein sitä mieltä, että joutaisin pois rasitteena olemasta, mutta jos siitä puhun ääneen, ihmiset ovat eri mieltä ja ärsyyntyvät pelkästä puheesta. Toki tunnen vastuuni ja velvollisuuteni äitinä olemisesta ja nautin siitä, kun saan katsoa, kuinka oma lapsi kasvaa. Rakastan perhettäni, vaikka olen yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
39/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniä hankkiutui salaa raskaaksi ja tässä nyt sitten ollaan. Hyväksyy pitkin hampain, että poika käy lapsen kanssa meillä, mutta yrittää kaikin tavoin erottaa meitä. Toivon, että poika eroaisi, mutta kai hän silti rakastaa vaimoaan, kun jatkaa tämän kanssa.

Eli vaimon syy? Rakas poikasi ei tietenkään vetänyt paljaalla?

Rakas poikani kuvitteli, että voi luottaa kun tyttöystävä kertoo käyttävänsä pillereitä.

Vierailija
40/67 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniä hankkiutui salaa raskaaksi ja tässä nyt sitten ollaan. Hyväksyy pitkin hampain, että poika käy lapsen kanssa meillä, mutta yrittää kaikin tavoin erottaa meitä. Toivon, että poika eroaisi, mutta kai hän silti rakastaa vaimoaan, kun jatkaa tämän kanssa.

Eli vaimon syy? Rakas poikasi ei tietenkään vetänyt paljaalla?

Rakas poikani kuvitteli, että voi luottaa kun tyttöystävä kertoo käyttävänsä pillereitä.

Onko poikasi kuitenkin onnellinen lopulta lapsesta? Onko suhteessa jotain muutakin ongelmaa, koska niin kovaa toivot eroa? Esim. tuo kohta ”yrittää kaikin tavoin erottaa meitä”, millä tavoin? :/