Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ientulehdus kiireellinen asia?

Vierailija
07.02.2019 |

Saanko huomiselle ajan jos soitan aamulla? Ien punainen ja turvonnut, vuotaa ku saavista kun pesee hampaita, nyt 3 päivä menossa..

Sen takia kysyn, että tiedän pitää etäpäivän varmuuden vuoksi ettei tarvitse edes takas matkustaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Corsodylia olen laittanut myös päivin illoin 3 päivän ajan, ei tulosta 🤨

Ap

Hammasvälit pitää puhdistaa huolellisesti harjalla ja langalla. Muuten ei corsodylit auta.

Vierailija
22/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sit vain varaat ajan yksityiselle hammaslääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin tk:hon. Ei kuulemma haittaa "hoitajan" mielestä, vaikka lääkärin mielestä olisi pitäny päästä 1 kk sisällä hammaskiven puhdistukseen. Sain ajan 5 kk:n päähän. näin arvauskeskuksessa etelä-suomessa.

Vierailija
24/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

3 päivää :D :D :D no sit se on varmaan päivystysasia. Sori nyt sille joka oikeasti tarvis sitä päivystysaikaa jonka ajattelit viedä häneltä.

Vierailija
25/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Meridiol, sähkähammasharjaa käytä. Et oo hyvin pessyt hampaita. Vai pitääkö mennä hammaslääkärille jos pitää määrät antibioteetit. 

Vierailija
26/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Meridiol, sähkähammasharjaa käytä. Et oo hyvin pessyt hampaita. Vai pitääkö mennä hammaslääkärille jos pitää määrät antibioteetit. 

tais tulla väärin tuo antibioteetit..... . Hammasväliharja kuvioihin

Vierailija
27/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia16 kirjoitti:

soitin tk:hon. Ei kuulemma haittaa "hoitajan" mielestä, vaikka lääkärin mielestä olisi pitäny päästä 1 kk sisällä hammaskiven puhdistukseen. Sain ajan 5 kk:n päähän. näin arvauskeskuksessa etelä-suomessa.

Pääsin seuraavana päivänä ientulehduksen takia hammaslääkärille, näin myös etelä-suomessa.

Vierailija
28/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli iltiksessä muistaakseni juttua ientulehdusta 🤔

Vierailija
29/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

3 päivää :D :D :D no sit se on varmaan päivystysasia. Sori nyt sille joka oikeasti tarvis sitä päivystysaikaa jonka ajattelit viedä häneltä.

No, soitin yksityiselle ja aika huomenna aamulla! Mut kiitos anyway sulle ja HYMYÄ :D :D :D!!

Ap

Vierailija
30/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin viisaudenhampaan tulehtuneeseen ikeneen olen itse saanut päivystyksessä antibioottikuurin. Ei olisi muulla lähtenytkään.

Mulla nuorempana useinkin tulehtui alaviisureiden ympäriltä ien, välillä turposi niin ettei hampaita saanut purtua yhteen eikä suuta kunnolla avattua. Menivät itsestään aina 2-3 viikossa ohi ilman mitään hoitoa.

Vierailija
31/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä hammaslankaa joka harjauksen yhdessä eli 2 x päivässä.

Hammaskiveä on aina poistettu kun olen ientulehduksen takia mennyt, mutta näin pahana se ei oo kertaakaan vielä ollut🤔

Ap

Miksi odotat ientulehdukseen asti? Hammaskiveä puhdistetaan kerran vuodessa. Säännöllisyys on osa ennaltaehkäisyä. Jos kerran vuodessa ei riitä puhdistukseen sinulla, käy puolen vuoden välein. Kannattaa läydä suuhygienistin kanssa läpi hampaidenpesuteknikka ja hampaidenvälienpuhdistustekniikka. Hampaiden puhdistus ei maltaita maksa yksityisellä joten tarpeen vaatiessa siellä voi käydä puolen vuoden välein.

Vierailija
32/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin soittaisin itse hammaslääkärille että onko kiire tulla sinne kun verta vuotaa ku saavista kaataen vai menenkö apteekkiin. 

Vierailija
33/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, soitin yksityiselle ja aika huomenna aamulla! Mut kiitos anyway sulle ja HYMYÄ :D :D :D!!

Ap

No tottakai yksityiselle pääsee suutaan aukomaan kuka tahansa maksava asiakas, vaikka ei olisi minkään sortin ongelmaa suussa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme