Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vanha lompakko sinulla on ja millainen?

Vierailija
07.02.2019 |

Vai käyttääkö täällä ihmiset vielä lompakkoa? Itsellä on jotain 16-18v vanha ja kestää toiset 20v ainakin, on 6 setelitaskua, kolikoille pussi, ajokortille läpinäkyvä tasku ja 6 korttitaskua. Todella hyvä lompakko.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu.

Vierailija
2/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs alumiininen kotelo, joka on tarkoitettu korteille. Sinne voi taitella myös setelit. On kompaktin kokoinen (11 x 7 cm), tukeva, ei katkea kortit eikä millään laitteella pysty lukemaan kotelon läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää lompakkoa, tarvittavat kortit kulkee kännykän suojakuorissa. Käteistäkin sinne mahtuu tarvittaessa, kolikot laitan keräyslippaaseen tai annan lapsille.

Vierailija
4/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan sellanen ihan pieni rahapussi jossa on pöllön kuvia :D Kun ei ole kun vaan pari korttia ja ehkä vähän käteistä niin siihen se menee mukavasti pieneen tilaan.

Vierailija
5/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät kortit on puhelimen suojakotelossa eli aina mukana.

Muut vähemmän käytetyt, muutama kymppi jne. on n. 20 vuotta vanhassa MLL:n/Marimekon rahakukkarossa.

Vierailija
6/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lompakkoa. Kortit kännykän kuorissa ja jos sattuu olemaan käteistä niin pyörii käsilaukun sisätaskussa. 

Vierailija
7/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kangaslompakko, joka nyt on kestänyt 4 vuotta, sitä ennen parin vuoden välein piti vaihtaa keinonahkaiset lompakot kun hajosivat osiin

Vierailija
8/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nahkavisa.

Vierailija
9/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai käyttääkö täällä ihmiset vielä lompakkoa? Itsellä on jotain 16-18v vanha ja kestää toiset 20v ainakin, on 6 setelitaskua, kolikoille pussi, ajokortille läpinäkyvä tasku ja 6 korttitaskua. Todella hyvä lompakko.

.

Minulla liki samanlainen nahkalompakko, ikää noin 14-15 vuotta ja kestänee loppuelämän.

Vierailija
10/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lompakkoa, ei ole rahaakaan kyllä.

Vierailija
11/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki dkny nahkalompakko. Ostin 5v sitten kun alkoi lapsena saamani hellokitty lompsa tuntumaan vähän lapselliselta 😂 n27

Vierailija
12/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, musta nahkalompakko. Olen käyttänyt vastaavanlaisia 14-vuotiaasta asti ( juu, olin tosi cool teininä...), nykyinen on n. 7v. vanha.

Vierailija
13/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana lompakon paksuus ei kerro mitää. Joku voi olla tosi massikeisari ohuella lompakolla. Ei tarvi montaa korttia edes olla

Vierailija
14/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nahkalompakko vuodelta 1997.

Vierailija
15/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotteli sen tuossa kesän aikana täkyksi (ainkain kaveri luulee niin) joka varmasti noukkisi jos löytäisi.

Vierailija
16/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pinkki Michael Kors keinonahkalompakko, jonka ostin vitosella kirppikseltä.  Tarpeeksi lokeroita

käteisrahalle, korteille ja kuiteille. T. Eläkeläiseukko.

Vierailija
17/17 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaivalta (Isabella?Amorella?) joskus reilut kymmenen vuotta sitten ostettu musta nahkalompakko. Tarpeeksi lokeroita korteille, ja mikä tärkeintä, tarpeeksi iso muovilokero ajokortille. Mulla kun on sellainen välimallin ajokortti, jonka sain sukunimeni vaihdoksen yhteydessä v. 1992, siis se on isompi kuin luottokorttikoko. Missään muussa lompakossa tämän nykyisen ostamisen jälkeen en ole niin isoa ajokorttilokeroa nähnyt, joten täytyy toivoa, että tuo lompsa kestää lopun elämääni (nyt olen vähän päälle viisikymppinen).