Äitini opetti, että kaikkien kanssa pitää tulla toimeen
Idio.oottien kanssa varsinkin. Minusta se on väärin ja on ohjannut valintojani todella epäsuotuisaan suuntaan. Mutta äitini olikin narsistinen ihminen, joka halveksi omaa lastaan, eikä rakastanut. En ole ollut häneen vuoteen yhteydessä. Ainoa aika, jolloin hän soitti pahoittunein mielin siitä miehelleni valitellen, ettei kuule minusta mitäön, oli äitienpäivän jälkeen, kun ei ollut saanut huomiointia äitienpäivänäkään. Johan on traagista, siis hänelle äitinä. Johan hän on äiti sen verran kauan ollut, että ei pitäis enää odottaa, että kukaan muu jaksaa sitä paskaa pelleilyä, kuin hän, että lapsi muistaa äitiä, joka on vttupaska, äitienpäivänä. Ei tartte muistaa.
Kommentit (579)
Eli sä oot se maailman napa jota kaikkien pitäis paapoa ja ymmärtää koska äitis ei paaponut sua lapsena? Et sä oo narsistin uhri. Sulla on jonkinasteinen persoonallisuushäiriö. Se ei parane sillä että roikut keskustelupalstalla huomiota ja haukkuja kerjäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallanvaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun perhetyöntekijät, sairaala ja perheterapeutti ovat lastenkasvatuksesta samaa mieltä minun kanssani, miehellä on hermot alkaneet kiristyä. Taitaa tajuta pikku raukka, että jos mua on ärsyttänyt jotkin hänen tapansa, niin taitaakin olla niissä väärässä.
ApVoimia kaikille näille työntekijöille, sekä miehellesi.
Työntekijät tarttevat ainoastan voimia sietää miestäni, eli hänen tyhmyyttään.
ApVakka kantensa valinnut.
Joo, mutta mies ei yritä kehittyä, mies ei halua käsitellä ongelmiaan eikä vikojaan. Tai ei osaa, välitä, omaa resursseja, whatever.
ApEthän sinäkään. Vuosikaudet samaa narsistista jankkaamista palstalle ja motiivi ei todellakaan ole kehittyminen tai omien ongelmien käsitteleminen vaan huomioin ja hyväksyynnän hakeminen. Sinun mielestäsi ongelmasi on käsitelty siinä vaiheessa kun viimeinenkin ihminen maailmassa myöntää että ne ovat äitisi, miehesi, lapsiesi tai kylppäriin raahattujen kivenmurikoiden - siis kenen tahansa muun kuin sinun - syytä.
Se mitä teen palstalla on vain osa kehitystäni, paranemistani, prosessiani ja terapiassakäymiseni tuloksia. Hassua sinun luulla tätä mun parhaaksi puolekseni tai jokisin.
ApEt sinä mihinkään parane niin kauan kuin et ota vastuuta omasta elämästäsi eikä sen suhteen ole tapahtunut mitään kehitystä. Yhy yhy yy, kaikki on muiden syy - tuohan on ollut mottosi alusta lähtien eikä se ole siitä mihinkään muuttunut.
Vastuuta omasta elämästäni? Olen siitä ihan yhtä paljon vastuussa kuin sä omastasi, ellen enemmänkin. Ja mä paranen, jos mä saan, eli löydän, ihmisen, jota kiinnostaa mun tunteeni ja toimia sen mukaan, ettei ärsytä, loukkaa ja ala vtuttamaan minua. Kerron kyllä ne toimet, jotka niitä nostattavat, ettei tartte arvailla.
ApMinkälaisen ihmisen? Sellaisen kuin minä jota ei lähtökohtaisesti haittaa sinun piikit? Mutta juurihan totesit minun olevan väärässä. Eli minkälaisen ihmisen oletat saavan jalan oven väliin?
Ei kyllä se vaatii sinulta peiliin katsomista ja vastaantulemista. Juuri nyt et tule vastaan senttiäkään, olet saavuttamaton.
Joten pyyntösi on hieman kohtuuton.
En välitä ihmisestä "jota eivät haittaa mun piikit", mikäli hän ei halua ottaa sen lisäksi tunteitani huomioon, eli jos sanon, että sä ärsytät mua tällä, niin jos tekee vain sitä omaa juttuaan, eikä edes vastaa kommenttiini, se on moro. Mieheni oli just tämmöinen. Nieli vain kaiken sen, mistä mä sanoin, että hän ärsytti. Eri asia vielä, jos ois antautunut dialogiin siitä, miksei tekisi toisin. Olisin voinut ehkä ymmärtää, jos hän olisi käyttänyt hiukan eforttia perustella itseään ja toimintaansa. Mutta ei.
ApSinun tunteesi, mm. ärsyyntyminen, ovat sinun vastuullasi eivät miehesi. Etenkään jos hän ei tarkoituksellisesti kohdista toimiaan sinuun. Ehkä kannattaisi toisen muuttamisen sijaan miettiä, mikä tässä oikein minua ärsyttää ja miksi, voisinko itse tulla tunteideni kanssa toimeen.
Niin no, tähän juuri kaikkien kanssa pitää tulla toimeen EI KANNUSTA. Me muka olemme vastuussa niiden toisten tunteista.
ApEmme ole, vain omista tunteistamme ja käytöksestä. Mihin liittyy se, että osaa käsitellä ärsyyntymistä rakentavasti, eikä kaada sitä toisen niskaan. Samoin kuin jos ei pidä jostakusta, hillitsee nämä tunteet ja käyttäytyy asiallisesti. Tätä on aikuisuus, joskaan kaikki eivät tähän vastuuseen valitettavasti kykene, mikä aiheuttaa about kaikki ongelmat mihin törmäämme työpaikoilla ja parisuhteissa.
Miksi sitä ei saisi kaataa toisen noskaan, jos hän kerran on vastuussa omista tunteistaan? Ei minua haittaa yhtään olla hänelle vihainen.
ApToki voit kaataa. Niin monet tekee. Ja hänen pitää sitten vain miettiä, miten kestää tilanteen ilman ylilyöntejä, miten on välittämättä kpäisyydestä ja miten itse käyttäytyy siten, että on sinut itsensä kanssa. Toisin kuin nämä riehujat joiden pitää purkaa tunteensa muihin. En usko että heillä on hyvä olla nahoissaan, mutta joko ovat näin valinneet tai ovat liian kehittymättömiä.
Itse pidän rauhallisesti puoleni ja olen ystävällinen muille, eikä tämä hirveän pahalta tunnu, päin vastoin olen aika iloinen ja onnellinen.
Ja siinähän ylimielisesti kuvittelet, että sinua kritisoivilla ihmisillä olisi paha olla, ei välttämättä ole yhtään. Varsinkin kun saavat sanottua sen, mitä sinusta ovat mieltä suoraan, eikä tarvitse kanssasi teeskennellä. Tietenkin eri asia, jos sanominen kumpuaa vain pahan olon purkamisesta, mutta mulla ei ainakaan kumpuaisi. Tai no ehkä silleen, että on paha olla, jos joku sekoile kuin apina tietättä, että kohta mä räjähdän siitä.
Ap
Pahasta olostahan sun paskamaisuus perimmiltään kumpuaa, siitä ja voimattomuuden tunteesta. Kun et kykene niitä muuten käsittelemään niin purat ympäristöösi ja syytät äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mutta kun MINÄ olen uhri ja MINUA on loukattu niin MINÄ saan nyt loukata ja olla paskamaïnen kaikille muille"
Miten et ymmärrä sitä että sä käyttäydyt ihan samalla lailla kun sun äitisi joka sua on syvästi loukannut? Sulla on oikeus olla vihainen siitä että sua on kohdeltu huonosti, mutta se ei oikeuta sua käyttäytymään huonosti toisia kohtaan. Toistat vaan sitä samaa huonoa kohtelua mitä oot itse saanut.
Enhän käyttäydy. Sitten käyttäytyisin, jos sanoisin, kun jonkun käytös vtuttaa mua.
Ap
No täällä olet useaan kertaan toitottanut sitä miten sua vituttaa miehesi käytös? Eli käyttäydyt juuri noin ja haukut täällä idiootiksi ja vialliseksi siksi että jonkun käytös sua vituttaa koska SINUN tunteita hän ei ota huomioon koska ei käyttäydy tismalleen niinkuin sinä tahdot? Vai onko tässä erona se että et sano sitä miehellesi ääneen eli voit netissä puhua ties mitä paskaä mutta kunhan et sano sitä hänelle päin naamaa niin silloin sun asenteessa ja käytöksessä ei ole mitään ongelmaa? Just just. Jatka vaan sitä terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli sä oot se maailman napa jota kaikkien pitäis paapoa ja ymmärtää koska äitis ei paaponut sua lapsena? Et sä oo narsistin uhri. Sulla on jonkinasteinen persoonallisuushäiriö. Se ei parane sillä että roikut keskustelupalstalla huomiota ja haukkuja kerjäämässä.
Ei, vaan opetelkoot tulemaan kanssani toimeen, kuten minuakin on opetetteu tulemaan toimeen ja sietämään kaiken maailman k*sipäitä. Jos eivät tule toimeen kanssani, miettikööt sitten, mitä tehdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mutta kun MINÄ olen uhri ja MINUA on loukattu niin MINÄ saan nyt loukata ja olla paskamaïnen kaikille muille"
Miten et ymmärrä sitä että sä käyttäydyt ihan samalla lailla kun sun äitisi joka sua on syvästi loukannut? Sulla on oikeus olla vihainen siitä että sua on kohdeltu huonosti, mutta se ei oikeuta sua käyttäytymään huonosti toisia kohtaan. Toistat vaan sitä samaa huonoa kohtelua mitä oot itse saanut.
Enhän käyttäydy. Sitten käyttäytyisin, jos sanoisin, kun jonkun käytös vtuttaa mua.
ApNo täällä olet useaan kertaan toitottanut sitä miten sua vituttaa miehesi käytös? Eli käyttäydyt juuri noin ja haukut täällä idiootiksi ja vialliseksi siksi että jonkun käytös sua vituttaa koska SINUN tunteita hän ei ota huomioon koska ei käyttäydy tismalleen niinkuin sinä tahdot? Vai onko tässä erona se että et sano sitä miehellesi ääneen eli voit netissä puhua ties mitä paskaä mutta kunhan et sano sitä hänelle päin naamaa niin silloin sun asenteessa ja käytöksessä ei ole mitään ongelmaa? Just just. Jatka vaan sitä terapiaa.
Se ei riitä. Saman luvan olla oma itsensä pitää koskea myös työpaikkaa ja kaikkea kommunikaatiota ihmisten kanssa ehkä nyt pl jotkin bisnestilanteet tms.
Ap
Jos joku on idioottï niin se on kyllä ap. Turha sitten itkeä kun jäät ihan yksin jos käytös on tota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallanvaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun perhetyöntekijät, sairaala ja perheterapeutti ovat lastenkasvatuksesta samaa mieltä minun kanssani, miehellä on hermot alkaneet kiristyä. Taitaa tajuta pikku raukka, että jos mua on ärsyttänyt jotkin hänen tapansa, niin taitaakin olla niissä väärässä.
ApVoimia kaikille näille työntekijöille, sekä miehellesi.
Työntekijät tarttevat ainoastan voimia sietää miestäni, eli hänen tyhmyyttään.
ApVakka kantensa valinnut.
Joo, mutta mies ei yritä kehittyä, mies ei halua käsitellä ongelmiaan eikä vikojaan. Tai ei osaa, välitä, omaa resursseja, whatever.
ApEthän sinäkään. Vuosikaudet samaa narsistista jankkaamista palstalle ja motiivi ei todellakaan ole kehittyminen tai omien ongelmien käsitteleminen vaan huomioin ja hyväksyynnän hakeminen. Sinun mielestäsi ongelmasi on käsitelty siinä vaiheessa kun viimeinenkin ihminen maailmassa myöntää että ne ovat äitisi, miehesi, lapsiesi tai kylppäriin raahattujen kivenmurikoiden - siis kenen tahansa muun kuin sinun - syytä.
Se mitä teen palstalla on vain osa kehitystäni, paranemistani, prosessiani ja terapiassakäymiseni tuloksia. Hassua sinun luulla tätä mun parhaaksi puolekseni tai jokisin.
ApEt sinä mihinkään parane niin kauan kuin et ota vastuuta omasta elämästäsi eikä sen suhteen ole tapahtunut mitään kehitystä. Yhy yhy yy, kaikki on muiden syy - tuohan on ollut mottosi alusta lähtien eikä se ole siitä mihinkään muuttunut.
Vastuuta omasta elämästäni? Olen siitä ihan yhtä paljon vastuussa kuin sä omastasi, ellen enemmänkin. Ja mä paranen, jos mä saan, eli löydän, ihmisen, jota kiinnostaa mun tunteeni ja toimia sen mukaan, ettei ärsytä, loukkaa ja ala vtuttamaan minua. Kerron kyllä ne toimet, jotka niitä nostattavat, ettei tartte arvailla.
ApMinkälaisen ihmisen? Sellaisen kuin minä jota ei lähtökohtaisesti haittaa sinun piikit? Mutta juurihan totesit minun olevan väärässä. Eli minkälaisen ihmisen oletat saavan jalan oven väliin?
Ei kyllä se vaatii sinulta peiliin katsomista ja vastaantulemista. Juuri nyt et tule vastaan senttiäkään, olet saavuttamaton.
Joten pyyntösi on hieman kohtuuton.
En välitä ihmisestä "jota eivät haittaa mun piikit", mikäli hän ei halua ottaa sen lisäksi tunteitani huomioon, eli jos sanon, että sä ärsytät mua tällä, niin jos tekee vain sitä omaa juttuaan, eikä edes vastaa kommenttiini, se on moro. Mieheni oli just tämmöinen. Nieli vain kaiken sen, mistä mä sanoin, että hän ärsytti. Eri asia vielä, jos ois antautunut dialogiin siitä, miksei tekisi toisin. Olisin voinut ehkä ymmärtää, jos hän olisi käyttänyt hiukan eforttia perustella itseään ja toimintaansa. Mutta ei.
ApSinun tunteesi, mm. ärsyyntyminen, ovat sinun vastuullasi eivät miehesi. Etenkään jos hän ei tarkoituksellisesti kohdista toimiaan sinuun. Ehkä kannattaisi toisen muuttamisen sijaan miettiä, mikä tässä oikein minua ärsyttää ja miksi, voisinko itse tulla tunteideni kanssa toimeen.
Niin no, tähän juuri kaikkien kanssa pitää tulla toimeen EI KANNUSTA. Me muka olemme vastuussa niiden toisten tunteista.
ApEmme ole, vain omista tunteistamme ja käytöksestä. Mihin liittyy se, että osaa käsitellä ärsyyntymistä rakentavasti, eikä kaada sitä toisen niskaan. Samoin kuin jos ei pidä jostakusta, hillitsee nämä tunteet ja käyttäytyy asiallisesti. Tätä on aikuisuus, joskaan kaikki eivät tähän vastuuseen valitettavasti kykene, mikä aiheuttaa about kaikki ongelmat mihin törmäämme työpaikoilla ja parisuhteissa.
Miksi sitä ei saisi kaataa toisen noskaan, jos hän kerran on vastuussa omista tunteistaan? Ei minua haittaa yhtään olla hänelle vihainen.
ApToki voit kaataa. Niin monet tekee. Ja hänen pitää sitten vain miettiä, miten kestää tilanteen ilman ylilyöntejä, miten on välittämättä kpäisyydestä ja miten itse käyttäytyy siten, että on sinut itsensä kanssa. Toisin kuin nämä riehujat joiden pitää purkaa tunteensa muihin. En usko että heillä on hyvä olla nahoissaan, mutta joko ovat näin valinneet tai ovat liian kehittymättömiä.
Itse pidän rauhallisesti puoleni ja olen ystävällinen muille, eikä tämä hirveän pahalta tunnu, päin vastoin olen aika iloinen ja onnellinen.
Ja siinähän ylimielisesti kuvittelet, että sinua kritisoivilla ihmisillä olisi paha olla, ei välttämättä ole yhtään. Varsinkin kun saavat sanottua sen, mitä sinusta ovat mieltä suoraan, eikä tarvitse kanssasi teeskennellä. Tietenkin eri asia, jos sanominen kumpuaa vain pahan olon purkamisesta, mutta mulla ei ainakaan kumpuaisi. Tai no ehkä silleen, että on paha olla, jos joku sekoile kuin apina tietättä, että kohta mä räjähdän siitä.
ApPahasta olostahan sun paskamaisuus perimmiltään kumpuaa, siitä ja voimattomuuden tunteesta. Kun et kykene niitä muuten käsittelemään niin purat ympäristöösi ja syytät äitiäsi.
On mulla muitakin syitä kritisoida ja syyttää ihmisiä, kuin mun oma paha olo. Esim. se, että he ovat väärässä ja mä oikeassa. Tai he tahdittomia käytöstapoja osaamattomia pösilöitä ja minä omat rajani heihin nähden vetävä ihminen.
Ap
Narsistiäidin lapsena saa päälleen niin paljon silkkaa pas-kaa, ettei joku mammapalsta auta asiaa yhtään, koska mm. täältä ei saa kuin syytöksiä omasta huonoudesta ja riittämättömyydestä.
Ei äidin kuuluisi halveksua ja lytätä maanrakoon omaa lastaan, ei tyttöä, ei poikaa.
Ap, minä ymmärrän sinua oikein hyvin.
Olen hyvin pahoillani siitä, mitä olet kokenut, mutta täältä et saa kuin pahan mielen.
Miksi HELVETISSÄ te jaksatte änkätä tuon sairaan tyypin kanssa. On näköjään päässyt mieli..sairaalasta taas vapaalle, kun on aloittanut tämän taas. Ja te kaadatte bensaa liekkeihin.
Ap on ihan selkeä Rölli. Älkää ruokkiko!
Vierailija kirjoitti:
Narsistiäidin lapsena saa päälleen niin paljon silkkaa pas-kaa, ettei joku mammapalsta auta asiaa yhtään, koska mm. täältä ei saa kuin syytöksiä omasta huonoudesta ja riittämättömyydestä.
Ei äidin kuuluisi halveksua ja lytätä maanrakoon omaa lastaan, ei tyttöä, ei poikaa.
Olen hyvin pahoillani siitä, mitä olet kokenut, mutta täältä et saa kuin pahan mielen.
Hienoa, että ymmärrät. Mä niin kaipaan sen kääntämistä, että VAIN minä olen vastuussa siitä, miten kanssani tullaan toimeen.
Se on j*malauta tästä lähtien niin, että jos joku ei tule toimeen minun kanssani, niin se on sen toisen ihmisen ongelma ja syy, eikä mua kiinnosta hänen tunteensa p*skaakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan opetelkoot tulemaan kanssani toimeen, kuten minuakin on opetetteu tulemaan toimeen ja sietämään kaiken maailman k*sipäitä. Jos eivät tule toimeen kanssani, miettikööt sitten, mitä tehdä.
Ap
Sun kanssas ei pysty tulemaan toimeen ellet sinä itse osaa alkeellisimpiakaan sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluvia asioita, tai kieltäydyt toimimasta yleisesti hyväksyttyjen käytössääntöjen rajoissa. Kukaan ei pysty päivästä toiseen vain nyökyttelemään ja hymistelemään kun vastapuoli käyttäytyy kuten sinä kirjoitat käyttäytyväsi. Eli jos elämäntehtäväsi on räkyttää kaikille vastaantulijoille kuin pahainen rakkikoira, on turhaa itkeä terapeutille ja keskustelupalstalle kuinka kaikki muut on ilkeitä ja kiusaa.
Ja jos joku käy mun kanssa asiapenttiasioista tappelemaan, eli ei tule toimeen kanssani minun puolustaessani jotain asiaani, niin hän kyllä sen taiston häviää. Mutta siihen, että pystyn taisteluun, on vielä matkaa. Terapialla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSun kanssas ei pysty tulemaan toimeen ellet sinä itse osaa alkeellisimpiakaan sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluvia asioita, tai kieltäydyt toimimasta yleisesti hyväksyttyjen käytössääntöjen rajoissa. Kukaan ei pysty päivästä toiseen vain nyökyttelemään ja hymistelemään kun vastapuoli käyttäytyy kuten sinä kirjoitat käyttäytyväsi. Eli jos elämäntehtäväsi on räkyttää kaikille vastaantulijoille kuin pahainen rakkikoira, on turhaa itkeä terapeutille ja keskustelupalstalle kuinka kaikki muut on ilkeitä ja kiusaa.
Joo, mua ei kiinnosta jos joku ei pysty tulemaan kanssani toimeen. Syy tosin ei ole siinä, että mä sanoin hänelle hänen vioistaan. Vaan sellaisissa ihmisissä, joille ei heidän mielestään saisi ikinä suuttua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Täällä joku raukkaparka ei todellakaan vielä tiedä, kuka tuo Kivikissa äitihullu on.
Olet siis joku uusi av.lla
Voi kuule, tämä ihminen on vuosia ja taas vuosia täällä herjannut ja haukkunut syytöntä äitiään. Äitinsä kärsii tästä. Tämä henkilö on mt potilas jos tiedät mikä sellainen on?
Tällä palstalla olemme vuosia yrittäneet suttaa tätä kivikissaa, mutta kun tämä sama jstkuu ja jatkuu...emme jaksa enää
Siksi nämä angstit.
Ehkä sinäkin muutaman vuoden kuluttua, kun häntä tsemppaat, ymmärrät.
Tämä henkilö valehtelee ihan kaiken.
On täysin pim pom. Jää täysin lukijan varaan mitä uskoo.
Nimim.vuosia tätä pas..kaa täällä seurannut.
Ja arvaa montako kertaa ylläpito on poistanut nämä kivikissa aloittamat ketjut.
Monta.
Mulle opetettiin myös ettei kaikkia tarvitse rakastaa mutta kaikkien kanssa pitää opetella tulemaan toimeen. Mulla on varaa olla ystävällinen ja huomaavainen muita kohtaan ja toisaalta oikeus sanoa suoraan jos mua kohdellaan väärin. Kaikkea ei tarvitse niellä mutta ei myöskään ottaa itseensä ja uhriutua.
Tällä ohjeella on selvitty vaikeasta erosta ja törpöstä esimiehestä ilman kolhuja. Samalla ohjeella teini selvisi niskan päälle kiusaajastaan joka melkein sai hänet murtumaan.
Tällä neuvolla on selvinnyt 59v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSun kanssas ei pysty tulemaan toimeen ellet sinä itse osaa alkeellisimpiakaan sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluvia asioita, tai kieltäydyt toimimasta yleisesti hyväksyttyjen käytössääntöjen rajoissa. Kukaan ei pysty päivästä toiseen vain nyökyttelemään ja hymistelemään kun vastapuoli käyttäytyy kuten sinä kirjoitat käyttäytyväsi. Eli jos elämäntehtäväsi on räkyttää kaikille vastaantulijoille kuin pahainen rakkikoira, on turhaa itkeä terapeutille ja keskustelupalstalle kuinka kaikki muut on ilkeitä ja kiusaa.
Minä aion sanoa, mitä mieltä minä olen minusta häiritsevästi käyttäytyvistä ihmisistä. Minä en enää itke sitä, jos se loukkaa ja satuttaa ja sellainen ihminen EI ENÄÄ HALUA TULLA KANSSANI TOIMEEN. Miksi sellainen nynny edes kuvittelee, että olisin hänenlaisiaan vailla? Jotain häiriintynyttä sekopäätä vai? Päinvastoin, mä haluan sellaisista eroon ja etteivät enää vttusoikoon hypi mun nenälleni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Täällä joku raukkaparka ei todellakaan vielä tiedä, kuka tuo Kivikissa äitihullu on.
Olet siis joku uusi av.lla
Voi kuule, tämä ihminen on vuosia ja taas vuosia täällä herjannut ja haukkunut syytöntä äitiään. Äitinsä kärsii tästä. Tämä henkilö on mt potilas jos tiedät mikä sellainen on?
Tällä palstalla olemme vuosia yrittäneet suttaa tätä kivikissaa, mutta kun tämä sama jstkuu ja jatkuu...emme jaksa enää
Siksi nämä angstit.
Ehkä sinäkin muutaman vuoden kuluttua, kun häntä tsemppaat, ymmärrät.
Tämä henkilö valehtelee ihan kaiken.
On täysin pim pom. Jää täysin lukijan varaan mitä uskoo.
Nimim.vuosia tätä pas..kaa täällä seurannut.
Laitapa niitä valheita tänne.
Ap
Ei ole ongelmani. En mä sano ihmisille mitään. Mutta aion opetella sanomaan ja olemaan täysin piittaaamatta siitä, vaikka he eivät sen jälkeen tulisi toimeen minun kanssani. SE ON HEIDÄN VIKANSA SITTEN. KATSOKAA OTSIKKOA.
Ap