Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini opetti, että kaikkien kanssa pitää tulla toimeen

Vierailija
07.02.2019 |

Idio.oottien kanssa varsinkin. Minusta se on väärin ja on ohjannut valintojani todella epäsuotuisaan suuntaan. Mutta äitini olikin narsistinen ihminen, joka halveksi omaa lastaan, eikä rakastanut. En ole ollut häneen vuoteen yhteydessä. Ainoa aika, jolloin hän soitti pahoittunein mielin siitä miehelleni valitellen, ettei kuule minusta mitäön, oli äitienpäivän jälkeen, kun ei ollut saanut huomiointia äitienpäivänäkään. Johan on traagista, siis hänelle äitinä. Johan hän on äiti sen verran kauan ollut, että ei pitäis enää odottaa, että kukaan muu jaksaa sitä paskaa pelleilyä, kuin hän, että lapsi muistaa äitiä, joka on vttupaska, äitienpäivänä. Ei tartte muistaa.

Kommentit (579)

Vierailija
1/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei tartte tykätä, mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen.

Vierailija
2/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun perhetyöntekijät, sairaala ja perheterapeutti ovat lastenkasvatuksesta samaa mieltä minun kanssani, miehellä on hermot alkaneet kiristyä. Taitaa tajuta pikku raukka, että jos mua on ärsyttänyt jotkin hänen tapansa, niin taitaakin olla niissä väärässä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsee? Ei minusta.

Ap

Vierailija
4/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulin ihan pskan miehen kanssa toimeen, jonka tekemiset ärsyttivät minua, ja joka ei viitsinyt minun mielikseni korjata toimintaansa! Nyt sillä pinna kirostyy, kun perhetyöntekijät ja muut ovat samaa mieltä MUN kanssa lapsiin liittyvissä asioissa enemmän kuin miehen!

Ap

Vierailija
5/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä esim. kunnioita kaikkia ihmisiä. Tulen kuitenkin toimeen vin niiden kanssa, joita kunnioitan.

Ap

Vierailija
6/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mielestäni kuuluu ihan normaaliin kohteliaisuuteen. Esimerkiksi työpaikalle mennessä tervehditään työkavereita vaikka kaikista ei tykkäisikään. Mitä mieltä itse olisit, jos sinua kohdeltaisiin huonosti vain sen takia, kun ei kaikkien kanssa tarvi tulla toimeen?

Vierailija
7/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kunnioita miestä, joka tekee asioita, jotka ärsyttävät minua, eikä koita korjata tekemisisään, kun sille sanoo niistä tai ei pahoittele jatkossa, jos ei mahda sille mitään, että toimii siten.

Ap

Vierailija
8/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mielestäni kuuluu ihan normaaliin kohteliaisuuteen. Esimerkiksi työpaikalle mennessä tervehditään työkavereita vaikka kaikista ei tykkäisikään. Mitä mieltä itse olisit, jos sinua kohdeltaisiin huonosti vain sen takia, kun ei kaikkien kanssa tarvi tulla toimeen?

Mä en kohtele huonosti, vaikken tulisikaan toimeen jonkun kanssa.

Ap

Vierailija
9/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan hakea apua.

Vierailija
10/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. monet työkavereistani ovat mielestäni ihan idio.otteja. En tule heidän kanssaan toimeen mutta kohtelen heitä aivan normaalisti.

ap

Vierailija
11/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja on meillä työpaikalla ihmisiä, juuri nämä idio.otit, jotka eivät tervehdi siellä kuin "ystäviään". Aivan kuin se mun päivääni paljonkaan muuttaisi. Luohan se heidän osaltaan toki kylmempää ilmapiiriä, mutta minkä mä sille voin? Ja siis tiedän, ettei ole mitään henkilökohtaista.

Ap

Vierailija
12/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. monet työkavereistani ovat mielestäni ihan idio.otteja. En tule heidän kanssaan toimeen mutta kohtelen heitä aivan normaalisti.

ap

Jos välinne ovat neutraalit niin sanoisin sitä kyllä toimeen tuloksi.

Vierailija
13/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Eiköhän ihan yleisesti juuri tota tarkoiteta kun puhutaan että pitää tulla toimeen kaikkien kanssa. Eli vaikka ne olisi sun mielestä kuinka idiootteja niin osaat silti käyttäytyä. Eikä kunnioitus liity myöskään siihen että tuleeko toimeen vai ei. Ei todellakaan kaikkia ihmisiä tarvitse kunnioittaa, mutta kyllä pitää osata ihmismäisesti käyttäytyä heitä kohtaan. Luulen että sulla on mennyt vaan näiden sanojen merkitykset vähän sekaisin. 

Vierailija
14/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ap ymmärtänyt jotain väärin? "Tulla toimeen muiden kanssa" ei ole sama, kuin että näiden muiden kanssa pitää viettää aikaansa enempää kuin on pakko. Se tarkoittaa sitä, vaikka sinulla olisi työkaveri josta et pidä yhtään, pystyt hoitamaan työasiat hänen kanssaan asiallisesti.

Lapsilla tämä tarkoittaa sitä, että koulussa ja päiväkodissa ei kiusata ketään vaikkei tykkäisi. Ei tarvii olla porukassa mutta jos toinen tulee leikkiin mukaan, otetaan hänet eikä syrjitä.

Aikuisena taas tosiaan näiden ihmisten kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joista ei pidä - paitsi töissä.

Vierailija
15/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja siis todella tyhmää myös sellaisilta, joita ei tervehditä, ottaa siitä nokkiinsa. He ovat justiinsa niitä, jotka eivät tule kenenkään kanssa toimeen. Siis jos he eivät tiedä syytä sille, miksei heitä tervehditä. Idi.ootti ottaa sen itseensä. Sellainen, joka ei tule kenenkään kanssa toimeen.

Ap

Vierailija
16/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ap ymmärtänyt jotain väärin? "Tulla toimeen muiden kanssa" ei ole sama, kuin että näiden muiden kanssa pitää viettää aikaansa enempää kuin on pakko. Se tarkoittaa sitä, vaikka sinulla olisi työkaveri josta et pidä yhtään, pystyt hoitamaan työasiat hänen kanssaan asiallisesti.

Lapsilla tämä tarkoittaa sitä, että koulussa ja päiväkodissa ei kiusata ketään vaikkei tykkäisi. Ei tarvii olla porukassa mutta jos toinen tulee leikkiin mukaan, otetaan hänet eikä syrjitä.

Aikuisena taas tosiaan näiden ihmisten kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joista ei pidä - paitsi töissä.

Tämä on idi.ootti neuvo idio.otilta, eli kiusaajalta. Muiden mieleen ei tulisi koskaan syrjiä ketään, ja miksei saa näyttää jollekulle, ettei pidä hänestä? Häh?

Ap

Vierailija
17/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä nyt joku trauma nyt sitten?

Vierailija
18/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eiköhän ihan yleisesti juuri tota tarkoiteta kun puhutaan että pitää tulla toimeen kaikkien kanssa. Eli vaikka ne olisi sun mielestä kuinka idiootteja niin osaat silti käyttäytyä. Eikä kunnioitus liity myöskään siihen että tuleeko toimeen vai ei. Ei todellakaan kaikkia ihmisiä tarvitse kunnioittaa, mutta kyllä pitää osata ihmismäisesti käyttäytyä heitä kohtaan. Luulen että sulla on mennyt vaan näiden sanojen merkitykset vähän sekaisin. 

Mikä siinä on, että jos et pidä jostakusta, sitä ei saa mukamas näyttää?

Ap

Vierailija
19/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kunnioita miestä, joka tekee asioita, jotka ärsyttävät minua, eikä koita korjata tekemisisään, kun sille sanoo niistä tai ei pahoittele jatkossa, jos ei mahda sille mitään, että toimii siten.

Ap

Sinä oletkin empatiakyvytön narsisti, ei sinun mielipiteilläsi ole taviksille merkitystä juuri muuten kuin kuriositeettina, ikkunana sairaaseen mieleen.

Vierailija
20/579 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä nyt joku trauma nyt sitten?

On. Aivan kuin JOKAINEN IHMINEN MAAPALLOLLA olisi käyttäytynyt minua kohtaan siten, kuin tulisi toimeen kanssani. Ei todellakaan ole.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi