Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi päiväkodintädit luikkivat karkuun kun tulen hakemaan lasta päiväkodista?

Vierailija
06.02.2019 |

Siis hakutilanteessa iltapäivisin saan etsimällä etsiä jotakuta henkilöä, jonka kanssa vaihtaa muutaman sanan lapsen päivähoitopäivästä. Näkevät kyllä, että olen tullut hakemaan lasta ja kuulevat kun puemme eteisessä, mutta kukaan ei meinaa tulla kertomaan mitään päivästä vaan jopa menevät pois tilanteesta ja ovat tekevinään jotain muuta.

Onko ihan normaalia? Lapsi on vuodenvaihteessa aloittanut päiväkodin, eikä ole vertailukohtaa muihin toimintatapoihin.

Lapsen isä ei ole huomannut tällaista ”työtehtävän välttelyä” tapahtuvan, vaan aina joku tulee reippaasti kertomaan lapsen päivästä jotakin pientä. Mietinkin jo, että onko mussa syy tähän käytökseen.

Kertokaa erityisesti lastenhoitajat ja lto:t, että mitä tässä voi olla takana?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vanhemmat jäisi siihen eteiseen ikuisuuksiksi juttelemaan. Henkilöstöpula on muutenkin ja erityislapsia ryhmässä. Ei ole aikaa jutella niitä näitä 30 minuuttia.

Vierailija
62/63 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt ongelman toisin päin eli tuntuu melkein että siellä päikyssä odotetaan että oikein vanhemmat tulee juttelemaan niitä näitä ja kyselemään päivän kuulumiset. On tietenkin selvää että hoitajien pitää huomata ketä lähtee ja ketä ei mutta se kuulumisten vaihtaminen ei kai ole niin vakavaa jos sitä ei aina tapahdu. Joskus on vanhemmalle itsekin mukavampi päästä lähtemään heti. Pitäis riittää että huikkaa että tämä lähtee nyt kotiin ja jos jotain erityistä on täti voi sitten huikata että odota olis asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellainen ns. haastava vanhempi? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi