Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset loppuvat

Vierailija
06.02.2019 |

Mitä mieltä olet siitä, että Suomen kansa on kohta samassa jamassa kuin jotkut nenetsit ja mordvalaiset?

Suomen kansa muuttuu asteittain eri maalaisiksi ryhmiksi. Suomalaiset tekevät sen itse, koska suomalaiset suhtautuvat penseästi lisääntymiseen, toisin kuin muualta tänne tulleet. Suomalaiset eivät pidä myöskään toisten suomalaisten lapsista. Suomalaiset katoavat. Ja tämä on suomalaisten oma valinta.

Äärettömän traagista.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä, että Suomen kansa on kohta samassa jamassa kuin jotkut nenetsit ja mordvalaiset?

Suomen kansa muuttuu asteittain eri maalaisiksi ryhmiksi. Suomalaiset tekevät sen itse, koska suomalaiset suhtautuvat penseästi lisääntymiseen, toisin kuin muualta tänne tulleet. Suomalaiset eivät pidä myöskään toisten suomalaisten lapsista. Suomalaiset katoavat. Ja tämä on suomalaisten oma valinta.

Äärettömän traagista.

Ei haittaa. Itse en siis ole "etnisesti" suomalainen vaikka olen täällä syntynyt. Oma kansani on yli 10x suurempi kuin suomalaiset. Hienoa että katoatte, se ei ole menetys kenellekään.

Vierailija
42/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

down

Vierailija
44/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kaatumassa omaan mahdottomuuteen. Kova ja empatiakyvytön kansa jolla on vain kiirettä ja jyrätään toisiaamme.

Mitä oikein kuvittelette että lopputulos on? Ihmiset nykyään massottain irtisanoutuvat töistä koska ollaan lopenkyllästynyt ihmisiin ja yhteiskuntaan. Kenenkään herne ei enää kestä.

Sitten on jatkuvasti fiilis että joutuu arvosteltuksi, kyyti on kylmää ja kovaa.

Vierailija
45/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan. Eihän suomalaiset itsekään pidä toisista suomalaisista. Negatiivinen, empatiakyvytön ja epäystävällinen tuppisuukansa joutaakin kuolla sukupuuttoon.

Vierailija
46/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, puolet kansasta tuntuu sekoavan yksinäisyyteen tms, joten en näe ongelmaa kovin merkittävänä. Suomi ei ole mielenterveydelle tasapainoinen maa asua, jos joutuu elämään yksin. Ihan hyvä, että saamme tänne positiivista porukkaa.

Vierailija
47/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärettömän traagista.

Ei haittaa. Itse en siis ole "etnisesti" suomalainen vaikka olen täällä syntynyt. Oma kansani on yli 10x suurempi kuin suomalaiset. Hienoa että katoatte, se ei ole menetys kenellekään.

Olet siis herrakansaa, jonka oleskelun suomalaiset maksavat. On tosi upeaa, että keskuudessamme on yhä enemmän ja enemmän sinunkaltaisiasi tyyppejä, jotka tuntevat ylemmyydentuntoa niiden edessä, jotka mahdollistavat sinun ja kaltaistesi vapaan oleskelun ja itsenne toteuttamisen eli kusipäisyyden harjoittamisen.

Vierailija
48/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärettömän traagista.

Olet siis herrakansaa, jonka oleskelun suomalaiset maksavat. On tosi upeaa, että keskuudessamme on yhä enemmän ja enemmän sinunkaltaisiasi tyyppejä, jotka tuntevat ylemmyydentuntoa niiden edessä, jotka mahdollistavat sinun ja kaltaistesi vapaan oleskelun ja itsenne toteuttamisen eli kusipäisyyden harjoittamisen.

tämä on just se empatiakyvyttömyys ja vastakkainasettelu. Suomi on tosiaan kaatumassa omaan mahdottomuuteen. Kaikki koetaan uhkana, vastakkainasettelua, muiden mielipiteiden lyttäämistä.

Suomella ei kyllä ole enää mahdollisuuksia pärjätä kun enemmistö on tällainen joka näivettää kaiken.

Vierailija
49/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä hölynpölyä ja väkisin väännettyjä omasta navasta kaivettuja ongelmia.

Suomalaisten pitäisi käyttää energiansa oikeiden ongelmien ratkaisemiseen, eikä mihinkään minäminäminä-paskanjauhantaan. Ennen suomalaiset ihmiset olivat tosi kovia tyyppejä, jotka pärjäsivät karuissakin oloissa ja tekivät yhdessä olosuhteistaan paremmat. Ajateltiin muitakin kuin vain itseä.

Nykyajan kermaperseet vain uikuttavat. Hommiin siitä!

Joskus mietin, reipastuisivatko ihmiset, jos tulisi sota tai joku muu suurkriisi. Tekisikö se meille hyvää?

Vierailija
50/50 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suomalaisten pitäisi edes jotenki saada säästettyä? Mulle ainakin ihan sama katoaako suomalaiset pallolta. Ei tämä niin erinomainen porukka ole, että pitäisi jotenkin huolestua että kadotaan. Kyllä tääl ihmisiä riittää ihan tarpeeksi.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi