Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni mieskaveri kommentoi vaatetustani. Oliko oikein?

Vierailija
02.07.2023 |

Ystävälläni on pitkäaikainen mieskaveri jonka olen tavannut nyt kolme kertaa kun molemmat on satuttu yhtäaikaa kyläilemään. Mieskaveri on ystävä niin ystävälleni kuin tämän miehelle mutta tänään mies kommentoi vaatetustani tähän tyyliin: -Sinun vaatetus on makuuni hieman liian paljastavaa ja sanoi että minihameeni häiritsee toivoen että pukeutuisin peittävämmin. Olin ällin tällin kun kuulin kommentin kahden kesken ((ystävä miehineen oli keittiössä laittamassa kahvia)) En sanonut miehelle mitään ja ihmettelen miksi sanoi noin kun minihame ei ole mikään vesirajahame enkä paljastellut yhtikäs mitään. Minihameen kanssa minulla oli lipokkaat ja yläosana normi hihallinen teepaita. En ole rintava enkä lihava mutta miksi mies kommentoi tuohon tyyliin? Analyysia? Mies on aina ollut mukava ja tälleen enkä ole havainnut mitään ihastumista, mutta voisiko sittenkin olla ihastunut?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
2/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä nyt kommentoi ja kuka oli keittiössä ja kenen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloi sinua ja katsoo totteletko.

Vierailija
4/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jätkä - mitä vattua se sille kukluu mitä sulla on päällä - ei ole hänen asia sinua ojentaa

Vierailija
5/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoija oli ystäväpariskunnan miespuoleinen ystävä, joka kommentoi vaatetustani sopimattomaksi ja keittiössä oli ystäväpariskunta. Minä ja mies satuimme kylään samaan aikaan.

Vierailija
6/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangles kirjoitti:

Tyhmä jätkä - mitä vattua se sille kukluu mitä sulla on päällä - ei ole hänen asia sinua ojentaa

Hameeni ei ollut vesirajahame mutta mies vaan yhtäkkiä kesken hiljaisuuden kommentoi moista.

Vierailija
7/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies.

Fiksumpaa olisi kommentoida noin jos ap olisi parisuhteessa miehen kanssa.

Vierailija
8/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sä kuvittelet tosta, että se saattais olla ihastunut suhun 🤦

Vierailija
9/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kommentoija vierasmaalainen? Jos on, se tietysti haluaa kaikkien naisten pukeutuvan burkaan.

Vierailija
10/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

palstamamman kaverit oli kyläs ja äijä kommentoi mamman kaverin vaatetusta josta mies ei digannut sit yhtää. kitchenissä oli palstamamma miehensä kaa keittämäsä sumppeja ja ehtimäsä miehen syömiä vanukkait. tajusitsää?

Vierailija
11/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele vaan mietin voisiko olla ihastunut, kun kommentti kehotuksineen tuli aivan puskista.

Vierailija
12/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Vierailija
13/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihastunut. Pitää vain sun pukeutumistyyliä mauttomana. Pitäköön. Et kai sinä häntä varten pukeudu.

Vierailija
14/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies.

Vierailija
15/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kommentoija vierasmaalainen? Jos on, se tietysti haluaa kaikkien naisten pukeutuvan burkaan.

Mies on englantia puhuva ulkomaalainen mutta ei ole muslimi.

Vierailija
16/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ihastunut siihen mieheen, kun otat noin itseesi sen, ettei hän tykkää sun tyylistä?

Vierailija
17/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sitten kommentoi moista? Minulla ei ole miestä enkä tilanteessa tajunnut kysyä mieheltä itseltään ja ko.mies on ystävällinen käytökseltään joten kommentointi yllätti.

Vierailija
18/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli enemmän uhkaus kuin ihastumisen osoitus. Kun seuraavan kerran pukeudut minihameeseen, hän katsoo sen kutsuksi ja/tai oikeudekseen käydä käsiksi.

Vierailija
19/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä mies.

Typerä? Itse olen kommentoinut oman vaimon pukeutumista vähän samaan tyyliin ennen kuin aloimme olemaan yhdessä. Omalla kohdallani esitin kommentin kahdestaan, koska halusin suojella naista. Tiedä sitten mikä aloittajan kohtaamalla miehellä oli taustalla. -Toinen mies

Vierailija
20/70 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vaan kertoo siitä, että mies on kasvanut eri kulttuurissa. 

Esim. Jos Italialaiset näkevät naisella märät hiukset se tarkoittaa samaa kuin, että "tuo on juuri harrastanut seksiä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän