Haetko McDonald'sista ym. pikaruokapaikasta ruokaa kotiin mukaan?
Olin tänään kaverini kanssa kaupungilla ja hän ehdotti, että haettaisiin mäkkäristä ruokaa ja mentäisiin hänen kämpilleen ne syömään. En käy kovin usein itse pikaruokaloissa, mutta sen verran kuitenkin, että tiedän miltä ruuat niissä suunnilleen maistuvat. Kun pääsimme hänen luokseen ja söimme, niin olin kyllä aika pettynyt. Hampurilainen oli ihan kylmä ja ranskalaiset menneet veltoiksi ja nahistuneiksi. Juoma oli hölskynyt matkalla. Siis olisi tullut huomattavasti halvemmaksi ja ennen kaikkea paremman makuiseksi ostaa kaupan valmishampurilainen ja lämmittää se kotona uunissa ranskalaisten kanssa.
En tämän perusteella pysty käsittämään miksi joku hakisi pikaruokaa takeawayna ellei ole aivan pakottava tarve. Miksei sitä ehtisi siellä ravintolassakin syömään?
Kommentit (69)
Mä en käy koskaan mäkkärissä tai missään muussakaan pikaruokapaikassa!
Teen hyvää koriruokaa ja jos olen reissussa niin sitten haen kaupasta salaatin!
Vierailija kirjoitti:
Kotiruokaa siis :D
Haen välillä salaatin Hesestä, jos olen liian väsynyt tekemään mitään kotona. Silloin olen myös aivan liian väsynyt syömään sitä missään ihmisten ilmoilla. Joskus saatan syödä autossakin kyllä.
Hyi. En pysty syömään mitään keinotekoista tai muuten vain tunkkaista ruokaa. Mäkit ja kebabbilat kierrän kaukaa. Ennen puren vaikka närettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehän riippuu ihan siitä kuinka kauas ruokaa on kuskaamassa että pysyykö hyvänä vai ei
Kaverini kämpille on aika lyhyt kävelymatka. Sanoisin, että n. 15 minuuttia noudon jälkeen pääsimme syömään. -ap
15 minuuttia pakkasessa kävelyä, ja ihmettelet kun ruoka on jäähtynyt?
No siis ihmettelinkin nyt lähinnä nyt sitä, että miksi ihmiset tällaista harrastavat? Näytti ainakin siltä, että tosi moni ihminen ottaa ruuat mäkkäristä mukaan - isoja määriä jopa. -ap
Koska mukavampi syödä kotona? Ollaan mekin haettu 4 km päästä Heseltä ateriat ja aivan lämpimiä ja hyviä olivat kotona, mutta ne kuljetettiinkin lämpimässä autossa.
Niin, siksihän kaverinikin tätä ehdotti, että pystyimme syödessä katsomaan samalla digiboksilta uusimman Veitolan. Mutta siis mitä väliä sillä on, että on mukavaa syödä kotona jollei se ruoka ole enää kelvollisen makuista? Ei mekään loppujen lopuksi jouduttu kylmässä ulkona olemaan siis koko sitä 15 minuuttia, vaan ehkä n. 7 minuuttia ja silti ruuat olivat jo menneet ihan huonoiksi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, olet täydellinen ihminen! Hyvästi.
Kyllä toisinaan tulee haettua mutta silloin olen liikkeellä autolla niin pääsee hetkessä kotiin ennen kuin ehtivät jäähtyä. Jäähtyneenä ei ole enää hyvää, siitä samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Haen välillä salaatin Hesestä, jos olen liian väsynyt tekemään mitään kotona. Silloin olen myös aivan liian väsynyt syömään sitä missään ihmisten ilmoilla. Joskus saatan syödä autossakin kyllä.
Mitä järkeä? Samalla rahalla (tai jopa halvemmalla) saat K-kaupan salaattibaarista mieleisesi salaatin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toisinaan tulee haettua mutta silloin olen liikkeellä autolla niin pääsee hetkessä kotiin ennen kuin ehtivät jäähtyä. Jäähtyneenä ei ole enää hyvää, siitä samaa mieltä.
Onko teillä joku lämpölaukku autossa, jotka saatte ne autolla kotiin ennen kuin ehtivät jäähtyä? Siis yleensähän ne ovat haaleita jo ravintolasta lähtiessä, joten en ymmärrä miten joku ehtii kurvata kotiin niin nopeasti, etteivät ne muka olisi jäähtyneitä kotiin päästessä?!
En hae ikinä, en kyllä syokään koskaan pikaruokapaikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä? Samalla rahalla (tai jopa halvemmalla) saat K-kaupan salaattibaarista mieleisesi salaatin.
Koska en silloin jaksa lähteä kauppaan haahuilemaan ja kauhomaan salaatteja kun voin saada ruuan kätevästi omasta autostani käsin, kotimatkan varrelta.
Tunnustan, että joku siinä mäkissä vetää. Usein baarista tullessa haluan jotain ruokaa nimenomaan kotiin syötäväksi. Vaihtoehtoina on mäkin noutoruoka tai sitten jotain muuta 24h ruokakaupasta. Usein se mäkki vie voiton, vaikka olisi jääkylmää kun pääsee kotiin.
Hesen ne uudet paksummat ranut pysyi ihan hyvinä kotiin asti. Vanhat meni heti huonoks
no en kyllä vertaisi mcdonald'sin hampurilaisia kaupan hampurilaisiin. me ostamme joskus niitä euron juustoja vähän isomman satsin viikonloppuna. kyllä ne päihittää jotkut kaupan vastaavat vaikkei heti söisikään. seuraavana päivänäkin on ihan hyvää mikrotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Hesen ne uudet paksummat ranut pysyi ihan hyvinä kotiin asti. Vanhat meni heti huonoks
Kaikki puhuu uusista ranuista, mutta minä en huomaa mitään eroa? Ihan samanlaisia luiruja minun silmääni :D
No, mulla on 3 min päässä KFC, Burger King ja McDonald's, eli kyllä, haen välillä mukaan ruokaa. Kotona kivempi syödä ja röhnöttää sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
No, mulla on 3 min päässä KFC, Burger King ja McDonald's, eli kyllä, haen välillä mukaan ruokaa. Kotona kivempi syödä ja röhnöttää sohvalla.
KFC? Onko niitä Suomessakin?
Käyn mäkissä ja hesessä yhteensä n 3 kertaa vuodessa enkä koskaan ota mukaan. Viime kesänä syötiin ateriat puistossa kerran. Pitsaa otan joskus kotiin, koska en jaksa syödä kerralla kokonaista kuitenkaan.Ja pitsan voi tosiaan lämmittää uunissa eikä maku kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Käyn mäkissä ja hesessä yhteensä n 3 kertaa vuodessa enkä koskaan ota mukaan. Viime kesänä syötiin ateriat puistossa kerran. Pitsaa otan joskus kotiin, koska en jaksa syödä kerralla kokonaista kuitenkaan.Ja pitsan voi tosiaan lämmittää uunissa eikä maku kärsi.
Aloitatko siis sen pizzan syömisen jo ravintolassa?
Eipä ne edes lämpiminä hyviä ole.