Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haetko McDonald'sista ym. pikaruokapaikasta ruokaa kotiin mukaan?

Vierailija
06.02.2019 |

Olin tänään kaverini kanssa kaupungilla ja hän ehdotti, että haettaisiin mäkkäristä ruokaa ja mentäisiin hänen kämpilleen ne syömään. En käy kovin usein itse pikaruokaloissa, mutta sen verran kuitenkin, että tiedän miltä ruuat niissä suunnilleen maistuvat. Kun pääsimme hänen luokseen ja söimme, niin olin kyllä aika pettynyt. Hampurilainen oli ihan kylmä ja ranskalaiset menneet veltoiksi ja nahistuneiksi. Juoma oli hölskynyt matkalla. Siis olisi tullut huomattavasti halvemmaksi ja ennen kaikkea paremman makuiseksi ostaa kaupan valmishampurilainen ja lämmittää se kotona uunissa ranskalaisten kanssa.

En tämän perusteella pysty käsittämään miksi joku hakisi pikaruokaa takeawayna ellei ole aivan pakottava tarve. Miksei sitä ehtisi siellä ravintolassakin syömään?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt on keksitty niin viitsi lähteä "hakemaan".

Vierailija
62/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin syödä kiinalaista street foodia ja nimen omaan koiran lihaa. Olen kuullut että jotkut kiinalaiset osaavat valmistaa ja maustaa koiran lihan niin että siitä tulee taivaallisen hyvää ja mureaa lihaa. Ja tietenkin teetä ruoan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira maistuu todella hyvälle. Olen syönyt sitä Vietnamissa sekä Thaimaassa, nämä paikat on vähän kätkössä, mutta kysyjä löytää. Parasta oli haudutettu liha suli oikein suussa.

Vierailija
64/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haen joskus en. Enää en syö pikaruokaloisaa koska en halua tuhlata rahaa. Ennen söin kotona koska en kestänyt katsoa pikaruokalan myyjän tapaa palvella asiakasta joten lähdin kotiin nopeasti syömään. Joskus silti söin paikan päällä. Egg rice on kyllä hyvää.

Syön mielummin peanut butter&jelly voileipiä kuin jotain sellaista missä en tykännyt palvelusta.

Vierailija
65/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munariisi hoi! Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan!

Vierailija
66/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egg rice sekaan voi myös laittaa pekonia leikattuna jos on jääkaapissa. Antaa vähän makua. Majoneesi kyllä ei sovi tähån.

Vierailija
67/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munariisi hoi! Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan!

Iđìòòťťì.

Vierailija
68/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan usein mukaan, silloin kun käyn. Kerran kuussa ehkäpä. Suomessa ne ravintolan pöydät ainakin meidän kaupungissa on usein tosi epäsiistit, ei huvita syödä soellä. Ajan viidessä minuutussa kotiin, joten ruoka on lämmintä edelleen.

Vierailija
69/69 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään kaverini kanssa kaupungilla ja hän ehdotti, että haettaisiin mäkkäristä ruokaa ja mentäisiin hänen kämpilleen ne syömään. En käy kovin usein itse pikaruokaloissa, mutta sen verran kuitenkin, että tiedän miltä ruuat niissä suunnilleen maistuvat. Kun pääsimme hänen luokseen ja söimme, niin olin kyllä aika pettynyt. Hampurilainen oli ihan kylmä ja ranskalaiset menneet veltoiksi ja nahistuneiksi. Juoma oli hölskynyt matkalla. Siis olisi tullut huomattavasti halvemmaksi ja ennen kaikkea paremman makuiseksi ostaa kaupan valmishampurilainen ja lämmittää se kotona uunissa ranskalaisten kanssa.

En tämän perusteella pysty käsittämään miksi joku hakisi pikaruokaa takeawayna ellei ole aivan pakottava tarve. Miksei sitä ehtisi siellä ravintolassakin syömään?

En sinulle.