Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihi puoliso ei ottanut Elisan viihdepakettia hintaan 39e/kk :(

Vierailija
06.02.2019 |

Olisi saanut ilmaiseksi laitteen ja kanavia ilmaiseksi lisää. Nyt maksaa 50 megan laajakaista 33e/kk.

Lisäksi olisi vanha telkkari jatkanut palvelusvuosia ja olisi tullut 2500 tuntia tallennustilaa.

Puoliso mairea ilme kasvoillaan vaan 5 minuutin puhelun jälkeen iski minulle silmää, että kuinka "huijaria" käsitellään ja hoki myyjälle että "ei kiitos tällä kertaa" ja "Kiitos vaan mutta ei tällä kertaa".

Kaikkia tomppeleita sitä on:(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Tee sinäkin jotain muuta kuin tuijotat tylsäboxia tunnista toiseen. Mene vaikka lasten ja miehen kanssa pihalle.

Vierailija
2/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä, mutta mikset sinä ota? Ei se puhelinmyyjä ainoa vaihtoehto varmasti ollut sen hankkimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tämä, mutta mikset sinä ota? Ei se puhelinmyyjä ainoa vaihtoehto varmasti ollut sen hankkimiseen.

Koska puoliso on pitänyt noista neteistä huolta ja on sen nimissä. Toki myös lasku tulee hänelle.

Minä vaan sitä että ei aina puhelinmyyjät huijaa, vaan joskus on hyviäkin tarjouksia, joihin pitäisi älytä tarttua:(

ap.

Vierailija
4/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä tarjous. Minä maksan 100/10 + Elisa Viihde 19,90€/kk.

Vierailija
5/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Tee sinäkin jotain muuta kuin tuijotat tylsäboxia tunnista toiseen. Mene vaikka lasten ja miehen kanssa pihalle.

Sun miehes löysi tänne heti.. surffailee vissiin av:llä sillä laajakaistallaan 🤔

Vierailija
6/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska puoliso on pitänyt noista neteistä huolta ja on sen nimissä. Toki myös lasku tulee hänelle.

Minä vaan sitä että ei aina puhelinmyyjät huijaa, vaan joskus on hyviäkin tarjouksia, joihin pitäisi älytä tarttua:(

ap.

Jos kerran niin on aina ollut ja niin haluat aina olevan, niin sitten sinä tyydyt hänen päätökseensä.

Vierailija
7/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mä olin sitä mieltä että sun miehes on yskinkertainen kunnes luin tämän.

Älä jaksa olla tollanen kynnysmatto.

Vierailija
8/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa Elisa Viihteen puhelinmyynti terrorisoi minua kerran kuukaudessa, vuosia putkeen. En ostanut. Oli niin kallis yhteys, on edelleen, ja leffoistakin olisi pitänyt maksaa vuokramaksua. Kaverin kokemusten perusteella myös yhteydessä/laitteessa on usein ongelmia. Varmasti hyvä bisnes Elisalle, en epäile yhtään.

Vierailija
9/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi saanut ilmaiseksi laitteen ja kanavia ilmaiseksi lisää. Nyt maksaa 50 megan laajakaista 33e/kk.

Lisäksi olisi vanha telkkari jatkanut palvelusvuosia ja olisi tullut 2500 tuntia tallennustilaa.

Puoliso mairea ilme kasvoillaan vaan 5 minuutin puhelun jälkeen iski minulle silmää, että kuinka "huijaria" käsitellään ja hoki myyjälle että "ei kiitos tällä kertaa" ja "Kiitos vaan mutta ei tällä kertaa".

Siis olisiko saanut tuon 33e kuukausimaksun sijaan 39e laajakaista ja noita kanavia. Silloin tietenkään 6e/kk ei tunnu paljolta, mutta onhan sekin rahaa, mitä ei turhasta kannata maksaa. Jos kännykkäliittymäsi maksaa 14e ja saat siihen puhelut, SMS:t ja netin. Maksaisitko 20e/kk, jotta saisit MMS:t lisäksi, jos et ole vielä niitä ollenkaan lähettänyt? Niinpä...

Vierailija
10/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viisas mies. Vuodessa 468 euroa. Aika paljon.

Vierailija
11/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkulan saa hintaa 19e ja nopeus mulla kun huviksee just mittasin 70M paukuttaa tulemaan. On menny 82M se on enkka.

Vierailija
12/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut elisanmyyjälle kun tiedän että yrittävät tyrkyttää romuja minulle. Ei ole aikaa moiseen paskaan vaikka tarjoaisitte ilmaiseksi koko höskän koko loppuelämäksi. Ei kiitos urpot.

Vierailija
13/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Cmore erikseen. Tosin se tallennustila on kyllä hyvä mutta ilmankin pärjää.

Vierailija
14/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olisiko saanut tuon 33e kuukausimaksun sijaan 39e laajakaista ja noita kanavia. Silloin tietenkään 6e/kk ei tunnu paljolta, mutta onhan sekin rahaa, mitä ei turhasta kannata maksaa. Jos kännykkäliittymäsi maksaa 14e ja saat siihen puhelut, SMS:t ja netin. Maksaisitko 20e/kk, jotta saisit MMS:t lisäksi, jos et ole vielä niitä ollenkaan lähettänyt? Niinpä...

Siis nimenomaan olisi tullut tuo 6 euroa lisää kuukaudessa. Vuodessa 72 e ja olisi vanha telkkari jatkanut palvelusvuosia, (?) j a olisi tullut ilmaiseksi lisää kanavia, ja olisi myös korvannut 15 vuotiaan digiboximme 2500 tunnin tallennusmahdollisuudella.

ap.

Vierailija
15/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole aikaa tuollaiseen paskaan. Ne myyjät voisivat soittaa aikakoneella 80-luvulle ja myydä sinne.

Ei tuo nykyään vaan onnistu. Teidän pitäisi myydä vapaa-aikaa.

Aika ei riitä katseluun ihmisillä :D

Vierailija
16/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 50 megan laajakaista 33e/kk

Elisan tarjous viihdepaketti + laajakaista 39e/kk. + ilmaiseksi laite + lisää kanavia samaan hintaan.

ap.

Vierailija
17/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota Cmore erikseen. Tosin se tallennustila on kyllä hyvä mutta ilmankin pärjää.

No sehän tulee kalliimmaksi. 33e+9,95e = 43e ja Elisan tarjous laitteineen 39e.

ap.

Vierailija
18/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nimenomaan olisi tullut tuo 6 euroa lisää kuukaudessa. Vuodessa 72 e ja olisi vanha telkkari jatkanut palvelusvuosia, (?) j a olisi tullut ilmaiseksi lisää kanavia, ja olisi myös korvannut 15 vuotiaan digiboximme 2500 tunnin tallennusmahdollisuudella.

ap.

Jos vanhat kanavat riittävät, niin tuo 6 euroakin on turhaa. Tuhansien tuntien tallennusmahdollisuus on myös täysin turhaa. Jos boksi on täynnä, kestää sen katsominen "tyhjäksi" yli vuoden, vaikka katsoisit sitä illat ja viikonloput läpeensä. Mieti sitä uudestaan, jos tuon telkkarin tai digiboksin joutuu oikeasti vaihtamaan.

Vierailija
19/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan myyjä se yrittää tätäkin kautta tehdä kauppaa. No, yrittänyttä ei laiteta. Tuollaiset viihdepaketit voi työntää sinne, missä aurinko ei paista.

Vierailija
20/27 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kyllä löytää samat ohjelmat netistä ja Englantia vain harjoittamaan.