Pihi puoliso ei ottanut Elisan viihdepakettia hintaan 39e/kk :(
Olisi saanut ilmaiseksi laitteen ja kanavia ilmaiseksi lisää. Nyt maksaa 50 megan laajakaista 33e/kk.
Lisäksi olisi vanha telkkari jatkanut palvelusvuosia ja olisi tullut 2500 tuntia tallennustilaa.
Puoliso mairea ilme kasvoillaan vaan 5 minuutin puhelun jälkeen iski minulle silmää, että kuinka "huijaria" käsitellään ja hoki myyjälle että "ei kiitos tällä kertaa" ja "Kiitos vaan mutta ei tällä kertaa".
Kaikkia tomppeleita sitä on:(
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ota Cmore erikseen. Tosin se tallennustila on kyllä hyvä mutta ilmankin pärjää.
Mä katson nykyään kaikki ohjelmat tallennukselta (paitsi uutiset). On niin helppoa, kun voi katsoa milloin huvittaa haluamansa ohjelmat ja voi kelata mainokset. Meillä on myös Cmore lisäksi. Me maksetaan noista yhteensä 30e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä tarjous. Minä maksan 100/10 + Elisa Viihde 19,90€/kk.
Onko jokin määräaikainen tarjoushinta? Kun pelkkä Viihde ilman nettiliittymää maksaa tuon 19.90 e/kk.
Mullakin on netti 100/10 ja Elisaviihde 19,90/kk, mutta se on taloyhtiökohtainen alennushinta eikä varmaan kaikille saatavissa.
Joo, se ensimmäinen vuosi vaikuttaa aina lupaavalta ja sitten jatkossa loput kuukaudet tyyliin tuplahinnalla...
Elä ota mitään puhelinmyyjiltä! Saat juuri oikean tuotteen kun käyt itse tilaamassa paikan päällä ilman mitään lisähössötyksiä.
En ymmärrä ketään, kenellä on halua maksaa mistäännhömpästä yle veron lisäksi yhtään mitään.
Tehkää jotain järkevää tylsien ohjelmien tuijottamisen sijasta.
Täytyy hullu olla joka tuollaisesta maksaa.
Elisa Viihde on minulla 12e kk. Miksi kaikilla on eri hinnat?
Onko jokin määräaikainen tarjoushinta? Kun pelkkä Viihde ilman nettiliittymää maksaa tuon 19.90 e/kk.