Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole vauvani isä

Mitä teen
05.02.2019 |

Tein raskaustestin muutama viikko sitten ja ”pam” ehkäisystä(minipillerit) huolimatta olen raskaana..
Tänään kävin varhaisultrassa ja sain tietää raskausviikot. Olen pettänyt miestäni ja hedelmöittymispäivän mukaan voin laskea että lapsi olisi tämän toisen miehen. Harrastin mieheni kanssa seksiä n. viikko tämän toisen miehen jälkeen. Seksi toisen miehen kanssa ovulaation aikoihin.

Kuinka varma tuo varhaisultra on? Voinko olla 100% hedelmöittymisen ajankohdasta? Ei siis mitään mahdollisuutta olla mieheni kun yhdynnöissä viikko väliä? :(

Mitä mä teen? Onko kellään ollu vastaavaa tilannetta?

Mieheni kanssa entuudestaan jo yksi lapsi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei ole isäni!

Vierailija
22/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole provo, kyllähän näitä on lähipiirissäkin yksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Kuka se sitten on se isä? OMG

Vierailija
24/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vastailee..

Ei kai mieheni pidä kirjaa, seksielämämme on kuitenkin aika aktiivista, tuossa nyt sattui olemaan pieni tauko..

Olemme naimisissa mutta mieheni aloitti juuri uudessa työssä siksi lapsi ei olisi ajankohtainen. Pillereitä olen syönyt kohta 6 vuotta putkeen (esikoisemme syntymästä asti).

Vaikka olisi ollut kuukauden tauko, ei kukaan mieti sikiön ikää suhteessa yhdyntään, kun ollaan pysyvässä parisuhteessa. Sikiöt ovat eri kokoisia eri ikäisinä, ei siitä voi mitään sanoa koska yksi ultra on vain yksi otos suunnilleen tietyssä kehitysvaiheessa. Ja sitä paitsi, jos välttämättä haluat ultraan, tee se yksin. Ei ultra ole tietenkään mikään pakollinen.

Kun seuraavaksi mietit ehkäisyä, suosittelen kierukkaa.

Voitko muuten olla aivan varma, ettei lapsi olisi miehesi?

Vierailija
25/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos prosenttia se olikaan lapsista, joiden isä on joku muu kuin se oletettu isä?

Vierailija
26/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tekisit testin vielä yhden kerran?

Vieraan miehen sperma (tässä tapauksessa, sinun miehesi...) t*ppaa toisen miehen siittämisestä alkuunsa saaneen alkion, mutta vain tiettyyn kehitysvaiheeseen asti.

😂😂 Päivän paras vitsi

Jos kahden eri sperman vasta-aineet ei tee toisilleen hyvää? Jopa alkiolle? En tiedä, onko totta. Entä tämä: 

"Esimerkiksi hai- ja sudenkorentokoiraat kaapivat edellisen parittelijan tuotteet pois; niillä on siittimessään erityinen värkki tähän tarkoitukseen."

https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/kilpailu_huipentuu_sper…

Vierailija
27/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huolimatta siitä, että pidätkö lapsen vai et, niin syytä olisi kertoa miehellesi totuus!

Et kuitenkaan pysty tekemään aborttia niin, ettei se vaikuta sinuun mitenkään. Melko julmaa laittaa miehesi  tukemaan sinua oireissa, jotka olet itse hankkinut salataksesi pettämisesi. Ja tuskin tarvitsee edes sanoa miten kuvottavaa olisi laittaa hänet kasvattamaan tietämättään toisen miehen lasta.

Vierailija
28/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin jos kertoisin tälle miehelle jonka kanssa petin tilanteesta. Olisi kai hänelläkin oikeus vaikuttaa asiaan?

Lähinnä mietin että onko mahdollisuutta olemassa että olisikin mieheni ja sitten olemme rikkoneet kaksi perhettä turhaan.

En voi kuvitellakkaan että pitäisin lapsen niin etten kertoisi tälle toiselle miehelle. Ja kyllähän hänkin osaa laskea mahdollisuuden jos kerron/saa tietää minun olevan raskaana.

Ap.

Ellet keksi tätä kaikkea omasta päästäsi, hankkiuduit tahallaan raskaaksi. Ei hormooneja syömällä tule raskaaksi. Sinä haluat syyn erota. Kunhan tiedät, mitä haluat, se on hyvä lähtökohta. Mitäs oli niin tyhmä mies, että pani vierasta naista paljaana..!

Vierailija
29/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden elämän ilon sijaan kaksi perhettä rikkoontuu.

Vai pitäisikö ap:n ja siittäjän kertoa siipoilleen ja kysyä haluaisivatko he lisääntyä keskenään tai ainakin heiluttaa peittoa keskenään?

Vierailija
30/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tekisit testin vielä yhden kerran?

Vieraan miehen sperma (tässä tapauksessa, sinun miehesi...) t*ppaa toisen miehen siittämisestä alkuunsa saaneen alkion, mutta vain tiettyyn kehitysvaiheeseen asti.

😂😂 Päivän paras vitsi

Jos kahden eri sperman vasta-aineet ei tee toisilleen hyvää? Jopa alkiolle? En tiedä, onko totta. Entä tämä: 

"Esimerkiksi hai- ja sudenkorentokoiraat kaapivat edellisen parittelijan tuotteet pois; niillä on siittimessään erityinen värkki tähän tarkoitukseen."

https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/kilpailu_huipentuu_sper…

Ja rotilla vieraan uroksen haju voi keskeyttää sikiön kehityksen, mutta ihminen ei ole hai, sudenkorento eikä rotta.

Vierailija
31/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän tiedä jo itse vastauksen mitä pitää tehdä. Niin lasella kuin miehilläkin on oikeus tietää totuus. Jos yrität peittää asian, totuus tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi, puhumattakaan mihin valheiden suohon itse joudut. Jokainen tekee virheitä ja saa pitää arvonsa ihmissuhteissa vain jos voi olla rehellinen ja myöntää ne.

Vierailija
32/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei ole vielä kertonut, niin olet L U T K A, H O R O !!!!!

Eli H U Å R A !!! Eli ihmisjätettä. Toivottavasti tukehdut pullaan, leipään tai sen äijän qyrpään kun lutkutat sitä.

Vierailija
33/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei jääny kuukautiset pois kokonaan vaikka söin pillereitä. Pientä vuotoa tuli kuitenkin kerran kuussa. Nyt sitä ei tullut ja tein ihan huvikseni testin ja kauhistuin. Miehenkäån kanssa ei olla ajateltu perheenlisäystä kun tilanne ei ole sopiva.

Tuosta pienestä vuodosta päätellen siis voisin ajatella ovulaation olleen tuollon kun petin miestäni. (N. 2vkoa vuodon alusta)

Ap

Provo, koska et edes tiedä miten pillerit toimii. Taidat myös olla mies.

Vierailija
34/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tottakai olen tahallani raskautunut ja halunnut tällaiseen tilanteeseen yli 30-vuotiaana :D miten joku kehtaa edes ajatella tuollaista.

Koska abortinkin haluan vain huvikseni tehdä. Vähän nyt valoja poppoolle...

Ap

Vierailija
35/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis tottakai olen tahallani raskautunut ja halunnut tällaiseen tilanteeseen yli 30-vuotiaana :D miten joku kehtaa edes ajatella tuollaista.

Koska abortinkin haluan vain huvikseni tehdä. Vähän nyt valoja poppoolle...

Ap

Onko lapsen vika, että on siinnyt synnissä? Miksi kostat viattomalle?

Vierailija
36/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu molemmat miehet vaikka lounaalle saman pöydän ääreen keskustelemaan ja tarjoa heille Äityliinin herkullista maksmakkarakeittoa. Hyvän aterian parissa ihmissuhteiden solmut selviävät. Kenties voitte jatkaa elämäänne kolmen huoltajan perheenä.

Vierailija
37/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät vaan petoksessa, niin kuin ennenkin tai sitten lopetat trollaamisen.

Vierailija
38/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on raskas rikos kasvavaa lastasi kohtaan. Miten voisit lopettaa raskauden noin kepein perustein? Lapsi on syytön, joten älä anna hänen kärsiä/menettää elämäänsä siksi, että sä mokasit. Kanna vastuu rehellisesti. Pidä lapsi ja kerro molemmille miehille tilanteesta...

Vierailija
39/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan siittiöt elävät naisen sisällä? Useita päiviä ainakin. Jos viikko väliä yhdynnöillä, voi olla aika vaikea sanoa, kumman miehen siittiöt sinut hedelmöitti. Eihän se hedelmöittyminen ole välttämättä just sillä yhdyntähetkellä tapahtunut.

Vierailija
40/43 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi joskus huvikseen teettää DNA-testin, niitähän myydään nytkin. Olette molemmat vielä suhteellisen nuoria ja asiat muuten kunnossa. Miten sitten suu pannaan, kun elämänne menee sirpaleiksi yhden tuloksen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän