Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköautot ovat ns. "kertokäyttöautoja".

Vierailija
05.02.2019 |

Kun akusto tarvitsee vaihtaa on se niin kallista että auto kannattaa romuttaa. Akustojen hinnat ovat 6000-8000€ väillä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pihalla, mutta todettiinko Suomessa vai Saksassa, että sähköauton akku, vai paristo tyhjenee paljon nopeammin pakkasella.

Ainoa hyvä tulevaisuus tuntuisi olevan kaasuautolla. Onko siitä teillä kerrottavaa.

Sähköauto ei tule kestämään.

Vierailija
22/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttomoottoriautot ovat ns. kertakäyttöautoja. Kun moottori pitää vaihtaa on se niin kallista että auto kannattaa romuttaa. Moottorien hinnat ovat 8000-20000€ välillä.

Höpsis. Meidän auton moottori joutui täysremonttiin, joka maksoi 2000 euroa. Hyödynnettiin jonkun käytetyn auton osia myös siinä.

Teittekö remontin itse?

Meillä tehtiin remontti itse, mutta se vei aikaa. Meillä on tölkki vanha sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttomoottoriautot ovat ns. kertakäyttöautoja. Kun moottori pitää vaihtaa on se niin kallista että auto kannattaa romuttaa. Moottorien hinnat ovat 8000-20000€ välillä.

Höpsis. Meidän auton moottori joutui täysremonttiin, joka maksoi 2000 euroa. Hyödynnettiin jonkun käytetyn auton osia myös siinä.

Teittekö remontin itse?

Meillä tehtiin remontti itse, mutta se vei aikaa. Meillä on tölkki vanha sellainen.

Ei tehty itse, vaan ihan autokorjaamo teki.

Vierailija
24/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun akusto tarvitsee vaihtaa on se niin kallista että auto kannattaa romuttaa. Akustojen hinnat ovat 6000-8000€ väillä.

Miksi sua itkettää se, että akuston vaihtaminen on kallista? Harvemminhan sua kukaan pakottaa vaihtamaan akkuasi, joten voit tyytyväisenä ajaa vanhallakin akullasi. Eivät ne ole autosta ensimmäisen joukossa hajoamassa. Jos taas välttämättä haluat ostaa sellaisen sähköauton, jossa akustoa ei ole suunniteltu 20+ vuoden käyttöä varten, ehkä missään nimessä halua muutamasta tonnista luopua, niin omaa tyhmyyttäsihän se on.

Joku sen joutuu vaihtamaan ja se näkyy jälleenmyyntiarvossa joka on lähellä nollaa.

Vierailija
25/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennepolitiikka on yksi tärkeimmistä teemoista ensi vaalikaudella, joten on tärkeä muistuttaa ihmisiä etteivät äänestä Vihreitä tai SDP:tä jotka tekevät vähävaraisia kurittavaa liikennepolitiikkaa.

Vierailija
26/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teittekö remontin itse?

Ei tehty itse, vaan ihan autokorjaamo teki.

Mikä motti kyseessä? Kaverin autosta kun meni kone se makso päälle 10k€

Vierailija
27/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on mopoautotkin, silti niitä on kaikkialla.

kuka olisi uskonut 30 vuotta sitten, että teinit ajelee invamopoilla.

Omalle sukupolvelleni ei ois tullut mieleenkää'n, olisi kuoltu häpeästä munan mallisessa hökötyksessä.

Vierailija
28/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on muuten hyvä, niin akkupaketin vaihto ei ole kovin paha rasti. Uusi akkupaketti kun on todennäköisesti tehokkaampi, pitkäikäisempi ja kaikin puolin parempi kuin vanha.

Todennäköisesti myös 10 vuoden kuluttua halvempi, kuin tänäpänä.

Riippuu varmaan autosta, näiden yleistyessä varmasti aletaan kiinnittämään turvallisuuteen enemmän huomiota jolloin aletaan vaatimaan akkupaketin muuraamista rungon sisään jolloin niitä ei niin vaan vaihdellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan