Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei saa aikaiseksi hoitaa asioita

Vierailija
19.05.2023 |

Miehen mukaan lapsiluku on ollut jo vuosia täynnä. Jossain kohtaa itselläni oli kova vauvakuume. Mies ei suostunut enää ja sanoi menevänsä vasektomiaan ja oli jo ottanut selvää kuinka toimenpiteeseen pääsee. Päätös on siis hänen. Tämä idea ei ole tullut minun puoleltani.

Tässä välissä kävi jo yksi vahinkoraskaus joka päätyi keskenmenon. Mies puhui jo silloin, että täytyy nyt saada se vasektomia hoidettua, ettei näin käy enää.

Tästäkin on jo reilusti yli vuosi aikaa, eikä mies edelleenkään ole tehnyt mitään sen eteen.

Itselleni tilanne on ollut todella ahdistava, joten hankin itselleni hormonaalisen ehkäisyn. Nythän mies on sitten tästä aivan innoissaan ja kehuskelee, kuinka on niin erilaista nyt näin.

Mikä siinä asiassa on niin vaikeaa? Uhitellaan, että ollaan menossa, mutta ei kuitenkaan mennä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli turhanlupaaja. Eli ei aio tehdä sitä. Ehkä sanoi kevyesti. Älä odota sitä tapahtuvan. Kaikki eivät pidä sanojaan, osa pitää.

Vierailija
2/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne hormonit pois. Jos mies ei tee osuuttaan, ei tarvitse sitten seksiäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vielä lapsia, muttei ilmeisesti sinun kanssasi.

Vierailija
4/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin suuri päätös. Ehkä oikeasti voisi vielä yhden haluta.

Vierailija
5/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako häntä ihan se toimenpide itsessään? Toisaalta jotkut ovat vain huonoja saamaan asioita hoidetuksi, ellei ole pakko. Olen itsekin valitettavasti vähän sellainen. Ei se tarkoita, että pitäisin takaporttia auki vaan ihan vain sitä, että en jaksa/ehdi/uskalla/mitä milloinkin.

Vierailija
6/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako häntä ihan se toimenpide itsessään? Toisaalta jotkut ovat vain huonoja saamaan asioita hoidetuksi, ellei ole pakko. Olen itsekin valitettavasti vähän sellainen. Ei se tarkoita, että pitäisin takaporttia auki vaan ihan vain sitä, että en jaksa/ehdi/uskalla/mitä milloinkin.

Ei ole tuntemuksia puhunut, mutta aika itsevarmasti on asiasta puhunut. Itselleni tämä tuntuu jotenkin ikävältä, koska jos hän ei oikeasti lapsia halua, se olisi minusta ollut hyvä juttu. Kertoisi, että muuten, en oikeasti halua lapsia, nyt laitoin vasektomia asian eteenpäin.

Hän on asiaa puhunut 3 vuotta kun kuopus syntyi. Julkisen kautta olisi jo hoitunut tässä ajassa.

Vierailija
7/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan vitkutellu

Vierailija
8/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuntemuksia puhunut, mutta aika itsevarmasti on asiasta puhunut. Itselleni tämä tuntuu jotenkin ikävältä, koska jos hän ei oikeasti lapsia halua, se olisi minusta ollut hyvä juttu. Kertoisi, että muuten, en oikeasti halua lapsia, nyt laitoin vasektomia asian eteenpäin.

Hän on asiaa puhunut 3 vuotta kun kuopus syntyi. Julkisen kautta olisi jo hoitunut tässä ajassa.

Tämä on aika tyypillistä miehille. Pelot ja negatiiviset tunteet saatetaan ajatella noloiksi, niin sitten siitä pelottavasta asiasta puhutaan rehvastellen ja hyvin itsevarmasti. Yrittäkää puhua suoraan. Kerro, että ymmärrät, jos hän ei haluakaan ja sinuakin voisi toimenpide pelottaa. Mutta nyt sinua satuttaa se, että hän puhuu toista ja tekee toista.

Vierailija
9/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolasta saa spermaa 500e. Luovuttajan voi itse valita. Ette jää suhteisiin joissa ei saada mitään aikaiseksi.

Vierailija
10/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolasta saa spermaa 500e. Luovuttajan voi itse valita. Ette jää suhteisiin joissa ei saada mitään aikaiseksi.

Ei varmaan ollut kyse nyt tästä

Vierailija
11/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että käytät tuplaehkäisyä vasektomiaan saakka.

Vierailija
12/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen

Vierailija
13/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika tyypillistä miehille. Pelot ja negatiiviset tunteet saatetaan ajatella noloiksi, niin sitten siitä pelottavasta asiasta puhutaan rehvastellen ja hyvin itsevarmasti. Yrittäkää puhua suoraan. Kerro, että ymmärrät, jos hän ei haluakaan ja sinuakin voisi toimenpide pelottaa. Mutta nyt sinua satuttaa se, että hän puhuu toista ja tekee toista.

Niin, ei ole kivuton toimenpide

14/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet uskalla vasektomiaan mennä kun niin pelottavaa.

Vierailija
15/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitit hormonit? Olisit vaan sanonut että lapsi tulee jos on tullakseen, ei ole sinun ongelmasi. Mies hoitakoon ehkäisyn, hänhän sinne piuhojen katkaisuun on menossa.

Vierailija
16/55 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa ottaa sitä vastuuta

Vierailija
17/55 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Eihän miehet uskalla vasektomiaan mennä kun niin pelottavaa.

Se on helppo puhua, että kyllähän minä..

Vierailija
18/55 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta teillä on? Jos on vaikka vaan yksi, niin minusta on todella itsekästä mieheltä päättää, että ei enää ja mennä vasektomiaan. Minä kuuntelisin naisen toiveita, vaikka olisi kaksikin ja hän haluaisi lisää. Yhdessähän sitä elämää eletään, ei kaikkea voi tehdä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu.

Vierailija
19/55 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta teillä on? Jos on vaikka vaan yksi, niin minusta on todella itsekästä mieheltä päättää, että ei enää ja mennä vasektomiaan. Minä kuuntelisin naisen toiveita, vaikka olisi kaksikin ja hän haluaisi lisää. Yhdessähän sitä elämää eletään, ei kaikkea voi tehdä niin kuin itsestä parhaalta tuntuu.

Meillä on kolme lasta.

Vierailija
20/55 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kolme lasta.

Iha jees kolme vuotta ja kolme lasta. Alan ymmärtää miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi