Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
1921/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota Mariaa ollenkaan, sillÀ ei tunnu olevan mitÀÀn persoonaa ja tuntuu koko ajan kÀyttÀytyvÀn jonkin deittioppaan suositusten mukaan.... siis hÀnelle tuntuu olevan todella tÀrkeÀÀ ettÀ mies on mies ja nainen nainen. EhkÀ hÀn on siksi noin passiivinen koska se on hÀnestÀ naisen rooli.

En tiedÀ kuinka venÀlÀisen kasvatuksen Maria on saanut, mutta tuo on kyllÀ todella stereotyyppinen asennoituminen venÀlÀisillÀ naisilla. Miehen tÀytyy nÀyttÀÀ mitÀ haluaa; pÀÀttÀvÀisyys ja itsevarmuus ovat tÀrkeitÀ ominaisuuksia. Moni venÀlÀinen nainen kyllÀ haluaa toisaalta suomalaisen miehen, koska ovat yleensÀ kiltimpiÀ kuin venÀlÀiset miehet.

Vierailija
1922/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

.

.

.

.

Daniela on ollu mun suosikkeja alusta asti. Oon vÀhÀn ihmetelly kun hÀnet on liitetty "ilkeÀÀn" jengiin, vaikka mun mielestÀ mukava ja ystÀvÀllinen on ollu. Ja sellanen suloinen jÀnnittÀjÀ. Se on kyllÀ varsinkin tÀn pÀivÀsten treffien jÀlkeen mun veikkaus Toffen valinnaks. Ja mun mielestÀ sopisivat niin hyvin ulkoisesti yhteen.

Petra on ihan kiva tyttö, mutta liian nuori ja todellakin liian tyrkky. Se ammeessa hiplailu oli niiiiiiiiiin noloo, ja todella ykspuolista, ei Toffe siihen oikeen vastannu.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SekÀ Dani ettÀ Minna on ihania. Luulen ettÀ D lopulta on Toffen valittu.

Noi kylpytreffit oli hiukka kiusalliset.

Vierailija
1924/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HÀiritsee vÀhÀn kun Toffe toistelee koko ajan Minnasta vain sitÀ rauhallisuutta ja kiltteyttÀ. Ei ole kai kertaakaan maininnut Minnan kauneutta, suloisuutta, seksikkyyttÀ, tyylikkyytyÀ, lumoavuutta. Nuo adjektiivit tulee itselleni ensimmÀisenÀ mieleen. Todella kaunis ilmestys. Kasvonpiirteet geenilottovoitto. Tajuaako Toffe miten kaunis Minna on? Vai nÀkeekö vain jotain kilttinÀ ja hillittynÀ opettajattarena?

Vierailija
1925/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

.

Danielan kanssa pussailtuaan olivat molemmat aivan vaikeina, eivÀt halunneet katsoa silmiin eivÀtkÀ keksineet puhuttavaa; jos kemiaa on, ei ensipussailun jÀlkeen ole tuollaista!

Vierailija
1926/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toffe, nyt otat tÀmÀn pyyntöni tosissaan: tutustu enemmÀn Minnaan. HÀn on helmi. Hillitty, kiltti nainen, jonka kanssa voit luoda onnellisen pitkÀn suhteen. TeissÀ molemmissa on ihania, erilaisia piirteitÀ, joiden pohjalle voi luoda hyvÀn suhteen. Luulen, ettÀ tasapainoinen perhe-elÀmÀ on sitÀ, mistÀ te molemmat voitte nauttia. KyllÀ Minnasta sillmÀnpilkettÀ löytyy...

Vierailija
1927/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi ei, taasko ensi jaksossa Petra hiplailee jalalla ja on rinnat tyrkyllÀ ammeessa....apua :D

TÀmÀn pÀivÀn jakson ruususeremoniassa Petra oli valinnut itselleen hyyyyvin antavalla kaula-aukolla varustetun punaisen mekon. Taas. Petra, ei nÀin!

Vierailija
1928/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÀiritsee vÀhÀn kun Toffe toistelee koko ajan Minnasta vain sitÀ rauhallisuutta ja kiltteyttÀ. Ei ole kai kertaakaan maininnut Minnan kauneutta, suloisuutta, seksikkyyttÀ, tyylikkyytyÀ, lumoavuutta. Nuo adjektiivit tulee itselleni ensimmÀisenÀ mieleen. Todella kaunis ilmestys. Kasvonpiirteet geenilottovoitto. Tajuaako Toffe miten kaunis Minna on? Vai nÀkeekö vain jotain kilttinÀ ja hillittynÀ opettajattarena?

NÀmÀ on makuasioita.. Minna ei ole minun makuuni, koska otsa ja huulet. On liian naisellinen, ÀÀni ei miellytÀ. Mutta joku varmasti tykkÀÀ. En usko ettÀ Rinnan Minna on Toffen valittu

Vierailija
1929/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toffe, nyt otat tÀmÀn pyyntöni tosissaan: tutustu enemmÀn Minnaan. HÀn on helmi. Hillitty, kiltti nainen, jonka kanssa voit luoda onnellisen pitkÀn suhteen. TeissÀ molemmissa on ihania, erilaisia piirteitÀ, joiden pohjalle voi luoda hyvÀn suhteen. Luulen, ettÀ tasapainoinen perhe-elÀmÀ on sitÀ, mistÀ te molemmat voitte nauttia. KyllÀ Minnasta sillmÀnpilkettÀ löytyy...

Ohjelman finaali on jo kuvattu, ei auta neuvot tÀssÀ vaiheessa.

Vierailija
1930/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenki Toffe vÀlttelee katsekontaktia Petran kans tossa ammeessa ku jutteli.. jÀnnitystÀ vai kiinnostuksen puutetta?

Vierailija
1931/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minna alkaa haista jotenkin vÀhÀn vaikealle kumppanille kun pÀÀsee ÀÀneen. Ei vÀlttÀmÀttÀ nainen joka antaa toisen olla semmoinen kuin on vaan on esittÀmÀssÀ vatimuksia. Herttainen ulkokuori saattaa pettÀÀ

Vierailija
1932/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Danielalla ja Toffella instassa yhteisiÀ tuttuja. Daniela hengaa Marian kanssa, Maria myös Venlan kanssa. En usko, ettÀ Maria on valittu... Tia hengaa Australiassa, liekö hÀnkÀÀn Toffen valinta. Minnan instakuvaan merkitty joku nuorimies.. Veikkaan, ettÀ valinta on Daniela. Tuskin suhde enÀÀ voimissaan.

Vierailija
1933/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten noi bÀtselööit ylipÀÀtÀÀn pysyy ns. korrekteina noissa tilanteissa. Itse pelkÀisin ettÀ fiilikset lÀhtee laukalle kun joku ihana deittikumppani tulee lÀhelle ja juttelee mukavia. :D tÀytyy hattua nostaa tosta itsekontrollista.

Vierailija
1934/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PelkÀsin, ettÀ Toffe valitsee Venlan. HyvÀ, jos tippuu pian. Ihan selvÀsti on vain julkkistyrkky ja haluaa voittaa BÀtselöör-ohjelman kilpailun vuoksi, ei Toffen.

Vierailija
1935/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miks mulla on sellainen tunne, ettÀ Tian ja Toffen vÀlillÀ eniten kemiaa? MielestÀni Toffe on Tian seurassa jÀnnittynyt, selvÀstikin aitoa ihastusta!

Vierailija
1936/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toi minnan ”haluan mlehen jolla...” tuossa Ruutu+ trailerissa on aavistuksen pelottava.

Vierailija
1937/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki Toffe vÀlttelee katsekontaktia Petran kans tossa ammeessa ku jutteli.. jÀnnitystÀ vai kiinnostuksen puutetta?

Nonverbaalisen viestinnÀn tutkijana sanoisin, ettÀ kiinnostuksen puutetta.

Vierailija
1938/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

toivottavasti Toffe valitsee jonkun muun kuin Minnan, sillÀ eivÀt ole tasapainoisen nÀköinen pari fyysisesti, eivÀtkÀ kohtaa henkisellÀkÀÀn tasolla. miehiÀ tietenkin kiinnostaa hymyilevÀt isopoviset naiset.. ainakin hetken..

Vierailija
1939/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten noi bÀtselööit ylipÀÀtÀÀn pysyy ns. korrekteina noissa tilanteissa. Itse pelkÀisin ettÀ fiilikset lÀhtee laukalle kun joku ihana deittikumppani tulee lÀhelle ja juttelee mukavia. :D tÀytyy hattua nostaa tosta itsekontrollista.

Vierailija
1940/3893 |
23.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alexandranralla oli semmoinen story salilta jossa Daniela oli auttamassa kÀsillÀKÀvelyÀ. Jotenkin Danielan esiintymistapa siinÀ klipissÀ vaikutti sille ettÀ on tuolla salilla kuin kotonaan

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kolme viisi