Miten saada naisena lihaksia olkapäihin?
Olen hoikahko nainen ja toivoisin että voisin hankkia jotenkin lihasta olkapäihin, erityisesti pyöreyttä niiden etuosaan kotikonstein. Muutoinkin timmit ja hoikat käsivarret olisivat upeat saada. Vinkkejä siis kaipailisin jos on tarjota :)
Valitsin esimerkiksi kuvan Sanna Marinista tässä kuvassa(toivottavasti kukaan ei provosoidu, kuva valikoitui vain koska sattui kohdalle juuri) : https://www.is.fi/viihde/art-2000010237847.html
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot kuntosali tai testoo. Valinta on sun. Vain toinen on järkevä.
Ja mistähän toi alaspäin peukutus tuli. Tuleeko mieleen kolmas vaihtoehto? Homeopatia, rukoukset,...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän toi alaspäin peukutus tuli. Tuleeko mieleen kolmas vaihtoehto? Homeopatia, rukoukset,...
Tulee kolmas vaihtoehto mieleen. Olkapääimplantit :)
Naisille ei suositella olkapäätreeniä. Paljon naisellisempaa on leveä lantio ja muhkea peppu. Itse ainakin treenaan pääasiassa peppua.
N30
Voi neitoa hädässä! Punttia ja punnerruksia, hikeä ja kyyneleitä, sitkeyttä, sitoutumista ja kärsivällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kotona voi treenata tehokkaasti tavoitteeseen nähden?
Käsilläseisonta on tosi monipuolista treeniä ja siinä kehittyy myös olkapäät.
Netistä löytyy ohjeita, joilla pitäs saada olkapäihin täytettä nopsaan. Itse teen näitä.
Katso YouTubesta videoita, niitä riittää. Jos treenaat kotona, käsipainot kannattaa hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei suositella olkapäätreeniä. Paljon naisellisempaa on leveä lantio ja muhkea peppu. Itse ainakin treenaan pääasiassa peppua.
N30
Mun tavoite/ihannekroppa ei ole kuvailemasi kaltainen, joten ajattelin suosia olkapäätreeniäkin :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy ohjeita, joilla pitäs saada olkapäihin täytettä nopsaan. Itse teen näitä.
Toki löytyy, mutta ovat ihan laidasta toiseen, joten vaikea löytää niitä mitkä taatusti tepsii. Mitä liikkeitä teet jotka havainnut erityisen tehokkaiksi?
Anavarilla se onnistuu. Tervetuloa naisen genetiikkaan.
(Saattaa olla laitonta, en tiedä.)
Hanki kahvakuula ja jumppakuminauhoja.
Harjoitteita löytyy ilmaiseksi Youtubesta.
Ja teston mainostelija, munaton poika, helvettiin täältä. Steroidien käyttö on Suomessa rikollista.
Käsipainot kannattaa hankkia. Ei tarvitse kovin isoja olkapäiden treenaamiseen. Aloittaa tyyliin 2 kg painoilla ja treenivideot youtubesta.
Toivo ettei naamavärkkisi muutu samanlaiseksi jos alat treenaamaan.
No, näin yli 50-v naisena sanoisin, että ei oikein millään. Saan juuri ja juuri käsivarret pysymään ilman alleja, kun treenaan salilla kerran viikossa kaikissa mahdollisissa ylävartalon laitteissa ja lisäksi kotona nostelen pikkupuntteja.
Liian rankasta salitreenistä johtuen niska ja yläselkä ovat vähän väliä kipeänä.
Seiso käsilläsi seinää vasten ja ala punnertamaan. Sitten kun menee 10-20 kerralla, niin huomaat jo kuukaudessa tulosta.
Käsipainoilla voi treenata kotona olkapäitä. Rasvaprosentti vielä alemmaksi, lihasten muoto erottuu.