Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Voittaja on Venla, Petra tai Venäjän leidi. Sanokaa mun sanoneen. Tosin veikkaan, että venäjän leidi ei välttämättä kelpuuta toffea.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun tää alko taas. Tää ketju siis. Ohjelma on ihan ok.
Niinpä!! :D
Jatkoon
-Daniela
-Rebecca
-Venla
-Ida (en muista kumpu)
Muiden nimiä en muista. Varmaan venäl kosmetologi menee jatkoon ja aiheuttaa skismaa heti alun jaksoissa. Saisi tulla kyllä 2 jaksoa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Venla voi olla kaunis, mutta vähän niinkun ekan kauden Maria. Hei ja onko tuolla joku jonka naama on botoxilla pistelty ja kiristelty. Heti huomaa
Kuka muka?
Miten helvetissä tässä pitäisi kestää kokonainen viikko ennen seuraavaa jaksoa?
Instassa ryhmäkuvasss näkee heti kenellä on kädet ruusu-asennossa. Shopattu vaan rehu pois.
Oli kiva et näytettiin toffen perhettäkin. Hän on mukavan olonen tähänastisen perusteella.
Hyi toi Jannika B:n määkiminen tuohon perään. Pakko vaihtaa kanavaa. Karmee toi sen ääntäminen.
Hmm voisko joku ruutuplussalainen taas referoida seuraavan jakson. Alkuun vaan selvästi SPOILER. Kiitos jos joku viitsii laittaa!
^kannatetaan, en jaksa oottaa seuraavaa jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi toi Jannika B:n määkiminen tuohon perään. Pakko vaihtaa kanavaa. Karmee toi sen ääntäminen.
Nykyään on muotia sössöttää ja lespata l-kirjainta.
Ja täältäkin peukku seuraavan jakson spoilaamiselle! Selkeet varotukset vaan alkuun. :)
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ccbb4052-4ef8-4219-b379-977c80a…
Lähikuvassa ihan botox-naama. Herranjumala, 24!!! näyttää 10 v vanhemmalta.
Mun maulle ei ole ketään kaunista naista. Ei tule kenestäkään vau-efektiä. Jos on pakko valitsea joku niin ehkä Ida, mutta hmm..no ei ei..
Kuka oli se pitkä hongan kolistaja?
Yleensä voittajaa ei näytetä noin paljon kuin Venlaa heti ekassa jaksossa... muuten olisin veikannut minäkin hänestä voittajaa. Muistakaa kuinka Janettea piiloteltiin alussa.
Sais tulla taas perään joku spekulaatio-ohjelma kuten viimeks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venla voi olla kaunis, mutta vähän niinkun ekan kauden Maria. Hei ja onko tuolla joku jonka naama on botoxilla pistelty ja kiristelty. Heti huomaa
Kuka muka?
Jennalla selvästi jotain aineita naamassa.
Mä en meinannut löytää tätä ketjua, kun otsikossa ei lukenut "OFFICIAL"😅
Haha tosta iltiksen kuvasta näkee ketkä sai vaikutelmaruusut.
Jennan naama on aika surullinen.. ollut varmasti nätimpi ilman noita pinkeitä poskia.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ccbb4052-4ef8-4219-b379-977c80a…
Lähikuvassa ihan botox-naama. Herranjumala, 24!!! näyttää 10 v vanhemmalta.
Haha, eka kuva on sama kuin ohjelman instassa oleva mut siitä on toi tumman tytön ruusu muokattu pois :D
Vierailija kirjoitti:
Voittaja on Venla, Petra tai Venäjän leidi. Sanokaa mun sanoneen. Tosin veikkaan, että venäjän leidi ei välttämättä kelpuuta toffea.
Tuskin kukaan noista on voittaja. Alexandra saa ensivaikutelma ruusun, ja on Toffen valittu.
Tohvee ei kyllä niin sanoisi🐈