Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Mira näyttää hieman vampyyrille:(
Miralla möreämpi ääni kuin Toffella :D
"Kyl muakin jännittää tosi paljon, mutta en silti astu ihmisten varpaille"
Joskus lauseen jälkimmäinen osa jätetään sanomatta :D
Miralla on sen verran miehekäs ääni ja kisaa vielä niin varmaan on jotain hormoneja otettu joskus?
Mira liian vanha, väärässä elämätilanteessa Toffen suhteen. Tuskin lähtee Kuopiosta 12-v lapsen takia Stadiin. Ja savolainen.
Liittyykö bikini fitness ja matala ääni yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Jee tää toffehan ei ookaan niin nuljaska miltä mainoksen perusteella vaikutti!
Mainos oli tehty läpällä ja pilke silmäkulmassa-ja kisu ihana!
En ikinä ymmärrä näitä "joo, mulla on lapsi. Onkohan se ongelma sulle." Siis varmana joku nyt sanoo suoraan, että "joo, on se ongelma." Ihan hyödytön keskustelu, koska kukaan ei ikinä sanoisi niin, eikä kukaan ikinä haluaisi kuulla sitä.
Mulle tuli vikasta naisesta vähän ylimieliset vibat, en tiedä miksi. Keskeyttäjä-nainen lähtee varmaan ekojen joukossa kotiin.
Näkee jo heti ketkä tulee putoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Venla haluaa terveydenhoitajaksi tai ensihoitajaksi. Varma voittaja. Bätse oli jo lähihoitajasta ihan 'wou". Tässä se taas nähdään miten miehet on hoitsujen perään.
Kaikestahan tuo on "wou"!
Ihanaa kun tää alko taas. Tää ketju siis. Ohjelma on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ymmärrä näitä "joo, mulla on lapsi. Onkohan se ongelma sulle." Siis varmana joku nyt sanoo suoraan, että "joo, on se ongelma." Ihan hyödytön keskustelu, koska kukaan ei ikinä sanoisi niin, eikä kukaan ikinä haluaisi kuulla sitä.
Niinpä, miettikää miltä kuulostaisi. "No ei kyllä kiinnosta kyllä sun kakara yhtään".
Miten toi Venla on noin kaunis. Missimäinen.
Vaaleat, hieman pyöreät tytöt joutuu pois.
Stailaus on taas yhtä kauhea kuin ennenkin.
Joko se loppu, jäipä typerään kohtaan
Tummat tytöt jää, vaaleat lähtee.
Oispa putoamiset näytetty jo heti! Yleensä oon katsonut tästä sarjasta vain ekan ja vikan jakson.
Venla voi olla kaunis, mutta vähän niinkun ekan kauden Maria. Hei ja onko tuolla joku jonka naama on botoxilla pistelty ja kiristelty. Heti huomaa
Mira ois muuten ollut hyvä, mutta 12-vuotias lapsi on turn off.