Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Toffe nosti viimeisessä ruutu+-jaksossa osakkeitaan, tuntui olevan kiinnostunut oikeasti tärkeistä asioista naisessa.
Toistaalta mun hälytyskellot vähän pirisee tämän tyyppisten henkilöiden kohdalla. Käytös tuntuu liian sulavalta ja täydelliseltä, osaa valita aina oikeat sanat naisten kanssa eikä näytä olevan missään tilanteessa epävarma/vaivautunut tms.
Musta se on välillä vähän tönkkö, johtuu varmasti äidinkielestä
Jännä juttu, että tämä isompi tyttöporukka on koko ajan valittamassa ja haukkumassa Marian, Venlan ja Danielan porukkaa ja julistamassa, miten ikäviä ihmisiä he ovat, mutta nämä kolme eivät ole kertaakaan sanoneet mitään pahaa muista.
Mä oon alkanut tykkäämään enemmän tästä bätsestä, aluksi olin vähä epävarma hänestä.
Komea, tyylikäs, sopivan rento olematta kuitenkaan vaan se läppää heittävä kaveri, osaa ottaa keskustelukumppanin hyvin huomioon.
Alexandran putoaminen oli kyllä aikamoinen järkytys. Jäin miettimään, että pääsikö Toffe edes kunnolla tutustumaan häneen ja tekikö päätöksen pudottamisesta ainoastaan Elinan juorujen perusteella. Jos nyt pitää arvailla voittajaa kallistun kyllä Danielan puolella. Tuolla bachelorin julkistamistilaisuudessa olivat läsnä nyt jatkavista kilpailijoista Venla, Maria, Daniela ja Jenna, joten jonkun heistä täytyy olla bachelorin valinta. Venla on kyllä poissa pelistä. Hänen treffinsä Toffen kanssa olivat aika väkinäiset, ja muutenkin on antanut sosiaalisessa mediassa kuvan, että on edelleen sinkku.
Ihmeellistä käytöstä Elinalta. Juonittelijat ja juorukellot muka aitoja ja ihania ihmisiä? Toivottavasti Toffe näkee tuon läpi.
Mietityttää mitä sanoi Alexandrasta kun lähti sitten samatien vai oliko vaan niin ettei vaan Toffella ja hänellä yhtään klikannut. Näen itse että Alexandran parhaat puolet ei ehtineet tulla esille. Vai tulisiko hän jopa takaisin, voisiko olla sellainen juonenkäänne.
Mun mielestä Venla kyllä nousi korkeammalle nyt. Se Toffen olemus niiden treffien jälkeen oli niin vapautunut ja onnellinen, hotellihuoneen kautta villalle?
Ruutu+ pohdintaa
*
*
*
*
*
*
Yllätyin pudotuksesta minäkin, vaikken oikein ymmärtänytkään Alexandran hehkutusta täällä. Olin kuitenkin ajatellut, että Toffe on säästellyt yksilötreffejä Alexandran kanssa periaatteella "paras viimeiseksi". Elina puhui Toffelle pahaa näistä "pinnallisista" tytöistä, ja se selvästi vaikutti Toffen päätökseen, mutta Alexandra vaikutti noista neljästä kuitenkin vähiten pinnalliselta ja ainakin kaikkein kilteimmältä. Elinahan puhui näistä pinnallisista myös, että "polttavat vaan tupakkaa eivätkä puhu mitään", luulisi, ettei Toffe urheilullisena miehenä halua tupakoivaa tyttöystävää. Ihmettelen silti, että Toffe pudotti Alexandran tutustumatta tähän paremmin. Toisaalta, jos Toffe ei tuntenut heidän välillään kemiaa, niin turha kai Alexandraa on mukana roikuttaa, vaikka A olisikin paperilla Toffelle täydellinen tyttöystävä.
Itse en usko Danielan voittoon, ajattelin hänen jopa putoavan tässä jaksossa. D:n perusilme on todella nyrpeä. Hyvät treffithän heillä toki Toffen kanssa oli. Venlasta en ole missään vaiheessa tykännyt, mutta Venla näytti kauniilta siellä altaassa. En tiedä onko sillä merkitystä, että Venla oli ensimmäinen, kenen kanssa Toffe kunnolla suuteli, nuo treffit mahdollistivat läheisemmät tunnelmat paremmin kuin mitkään muut aikaisemmat treffit.
Minna on aika suloinen ja ainakin alkuvaiheessa "kisaa" aika epätodennäköinen match Toffelle, mutta olen iloisesti yllättynyt, jos hän on Toffen valinta!
Aion
Kirjoittaa
Ruutuplussan
Jaksosta
.
.
.
Niin minustakin Toffen ja Venlan treffit olivat ihan ok, tosin keskusteluosio oli yhtä kököttämistä. Toffe kyllä selkeästi halusi tykö.
Ruutuplussajaksosta ilouutinen Petran kiherrykseen väsyneille ja ketkä kuitenkin lukee tän, että sitä kikatusta oli vähän. Uusi tyttö toi taloon jännitettä ja jaksoon on leikattu mulkoiluja ja huolestuneita ilmeitä.
.
.
En itse osaa kyllä yhtään sanoa, että kenet Toffe valitsee. En ole millään kaudella osannut.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ pohdintaa
*
*
*
*
*
*
Yllätyin pudotuksesta minäkin, vaikken oikein ymmärtänytkään Alexandran hehkutusta täällä. Olin kuitenkin ajatellut, että Toffe on säästellyt yksilötreffejä Alexandran kanssa periaatteella "paras viimeiseksi". Elina puhui Toffelle pahaa näistä "pinnallisista" tytöistä, ja se selvästi vaikutti Toffen päätökseen, mutta Alexandra vaikutti noista neljästä kuitenkin vähiten pinnalliselta ja ainakin kaikkein kilteimmältä. Elinahan puhui näistä pinnallisista myös, että "polttavat vaan tupakkaa eivätkä puhu mitään", luulisi, ettei Toffe urheilullisena miehenä halua tupakoivaa tyttöystävää. Ihmettelen silti, että Toffe pudotti Alexandran tutustumatta tähän paremmin. Toisaalta, jos Toffe ei tuntenut heidän välillään kemiaa, niin turha kai Alexandraa on mukana roikuttaa, vaikka A olisikin paperilla Toffelle täydellinen tyttöystävä.
Itse en usko Danielan voittoon, ajattelin hänen jopa putoavan tässä jaksossa. D:n perusilme on todella nyrpeä. Hyvät treffithän heillä toki Toffen kanssa oli. Venlasta en ole missään vaiheessa tykännyt, mutta Venla näytti kauniilta siellä altaassa. En tiedä onko sillä merkitystä, että Venla oli ensimmäinen, kenen kanssa Toffe kunnolla suuteli, nuo treffit mahdollistivat läheisemmät tunnelmat paremmin kuin mitkään muut aikaisemmat treffit.
Minna on aika suloinen ja ainakin alkuvaiheessa "kisaa" aika epätodennäköinen match Toffelle, mutta olen iloisesti yllättynyt, jos hän on Toffen valinta!
No Venla on ollut kolme viikkoa Balilla reissussa, ja noista reissupäivityksistä voi kyllä päätellä, ettei ole kovin rakastunut. Tuossa bachelorin esittelytilaisuudessa annettiin ymmärtää, että Toffe on reissun jälkeen ollut tekemissä joidenkin reissussa olleiden naisten kanssa. Tuskin hän sitten muuten vaan hengailisi niiden kanssa, jos joku heistä ei olisi hänen valittu. Minnan valinta on näin osin poissuljettu. Tai voi olla kyllä niinkin, ettei ohjelmasta sitten löytynyt ketään
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ pohdintaa
*
*
*
*
*
*
Jos taas seuraa instaa, niin näyttää Toffella ja Danielalla olevan siellä yhteisä kavereitakin. Samalla tavalla paljastui viime kauden voittaja!
Ehkä Toffe ei nyt tosissaan ole ketään vaimo matskua tuolla etsimässä, mun mielestä ainoa Bachelor tositarkoituksella on tähän mennessä ollut Joni.
Näki Toffesta, että A:n tiputus oli vaikea pala ja jotenkin ajattelen, ettei edes halunnut antaa tilaisuutta henkilölle jonka kanssa vois tulla vakavampi suhde. Ja oman tuttavapiirin perusteella, voin sanoa, että kyllä suomenruotsalainen mielellään ottaa omasta joukostaan ja juurikin ne A:n tyyppiset ovat vaimomatskua. Toffe ei antanut edes mahdollisuutta tutustua vaan jatkaa hommia mielellään WT-jengin kanssa
Alexandran instassa on muuten Highlight kohta Dubai ja joku täällä aiemmin väläytteli, että Toffe heijastui yhdessä kohtaa, kun A meni Dubaimaliin.. Katsoin ja kovasti näytti kyllä Toffelta, mutta hänhän se ei nyt voi olla, joten ehkä hän on löytänyt jonkun toisen miehen jo tässä ajassa.. Highlightissa on myös sydämet piirretty rantaan ja kuvattu pitkää ja tummaa miestä takaapäin
Rebekka on urheilija, joten hänen "rotevuutensa" tulee ihan siitä että hän on lihaksikas. Ei taatusti ollut tämä syynä hänen pudotukseensa. Heillä tuntui olevan enemmän kaverillisia kuin romanttisia fiiliksiä toisistaan. Venla taas on hyvin epäurheilullinen, ei senkään puolesta sovi mitenkään päin Toffelle. Puhumattakaan ilkeästä luonteesta.
Minnaan on opettaja. Aika kaukana WT:stä! Muutenkin lämmin, ihana, pehmeä ja äidillinen. Mainittava vielä upeat tissit! :D Jos oisin Toffe niin valinta ois Minna ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Toffe ei nyt tosissaan ole ketään vaimo matskua tuolla etsimässä, mun mielestä ainoa Bachelor tositarkoituksella on tähän mennessä ollut Joni.
Näki Toffesta, että A:n tiputus oli vaikea pala ja jotenkin ajattelen, ettei edes halunnut antaa tilaisuutta henkilölle jonka kanssa vois tulla vakavampi suhde. Ja oman tuttavapiirin perusteella, voin sanoa, että kyllä suomenruotsalainen mielellään ottaa omasta joukostaan ja juurikin ne A:n tyyppiset ovat vaimomatskua. Toffe ei antanut edes mahdollisuutta tutustua vaan jatkaa hommia mielellään WT-jengin kanssa
Tämä saattaa olla totta, tai sitten ei. Tiedän ihan suomenruotsalaisia suht hiljaisia miehiä, joilla on supisuomalaiset, eläväiset vaimot. Tosin tasokkaat ja koulutetut, ei yhtään wt:t.
Voi kyllä olla, että tekee "Juhat", joka ei valinnut ihastunutta Jenniä vaan Satun, josta pääsi sitten helpommin eroon.
Minna on noista aidoin ja fiksuin. Joka äidin toiveminiä.
Miksi sanotte, että Venla on itsekäs/ilkeä? Mitä hän on muka tehnyt? Tiahan siellä haukkuu muita. Ärsyttää, kun joka vuosi joku kaunis tyttö leimataan ilkeäksi. Viime vuonna se oli mukamas Maria jasitä ennen Laura. Ikinä ei niitä rumempia väitetä ilkeiksi. Mutta naiset on tällaisia :(
Olen työskennellyt tuon pitkän honkkelihoitajan kanssa, valitettavasti, ja ei oo mitenkään päin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanotte, että Venla on itsekäs/ilkeä? Mitä hän on muka tehnyt? Tiahan siellä haukkuu muita. Ärsyttää, kun joka vuosi joku kaunis tyttö leimataan ilkeäksi. Viime vuonna se oli mukamas Maria jasitä ennen Laura. Ikinä ei niitä rumempia väitetä ilkeiksi. Mutta naiset on tällaisia :(
”Kaunis”... Venla on juuri sellaisen tunkkaisen wt-Miss Helsinki-kisaajan näköinen.
Laura oli aivan sietämättömän inhottava ihminen.
Maria, siis viime kauden Maria, oli ainoa joka leimattiin ilkeäksi syyttä, oli todella rehti ja herttainen. Tämänkään kauden Mariassa ei ole vikaa, kaunis mutta melko hiljainen ainakin sen perusteella, mitä hänestä on ohjelmaan leikattu.
Minna on noussut mun suosikiksi.
Musta A oli turhankin hillitty ja vähäeleinen Toffelle. Toki voi osa mennä jännityksenkin piikkiin, mut Toffesta on tullut minun mielestä sellanen rento, leikkisä ja spontaani mielikuva, ja musta A ei välttämättä sovi tähän ollenkaan. Kaunis ja tyylikäs nainen, mut en missään vaiheessa uskonut, että olisi Toffeen valittu.