Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
1181/3893 |
09.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minna on noussut mun suosikiksi.

Musta A oli turhankin hillitty ja vÀhÀeleinen Toffelle. Toki voi osa mennÀ jÀnnityksenkin piikkiin, mut Toffesta on tullut minun mielestÀ sellanen rento, leikkisÀ ja spontaani mielikuva, ja musta A ei vÀlttÀmÀttÀ sovi tÀhÀn ollenkaan. Kaunis ja tyylikÀs nainen, mut en missÀÀn vaiheessa uskonut, ettÀ olisi Toffeen valittu.

Vierailija
1182/3893 |
09.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toffe nosti viimeisessÀ ruutu+-jaksossa osakkeitaan, tuntui olevan kiinnostunut oikeasti tÀrkeistÀ asioista naisessa.

Toistaalta mun hĂ€lytyskellot vĂ€hĂ€n pirisee tĂ€mĂ€n tyyppisten henkilöiden kohdalla. KĂ€ytös tuntuu liian sulavalta ja tĂ€ydelliseltĂ€, osaa valita aina oikeat sanat naisten kanssa eikĂ€ nĂ€ytĂ€ olevan missÀÀn tilanteessa epĂ€varma/vaivautunut tms. 

Musta se on vÀlillÀ vÀhÀn tönkkö, johtuu varmasti ÀidinkielestÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/3893 |
09.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JÀnnÀ juttu, ettÀ tÀmÀ isompi tyttöporukka on koko ajan valittamassa ja haukkumassa Marian, Venlan ja Danielan porukkaa ja julistamassa, miten ikÀviÀ ihmisiÀ he ovat, mutta nÀmÀ kolme eivÀt ole kertaakaan sanoneet mitÀÀn pahaa muista.

Vierailija
1184/3893 |
09.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ oon alkanut tykkÀÀmÀÀn enemmÀn tÀstÀ bÀtsestÀ, aluksi olin vÀhÀ epÀvarma hÀnestÀ.

Komea, tyylikÀs, sopivan rento olematta kuitenkaan vaan se lÀppÀÀ heittÀvÀ kaveri, osaa ottaa keskustelukumppanin hyvin huomioon.

Vierailija
1185/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alexandran putoaminen oli kyllÀ aikamoinen jÀrkytys. JÀin miettimÀÀn, ettÀ pÀÀsikö Toffe edes kunnolla tutustumaan hÀneen ja tekikö pÀÀtöksen pudottamisesta ainoastaan Elinan juorujen perusteella. Jos nyt pitÀÀ arvailla voittajaa kallistun kyllÀ Danielan puolella. Tuolla bachelorin julkistamistilaisuudessa olivat lÀsnÀ nyt jatkavista kilpailijoista Venla, Maria, Daniela ja Jenna, joten jonkun heistÀ tÀytyy olla bachelorin valinta. Venla on kyllÀ poissa pelistÀ. HÀnen treffinsÀ Toffen kanssa olivat aika vÀkinÀiset, ja muutenkin on antanut sosiaalisessa mediassa kuvan, ettÀ on edelleen sinkku.

Vierailija
1186/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

IhmeellistÀ kÀytöstÀ Elinalta. Juonittelijat ja juorukellot muka aitoja ja ihania ihmisiÀ? Toivottavasti Toffe nÀkee tuon lÀpi.

MietityttÀÀ mitÀ sanoi Alexandrasta kun lÀhti sitten samatien vai oliko vaan niin ettei vaan Toffella ja hÀnellÀ yhtÀÀn klikannut. NÀen itse ettÀ Alexandran parhaat puolet ei ehtineet tulla esille. Vai tulisiko hÀn jopa takaisin, voisiko olla sellainen juonenkÀÀnne.

Vierailija
1187/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestÀ Venla kyllÀ nousi korkeammalle nyt. Se Toffen olemus niiden treffien jÀlkeen oli niin vapautunut ja onnellinen, hotellihuoneen kautta villalle?

Vierailija
1188/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ruutu+ pohdintaa

*

*

*

*

*

*

YllÀtyin pudotuksesta minÀkin, vaikken oikein ymmÀrtÀnytkÀÀn Alexandran hehkutusta tÀÀllÀ. Olin kuitenkin ajatellut, ettÀ Toffe on sÀÀstellyt yksilötreffejÀ Alexandran kanssa periaatteella "paras viimeiseksi". Elina puhui Toffelle pahaa nÀistÀ "pinnallisista" tytöistÀ, ja se selvÀsti vaikutti Toffen pÀÀtökseen, mutta Alexandra vaikutti noista neljÀstÀ kuitenkin vÀhiten pinnalliselta ja ainakin kaikkein kilteimmÀltÀ. Elinahan puhui nÀistÀ pinnallisista myös, ettÀ "polttavat vaan tupakkaa eivÀtkÀ puhu mitÀÀn", luulisi, ettei Toffe urheilullisena miehenÀ halua tupakoivaa tyttöystÀvÀÀ. Ihmettelen silti, ettÀ Toffe pudotti Alexandran tutustumatta tÀhÀn paremmin. Toisaalta, jos Toffe ei tuntenut heidÀn vÀlillÀÀn kemiaa, niin turha kai Alexandraa on mukana roikuttaa, vaikka A olisikin paperilla Toffelle tÀydellinen tyttöystÀvÀ.

Itse en usko Danielan voittoon, ajattelin hÀnen jopa putoavan tÀssÀ jaksossa. D:n perusilme on todella nyrpeÀ. HyvÀt treffithÀn heillÀ toki Toffen kanssa oli. Venlasta en ole missÀÀn vaiheessa tykÀnnyt, mutta Venla nÀytti kauniilta siellÀ altaassa. En tiedÀ onko sillÀ merkitystÀ, ettÀ Venla oli ensimmÀinen, kenen kanssa Toffe kunnolla suuteli, nuo treffit mahdollistivat lÀheisemmÀt tunnelmat paremmin kuin mitkÀÀn muut aikaisemmat treffit.

Minna on aika suloinen ja ainakin alkuvaiheessa "kisaa" aika epÀtodennÀköinen match Toffelle, mutta olen iloisesti yllÀttynyt, jos hÀn on Toffen valinta!

Vierailija
1189/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aion

Kirjoittaa

Ruutuplussan

Jaksosta

.

.

.

Niin minustakin Toffen ja Venlan treffit olivat ihan ok, tosin keskusteluosio oli yhtÀ kököttÀmistÀ. Toffe kyllÀ selkeÀsti halusi tykö.

Ruutuplussajaksosta ilouutinen Petran kiherrykseen vÀsyneille ja ketkÀ kuitenkin lukee tÀn, ettÀ sitÀ kikatusta oli vÀhÀn. Uusi tyttö toi taloon jÀnnitettÀ ja jaksoon on leikattu mulkoiluja ja huolestuneita ilmeitÀ.

.

.

En itse osaa kyllÀ yhtÀÀn sanoa, ettÀ kenet Toffe valitsee. En ole millÀÀn kaudella osannut.

Vierailija
1190/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+ pohdintaa

*

*

*

*

*

*

YllÀtyin pudotuksesta minÀkin, vaikken oikein ymmÀrtÀnytkÀÀn Alexandran hehkutusta tÀÀllÀ. Olin kuitenkin ajatellut, ettÀ Toffe on sÀÀstellyt yksilötreffejÀ Alexandran kanssa periaatteella "paras viimeiseksi". Elina puhui Toffelle pahaa nÀistÀ "pinnallisista" tytöistÀ, ja se selvÀsti vaikutti Toffen pÀÀtökseen, mutta Alexandra vaikutti noista neljÀstÀ kuitenkin vÀhiten pinnalliselta ja ainakin kaikkein kilteimmÀltÀ. Elinahan puhui nÀistÀ pinnallisista myös, ettÀ "polttavat vaan tupakkaa eivÀtkÀ puhu mitÀÀn", luulisi, ettei Toffe urheilullisena miehenÀ halua tupakoivaa tyttöystÀvÀÀ. Ihmettelen silti, ettÀ Toffe pudotti Alexandran tutustumatta tÀhÀn paremmin. Toisaalta, jos Toffe ei tuntenut heidÀn vÀlillÀÀn kemiaa, niin turha kai Alexandraa on mukana roikuttaa, vaikka A olisikin paperilla Toffelle tÀydellinen tyttöystÀvÀ.

Itse en usko Danielan voittoon, ajattelin hÀnen jopa putoavan tÀssÀ jaksossa. D:n perusilme on todella nyrpeÀ. HyvÀt treffithÀn heillÀ toki Toffen kanssa oli. Venlasta en ole missÀÀn vaiheessa tykÀnnyt, mutta Venla nÀytti kauniilta siellÀ altaassa. En tiedÀ onko sillÀ merkitystÀ, ettÀ Venla oli ensimmÀinen, kenen kanssa Toffe kunnolla suuteli, nuo treffit mahdollistivat lÀheisemmÀt tunnelmat paremmin kuin mitkÀÀn muut aikaisemmat treffit.

Minna on aika suloinen ja ainakin alkuvaiheessa "kisaa" aika epÀtodennÀköinen match Toffelle, mutta olen iloisesti yllÀttynyt, jos hÀn on Toffen valinta!

No Venla on ollut kolme viikkoa Balilla reissussa, ja noista reissupÀivityksistÀ voi kyllÀ pÀÀtellÀ, ettei ole kovin rakastunut. Tuossa bachelorin esittelytilaisuudessa annettiin ymmÀrtÀÀ, ettÀ Toffe on reissun jÀlkeen ollut tekemissÀ joidenkin reissussa olleiden naisten kanssa. Tuskin hÀn sitten muuten vaan hengailisi niiden kanssa, jos joku heistÀ ei olisi hÀnen valittu. Minnan valinta on nÀin osin poissuljettu. Tai voi olla kyllÀ niinkin, ettei ohjelmasta sitten löytynyt ketÀÀn

Vierailija
1191/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+ pohdintaa

*

*

*

*

*

*

Jos taas seuraa instaa, niin nÀyttÀÀ Toffella ja Danielalla olevan siellÀ yhteisÀ kavereitakin. Samalla tavalla paljastui viime kauden voittaja!

Vierailija
1192/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EhkÀ Toffe ei nyt tosissaan ole ketÀÀn vaimo matskua tuolla etsimÀssÀ, mun mielestÀ ainoa Bachelor tositarkoituksella on tÀhÀn mennessÀ ollut Joni.

NÀki Toffesta, ettÀ A:n tiputus oli vaikea pala ja jotenkin ajattelen, ettei edes halunnut antaa tilaisuutta henkilölle jonka kanssa vois tulla vakavampi suhde. Ja oman tuttavapiirin perusteella, voin sanoa, ettÀ kyllÀ suomenruotsalainen mielellÀÀn ottaa omasta joukostaan ja juurikin ne A:n tyyppiset ovat vaimomatskua. Toffe ei antanut edes mahdollisuutta tutustua vaan jatkaa hommia mielellÀÀn WT-jengin kanssa

Vierailija
1193/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alexandran instassa on muuten Highlight kohta Dubai ja joku tÀÀllÀ aiemmin vÀlÀytteli, ettÀ Toffe heijastui yhdessÀ kohtaa, kun A meni Dubaimaliin.. Katsoin ja kovasti nÀytti kyllÀ Toffelta, mutta hÀnhÀn se ei nyt voi olla, joten ehkÀ hÀn on löytÀnyt jonkun toisen miehen jo tÀssÀ ajassa.. Highlightissa on myös sydÀmet piirretty rantaan ja kuvattu pitkÀÀ ja tummaa miestÀ takaapÀin

Vierailija
1194/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rebekka on urheilija, joten hÀnen "rotevuutensa" tulee ihan siitÀ ettÀ hÀn on lihaksikas. Ei taatusti ollut tÀmÀ syynÀ hÀnen pudotukseensa. HeillÀ tuntui olevan enemmÀn kaverillisia kuin romanttisia fiiliksiÀ toisistaan. Venla taas on hyvin epÀurheilullinen, ei senkÀÀn puolesta sovi mitenkÀÀn pÀin Toffelle. Puhumattakaan ilkeÀstÀ luonteesta.

Vierailija
1195/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minnaan on opettaja. Aika kaukana WT:stÀ! Muutenkin lÀmmin, ihana, pehmeÀ ja Àidillinen. Mainittava vielÀ upeat tissit! :D Jos oisin Toffe niin valinta ois Minna ehdottomasti.

Vierailija
1196/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EhkÀ Toffe ei nyt tosissaan ole ketÀÀn vaimo matskua tuolla etsimÀssÀ, mun mielestÀ ainoa Bachelor tositarkoituksella on tÀhÀn mennessÀ ollut Joni.

NÀki Toffesta, ettÀ A:n tiputus oli vaikea pala ja jotenkin ajattelen, ettei edes halunnut antaa tilaisuutta henkilölle jonka kanssa vois tulla vakavampi suhde. Ja oman tuttavapiirin perusteella, voin sanoa, ettÀ kyllÀ suomenruotsalainen mielellÀÀn ottaa omasta joukostaan ja juurikin ne A:n tyyppiset ovat vaimomatskua. Toffe ei antanut edes mahdollisuutta tutustua vaan jatkaa hommia mielellÀÀn WT-jengin kanssa

TÀmÀ saattaa olla totta, tai sitten ei. TiedÀn ihan suomenruotsalaisia suht hiljaisia miehiÀ, joilla on supisuomalaiset, elÀvÀiset vaimot. Tosin tasokkaat ja koulutetut, ei yhtÀÀn wt:t.

Voi kyllÀ olla, ettÀ tekee "Juhat", joka ei valinnut ihastunutta JenniÀ vaan Satun, josta pÀÀsi sitten helpommin eroon.

Vierailija
1197/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minna on noista aidoin ja fiksuin. Joka Àidin toiveminiÀ.

Vierailija
1198/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi sanotte, ettĂ€ Venla on itsekĂ€s/ilkeĂ€? MitĂ€ hĂ€n on muka tehnyt? Tiahan siellĂ€ haukkuu muita. ÄrsyttÀÀ, kun joka vuosi joku kaunis tyttö leimataan ilkeĂ€ksi. Viime vuonna se oli mukamas Maria jasitĂ€ ennen Laura. IkinĂ€ ei niitĂ€ rumempia vĂ€itetĂ€ ilkeiksi. Mutta naiset on tĂ€llaisia :(

Vierailija
1199/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt tuon pitkÀn honkkelihoitajan kanssa, valitettavasti, ja ei oo mitenkÀÀn pÀin ihana.

Vierailija
1200/3893 |
10.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanotte, ettĂ€ Venla on itsekĂ€s/ilkeĂ€? MitĂ€ hĂ€n on muka tehnyt? Tiahan siellĂ€ haukkuu muita. ÄrsyttÀÀ, kun joka vuosi joku kaunis tyttö leimataan ilkeĂ€ksi. Viime vuonna se oli mukamas Maria jasitĂ€ ennen Laura. IkinĂ€ ei niitĂ€ rumempia vĂ€itetĂ€ ilkeiksi. Mutta naiset on tĂ€llaisia :(

”Kaunis”... Venla on juuri sellaisen tunkkaisen wt-Miss Helsinki-kisaajan nĂ€köinen.

Laura oli aivan sietÀmÀttömÀn inhottava ihminen.

Maria, siis viime kauden Maria, oli ainoa joka leimattiin ilkeÀksi syyttÀ, oli todella rehti ja herttainen. TÀmÀnkÀÀn kauden Mariassa ei ole vikaa, kaunis mutta melko hiljainen ainakin sen perusteella, mitÀ hÀnestÀ on ohjelmaan leikattu.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme seitsemÀn viisi