Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Venla entinen kiusattu, joka ”näyttää nyt niille”...kuulostaako tutulta..? Bachelorette Jenny?
Oma käsitykseni pinnallisuudesta kovin erilainen. Eiväthän ne ihmiset jotka jaksavat hölöttää itsestään ja omista asioistaan silikonit esillä ole välttämättä mitenkään syvällisiä.
Asetelma on oikeastaan mieluummin vaikkapa introvertit vs extrovertit. Introvertti ei heti hölötä kaikkea itsestään televisiokameroiden edessä.
Venlasta en tykkää. Jotenkin aggressiivisen oloinen ja ihan liikaa meikkiä. Aivan järkyttävä määrä pakkelia koko ajan.
Uskon että kärkikaksikko on Petra ja Daniela. Molemmat ulkoisestikin Bachelorin makuun. Kertomansa mukaan tykkää tummatukkaisista naisista. Kolmas voisi olla Jenna.
Maria on kaunis mutta todella tylsä. Käyttäytyy ihan kuin venäläiset yleensäkin. Olettaa olevansa kunnon prinsessa eikä tee oma-aloitteisesti yhtään mitään. Koppava.
Elina eli tää uus likka on ihan liian erilainen. Ulkoisesti bachen makuun mutta jotenkin tulkitsin että ei ole bachelorin makuun luonteen ja arvojen perusteella.
https://www.instagram.com/p/BvyM6CsjXjn/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…
Tuossa linkissä esitellään villaan saapuva uusi nainen!
Vierailija kirjoitti:
Venlasta en tykkää. Jotenkin aggressiivisen oloinen ja ihan liikaa meikkiä. Aivan järkyttävä määrä pakkelia koko ajan.
Uskon että kärkikaksikko on Petra ja Daniela. Molemmat ulkoisestikin Bachelorin makuun. Kertomansa mukaan tykkää tummatukkaisista naisista. Kolmas voisi olla Jenna.
Maria on kaunis mutta todella tylsä. Käyttäytyy ihan kuin venäläiset yleensäkin. Olettaa olevansa kunnon prinsessa eikä tee oma-aloitteisesti yhtään mitään. Koppava.
Elina eli tää uus likka on ihan liian erilainen. Ulkoisesti bachen makuun mutta jotenkin tulkitsin että ei ole bachelorin makuun luonteen ja arvojen perusteella.
Taitaa sun veikkaus mennä vähän pieleen! En kyllä usko, et Petra on kärkikahinoissa mukana. Hän on aivan liian nuori ja lapsellinen hihittäjä. Alexandra on aivan varmasti bachelorin valittu.
Marian esittelyssä päällä (kammottava) turkisteuhka. Näinköhän uuden mimmin maailmankatsomus kohtaa Marian kanssa...?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTBoEYseOpMdR2Te…
Petra on ihan tän Sherlock-meemin näköinen :D
Elinahan on Jokelasta. Miellyttävämpi persoona kuin siskonsa. On muita ketkä tietää nää Ketoset? :D
Maria on noista ainoa, johon kiinnittäisin huomiota esimerkiksi baarissa.
Minna on sellainen, jota pitää katsella pitemmän aikaa ennen kuin tajuaa, miten kaunis hän on.
Venlasta en ole tykännyt missään vaiheessa, eikä juominen ainakaan parantanut käsitystäni.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä rumiluksia, oikein suomalaisia perunanaamoja :D Ja karseet tatuoinnit....
no todellaki ja meikillä yritetään parantaa vaikka järkyttävää on semmonen iso pakkelikerroskin. hyi olkoon
Onko Niinatar saanut luvan julkistaa uuden tytön esittelyvideon omalla insta-tilillään? Sehän tulee katsojille yllätyksenä vasta ensi tiistain jaksossa. Vai onko Nelonen jo julkistanut sen?
Itse olisin ottanut Miran, jos olisin hetero.
T: MIes
Rebekka oli ehdoton lemppari!! Maria on hyvin tylsä, kun ei anna yhtään mitään. Venla näyttää olevan hyvin kateellinen jokaiselle. Toivottavasti Bachelor valitsee aidon tytön vierelle!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Petra on täällä saanut tyrkyn/pyrkyrin maineen. Mielestäni Venla vaikuttaa paljon enemmän itsensä tyrkyttäjältä, joka on ohjelmassa vain julkisuuden vuoksi. Hänhän on jo osallistunut Miss Helsinki-kisoihin ja Instassaan pyörii toisten julkkistyrkkyjen, kuten Martina Aitolehden ja Isabell Ljundellin nimet.
Mulle on tullut hänestä sarjan kautta myös aika bitchmäinen kuva, kuten joku tuolla häntä jo luonnehti "luokan kiusaajaksi." Klassisesti hän onkin itse ollut kiusattu koulussa ja kärsinyt syömishäiriöistä ja ilmeisesti nyt sitten "näyttää" tässä kiusaajilleen ja on sitten itsekin muuttunut kovaksi ja tylyksi. Näitä tyyppejä on nähty ennenkin.
Toivon, että tämä syntynyt kuva Venlasta osoittautuu vääräksi tai Toffe näkee hänen läpi. Toffe ei ole tosin mielestäni osoittanut kovin suurta kiinnostusta Venlaa kohtaan, vaikka onkin kehunut tämän ulkonäköä ja pitänyt hänet toistaiseksi vielä mukana. Saapa nähdä kuinka käy ja onko Venla osallisena tulevissa (näitähän siis luvattiin kauden sisältävänä) draamoissa!
Mä luulen, et ne on juuri Venla ja Petra, jotka ovat tulevassa riidassa vahvasti mukana. Voi kyllä olla hyvinkin niin, et Petra puhuu muista tytöistä pahaa. Ei taida Toffe noita riitapukareita itselleen ottaa!
Spoiler
.
.
Se uusi Elina vaikutti aluksi hyvältä (minun silmääni miellyttävä, luonnollinen look), mutta tuo Miss Suomi -historia laskee pisteitä. Tulee julkisuushakuinen, tyrkky olo aina tuollaisesta. Myös se laskee pisteitä, että puhuu liian paljon vapaaehtoistöistään. Ihan kuin tekisi niitä siksi, että voisi asialla leijua. Ja kasvissyöntiäkään ei tarvitsisi mainita heti ensimmäisessä lauseessa, vaan vasta sitten kun syödään ja kysytään ruokavaliota.
Siksi veikkaan, että Toffe on Elinasta aluksi viehättynyt, mutta on lopulta "too much", arvoiltaan liian erilainen. Ehkä Elina on aatteissaan jyrkkä ja paheksuu Toffen lihansyöntiä? Ehkä yrittää alkaa muokata Toffea mieleisekseen ja Toffe ei pidä sellaisesta? Mutta toivon, että olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Venla laittanut itseruskettavaa naamaansa vai nyt jo saanut noin paljon väriä? Näyttää tosi ruskealta, ja jännänväriset silmät melkein oudoilta. Harmi että tuonlaatuinen kuiva ja aurinkoa imevä iho vanheneekin nopeasti.
Mistäs sinä tiedät, onko se iho kuiva vai ei ja jos sitä iho hoitaa niin ihan hyvänä se varmasti säilyy. Olipa jotenkin humblevittuileva kommentti, vaikkei ko. tyttisehdokas niin omaan mieleeni ole. Vai että harmi, pah tuskin sinun mielestä se on harmi.
Mulle tuli fiilis, että Elina on tehnyt vapaaehtoistöitä, jotta voisi leijua niillä sitten miss universum -kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Onks batse ajanut säärensä vai onko vaaleat haivenet?
Tuskin sääriään, mutta alapäänsä on varmasti trimmannut siistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Venla oli se oksentaja...🙄
Onko totta :O ? Mistä tieto peräisin?
Venla oli se oksentaja...🙄