Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
3861/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Toffe hengitÀ rauhassa ja katse eteenpÀin. EhkÀ omaa parisuhdekommunikointia ja siihen liittyviÀ pelkoja ja sulkeutuneisuutta voisit kÀsitellÀ muutamalla terapiakÀynnillÀ. SiitÀ voisi olla apua. TsemppiÀ eteenpÀin!

TÀmmöinen voi olla kunnianloukkausmatskua huomautan. PyyteleppÀ anteeksi. EsitÀt vihjauksen henkilön terveydentilasta.

Vierailija
3862/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa miestenkin maine menee kyllÀ. Monet tasokkaammat naiset ei jaksaisi miestÀ joka on levitellyt yksityiselÀmÀnsÀ kaikkien nÀhtÀvÀksi. Toffe saa jonkun itseÀÀn nuoremman wannabe-tytön, liittoa kestÀÀ kunnes neljÀnkympin kriisi, erotaan kun ei ole yhteistÀ huumorintajua ja lÀheisyyttÀ, lapset jakoon jne. Toffen kaltaisille ei vaan tule sitÀ ihanaa lÀmmintÀ perhe-elÀmÀÀ.

Tasokkaat naiset katsoo koulutusta.

Pikemminkin narsistinaiset sillÀ narsisti ajattelee "miltÀ nÀytÀn tuollaisen miehen rinnalla" eikÀ ajattele toista ihmisenÀ, jonka kanssa on vaan hyvÀ tai huono olla.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Petra oli mun suosikki alusta asti ja kuva vaan parani koko ajan, hallitsi kaikki tilanteet ja oli aurinkona kaikille ja se nauru:) TĂ€llĂ€ tytöllĂ€ on hyvĂ€ tulevaisuus. ÄlkÀÀ miehet pilatko tĂ€tĂ€ helmeĂ€.

Vierailija
3864/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan usein Toffe kĂ€yttÀÀ tota noloa "tykkÀÀtsĂ€ toffeesta?" iskiessÀùn naisia 🙄

No tuo nyt on vaan small talkia ja ÀlykÀs nainen toki sietÀÀ ja tajuaa tuollaisia ihmisten kevyitÀ maneereja silloin kun hermostuttaa ja ujostuttaa tulee suusta juuri noita. PitÀÀ tutustua toiseen vÀhÀn paremmin ennekuin tuomitsee toista.

Vierailija
3865/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyvin kuvattu tuossa edellÀ Marian suhtautumista, kuten "oli itse tottunut saamaan enemmÀn." Eikös vain, mielikuva vastaa tÀysin erÀÀn kulttuurin naisista saatua, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Mielikuva siitÀ, ettÀ on tÀrkeÀÀ itse saada niin tavaroita kuin tunnepuolta. Antamisen ihmeen oppinut mies on tavoittelemisen arvoinen. Muunlainen mies onkin sitten sivuseikka. Kun Mariaa ei koskettanut toiselle antaminen, niin se meni ihan tuon mainitun mielikuvan mukaan. KyllÀ siinÀ hÀmmentyy sivullinenkin. NÀinhÀn sen pitikin mennÀ, nÀin ne kulttuurierot vaikuttaa.

kulttuurierot vaikuttavat.

Vierailija
3866/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toffe oli joka tapauksissa vÀhiten kiusallinen bÀtse tÀhÀn astisista.

Vierailija
3867/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Toffe hengitÀ rauhassa ja katse eteenpÀin. EhkÀ omaa parisuhdekommunikointia ja siihen liittyviÀ pelkoja ja sulkeutuneisuutta voisit kÀsitellÀ muutamalla terapiakÀynnillÀ. SiitÀ voisi olla apua. TsemppiÀ eteenpÀin!

TÀmmöinen voi olla kunnianloukkausmatskua huomautan. PyyteleppÀ anteeksi. EsitÀt vihjauksen henkilön terveydentilasta.

Terapia ei ole vain sairauksien hoitamista vaan myös ihmistÀ itseÀÀn hÀiritsevien ongelmien korjaamista. Toffe itse puhui usein lukoistaan ja avautumisen vaikeudesta, juuri tÀllaiseen terapiasta voisi olla apua. Itse kÀvin avioeron yhteydessÀ terapiassa. En ollut sairas mutta halusin oppia itsestÀni. Terapian ansiosta pÀÀsin eteenpÀin ja ymmÀrrÀn oman toimintani merkityksen paremmin enkÀ enÀÀ odota toiselta ihmiseltÀ sitÀ mikÀ pitÀÀ itse tehdÀ.

Vierailija
3868/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia ei ole vain sairauksien hoitamista vaan myös ihmistÀ itseÀÀn hÀiritsevien ongelmien korjaamista. Toffe itse puhui usein lukoistaan ja avautumisen vaikeudesta, juuri tÀllaiseen terapiasta voisi olla apua. Itse kÀvin avioeron yhteydessÀ terapiassa. En ollut sairas mutta halusin oppia itsestÀni. Terapian ansiosta pÀÀsin eteenpÀin ja ymmÀrrÀn oman toimintani merkityksen paremmin enkÀ enÀÀ odota toiselta ihmiseltÀ sitÀ mikÀ pitÀÀ itse tehdÀ.

KyllÀ! Ja terapia voi myös olla ihan vaan hyvinvoinnin yllÀpitÀmistÀ.

Vierailija
3869/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo! En ole esittÀnyt mitÀÀn arviota Toffen terveydentilasta!!! HÀn itse puhui ohjelmassa ongelmistaan avautua naissuhteissaan. Ajattelin, ettÀ pari terapiakÀyntiÀ voisi auttaa hÀntÀ kÀsittelemÀÀn nÀitÀ lukkoja ja pÀÀstÀ niin eteenpÀin... On keneltÀ tahansa fiksua kÀvÀistÀ terapiassa, jos joku asia vaivaa ja tarvitsee ammattilaisen apua tilanteen kÀsittelyyn.

Toffea ja ohjelmaa oli mukava seurata.

Vierailija
3870/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on kyllÀ edelleen sellainen tunne, ettÀ Daniela on ihastunut Toffeen, eikÀ ole pÀÀssyt yli tapahtuneesta, vaikka muuta vÀittÀÀkin. Ja en myöskÀÀn usko, ettÀ Toffekaan on tÀysin Danielaa unohtanut ja kipinÀ voisi syttyÀkin vielÀ uudestaan. En koe, ettÀ D olis mikÀÀn plan B, koska ainakin Toffen sanojen mukaan hÀn mietti viimeiseen asti, kumman valitsisi. Ja kun valinta osoittautui vÀÀrÀksi, ei olis paha vielÀ koittaa toista samanveroista vaihtoehtoa, jos molemmat sitÀ haluais. Luulen vain, ettÀ Toffe on sen verran itsepÀinen ja jÀÀrÀpÀÀ, ettei voi myöntÀÀ epÀonnistuneensa ja pelkÀÀ varmasti myös taas sydÀnten sÀrkymistÀ.

Mut ikuinen romantikko mielessĂ€ni toivoisin, ettĂ€ he vielĂ€ kokeilisivat ❀

Vierailija
3871/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllÀ edelleen sellainen tunne, ettÀ Daniela on ihastunut Toffeen, eikÀ ole pÀÀssyt yli tapahtuneesta, vaikka muuta vÀittÀÀkin. Ja en myöskÀÀn usko, ettÀ Toffekaan on tÀysin Danielaa unohtanut ja kipinÀ voisi syttyÀkin vielÀ uudestaan. En koe, ettÀ D olis mikÀÀn plan B, koska ainakin Toffen sanojen mukaan hÀn mietti viimeiseen asti, kumman valitsisi. Ja kun valinta osoittautui vÀÀrÀksi, ei olis paha vielÀ koittaa toista samanveroista vaihtoehtoa, jos molemmat sitÀ haluais. Luulen vain, ettÀ Toffe on sen verran itsepÀinen ja jÀÀrÀpÀÀ, ettei voi myöntÀÀ epÀonnistuneensa ja pelkÀÀ varmasti myös taas sydÀnten sÀrkymistÀ.

Luulen, ettÀ Danielan ja Marian ystÀvyys estÀÀ T&D:n seurustelun... Toffe ei halua, ettÀ naiset pui keskenÀÀn parisuhdeasiat. YmmÀrrettÀvÀÀ kyllÀ.

Vierailija
3872/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllÀ toinen romantikko, toivon ihan samaa <3 Kunhan pöly laskeutuu.... Jospa jatkoa seuraisi!

Vierailija
3873/3893 |
01.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olis valinnut Petran tai Alexandran. En myöskÀÀn ymmÀrrÀ puheet marian kauneudesta. MielestÀni hÀn on kylmÀn ja ylpeÀn nÀköinen.

Vierailija
3874/3893 |
02.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ditÀ avauduta kun luotettavalle. Toffe nÀki pian ettÀ vÀÀrÀ valinta.

Vierailija
3875/3893 |
02.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Marian kaa ei todellakaan voinu heittÀÀ sellasta sarkastista/kiusottelevaa lÀppÀÀ mikÀ tuntu olevan Toffelle luontaista. Joten todella ihmettelen valintaa.

Vierailija
3876/3893 |
02.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Danielaa ei valinnut, mutta pitkÀÀn halasivat hylkÀyksen jÀlkeen. Marian valitsi mutta halauksista ei ollut tietoakaan, vain ne tekniset pusut. Pieleen siis valinta meni, mutta tilanne korjattavissa Danielan kanssa jos itsetunto ja nöyryys löytyy. D&T olisi ihana juttu!

Vierailija
3877/3893 |
02.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juu ei muuta kuin Toffe iso kimppu ruusuja ja lakki kourassa Danielan oven taakse ❀

Vierailija
3878/3893 |
02.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Petra voi ja saa kuulkaas nĂ€yttÀÀ omia rintoja niin paljon kun haluaa. IhmetyttÀÀ, ettĂ€ Naiset tÀÀllĂ€ haukkuu toista naista niin ilkeĂ€llĂ€ tavalla. Mun mielestĂ€ on jokaisen oma asia, kuinka paljon hĂ€n ihoa nĂ€yttÀÀ.  Suomi ei ole Saudi-Arabia. Veikkaan, ettĂ€ jokaisella ilkeĂ€llĂ€ kirjoittajalla on hyvin piiieeenet pieeenet rinnat ja ne on sitten kateellisia. Omituista, ettĂ€ en itse ole kertakaan huomannut hĂ€nen rintoja. EhkĂ€ sen takia, ettĂ€ valloittava hymy ja ihana luonne ja en edes ajattele, ettĂ€ pitĂ€is katsoa toisen tissejĂ€. Olette tosi Venlamaisia. 

Vierailija
3879/3893 |
02.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Petra on ihana816 kirjoitti:

Petra voi ja saa kuulkaas nĂ€yttÀÀ omia rintoja niin paljon kun haluaa. IhmetyttÀÀ, ettĂ€ Naiset tÀÀllĂ€ haukkuu toista naista niin ilkeĂ€llĂ€ tavalla. Mun mielestĂ€ on jokaisen oma asia, kuinka paljon hĂ€n ihoa nĂ€yttÀÀ.  Suomi ei ole Saudi-Arabia. Veikkaan, ettĂ€ jokaisella ilkeĂ€llĂ€ kirjoittajalla on hyvin piiieeenet pieeenet rinnat ja ne on sitten kateellisia. Omituista, ettĂ€ en itse ole kertakaan huomannut hĂ€nen rintoja. EhkĂ€ sen takia, ettĂ€ valloittava hymy ja ihana luonne ja en edes ajattele, ettĂ€ pitĂ€is katsoa toisen tissejĂ€. Olette tosi Venlamaisia. 

MiksipÀ sitÀ olisi isoille tisseille kateellinen kun sellaiset saisi itsekin jos haluaisi. Pidin Petrasta enkÀ ole tÀÀllÀ hÀntÀ haukkunut, vaikka noin avoin pukeutuminen ei minun luonteelleni sopisikaan. Mutta palstan luonteeseen valitettavasti kuuluu arvostelu ja ulkonÀönkin ruotiminen, ja se usein meneekin liiallisuuksiin.

Mutta kaikki osallistujat joutuvat samanlaiseen myllytykseen ja itsekin haukuit Àsken Venlaa.

MielestÀni on kiva ettÀ voi keskustella ja tuoda mielipiteitÀÀn esiin, mutta toivoisi tietysti ettei mentÀisi liiallisuuksiin ja toisaalta otettaisi toisten eriÀviÀ mielipiteitÀ niin kauhean henkilökohtaisesti.

Vierailija
3880/3893 |
03.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puhutaan nyt vain siitÀ Toffesta

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi neljÀ seitsemÀn