Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa miestenkin maine menee kyllä. Monet tasokkaammat naiset ei jaksaisi miestä joka on levitellyt yksityiselämänsä kaikkien nähtäväksi. Toffe saa jonkun itseään nuoremman wannabe-tytön, liittoa kestää kunnes neljänkympin kriisi, erotaan kun ei ole yhteistä huumorintajua ja läheisyyttä, lapset jakoon jne. Toffen kaltaisille ei vaan tule sitä ihanaa lämmintä perhe-elämää.
Tasokkaat naiset katsoo koulutusta.
Pikemminkin narsistinaiset sillä narsisti ajattelee "miltä näytän tuollaisen miehen rinnalla" eikä ajattele toista ihmisenä, jonka kanssa on vaan hyvä tai huono olla.
Petra oli mun suosikki alusta asti ja kuva vaan parani koko ajan, hallitsi kaikki tilanteet ja oli aurinkona kaikille ja se nauru:) Tällä tytöllä on hyvä tulevaisuus. Älkää miehet pilatko tätä helmeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan usein Toffe käyttää tota noloa "tykkäätsä toffeesta?" iskiessäân naisia 🙄
No tuo nyt on vaan small talkia ja älykäs nainen toki sietää ja tajuaa tuollaisia ihmisten kevyitä maneereja silloin kun hermostuttaa ja ujostuttaa tulee suusta juuri noita. Pitää tutustua toiseen vähän paremmin ennekuin tuomitsee toista.
Hyvin kuvattu tuossa edellä Marian suhtautumista, kuten "oli itse tottunut saamaan enemmän." Eikös vain, mielikuva vastaa täysin erään kulttuurin naisista saatua, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Mielikuva siitä, että on tärkeää itse saada niin tavaroita kuin tunnepuolta. Antamisen ihmeen oppinut mies on tavoittelemisen arvoinen. Muunlainen mies onkin sitten sivuseikka. Kun Mariaa ei koskettanut toiselle antaminen, niin se meni ihan tuon mainitun mielikuvan mukaan. Kyllä siinä hämmentyy sivullinenkin. Näinhän sen pitikin mennä, näin ne kulttuurierot vaikuttaa.
kulttuurierot vaikuttavat.
Toffe oli joka tapauksissa vähiten kiusallinen bätse tähän astisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Toffe hengitä rauhassa ja katse eteenpäin. Ehkä omaa parisuhdekommunikointia ja siihen liittyviä pelkoja ja sulkeutuneisuutta voisit käsitellä muutamalla terapiakäynnillä. Siitä voisi olla apua. Tsemppiä eteenpäin!
Tämmöinen voi olla kunnianloukkausmatskua huomautan. Pyyteleppä anteeksi. Esität vihjauksen henkilön terveydentilasta.
Terapia ei ole vain sairauksien hoitamista vaan myös ihmistä itseään häiritsevien ongelmien korjaamista. Toffe itse puhui usein lukoistaan ja avautumisen vaikeudesta, juuri tällaiseen terapiasta voisi olla apua. Itse kävin avioeron yhteydessä terapiassa. En ollut sairas mutta halusin oppia itsestäni. Terapian ansiosta pääsin eteenpäin ja ymmärrän oman toimintani merkityksen paremmin enkä enää odota toiselta ihmiseltä sitä mikä pitää itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Toffe hengitä rauhassa ja katse eteenpäin. Ehkä omaa parisuhdekommunikointia ja siihen liittyviä pelkoja ja sulkeutuneisuutta voisit käsitellä muutamalla terapiakäynnillä. Siitä voisi olla apua. Tsemppiä eteenpäin!
Tämmöinen voi olla kunnianloukkausmatskua huomautan. Pyyteleppä anteeksi. Esität vihjauksen henkilön terveydentilasta.
Terapia ei ole vain sairauksien hoitamista vaan myös ihmistä itseään häiritsevien ongelmien korjaamista. Toffe itse puhui usein lukoistaan ja avautumisen vaikeudesta, juuri tällaiseen terapiasta voisi olla apua. Itse kävin avioeron yhteydessä terapiassa. En ollut sairas mutta halusin oppia itsestäni. Terapian ansiosta pääsin eteenpäin ja ymmärrän oman toimintani merkityksen paremmin enkä enää odota toiselta ihmiseltä sitä mikä pitää itse tehdä.
Kyllä! Ja terapia voi myös olla ihan vaan hyvinvoinnin ylläpitämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo! En ole esittänyt mitään arviota Toffen terveydentilasta!!! Hän itse puhui ohjelmassa ongelmistaan avautua naissuhteissaan. Ajattelin, että pari terapiakäyntiä voisi auttaa häntä käsittelemään näitä lukkoja ja päästä niin eteenpäin... On keneltä tahansa fiksua käväistä terapiassa, jos joku asia vaivaa ja tarvitsee ammattilaisen apua tilanteen käsittelyyn.
Toffea ja ohjelmaa oli mukava seurata.
Mulla on kyllä edelleen sellainen tunne, että Daniela on ihastunut Toffeen, eikä ole päässyt yli tapahtuneesta, vaikka muuta väittääkin. Ja en myöskään usko, että Toffekaan on täysin Danielaa unohtanut ja kipinä voisi syttyäkin vielä uudestaan. En koe, että D olis mikään plan B, koska ainakin Toffen sanojen mukaan hän mietti viimeiseen asti, kumman valitsisi. Ja kun valinta osoittautui vääräksi, ei olis paha vielä koittaa toista samanveroista vaihtoehtoa, jos molemmat sitä haluais. Luulen vain, että Toffe on sen verran itsepäinen ja jääräpää, ettei voi myöntää epäonnistuneensa ja pelkää varmasti myös taas sydänten särkymistä.
Mut ikuinen romantikko mielessäni toivoisin, että he vielä kokeilisivat ❤️
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä edelleen sellainen tunne, että Daniela on ihastunut Toffeen, eikä ole päässyt yli tapahtuneesta, vaikka muuta väittääkin. Ja en myöskään usko, että Toffekaan on täysin Danielaa unohtanut ja kipinä voisi syttyäkin vielä uudestaan. En koe, että D olis mikään plan B, koska ainakin Toffen sanojen mukaan hän mietti viimeiseen asti, kumman valitsisi. Ja kun valinta osoittautui vääräksi, ei olis paha vielä koittaa toista samanveroista vaihtoehtoa, jos molemmat sitä haluais. Luulen vain, että Toffe on sen verran itsepäinen ja jääräpää, ettei voi myöntää epäonnistuneensa ja pelkää varmasti myös taas sydänten särkymistä.
Luulen, että Danielan ja Marian ystävyys estää T&D:n seurustelun... Toffe ei halua, että naiset pui keskenään parisuhdeasiat. Ymmärrettävää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen romantikko, toivon ihan samaa <3 Kunhan pöly laskeutuu.... Jospa jatkoa seuraisi!
Olis valinnut Petran tai Alexandran. En myöskään ymmärrä puheet marian kauneudesta. Mielestäni hän on kylmän ja ylpeän näköinen.
Ei ditä avauduta kun luotettavalle. Toffe näki pian että väärä valinta.
Marian kaa ei todellakaan voinu heittää sellasta sarkastista/kiusottelevaa läppää mikä tuntu olevan Toffelle luontaista. Joten todella ihmettelen valintaa.
Danielaa ei valinnut, mutta pitkään halasivat hylkäyksen jälkeen. Marian valitsi mutta halauksista ei ollut tietoakaan, vain ne tekniset pusut. Pieleen siis valinta meni, mutta tilanne korjattavissa Danielan kanssa jos itsetunto ja nöyryys löytyy. D&T olisi ihana juttu!
Juu ei muuta kuin Toffe iso kimppu ruusuja ja lakki kourassa Danielan oven taakse ❤️
Petra voi ja saa kuulkaas näyttää omia rintoja niin paljon kun haluaa. Ihmetyttää, että Naiset täällä haukkuu toista naista niin ilkeällä tavalla. Mun mielestä on jokaisen oma asia, kuinka paljon hän ihoa näyttää. Suomi ei ole Saudi-Arabia. Veikkaan, että jokaisella ilkeällä kirjoittajalla on hyvin piiieeenet pieeenet rinnat ja ne on sitten kateellisia. Omituista, että en itse ole kertakaan huomannut hänen rintoja. Ehkä sen takia, että valloittava hymy ja ihana luonne ja en edes ajattele, että pitäis katsoa toisen tissejä. Olette tosi Venlamaisia.
Petra on ihana816 kirjoitti:
Petra voi ja saa kuulkaas näyttää omia rintoja niin paljon kun haluaa. Ihmetyttää, että Naiset täällä haukkuu toista naista niin ilkeällä tavalla. Mun mielestä on jokaisen oma asia, kuinka paljon hän ihoa näyttää. Suomi ei ole Saudi-Arabia. Veikkaan, että jokaisella ilkeällä kirjoittajalla on hyvin piiieeenet pieeenet rinnat ja ne on sitten kateellisia. Omituista, että en itse ole kertakaan huomannut hänen rintoja. Ehkä sen takia, että valloittava hymy ja ihana luonne ja en edes ajattele, että pitäis katsoa toisen tissejä. Olette tosi Venlamaisia.
Miksipä sitä olisi isoille tisseille kateellinen kun sellaiset saisi itsekin jos haluaisi. Pidin Petrasta enkä ole täällä häntä haukkunut, vaikka noin avoin pukeutuminen ei minun luonteelleni sopisikaan. Mutta palstan luonteeseen valitettavasti kuuluu arvostelu ja ulkonäönkin ruotiminen, ja se usein meneekin liiallisuuksiin.
Mutta kaikki osallistujat joutuvat samanlaiseen myllytykseen ja itsekin haukuit äsken Venlaa.
Mielestäni on kiva että voi keskustella ja tuoda mielipiteitään esiin, mutta toivoisi tietysti ettei mentäisi liiallisuuksiin ja toisaalta otettaisi toisten eriäviä mielipiteitä niin kauhean henkilökohtaisesti.
Puhutaan nyt vain siitä Toffesta