Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
3681/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuotantantoyhtiöt hoi - kehittĂ€kÀÀ Minnalle oma kokkiohjelma! HĂ€nhĂ€n on kotitalousopettaja ja sopisi tosi hyvin vetĂ€mÀÀn jotain leipomis- ja kokkausohjelmaa Nigella Lawson - tyyliin. Olisi sensuelli, miellyttĂ€vĂ€ ja kotoinen. Minnan keittiössĂ€ - sarja saisi ainakin tÀÀltĂ€ heti yhden katsojan. 😍

Vierailija
3682/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se jo alusta aika selvÀÀ, ettei kukaan naisista ollut realistinen kandidaatti Toffelle. Maria oli ainoa ulkonÀkönsÀ puolesta, jolla oli saumat, mutta hÀnellÀkin loppupeleissÀ tÀytteet huulissa, vÀhÀn pieni leuka ja iso hanuri.

Jos tĂ€tĂ€ vertaa vaikka jenkkien ohjelmaan niin ei mikÀÀn ihme ettĂ€ ei ihan samaa intensiteettiĂ€ ole kun ehdokkaat ei ole lĂ€htökohtaisesti edes bĂ€tsen kiinnostustutkalla. Vrt. Jenkkeihin missĂ€ ehdokkaat on oikeasti hyvĂ€nnĂ€kösiĂ€ ja sellaisia joita aika iso osa miehistĂ€ mielellÀÀn deittailisi. Sama tietysti pĂ€tee miesehdokkaiden tasoon bachelorette versiossa.

PudÀt toffea jonain ylivertaisena supersaaliina? :D Onhan hÀn ihan kivannÀköinen ja -oloinen, mutta joku raja sentÀÀn... :D

Ainahan löytyy parempia, mutta vaikka esimerkiksi se tytsy jonka kanssa Toffe vietti suurimman osan aikaa exiÀ rannalla ohjelmassa, jos sellaisia olisi ollut tÀssÀ ohjelmassa niin olisi ollut aika toisenlainen meininki.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa arvasin, ettĂ€ Daniela lentÀÀ kuin leppĂ€keihĂ€s ja valinta on Maria. Maria sopii ulkoisesti hyvin Toffelle, mutta olisi Petrakin sopinut mielestĂ€ni. Se yksi hysteerinen Daniela-fani mahtaa olla pettynyt, kun on vouhkannut tÀÀllĂ€ ja nĂ€yttĂ€nyt menevĂ€n jo liiallisuuksiin...

EipĂ€ tainnut lentÀÀ kuin leppĂ€keihĂ€s, kun tuli "toiseksi". Petra ei ollut lĂ€hellĂ€kÀÀn Marian ja Danielan tasoa ulkoisesti (eikĂ€ kyllĂ€ kovin kypsĂ€ sisĂ€isestikÀÀn). Kommenteista pÀÀtellen tÀÀllĂ€ on aika monta Danielaa kannattavaa, joten mistĂ€ yhdestĂ€ hysteerisestĂ€ fanista mahdat puhua? HysteerisenĂ€ tÀÀllĂ€ joku yksittĂ€inen ihminen ainakin spĂ€mmĂ€si ketjua tĂ€yteen "Ei tule valitsemaan ketÀÀn" -kommenteilla.

Vierailija
3684/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nĂ€keehĂ€n sen nyt tuossakin. Petra sanoi, ettĂ€ toipui Toffesta yhdessĂ€ yössĂ€ ja Daniela sanoi olleensa ihan romuna. Koko ajan nĂ€kyi, ettĂ€ Petran ihastus oli vain pinnallinen. 

KĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€, ettĂ€ Petran kaltaiset hakevat ohjelmaan tai heidĂ€t ylipÀÀtÀÀn otetaan mukaan. TĂ€ssĂ€ on kuitenkin tarkoitus hankkia vakavaa suhdetta ja kenties lopullista elĂ€mĂ€nkumppania, ja Petra tuli ohjelmaan kihertĂ€mÀÀn ja hinkkaamaan reittĂ€. 

Vierailija
3685/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotantantoyhtiöt hoi - kehittĂ€kÀÀ Minnalle oma kokkiohjelma! HĂ€nhĂ€n on kotitalousopettaja ja sopisi tosi hyvin vetĂ€mÀÀn jotain leipomis- ja kokkausohjelmaa Nigella Lawson - tyyliin. Olisi sensuelli, miellyttĂ€vĂ€ ja kotoinen. Minnan keittiössĂ€ - sarja saisi ainakin tÀÀltĂ€ heti yhden katsojan. 😍

EnpĂ€ paljon vastenmielisempÀÀ ohjelmaa keksis đŸ€ź

Vierailija
3686/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maria oli hoikka. Liiankin. Toffe ei huomannut Marian kylmyyttÀ.

Vierailija
3687/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Sami Kurosen keltainen heinÀpeltotukka on jotenkin hassu. Onkohan koskaan miettinyt hiustyylin freesausta? Mutta muuten hyvÀ juontaja ja sopivan tiukka grillaaja.

MielestÀni ei kyllÀ ollut kovin hyvÀ tÀssÀ tilinteossa, taisi unohtaa ettei ole juontamassa Temppareita vaan ns. arvokkaampaa ohjelmaa. Kiroili jonkun verran ja tÀmÀ ilmeisesti rikkoi jonkun muurin ja Toffekin alkoi tÀmÀn jÀlkeen kÀyttÀÀ kirosanoja. Ei kuulu tÀmÀn ohjelman luonteeseen.

Vierailija
3688/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi Toffe valitsi mystisen, viileĂ€n Marian eikĂ€ lĂ€mmintĂ€, ”helppoa” Danielaa?

No haloo, just tuon takia!

Mysteeri, vaikeasti lÀhestyttÀvÀ, ei-niin-helppo herÀttÀÀ mielenkiinnon ja halun valloittaa! Daniela oli koko ajan (ja loppua kohden erityisesti) liian helppo ja helposti lÀhestyttÀvÀ. Oli jo ns. valmista kauraa poimittavaksi. NÀki siinÀ viimeisessÀ ruusussakin, ettei meinannut edes uskoa, ettei Toffe valitsekaan hÀntÀ.

En tule vissi ikinĂ€ tajumaan mikĂ€ see mysteerisyys Mariassa oli mistĂ€ kaikki jauhavat:D Mun pÀÀssĂ€ kyllĂ€ mysteerisyys tarkoitta vĂ€hĂ€n eri asiaa kun sitĂ€ oli Maria. HĂ€n oli kylmĂ€ kala. Ja mĂ€ nyt yritĂ€n ajatella ihan oikeesti ettĂ€ mikĂ€ salaisuus vielĂ€ sitten olisi pitĂ€nyt paljastua Mariaa kohtaan eli siis sieltĂ€ mysteerisen seinĂ€n takaa, ettĂ€ mitĂ€ Toffee niku odotteli. Siis mitĂ€? 

Ja vielĂ€ halusin lisĂ€tĂ€ ettĂ€ mun mielestĂ€ni tĂ€mĂ€ miehet haluaa jahtata loputtomasti naista kenestĂ€ tykkÀÀ on niin myytti. Olen lukenut ja kuullut tosi paljon miesten omia ajatuksia siitĂ€ miten se on tosi vÀÀrĂ€ kĂ€sitys ja joku Cosmopolitanin huhu ettĂ€ miehet haluaa jahtata niin ettei kiinnostuskohte mitenkÀÀn reakoi. Niin tÀÀllĂ€ki palstalla on miehet ollut joskus aika hĂ€mmentynyt siitĂ€ mitĂ€ se nainen ajattelee koska nĂ€köjÀÀn ei ole kiinnostunut. Minulla on myös alkanut parisuhteet niin, ettĂ€ ekaa miestĂ€ jahtasin suoraan sanottuna itse , sain sen, toistenki kanssa on oltu ihan rennosti ja oltu avoin ja ei mikÀÀn tyhmĂ€ mysteeri. Olen ihan varma, et jos mies haluaa jonkun naisen siis ei ole viileydellĂ€ mitÀÀn merkitystĂ€. 

Suomi ei taida olla sun Àidinkielesi?

Vierailija
3689/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ElĂ€köön erillaisuus.Jokainen on sellainen kuin on. Minusta Maria vaikutti hieman ujolta ja jĂ€nnittyneeltĂ€. Usein ihmisestĂ€ joka on ujo tai kĂ€rsii jonkinasteisesta sosiaalisten tilanteiden pelosta leimataan usein ylpeĂ€ksi.Mariasta paistoi selkeĂ€sti jĂ€nnitys. Ei hĂ€n ylpeĂ€ mielestĂ€ni ollut.Upea hienostunut kaunotar. Olemus hillitty josta moni hölĂ€suu voisi ottaa oppia.

Vierailija
3690/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun silmÀÀ ei tĂ€mĂ€ mies miellyttĂ€nyt ollenkaan. HĂ€nestĂ€ puuttui persoonallisuus ja joku miehekĂ€s piirre. Pari suhdetta superkomeiden miesten kanssa on opettanut, ettĂ€ he oikeasti luulevat itsestÀÀn liikoja ja ovat ulkonĂ€könsĂ€ ansoja. SÀÀli.

Vierailija
3691/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo batse ei ole valmis avioelÀmÀÀn, sanokaa mun sanoneen.

Vierailija
3692/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moni ei halua tÀtÀ kuulla, mut useimmiten siihen on syynsÀ, miksi 30 v. ei ole onnistunut sitoutumaan, vaikka tÀtÀ tavoittelee. Ne syyt löytyy hyvin usein itsestÀÀn. Ei kaikilla, muut todella, todella usein.

Vierailija
3693/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi Toffe valitsi mystisen, viileĂ€n Marian eikĂ€ lĂ€mmintĂ€, ”helppoa” Danielaa?

No haloo, just tuon takia!

Mysteeri, vaikeasti lÀhestyttÀvÀ, ei-niin-helppo herÀttÀÀ mielenkiinnon ja halun valloittaa! Daniela oli koko ajan (ja loppua kohden erityisesti) liian helppo ja helposti lÀhestyttÀvÀ. Oli jo ns. valmista kauraa poimittavaksi. NÀki siinÀ viimeisessÀ ruusussakin, ettei meinannut edes uskoa, ettei Toffe valitsekaan hÀntÀ.

En tule vissi ikinĂ€ tajumaan mikĂ€ see mysteerisyys Mariassa oli mistĂ€ kaikki jauhavat:D Mun pÀÀssĂ€ kyllĂ€ mysteerisyys tarkoitta vĂ€hĂ€n eri asiaa kun sitĂ€ oli Maria. HĂ€n oli kylmĂ€ kala. Ja mĂ€ nyt yritĂ€n ajatella ihan oikeesti ettĂ€ mikĂ€ salaisuus vielĂ€ sitten olisi pitĂ€nyt paljastua Mariaa kohtaan eli siis sieltĂ€ mysteerisen seinĂ€n takaa, ettĂ€ mitĂ€ Toffee niku odotteli. Siis mitĂ€? 

Ja vielĂ€ halusin lisĂ€tĂ€ ettĂ€ mun mielestĂ€ni tĂ€mĂ€ miehet haluaa jahtata loputtomasti naista kenestĂ€ tykkÀÀ on niin myytti. Olen lukenut ja kuullut tosi paljon miesten omia ajatuksia siitĂ€ miten se on tosi vÀÀrĂ€ kĂ€sitys ja joku Cosmopolitanin huhu ettĂ€ miehet haluaa jahtata niin ettei kiinnostuskohte mitenkÀÀn reakoi. Niin tÀÀllĂ€ki palstalla on miehet ollut joskus aika hĂ€mmentynyt siitĂ€ mitĂ€ se nainen ajattelee koska nĂ€köjÀÀn ei ole kiinnostunut. Minulla on myös alkanut parisuhteet niin, ettĂ€ ekaa miestĂ€ jahtasin suoraan sanottuna itse , sain sen, toistenki kanssa on oltu ihan rennosti ja oltu avoin ja ei mikÀÀn tyhmĂ€ mysteeri. Olen ihan varma, et jos mies haluaa jonkun naisen siis ei ole viileydellĂ€ mitÀÀn merkitystĂ€. 

Suomi ei taida olla sun Àidinkielesi?

KyllĂ€, ei ole. Mutta kai kaikki ymmĂ€rsivĂ€t mitĂ€ halusin sanoa :D 

Vierailija
3694/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan noi kaksi edes oli yhdessÀ... hitto kun tosta nÀki ottaalaankin ettei noi kaksi sovi yhteen

Marian reaktio valintaansa oli luokkaa "Herrajumala" ja lyhyt muiskautus. Ei mitÀÀn tunnetta mukana, lÀhinnÀ tyytyvÀinen "voittoon". Danielalta olisi valuneet onnenkyyneleet ja reaktio olisi ollut vÀhÀn suurempi.

Vierailija
3695/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Toffe oli noin vihamielinen tossa ekstrassa. NÀytti ja tuntui ihan eri ihmiseltÀ.

Saman huomasin myös Bacheloreten Joonassa tilinteossa. Oli kuin eri ihminen, jotenkin Àrsyyntynyt, kyllÀstynyt ja tympeÀ. Ohjelmassa oli hyvÀntuulinen ja huumorintajuinen.

Toffe oli luultavasti epÀtyytyvÀinen valintaan, jonka teki.

Vierailija
3696/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Livija kirjoitti:

Muutenkin tuli Elinasta mieleen, ettÀ miksiköhÀn hÀn ei ollut tilintekojaksossa mukana. Omassa mielessÀ kÀvi, ettÀ entÀ jos hÀn hÀpesi itsekin omaa toimintaansa niin paljon, ettÀ ei kehdannut tulla. HÀnen videoltaan tuli kuitenkin sellainen vaikutelta, ettÀ hÀn koetti ikÀÀn kuin puolustella itseÀÀn ja omia tekojaan vakuuttelemalla sitÀ, ettÀ kyllÀ muutkin oikeasti nÀin ajatteli tai olivat puhuneet samalla tavoin. SitÀhÀn ei voi varmaksi tietÀÀ, ettÀ olivatko muut oikeasti puhuneet samalla tavoin, mutta kyllÀ minulle tuli Elinan puheista vÀhÀn sellainen kuva, ettÀ hÀn yritti ikÀÀn kuin selitellÀ tekojaan vÀhemmÀn pahemmiksi. Ja vaikka muut olisivatkin puhuneet toisista tytöistÀ rumasti talolla, niin ei se mielestÀni oikeuttaisi Elinaa yhtÀÀn enempÀÀ tekemÀÀn itsekin niin. TietyllÀ tapaa tuli olo siitÀ, ettÀ hÀn ei vielÀkÀÀn ollut halukas tai valmis kantamaan tÀyttÀ vastuuta teoistaan. Tosin se nyt on aika yleistÀkin, ettÀ jos oma teko kaduttaa ja hÀvettÀÀ tosi paljon (mikÀ tÀssÀ tilanteessa olisi ihan ymmÀrrettÀvÀÀ, sillÀ se teko nÀytetÀÀn tv:ssÀ, missÀ vaikka koko kansa voi sen nÀhdÀ), niin voi iskeÀ pieni paniikki ja tarve vakuutella itselleen, ettÀ en minÀ nyt oikeasti niin pahasti sanonut ja ettÀ tein vain sen mitÀ muutkin oikeasti ajatteli yms.

SiinÀpÀ "lyhkÀisyydessÀÀn" minun analyysiani tÀstÀ kaudesta. Pakko vielÀ lisÀtÀ, ettÀ Toffe oli ensimmÀinen Suomen bachelor, josta todella pidin. En minÀ kyllÀ aiempiakaan inhonnut, mutta en kyllÀ pahemmin pitÀnytkÀÀn. Toffessa oli sellaista ihanaa epÀtÀydellisyyttÀ, kun aiemmat bachelorit olivat omaan mieleeni jotenkin jopa liian tÀydellisen oloisia. Ja olihan Toffe myös ihan helkutin hyvÀnnÀköinen (ja tÀmÀ on muuten paljon sanottu naiselta, joka on kallellaan pÀÀosin naisiin pÀin. :D)

Aika lailla samat fiilikset Elinasta. YmmĂ€rrĂ€n sen, ettĂ€ muilta tytöiltĂ€ (esim. Tialta) voinut kuulla juttuja. Mutta eihĂ€n tĂ€mĂ€ nyt ole mikÀÀn puolustus. 

MIelestĂ€ni aika kĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€, ettĂ€ olen tÀÀllĂ€kin useamman viestin nĂ€hnyt, jossa puolustellaan Elinan kĂ€ytöstĂ€, koska totuuden hĂ€n vain sanoi. Siis anteeksi mitĂ€? :-D Koko Elinaa ei tarvitse lynkata mutta itse en ainakaan tule ikinĂ€ puolustamaan tai liputtamaan tollasen kĂ€ytöksen puolesta, jossa on ihan ok haukkua toisten persoonaa. Elina pudotuksen yhteydessĂ€ sanoi erÀÀssĂ€ klipissĂ€, ettĂ€ tĂ€mĂ€n takia hĂ€n tulee varmasti paremmin miesten kuin naisten kanssa toimeen, koska hĂ€n on niin suorasanainen. HĂ€n siis puolustelee huonoa kĂ€ytöstĂ€ ja selĂ€n takana pahan puhumista suoruudella. 

Vierailija
3697/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Petra ja Daniela olisivat olleet pidĂ€ttyvĂ€isempiĂ€, olisi valinta saattanut osua heihin. Ellei sitten Marian tatuoitu kroppa ollut lopulta se syy mikĂ€ valintaan johti. 

Äiti silmin katsottuna suuri miinus tatuoinnit ajatelleen omaa poikaani ja koulutus samaa tasoa.

Vierailija
3698/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Livija kirjoitti:

Olen vielÀkin vÀhÀn ÀimÀnÀ siitÀ, ettÀ Toffe valitsi Marian. Jotenkin en vain missÀÀn vaiheessa nÀhnyt juuri kemiaa heidÀn vÀlillÀÀn. Maria oli omasta mielestÀni vÀhÀn liiankin mysteeri, mietin vÀhÀn vÀliÀ, ettÀ oliko hÀnellÀ oikeasti juuri edes tunteita Toffea kohtaan. KyllÀhÀn hÀn toki sanoi, ettÀ oli, mutta jotenkin en itse vain nÀhnyt sitÀ kÀytÀnnössÀ, en ainakaan nÀin tv:stÀ katsottuna. Muutenkin Marian valinta on muutenkin hieman mielenkiintoinen siitÀkin nÀkökulmasta, ettÀ Toffe toi useamman kerran sarjan aikana esille omaa huoltaan siitÀ, ettÀ entÀ jos ei kelpaakkaan ja nainen ei otakaan vastaan ruusua. Ja muistaakseni puhui jotain siitÀkin, ettÀ avautuminen on vaikeaa, koska se tekee haavoittuvaksi, tai jotain tuon kaltaista kuitenkin. Ja silti hÀn valitsi naisen, joka on ollut hÀnen omien sanojensa mukaan mysteeri aika lailla koko ajan. Omasta mielestÀni tuo kuulostaa jotenkin hieman ristiriitaiselta, mutta varmasti Toffella oli omat syynsÀ valintaansa, vaikka minÀ en valintaa niin ymmÀrrÀkÀÀn. LisÀksi pakko myöntÀÀ, ettÀ kieltÀmÀttÀ tuli mieleen, ettÀ entÀ jos Toffea vain viehÀtti se Marian "jahtaaminen", kun Daniela puolestaan oli tehnyt hyvin selvÀksi, ettÀ haluaa tutustua Toffeen lisÀÀ ja ettÀ hÀn haluaa sen viimeisenkin ruusun.

(kommentti jatkuu seuraavassa viestissÀ)

HyvÀÀ pohdintaa. Itse tulkitsin tilannetta niin, ettĂ€ Toffe yksinkertaisesti oli ihastunut Mariaan enemmĂ€n. Kuten hĂ€n itsekin sanoi, ”tunnetta oli ennemmĂ€n Mariaa kohtaan”. Mutta se, ettĂ€ hĂ€n teki pÀÀtöksen vasta samana pĂ€ivĂ€nĂ€, kertoo mielestĂ€ni siitĂ€, ettĂ€ ehkĂ€ mitÀÀn kovin suuria tunteita ei ollut pelissĂ€ ja valinta oli vaan tehtĂ€vĂ€ johonkin suuntaan.

Ihmisen, jonka on vaikea avautua, voi olla luontevampi olla toisen samankaltaisen seurassa, sillÀ niin on tavallaan turvallisempi olla. Avoimempi henkilö voisi haastaa liikaa avautumaan. Toisaalta tÀllainen avoimempi henkilö olisi voinut auttaa hÀntÀ kehittymÀÀn, jos hÀn olisi rohjennut antaa sille mahdollisuuden.

Vierailija
3699/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Petra ja Daniela olisivat olleet pidĂ€ttyvĂ€isempiĂ€, olisi valinta saattanut osua heihin. Ellei sitten Marian tatuoitu kroppa ollut lopulta se syy mikĂ€ valintaan johti. 

Äiti silmin katsottuna suuri miinus tatuoinnit ajatelleen omaa poikaani ja koulutus samaa tasoa.

No eipÀ ne Àiteen mielipiteet mitÀÀn paina.

Vierailija
3700/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toffelta moka et otti Danielalle nĂ€ytti jo sen ruusun, hĂ€n ehti luulla ettĂ€ saa sen 😐

Miksi se piti sitÀ kÀdessÀ?

D joutui kysymÀÀn "etten saa ruusua"?

No kun tÀmÀ Toffe ei jÀnnÀssÀ tilanteessa osannut kunnolla suomea ja siksi ei Danielalle kÀynyt heti selvÀksi, ettÀ hÀn EI saa ruusua.

Ei Toffe osannut muutoinkaan kunnolla suomea, Mariaankin tarttui muutama kielioppivirhe Toffelta ja sanoi viimeisessĂ€ jaksossa "meidĂ€n vĂ€lissĂ€" kuten Toffella on tapana. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi viisi neljÀ