Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistä tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
3601/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa oliko Marialla oikeasti tunteita Toffea kohtaan, mutta asetelma on mielestäni tosi kiusallinen jos ei ollut tai oli vain vähän.

Hän tiesi tasan tarkkaan että Daniela oli tosi ihastunut ja mulle olisi tullut ainakin ihan hirveä olo jos tulisin valituksi vaikken olisi ollut oikeasti kiinnostunut, kun hyvä ystävä vieressä olisi ollut ikionnellinen valinnasta. Tietenkään se ei ollut Marian syy että hänet valittiin, mutta kunhan pohdiskelen.

Ja mikäli Maria oli oikeasti ihastunut mutta juttu ei vain toiminut, otan sanani takaisin.

Vierailija
3602/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffee oli ohjelmassa mukana julkisuuden takia. Ei vastaillut Marialle juurikaan viesteihin tms ohjelman jälkeen ja ne harvat kerrat kun suostui näkemään niin ois pitänyt saada kassit tyhjentää huonosta käytöksestään huolimatta. Ei ollut todellakaan etsimässä ohjelmasta mitään.

Terveisin Marian ystävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3603/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livija kirjoitti:

Olen vieläkin vähän äimänä siitä, että Toffe valitsi Marian. Jotenkin en vain missään vaiheessa nähnyt juuri kemiaa heidän välillään. Maria oli omasta mielestäni vähän liiankin mysteeri, mietin vähän väliä, että oliko hänellä oikeasti juuri edes tunteita Toffea kohtaan. Kyllähän hän toki sanoi, että oli, mutta jotenkin en itse vain nähnyt sitä käytännössä, en ainakaan näin tv:stä katsottuna. Muutenkin Marian valinta on muutenkin hieman mielenkiintoinen siitäkin näkökulmasta, että Toffe toi useamman kerran sarjan aikana esille omaa huoltaan siitä, että entä jos ei kelpaakkaan ja nainen ei otakaan vastaan ruusua. Ja muistaakseni puhui jotain siitäkin, että avautuminen on vaikeaa, koska se tekee haavoittuvaksi, tai jotain tuon kaltaista kuitenkin. Ja silti hän valitsi naisen, joka on ollut hänen omien sanojensa mukaan mysteeri aika lailla koko ajan. Omasta mielestäni tuo kuulostaa jotenkin hieman ristiriitaiselta, mutta varmasti Toffella oli omat syynsä valintaansa, vaikka minä en valintaa niin ymmärräkään. Lisäksi pakko myöntää, että kieltämättä tuli mieleen, että entä jos Toffea vain viehätti se Marian "jahtaaminen", kun Daniela puolestaan oli tehnyt hyvin selväksi, että haluaa tutustua Toffeen lisää ja että hän haluaa sen viimeisenkin ruusun.

Analyysia Toffesta ja hänen valinnastaan: Se mitä Livija ihmetteli, on todellakin ihmettelemisen arvoista. Mutta siihen on selvät syyt. Toffen käytös johtuu siitä, että hänellä on tunnetasolla (alitajuinen) tarve löytää itselleen kumppani, joka on viileä,  etäinen, ei ole emotionaalisesti tai edes fyysisestikään saatavilla.  Sitten hän alitajuisesti toivoo, että kumppani muuttuu läsnäolevaksi ja lämpimäksi.  Siten hänen "tunntelukkonsa" korjautuisi. Jos Toffe ei ala tehdä valintoja ilman alitajuntansa vaikutusta, hän on sidottu tuollaiseen rakkausjahtiin lopuksi ikäänsä.  Hän rakastuu aina samantyyppisiin, ei-saatavilla-oleviin. Mutta asia on korjattavissa myös sillä, että hän tekee valinnan järjellä ja ottaa sellaisen kumppanin, joka on lämmin, rakastava, hyväksyvä ja läsnäoleva. Tervetuloa ratkaisukeskeiseen psykoterapiaan. 

Ratkaisutoimisto Taikaportti
ratkaisutoimisto@gmail.com

Vierailija
3604/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi Toffe valitsi mystisen, viileän Marian eikä lämmintä, ”helppoa” Danielaa?

No haloo, just tuon takia!

Mysteeri, vaikeasti lähestyttävä, ei-niin-helppo herättää mielenkiinnon ja halun valloittaa! Daniela oli koko ajan (ja loppua kohden erityisesti) liian helppo ja helposti lähestyttävä. Oli jo ns. valmista kauraa poimittavaksi. Näki siinä viimeisessä ruusussakin, ettei meinannut edes uskoa, ettei Toffe valitsekaan häntä.

Vierailija
3605/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toffelta moka et otti Danielalle näytti jo sen ruusun, hän ehti luulla että saa sen 😐

Miksi se piti sitä kädessä?

D joutui kysymään "etten saa ruusua"?

No kun tämä Toffe ei jännässä tilanteessa osannut kunnolla suomea ja siksi ei Danielalle käynyt heti selväksi, että hän EI saa ruusua.

Niin, sanoi jotain "valitettavasti voin antaa tätä ruusua" Minäkään en tajunnut, miten päin hän tarkoitti. 

Se sanoi et "mä en voi valitettavasti antaa tän ruusun sulle"

Vierailija
3606/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela oli mun mielestä upean näköinen tilinteossa ja puhui fiksusti, rauhallisesti ja lempeästi. Pidän hänestä.

Mutta olisin toivonut että kaikki naiset olisivat saaneet puhua/heiltä olisi kyselty jotain, erityisesti pidemmälle päässeet kuten Minna, Jenna ja Alexandra. Tia ja Venla saivatkin puhua. Elina-keissille annettiin liikaa tilaa, kun se kuitenkin loppupeleissä koski vain paria jaksoa.

Vierailija
3607/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkiversioissa tällainen kaltaiseni ikuinen romantikko on tykännyt ihan täysillä kun lopussa on itketty ja naurettu ja ne tunteet ovat olleet ylitse pursuavia niillä muutamilla pareilla, jotka yhä ovat yhdessä ja lapsiakin jo on. Ihana seurata katsojana. Mutta toki ymmärrän, että jenkkiluonne on erilainen kuin suomalainen eikä ihan samanlaista tunteen paloa ehkä voi odottaa. 747

Mä oon kans vannoutunut jenkkiversion ystävä ja eilen juuri finaalia katsoessani mietin, että vähän on eroa suomi- ja jenkkiversioiden välillä. Jenkeissä ne tuntuu olevan aivan rakastuneita jo tuossa vaiheessa, Bachelor saattaa olla jopa rakastunut molempiin ja kihlautumistakin mietitään. Toffe oli "vähän ihastunut" ilmeisesti kumpaankin, samoin naiset sanoivat olevansa tässä vaiheessa vähän ihastuneita. Onneksi tässä suomiversiossa ei ollut mitään kornia sormuksenpyörittelytilaisuutta, jossa Bachelor menee kultakauppaan valitsemaan sormuksen valitulleen, kun kuitenkin oltiin niin kaukana mistään kihlausajatuksesta.

Vierailija
3608/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö Maria ole venäläistaustainen? Heillä on taustalla aina oman edun tavoittelu jollain tavalla.

Ehkä Toffe ei ollutkaan tohveli, ei palvonutkaan prinsessaa rajattomasti ja pisti ehkä jopa hanttiin. Se oli siinä!

Hohhoijaa. Sinäkö tiedät kaikkien 150 miljoonan venäläisen taka-ajatukset? Ja ihmiset vielä peukuttaa..

Vierailija
3609/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivulla 101 ja koko eniten on ollut Petran haukkumista - petrapetrapetrapetratyrkkytyrkkytyrkky. Pilaa ketjun. Tosi kiva lukea 283939 kertaa, että Petra on tyrkky.  

Eniten ihmettelen, että naiset joutuivat eka jaksossa sateessa kävelemään aika pitkän matkan.  Suomessa usein ei osata kohdella naisia niin kuin he ansaitsivat. Tasa arvo on tehnyt työn ja käytöstavat ovat hukassa. Plebeijien meininki.  Rumista mekoista ja huonosta stailauksesta on jo puhuttu riittävästi. 

Vierailija
3610/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö Maria ole venäläistaustainen? Heillä on taustalla aina oman edun tavoittelu jollain tavalla.

Ehkä Toffe ei ollutkaan tohveli, ei palvonutkaan prinsessaa rajattomasti ja pisti ehkä jopa hanttiin. Se oli siinä!

Hohhoijaa. Sinäkö tiedät kaikkien 150 miljoonan venäläisen taka-ajatukset? Ja ihmiset vielä peukuttaa..

Joo huomasin kanssa että täällä on melkoisia Venäjä-asiantuntijoita taas liikkeellä. XD Ei kuulosta tippaakaan venäläisiltä nuo asiantuntijoiden kommentit, venäläistä vaimoa parempaa vaimoa (tai paremman näköistä!) ei ole, sorry naiset.

Vierailija
3611/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffe ei mennyt vaimoa etsimään vaan saamaan julkisuutta kuntosalille. Johan tuon näköinen saa naisen helposti.

Vierailija
3612/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toffee oli ohjelmassa mukana julkisuuden takia. Ei vastaillut Marialle juurikaan viesteihin tms ohjelman jälkeen ja ne harvat kerrat kun suostui näkemään niin ois pitänyt saada kassit tyhjentää huonosta käytöksestään huolimatta. Ei ollut todellakaan etsimässä ohjelmasta mitään.

Terveisin Marian ystävä

Ihan oikeesti? Ei kannata ainakaan vääriä huhuja täällä levitellä ja mustamaalata toista.

Vierailija
3613/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Mariaa enkä Toffea henkilökohtaisesti, mutta ruudussa näkemäni perusteella Mariasta sai kuvan että on vähän liiankin tietoinen omasta "arvostaan", ja kaipaa mieheltä heti suhteen alusta saakka paljon huomiota, ihailua ja tunteiden tunnustuksia. Näin siitäkin huolimatta että on itse pidättyväinen ja viileä (en usko että kaikkea voi laittaa jännityksen piikkiin). Toffe puolestaan on sen verran rationaalinen ja itseään suojeleva (omienkin sanojensa mukaan) ettei ole Marian kaipaamaa "palvontaa" pystynyt osoittamaan. Omat sympatiani ovat vahvasti Toffen puolella ja harmittaa että valitsi Marian. Moni täällä kummasteli ja kritisoikin Toffen tilinteko-jakson kylmänoloista esiintymistä- itse tulkitsen sen seurauksena suuresta pettymyksestä. Samalla myös arvostan sitä että osoitti itsestään särmän, skarpin ja jämäkän puolen- ohjelmassa kun nähtiin aika lailla yksinomaan hymyileväinen ja koko ajan aurinkoinen Toffe (mietin jo ettei voi olla todellista, kukaan ei aina voi olla yhtä hymyä- ja jos onkin, niin sellainen seura on mielestäni uuvuttavaa pidemmän päälle). Peukut siis Toffelle, joka varmasti uskoi Marian pinnan alta löytyvään lämpöön jota ei sitten ollutkaan- ainakaan siinä määrin kuin Toffen kaltainen mies mielestäni ansaitsisi!

Vierailija
3614/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko valittu Maria eilisessä extrassa? Mä oon hukassa kun en tiiä minkänäköinen hän on? Vai jättikö extra tilityksen väliin?

Vierailija
3615/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sitten luonnonoikku tällä palstalla, koska musta Toffe valitsi naisen, josta oli kaikkein kiinnostunein ja valinta oli siten oikea. Mariasta näin kauden aikana moniakin tunteita ja hän sanoi ihan suoraankin olevansa ihastunut. Sen, miksei heidän juttunsa toiminut tietävät vain he itse. Harvemmin mikään on vain toisen vika.

Ihmettelen kyllä millaisissa porukoissa palstalaiset viettävät aikaansa, kun näkemykset ovat noin synkkiä ja mustavalkoisia miesten ja naisten suhteen. Että miehet valitsisivat aina "kylmän" "lämpimän" sijaan, koska haluavat saalistaa ja että naiset ylipäätään olisivat joko kylmiä tai lämpimiä :D

Vierailija
3616/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Venla totesi itse tilinteossa, ettei ollut kuvausten aikaan parhaimmassa henkisessä kunnossa. Tsemppiä hänelle itsensä löytämiseen!

Vierailija
3617/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toffe on ihan paskana kun meni poikki Marian kanssa ja tietää joutuvansa seuraavaksi naimisiin Jutta gustafsbergin kanssa

*tirsk*  Ihana!  Elämme jännittäviä aikoja. Toffellakin oma kuntosali, ja on lisäksi paremman näköinen kuin Rouvinen. 

Jutta on reipas likka, kyllä se nää kaikki ex-bätset hoitaa.

Vierailija
3618/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä sisäpiiritietoa, kiitos.

Vierailija
3619/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo huomasin kanssa että täällä on melkoisia Venäjä-asiantuntijoita taas liikkeellä. XD Ei kuulosta tippaakaan venäläisiltä nuo asiantuntijoiden kommentit, venäläistä vaimoa parempaa vaimoa (tai paremman näköistä!) ei ole, sorry naiset.

En sanoisi Mariaa ilman meikkiä kauniiksi.

90 päivää morsiamena jonkun edellisen kauden venäläismorsmaikku oli ihana: Sanoi joka käänteessä, että jos ei ala sitä rahaa löytymään niin hän lähtee kotiin :)

Vierailija
3620/3893 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tossa tilinteossa hyvin huomas sen Danielan kiltteyden, josta Toffe paljon puhui. Halusi ymmärtää jopa Elinan haukkuvia kommentteja ja olla hyvissä väleissä kaikkien kanssa. Lämpimästä sydämestä kertoo sekin et on Marian kanssa kaveri, ilmeisesti jo silloin kun Maria ja Toffe oli vielä yhessä.

Tilinteossa toisaalta huomasi, miten paljon tuotanto voi vaikuttaa kuvaan Toffesta. Jos jaksojen aikana olis esim. näytetty se Toffen turhautuminen ja kiroaminen pulloa leikatessa ni olis vaikuttanu kuvaan, jonka hänestä sai. Musta tilinteissa Toffe oli aidompi ja siks kiinnostavampi. Mutta jäi kyl sellanen olo, et miten laskelmoitua kaikki jaksojen käytös oli.

Kolmas pointti: kyl tajuu yhtään tota logiikkaa että valitaan se, kenestä ei tiedä onko hän kiinnostunu. Joo tajuun vallottamisen mutta eikö sille vallottamisellekin halua jossain kohtaa jotain vastetta. Jos valintana on nainen, jonka kanssa on rento olla ja kivaa yhdessä tai mysteeri jonka kanssa jännittää ni kyllä ite pätyisin eri ratkaisuun kuin Toffe.