Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Mutta mitä ihmettä tapahtuu kohdassa kun Petra jää ilman ruusua ja Toffe on antanut viimeisen ruusun Marialle ja he halaavat?! Ihan kuin Toffe yrittäisi peitellä etumustaan...huomasko kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tilinteossa, mikä se oli se kysymys, kun puhuttiin jotain naimisiinmenosta ja Daniel kysyi Toffelta jotain ja Toffe vastasi, että "sun kanssa". Ja Daniel näytti jotenkin yllättyneeltä. 747
Mua jäi kiinnostamaan tämä myös. Kuuliko tai ymmärsikö joku paremmin?
Toffe ja Viivi Pumpanen ovat samannäköisiä ja naimanaamat. Voisivat sopia toisilleen kivasti oikeasti! Joku järjestäkää tapaaminen noille.
Arvasin lopputuloksen silloin kun Maria ja Toffe seisoivat valkoisella parvekkeella ja Toffe peitteli paidallaan seisokkiaan vilkaisten sinne...ja Maria leikki ettei mitään huomannut. Marian itsevarmuus kasvoi tuosta koska tajusi että äijä on hänen.
Tää oli tylsä kausi, kun oli aika alusta selvää että Toffe valitsee Marian. Aluksi pidin Mariaa tosi kauniina, mutta ohjelman edetessä hänen persoonansa ei kehittynyt ollenkaan ja huomasi ettei ollut mitään tunteita Toffea kohtaan, pelasi vain. Siis ne pusutkin mitä vaihtoivat olivat sellaisia muiskuja ilman mitään tunnetta. Ihmettelen miten Toffe(en enää edes muista hänen oikeeta nimeä XD) ei tätä huomannut ja siis tottakai jos on kilpailu kyseessä nainen sanoo että on ihastunut ja on tunteita yms. vaikkei niitä todellisuudessa olisikaan, eikä Maria edes yrittänyt pahemmin näytellä kun Toffifeehen näytti toimivan paremmin kuin hyvin vaikeasti tavoiteltavaa leikkiminen...vaikka eihän kyseessä ollut edes leikki :D Sanoisin että harvinaisen typerä mies.
Jos suomalainen nainen huolehtii ulkonäöstään normaalistikin ovat miehet mäkättämässä että onko se pakko panostaa ulkonäköön. Mutta annas olla kun tulee venäläinen muija joka on kuin joulukuusi niin johan se sama mies kommentoitseepi että: Katso noin siellä osataan pitää huolta itsestä.
Sama äijä ei antaisi naiselleen penniäkään ulkonäönhuoltoon jos nainen vaikka pyytäisi mutta venäläiselle naisele hän kustantaa surutta tuhansien hoidot ja kledjut ja korut...
Tämä on ollut jännää seurata kyllä. Ehkäpä Toffe ei ollut vedätettävissä sittenkään.
Mun mielestä Elina oli aika oikeassa puhuessaan Tiiasta. Sellasen vaikutelman hänestä kyllä sai telkkarin välitykselläkin.
Kuten myös siinä, että Toffe vaikutti aika ristiriitaiselta sen perusteella mistä kertoi pitävänsä naisissa ja mitä sit oikeasti valitsi.
Mutta totta on myös se, että jokainen on vastuussa omista sanomisistaan. Ehkä Elinan olisi kannatanut muodostaa mielipiteensä ensin itse, ennen kun noin rumasti puhuu muista. Tosin vaikka ne olisi ollut Elinan omia mielipiteitä, mulle on ainakin opetettu, että jos ei ole hyvää sanottavaa, parempi olla hiljaa.
Oma käsitys tuota katsoessa oli koko ajan, että Toffe on mennyttä miestä Marian edessä. Petran kanssa olen samoilla linjoilla, että valinta oli tehty jo alussa. Olisiko kannattanut ottaa järki käteen, jos ihan oikeasti etsi kumppania perheen perustamiseen asti?
Eikö Toffe tiennyt, että venäläistaustaiset naiset osaa hurmata miehen kuin miehen. Mutta heidän vaatimustaso on todella korkea. Maria itsekin sanoi olevansa tosi nirso. Itsestä tuntui koko ajan, että Maria ei ollut kovinkaan kiinnostunut Toffesta. Eivät mun silmään sopineet lainkaan yhteen.
Tosin en Danielaakaan pitänyt kovinkaan hyvin Toffelle sopivana. Petra ennemmin tai sitten se taitoluistelunainen, joka oli suomenruotsalainen myös. Heidän kanssaan olisi ehkä ollut mahikset MOLEMMINpuoliseen kipinään. Toisin kuin Marian ja Danielan kanssa. Sellaiselta se täkäläisessä katsomossa näytti.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalainen nainen huolehtii ulkonäöstään normaalistikin ovat miehet mäkättämässä että onko se pakko panostaa ulkonäköön. Mutta annas olla kun tulee venäläinen muija joka on kuin joulukuusi niin johan se sama mies kommentoitseepi että: Katso noin siellä osataan pitää huolta itsestä.
Sama äijä ei antaisi naiselleen penniäkään ulkonäönhuoltoon jos nainen vaikka pyytäisi mutta venäläiselle naisele hän kustantaa surutta tuhansien hoidot ja kledjut ja korut...
Tämä on ollut jännää seurata kyllä. Ehkäpä Toffe ei ollut vedätettävissä sittenkään.
Tätä epäilen. Ja hyvä niin!
No pitikö se jännä nainen ottaa!! Olin niin varma Danielan puolesta, Toffe sanoi myös jaksossa 13 että olisi vienyt Danielan vihille kun jossain jaksossa oli sanonut tyyliin veisin vihille teustä jonkun et kerron myöhemmin!
Petra kyllä oli mun suosikki :(
Toivottavasti Daniela on seuraava bachelorette :)
Pointsit Petralle fiksusta esiintymisestä tilinteossa! Jotenkin Daniela oli vieläkin sen oloinen, että voisi lähteä Bätsen matkaan.
Tunteettoman ja kylmän kumppanin Toffe valitsi. Oispa hauska tietää miten ois sujunut, jos oisi valinnut sydämellisen ja lämpimän Petran tai Danielan. Ois voinut hymykin näkyä Toffen naamalla. Mahtaa miestä vituttaa pinnallisen naisen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö Maria ole venäläistaustainen? Heillä on taustalla aina oman edun tavoittelu jollain tavalla.
Ehkä Toffe ei ollutkaan tohveli, ei palvonutkaan prinsessaa rajattomasti ja pisti ehkä jopa hanttiin. Se oli siinä!
Noita on sata tusinassa ja sama tyyli aina. Sama ns itsevarmuus. Ja aina suomimies lankeaa.
Kerrankin joku puhuu asiaa. Kulttuurierot vaikuttaa tavalla tai toisella.
Venäläiseen ei kannattaisi haksahtaa. Ehkä Toffo oppi nyt sen. Jääprinsessa, joka oli jokaista ilmettä myöten ihan selvästi vain pelaamassa. Toffe oli tilinteossa jotenkin ärtynyt, oli varmaan huomannut itsekin mihin lankaan meni. Kun taas cool cat istui vain myhäillen tyytyväisenä.
Olin itse suhteessa venäläisen miehen kanssa ja sain lapsenkin. Niillä on aina joku taka-ajatus, sen opin siinä suhteessa. Tyttärestäni kasvaa sellainen jo hyvää vauhtia, että geenit näyttää jyräävän kasvatuksenkin.
Mistä näiden naisten instat löytää? Marian nyt kiinnostaa eniten?
Vitsi että oli väärä valinta. Daniela oli niin ihana ja se yhteys ja huumori heidän välillään.
Elina vaikutti aika hemmotellulta lapselta joka oli päässyt varhain maailmalle ja luuli sitten tulevansa vaan poimimaan Toffen. Aito mutta hemmoteltu? Pärjää hyväntekeväisyydessä jossa kukaan ei kyseenalaista.
Maria: mmvrivv (Maria Casper)
Daniela: danielaakristina
Petra: petracamil (Petra Mustonen)
Oli kyllä Maria harvinaisen huono valinta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näiden naisten instat löytää? Marian nyt kiinnostaa eniten?
Vitsi että oli väärä valinta. Daniela oli niin ihana ja se yhteys ja huumori heidän välillään.
Maria: mmvrivv (Maria Casper)
Daniela: danielaakristina
Petra: petracamil (Petra Mustonen)
Oli kyllä Maria harvinaisen huono valinta.
Ehkä mitä kirjoitin joku aika sitten, 'tehdä womackit' olisi ollut oikea teko.
Nimittäin voi sattua niin, että kukaan ehdokkaista ei vain ole kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Elina oli aika oikeassa puhuessaan Tiiasta. Sellasen vaikutelman hänestä kyllä sai telkkarin välitykselläkin.
Kuten myös siinä, että Toffe vaikutti aika ristiriitaiselta sen perusteella mistä kertoi pitävänsä naisissa ja mitä sit oikeasti valitsi.
Mutta totta on myös se, että jokainen on vastuussa omista sanomisistaan. Ehkä Elinan olisi kannatanut muodostaa mielipiteensä ensin itse, ennen kun noin rumasti puhuu muista. Tosin vaikka ne olisi ollut Elinan omia mielipiteitä, mulle on ainakin opetettu, että jos ei ole hyvää sanottavaa, parempi olla hiljaa.
Piti ihan katsoa miten tämä Elina&Toffe keskusteli meni ja mikä siihen johti. Elina halusi kysyä Toffen naismieltymyksestä ja tästä pinnallisuus asiasta. Toffe kyllä kysyi ja uteli miten siellä menee ja tarkenna plaaplaa. Elina oli vähän ristiriitaisessa tilanteessa. Jos hän olisi ollut hiljaa ja päättänyt lähteä itse ja olisi siis tehnyt olettamuksen Toffesta kysymättä/puhumatta mitään. Kyllähän asia toimii toisinkin päin, että ehdokkaillakin on joku näkemys ihanteesta ja sen haluaa selvittää vastaako toinen sitä. Jos ei niin sitten pois kisasta. Tuotanko on voinut myös ohjailla tilannetta ja tällaisiin ohjelmiin kuuluu myös draamailu. Tylsäähän se olisi ollut jos Elina olisi tehnyt omat päätelmät Toffen kanssa puhumatta ja poistunut vaan ilman selittelyjä.
Noita on sata tusinassa ja sama tyyli aina. Sama ns itsevarmuus. Ja aina suomimies lankeaa.