Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
3561/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa, jos olen vÀÀrÀssÀ, mutta eikö Maria ole venÀlÀistaustainen? HeillÀ on taustalla aina oman edun tavoittelu jollain tavalla.

EhkĂ€ Toffe ei ollutkaan tohveli, ei palvonutkaan prinsessaa rajattomasti ja pisti ehkĂ€ jopa hanttiin. Se oli siinĂ€!

Noita on sata tusinassa ja sama tyyli aina. Sama ns itsevarmuus. Ja aina suomimies lankeaa.

Vierailija
3562/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta mitÀ ihmettÀ tapahtuu kohdassa kun Petra jÀÀ ilman ruusua ja Toffe on antanut viimeisen ruusun Marialle ja he halaavat?! Ihan kuin Toffe yrittÀisi peitellÀ etumustaan...huomasko kukaan?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilinteossa, mikÀ se oli se kysymys, kun puhuttiin jotain naimisiinmenosta ja Daniel kysyi Toffelta jotain ja Toffe vastasi, ettÀ "sun kanssa". Ja Daniel nÀytti jotenkin yllÀttyneeltÀ. 747

Mua jÀi kiinnostamaan tÀmÀ myös. Kuuliko tai ymmÀrsikö joku paremmin?

Vierailija
3564/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toffe ja Viivi Pumpanen ovat samannÀköisiÀ ja naimanaamat. Voisivat sopia toisilleen kivasti oikeasti! Joku jÀrjestÀkÀÀ tapaaminen noille.

Vierailija
3565/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arvasin lopputuloksen silloin kun Maria ja Toffe seisoivat valkoisella parvekkeella ja Toffe peitteli paidallaan seisokkiaan vilkaisten sinne...ja Maria leikki ettei mitÀÀn huomannut. Marian itsevarmuus kasvoi tuosta koska tajusi ettÀ ÀijÀ on hÀnen.

Vierailija
3566/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ oli tylsÀ kausi, kun oli aika alusta selvÀÀ ettÀ Toffe valitsee Marian. Aluksi pidin Mariaa tosi kauniina, mutta ohjelman edetessÀ hÀnen persoonansa ei kehittynyt ollenkaan ja huomasi ettei ollut mitÀÀn tunteita Toffea kohtaan, pelasi vain. Siis ne pusutkin mitÀ vaihtoivat olivat sellaisia muiskuja ilman mitÀÀn tunnetta. Ihmettelen miten Toffe(en enÀÀ edes muista hÀnen oikeeta nimeÀ XD) ei tÀtÀ huomannut ja siis tottakai jos on kilpailu kyseessÀ nainen sanoo ettÀ on ihastunut ja on tunteita yms. vaikkei niitÀ todellisuudessa olisikaan, eikÀ Maria edes yrittÀnyt pahemmin nÀytellÀ kun Toffifeehen nÀytti toimivan paremmin kuin hyvin vaikeasti tavoiteltavaa leikkiminen...vaikka eihÀn kyseessÀ ollut edes leikki :D Sanoisin ettÀ harvinaisen typerÀ mies.

Vierailija
3567/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos suomalainen nainen huolehtii ulkonÀöstÀÀn normaalistikin ovat miehet mÀkÀttÀmÀssÀ ettÀ onko se pakko panostaa ulkonÀköön. Mutta annas olla kun tulee venÀlÀinen muija joka on kuin joulukuusi niin johan se sama mies kommentoitseepi ettÀ: Katso noin siellÀ osataan pitÀÀ huolta itsestÀ.

Sama ÀijÀ ei antaisi naiselleen penniÀkÀÀn ulkonÀönhuoltoon jos nainen vaikka pyytÀisi mutta venÀlÀiselle naisele hÀn kustantaa surutta tuhansien hoidot ja kledjut ja korut...

TÀmÀ on ollut jÀnnÀÀ seurata kyllÀ. EhkÀpÀ Toffe ei ollut vedÀtettÀvissÀ sittenkÀÀn.

Vierailija
3568/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestÀ Elina oli aika oikeassa puhuessaan Tiiasta. Sellasen vaikutelman hÀnestÀ kyllÀ sai telkkarin vÀlityksellÀkin.

Kuten myös siinÀ, ettÀ Toffe vaikutti aika ristiriitaiselta sen perusteella mistÀ kertoi pitÀvÀnsÀ naisissa ja mitÀ sit oikeasti valitsi.

Mutta totta on myös se, ettÀ jokainen on vastuussa omista sanomisistaan. EhkÀ Elinan olisi kannatanut muodostaa mielipiteensÀ ensin itse, ennen kun noin rumasti puhuu muista. Tosin vaikka ne olisi ollut Elinan omia mielipiteitÀ, mulle on ainakin opetettu, ettÀ jos ei ole hyvÀÀ sanottavaa, parempi olla hiljaa.

Vierailija
3569/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oma kÀsitys tuota katsoessa oli koko ajan, ettÀ Toffe on mennyttÀ miestÀ Marian edessÀ. Petran kanssa olen samoilla linjoilla, ettÀ valinta oli tehty jo alussa. Olisiko kannattanut ottaa jÀrki kÀteen, jos ihan oikeasti etsi kumppania perheen perustamiseen asti?

Eikö Toffe tiennyt, ettÀ venÀlÀistaustaiset naiset osaa hurmata miehen kuin miehen. Mutta heidÀn vaatimustaso on todella korkea. Maria itsekin sanoi olevansa tosi nirso. ItsestÀ tuntui koko ajan, ettÀ Maria ei ollut kovinkaan kiinnostunut Toffesta. EivÀt mun silmÀÀn sopineet lainkaan yhteen.

Tosin en Danielaakaan pitÀnyt kovinkaan hyvin Toffelle sopivana. Petra ennemmin tai sitten se taitoluistelunainen, joka oli suomenruotsalainen myös. HeidÀn kanssaan olisi ehkÀ ollut mahikset MOLEMMINpuoliseen kipinÀÀn. Toisin kuin Marian ja Danielan kanssa. Sellaiselta se tÀkÀlÀisessÀ katsomossa nÀytti.

Vierailija
3570/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalainen nainen huolehtii ulkonÀöstÀÀn normaalistikin ovat miehet mÀkÀttÀmÀssÀ ettÀ onko se pakko panostaa ulkonÀköön. Mutta annas olla kun tulee venÀlÀinen muija joka on kuin joulukuusi niin johan se sama mies kommentoitseepi ettÀ: Katso noin siellÀ osataan pitÀÀ huolta itsestÀ.

Sama ÀijÀ ei antaisi naiselleen penniÀkÀÀn ulkonÀönhuoltoon jos nainen vaikka pyytÀisi mutta venÀlÀiselle naisele hÀn kustantaa surutta tuhansien hoidot ja kledjut ja korut...

TÀmÀ on ollut jÀnnÀÀ seurata kyllÀ. EhkÀpÀ Toffe ei ollut vedÀtettÀvissÀ sittenkÀÀn.

TÀtÀ epÀilen. Ja hyvÀ niin!

Vierailija
3571/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No pitikö se jÀnnÀ nainen ottaa!! Olin niin varma Danielan puolesta, Toffe sanoi myös jaksossa 13 ettÀ olisi vienyt Danielan vihille kun jossain jaksossa oli sanonut tyyliin veisin vihille teustÀ jonkun et kerron myöhemmin!

Petra kyllÀ oli mun suosikki :(

Toivottavasti Daniela on seuraava bachelorette :)

Vierailija
3572/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pointsit Petralle fiksusta esiintymisestÀ tilinteossa! Jotenkin Daniela oli vielÀkin sen oloinen, ettÀ voisi lÀhteÀ BÀtsen matkaan.

Tunteettoman ja kylmÀn kumppanin Toffe valitsi. Oispa hauska tietÀÀ miten ois sujunut, jos oisi valinnut sydÀmellisen ja lÀmpimÀn Petran tai Danielan. Ois voinut hymykin nÀkyÀ Toffen naamalla. Mahtaa miestÀ vituttaa pinnallisen naisen valinta.

Vierailija
3573/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa, jos olen vÀÀrÀssÀ, mutta eikö Maria ole venÀlÀistaustainen? HeillÀ on taustalla aina oman edun tavoittelu jollain tavalla.

EhkĂ€ Toffe ei ollutkaan tohveli, ei palvonutkaan prinsessaa rajattomasti ja pisti ehkĂ€ jopa hanttiin. Se oli siinĂ€!

Noita on sata tusinassa ja sama tyyli aina. Sama ns itsevarmuus. Ja aina suomimies lankeaa.

Kerrankin joku puhuu asiaa. Kulttuurierot vaikuttaa tavalla tai toisella.

Vierailija
3574/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VenÀlÀiseen ei kannattaisi haksahtaa. EhkÀ Toffo oppi nyt sen. JÀÀprinsessa, joka oli jokaista ilmettÀ myöten ihan selvÀsti vain pelaamassa. Toffe oli tilinteossa jotenkin Àrtynyt, oli varmaan huomannut itsekin mihin lankaan meni. Kun taas cool cat istui vain myhÀillen tyytyvÀisenÀ.

Olin itse suhteessa venÀlÀisen miehen kanssa ja sain lapsenkin. NiillÀ on aina joku taka-ajatus, sen opin siinÀ suhteessa. TyttÀrestÀni kasvaa sellainen jo hyvÀÀ vauhtia, ettÀ geenit nÀyttÀÀ jyrÀÀvÀn kasvatuksenkin.

Vierailija
3575/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MistÀ nÀiden naisten instat löytÀÀ? Marian nyt kiinnostaa eniten?

Vitsi ettÀ oli vÀÀrÀ valinta. Daniela oli niin ihana ja se yhteys ja huumori heidÀn vÀlillÀÀn.

Vierailija
3576/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Elina vaikutti aika hemmotellulta lapselta joka oli pÀÀssyt varhain maailmalle ja luuli sitten tulevansa vaan poimimaan Toffen. Aito mutta hemmoteltu? PÀrjÀÀ hyvÀntekevÀisyydessÀ jossa kukaan ei kyseenalaista.

Vierailija
3577/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maria: mmvrivv (Maria Casper)

Daniela: danielaakristina

Petra: petracamil (Petra Mustonen)

Oli kyllÀ Maria harvinaisen huono valinta.

Vierailija
3578/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MistÀ nÀiden naisten instat löytÀÀ? Marian nyt kiinnostaa eniten?

Vitsi ettÀ oli vÀÀrÀ valinta. Daniela oli niin ihana ja se yhteys ja huumori heidÀn vÀlillÀÀn.

Maria: mmvrivv (Maria Casper)

Daniela: danielaakristina

Petra: petracamil (Petra Mustonen)

Oli kyllÀ Maria harvinaisen huono valinta.

Vierailija
3579/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EhkÀ mitÀ kirjoitin joku aika sitten, 'tehdÀ womackit' olisi ollut oikea teko.

NimittÀin voi sattua niin, ettÀ kukaan ehdokkaista ei vain ole kiinnostava.

Vierailija
3580/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestÀ Elina oli aika oikeassa puhuessaan Tiiasta. Sellasen vaikutelman hÀnestÀ kyllÀ sai telkkarin vÀlityksellÀkin.

Kuten myös siinÀ, ettÀ Toffe vaikutti aika ristiriitaiselta sen perusteella mistÀ kertoi pitÀvÀnsÀ naisissa ja mitÀ sit oikeasti valitsi.

Mutta totta on myös se, ettÀ jokainen on vastuussa omista sanomisistaan. EhkÀ Elinan olisi kannatanut muodostaa mielipiteensÀ ensin itse, ennen kun noin rumasti puhuu muista. Tosin vaikka ne olisi ollut Elinan omia mielipiteitÀ, mulle on ainakin opetettu, ettÀ jos ei ole hyvÀÀ sanottavaa, parempi olla hiljaa.

Piti ihan katsoa miten tÀmÀ Elina&Toffe keskusteli meni ja mikÀ siihen johti. Elina halusi kysyÀ Toffen naismieltymyksestÀ ja tÀstÀ pinnallisuus asiasta. Toffe kyllÀ kysyi ja uteli miten siellÀ menee ja tarkenna plaaplaa. Elina oli vÀhÀn ristiriitaisessa tilanteessa. Jos hÀn olisi ollut hiljaa ja pÀÀttÀnyt lÀhteÀ itse ja olisi siis tehnyt olettamuksen Toffesta kysymÀttÀ/puhumatta mitÀÀn. KyllÀhÀn asia toimii toisinkin pÀin, ettÀ ehdokkaillakin on joku nÀkemys ihanteesta ja sen haluaa selvittÀÀ vastaako toinen sitÀ. Jos ei niin sitten pois kisasta. Tuotanko on voinut myös ohjailla tilannetta ja tÀllaisiin ohjelmiin kuuluu myös draamailu. TylsÀÀhÀn se olisi ollut jos Elina olisi tehnyt omat pÀÀtelmÀt Toffen kanssa puhumatta ja poistunut vaan ilman selittelyjÀ.