Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
3621/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toffee oli ohjelmassa mukana julkisuuden takia. Ei vastaillut Marialle juurikaan viesteihin tms ohjelman jÀlkeen ja ne harvat kerrat kun suostui nÀkemÀÀn niin ois pitÀnyt saada kassit tyhjentÀÀ huonosta kÀytöksestÀÀn huolimatta. Ei ollut todellakaan etsimÀssÀ ohjelmasta mitÀÀn.

Terveisin Marian ystÀvÀ

VMS

Vierailija
3622/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tollasessa tilanteessa kun on tunnettu vaan vÀhÀn aikaa ja on normaalista poikkeavassa ympÀristössÀ ja intensiivisten kuvausten keskellÀ niin suosittelisin kyllÀ tekemÀÀn valinnan arvojen pohjalta, enemmÀn jÀrjellÀ kuin tunteella. Toffe itekki sanoi ettÀ on mies sekaisin tunteistaan. No vÀhemmÀstÀkin on! Ja jos tekee valinnan samana aamuna tunnepohjalta ni perusteet valinnalle on kyl todella heikot. MeidÀn tunteisiin kun vaikuttaa kaikki ympÀröivÀt asiat. SiinÀ kun olis ollu eri murot aamupalapöydÀssÀ ni oliskin valinnu toisin. Tietysti pitÀÀ olla tunteita kumppania kohtaan, mutta elÀmÀn valinnat ei voi perustua vaan tunteelle. Jos tunne on ainoa peruste ni sit kun se tunne muuttuu niin valintakin muuttuu ja sit mikÀÀn suhde ei kestÀkÀÀn.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3623/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan sitten luonnonoikku tÀllÀ palstalla, koska musta Toffe valitsi naisen, josta oli kaikkein kiinnostunein ja valinta oli siten oikea. Mariasta nÀin kauden aikana moniakin tunteita ja hÀn sanoi ihan suoraankin olevansa ihastunut. Sen, miksei heidÀn juttunsa toiminut tietÀvÀt vain he itse. Harvemmin mikÀÀn on vain toisen vika.

Ihmettelen kyllÀ millaisissa porukoissa palstalaiset viettÀvÀt aikaansa, kun nÀkemykset ovat noin synkkiÀ ja mustavalkoisia miesten ja naisten suhteen. EttÀ miehet valitsisivat aina "kylmÀn" "lÀmpimÀn" sijaan, koska haluavat saalistaa ja ettÀ naiset ylipÀÀtÀÀn olisivat joko kylmiÀ tai lÀmpimiÀ :D

Etkö katsonut ohjelmaa? Ei kai se ole katsojan syy, jos tÀysin hymytön, nauruton, etÀinen, huumorintajuton ja tunteistaan puhumaton ihminen vaikuttaa kylmÀltÀ.

Vierailija
3624/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Harmi, kun Toffe valitsi Marian. Danielasta olisi saanut paljon enemmÀn irti, hÀn kun vaikutti erinomaiselta pakkaukselta: aito, lÀmmin ja vÀlittÀvÀ. Ainut, mitÀ jÀin miettimÀÀn oli se, kun Daniela kertoi ettei ole koskaan esitellyt miestÀ vanhemmilleen. Ellei hÀn sitten ollut alle 20v, mitÀ en usko.

Maria oli kylmÀ ja hÀdintuskin jaksoi hymyÀ vÀÀntÀÀ, vaikka Toffe kehui. TÀssÀ vaiheessa toivoin miehen ymmÀrtÀvÀn yskÀn. Ei jatkoon.

Toivottavasti Toffe löytÀÀ lÀmminsydÀmisen naisen itselleen. Tuollaisia miehiÀ on harvassa (ulkonÀkö, luonne & perhekeskeisyys).

Vierailija
3625/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ollut kyllÀ Toffelta fiksua paljastaa ohjelman lopputulos ennen ohjelman pÀÀttymistÀ.

Vierailija
3626/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varmastikaan televisiosta ei kÀy ilmi koko totuus, mutta kyllÀ Mariasta jÀi todella stereotyyppinen, kylmÀn ja laskelmoivan venÀlÀisnaisen kuva! Toivottavasti se on vÀÀrÀ. En silti ihmettele, ettÀ pyrstölleen meni tÀmÀ suhde, sillÀ Toffe on iloinen, pirteÀ ja lÀmmin, Maria kylmÀkiskoinen, varautunut ja vakava.

Vierailija
3627/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venlalla aika hurjat meikit tilinteossa.

Tia ÀrsyttÀvÀ, ei jaksa kattoa yhtÀÀn.

Miten joku voi luulla itsestÀÀn niin kovasti liikoja kuin Tia? JÀrkyttÀvÀn ylpeÀ ja ylimielinen vaikka ulkonÀkökin keskiluokkaa. Kamala tarve peitellÀ omaa epÀvarmuuttaan.

Vierailija
3628/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmastikaan televisiosta ei kÀy ilmi koko totuus, mutta kyllÀ Mariasta jÀi todella stereotyyppinen, kylmÀn ja laskelmoivan venÀlÀisnaisen kuva! Toivottavasti se on vÀÀrÀ. En silti ihmettele, ettÀ pyrstölleen meni tÀmÀ suhde, sillÀ Toffe on iloinen, pirteÀ ja lÀmmin, Maria kylmÀkiskoinen, varautunut ja vakava.

Itselle jÀi kyllÀ juuri Toffesta laskelmoiva ja pinnallinen pyrkyri -mielikuva, muun muassa juuri siksi, koska valitsi Marian. JÀi vaikutelma, ettÀ valitsi hÀnet lÀhinnÀ ulkonÀön vuoksi.

Vierailija
3629/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan sitten luonnonoikku tÀllÀ palstalla, koska musta Toffe valitsi naisen, josta oli kaikkein kiinnostunein ja valinta oli siten oikea. Mariasta nÀin kauden aikana moniakin tunteita ja hÀn sanoi ihan suoraankin olevansa ihastunut. Sen, miksei heidÀn juttunsa toiminut tietÀvÀt vain he itse. Harvemmin mikÀÀn on vain toisen vika.

Ihmettelen kyllÀ millaisissa porukoissa palstalaiset viettÀvÀt aikaansa, kun nÀkemykset ovat noin synkkiÀ ja mustavalkoisia miesten ja naisten suhteen. EttÀ miehet valitsisivat aina "kylmÀn" "lÀmpimÀn" sijaan, koska haluavat saalistaa ja ettÀ naiset ylipÀÀtÀÀn olisivat joko kylmiÀ tai lÀmpimiÀ :D

Etkö katsonut ohjelmaa? Ei kai se ole katsojan syy, jos tÀysin hymytön, nauruton, etÀinen, huumorintajuton ja tunteistaan puhumaton ihminen vaikuttaa kylmÀltÀ.

Katsoin. Ja mielestÀni hÀn ei ollut tÀysin hymytön, nauruton, etÀinen, huumorintajuton ja tunteistaan puhumaton eikÀ kylmÀ.

Vierailija
3630/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No nyt Toffella olisi ollut lÀmminsydÀmisiÀ tarjolla mutta enemmÀn houkutti saalistaminen ja salaperÀisyys. TÀÀ saalistusjuttu miehillÀ on vÀhÀn sama kuin naisilla rakastuminen renttuihin. ItseÀnikin kieltÀmÀttÀ viehÀttÀÀ se ajatus et mies olis kovis kaikille muille mutta minulle nallekarhu. SiinÀ on vaan se pulma ettÀ harvemmin ihminen on tÀysin muuta parisuhteessa kuin kavereilleen. YleensÀ saa mitÀ tilaa. NÀyttÀÀ et Toffekin toivoi jotenkin Marian olevan hÀnelle lÀmmin ja hellÀ vaikka nÀyttÀÀkin viileÀltÀ ja etÀiseltÀ. Onks tÀÀ joku lasten saduista tullu fantasia et Tuhkimo onkin prinsessa, sammakko on prinssi, ruma ankanpoikanen on joutsen..!!

Vierailija
3631/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin. Ja mielestÀni hÀn ei ollut tÀysin hymytön, nauruton, etÀinen, huumorintajuton ja tunteistaan puhumaton eikÀ kylmÀ.

No sitten olemme katsoneet eri ohjelmaa. KyllÀ hÀn verrattuna Danielaa ja Toffeen oli minun telkkarissani juuri tuollainen. NÀitkö kertaakaan hÀnen nauravan? MinÀ en. HymyilevÀn? Pari kertaa vÀkinÀisesti. Katsovan silmiin tai ottamassa kontaktia? Minulta meni ohi.

Vierailija
3632/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin Toffe taitaa olla hyvinkin pinnallinen. Saahan sitÀ puhua mitÀ vaan mutta tuskin sille kelpaa kukaan ja suhteet loppuu jos niitÀ on ollut.

Toffe ei Danielia halua, ei kemiaa kun pussailivat keskenÀÀn.

Toffe puhuu paljon karskimmin kuin mitÀ ohjelmassa puhui.

Vierailija
3633/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No nyt Toffe ja Janita voi pariutua. 

Tai Toffe ja Maria viime kaudelta.

PS: Kauden inhokki: Tiia!!!

Vierailija
3634/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten olemme katsoneet eri ohjelmaa. KyllÀ hÀn verrattuna Danielaa ja Toffeen oli minun telkkarissani juuri tuollainen. NÀitkö kertaakaan hÀnen nauravan? MinÀ en. HymyilevÀn? Pari kertaa vÀkinÀisesti. Katsovan silmiin tai ottamassa kontaktia? Minulta meni ohi.

Ilmeisesti. MielestÀni ei ole syytÀ verrata ihmisiÀ toisiinsa. Ja kyllÀ, nÀin hÀnen olevan iloinen, jÀnnittynyt ym. ja katsovan ihan normaalisti silmiin. Mutta minulla ei ollutkaan tarvetta liittÀÀ hÀneen negatiivisia mielikuvia ja katsoa kaikkea sen lÀpi. Katsoin aika avoimesti sarjaa.

Vierailija
3635/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SÀÀlittÀvÀÀ tuo Elinan selittely...

ELINA ON AINOA SUORASELKÄINEN JA REHELLINEN TOSTA AKKAPORUKASTA.

MielellÀÀn akat juorusivat "kahdesta leiristÀ" Elinalle. Toffe kuunteli ja uteli lisÀÀ Elinalta, suorastaan "ahmi" Elinan kertomusta. SÀÀlittÀviÀ BÀtse ja selÀn takana juorunneet "maanlÀheiset". Oksettaa koko ohjelma, yök!

Vierailija
3636/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa, jos olen vÀÀrÀssÀ, mutta eikö Maria ole venÀlÀistaustainen? HeillÀ on taustalla aina oman edun tavoittelu jollain tavalla.

EhkĂ€ Toffe ei ollutkaan tohveli, ei palvonutkaan prinsessaa rajattomasti ja pisti ehkĂ€ jopa hanttiin. Se oli siinĂ€!

Hohhoijaa. SinÀkö tiedÀt kaikkien 150 miljoonan venÀlÀisen taka-ajatukset? Ja ihmiset vielÀ peukuttaa..

Joo huomasin kanssa ettÀ tÀÀllÀ on melkoisia VenÀjÀ-asiantuntijoita taas liikkeellÀ. XD Ei kuulosta tippaakaan venÀlÀisiltÀ nuo asiantuntijoiden kommentit, venÀlÀistÀ vaimoa parempaa vaimoa (tai paremman nÀköistÀ!) ei ole, sorry naiset.

En sanoisi Mariaa ilman meikkiÀ kauniiksi.

90 pÀivÀÀ morsiamena jonkun edellisen kauden venÀlÀismorsmaikku oli ihana: Sanoi joka kÀÀnteessÀ, ettÀ jos ei ala sitÀ rahaa löytymÀÀn niin hÀn lÀhtee kotiin :)

Temppareissa moni pariskunta petti toisiaan ja puhui toisistaan rumasti. PÀÀtelmÀ: kaikki suomalaiset suhteet ovat perseestÀ.

Yksi suomalainen ystÀvÀni on pettÀnyt miestÀÀn yli kaksikymmentÀ kertaa. PÀÀtelmÀ: kaikki suomalaiset naiset pettÀÀ miestÀÀn.

TAI SITTEN olen fiksumpi kuin sinÀ ja tiedÀn, ettei kukaan yksittÀinen ihminen edusta kansalaisuuttaan. :)

Vierailija
3637/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti. MielestÀni ei ole syytÀ verrata ihmisiÀ toisiinsa. Ja kyllÀ, nÀin hÀnen olevan iloinen, jÀnnittynyt ym. ja katsovan ihan normaalisti silmiin. Mutta minulla ei ollutkaan tarvetta liittÀÀ hÀneen negatiivisia mielikuvia ja katsoa kaikkea sen lÀpi. Katsoin aika avoimesti sarjaa.

Minusta on syytÀ verrata, koska Toffellehan tÀssÀ oltiin puolisoa etsimÀssÀ ja hÀn teki valinnan Danielan ja Marian vÀlillÀ. Aika hankala on kenestÀkÀÀn saada minkÀÀnlaista kuvaa, jos ei ole mitÀÀn vertailukohtaa.

Vierailija
3638/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitkÀ oli Marian perustelut erolle? Meni ohi

Toffe ei kai osannut nÀyttÀÀ tarpeeksi tunteitaan tai jotain?

Toffella ei ollut tarpeeksi fyrkkaa maksaa "venÀlÀisprinsessan" kulutusta, luksusmerkkejÀ jne.

Vierailija
3639/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on syytÀ verrata, koska Toffellehan tÀssÀ oltiin puolisoa etsimÀssÀ ja hÀn teki valinnan Danielan ja Marian vÀlillÀ. Aika hankala on kenestÀkÀÀn saada minkÀÀnlaista kuvaa, jos ei ole mitÀÀn vertailukohtaa.

Hmmm en nyt ihan ymmÀrrÀ logiikkaasi tuossa asiassa. Mutta siinÀ olen samaa mieltÀ, ettÀ nimenomaan Toffe etsi itselleen puolisoa ja itse teki myös valinnan. Ja valinta tuolloin oli varmasti hyvÀ.

Vierailija
3640/3893 |
29.05.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenkin oletin, ettÀ tilinteossa olisi auennut tÀmÀ, ettÀ miksi niin monet tytöistÀ olivat alkaneet kÀydÀ Toffen salilla. Luulin, ettÀ heistÀ oli tullut Toffen kanssa hyviÀ ystÀviÀ, ja siksi pyörivÀt siellÀ salilla. Mutta ilmeisesti ei...?