Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Katson tässä finaaliodotuksessani kuluvaa kautta uudelleen, ja jaksossa 3 oli Danielan ja Toffen ensimmäiset kunnon treffit. Jo silloin oli paljon huumoria ja flirttiä, sellaista luontevaa kanssakäymistä heidän välillään! Tulee hyvä mieli kun heidän kohtauksiaan katsoo.
Eikö kukaan voisi sanoa tuolle Toffelle, että suomen kielessä ei sanota ”meidän välissä oli kemiaa”, vaan ”välillä”. Välissä kuulostaa kirjaimellisesti siltä, kuin välissä olisi jokin fyysinen este tai asia. Välillä kertoo henkisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Katson tässä finaaliodotuksessani kuluvaa kautta uudelleen, ja jaksossa 3 oli Danielan ja Toffen ensimmäiset kunnon treffit. Jo silloin oli paljon huumoria ja flirttiä, sellaista luontevaa kanssakäymistä heidän välillään! Tulee hyvä mieli kun heidän kohtauksiaan katsoo.
Juu, kavereina tulevat hyvin juttuun, mutta en todellakaan näe Toffea suhteessa Danielan näköisen tavan tallaajan kanssa. Ehkä tosiaan valitsee Danielan loppupeleissä, kun joku pitää muodon vuoksi valita, mutta luultavasti tilinteossa ovat jo "eronneet" tai "huomanneet olevansa pelkkiä kavereita" tms shittiä ja jatkavat elämäänsä tahoillaan ja jonkin ajan kuluttua saamme lukea iltapäivälehdistä, että Toffe on kuin onkin löytänyt uuden puoliskon ihan muualta.... Ja kun Toffe kerran on harrastanut miehiäkin, niin mistäs tietää että tuleeko se puolisko olemaan nainen...
Jos nyt tahtoo instan perusteella tehdä jotain spekulointia niin Maria on ainoa jota Toffe seuraa. Ja kun oikein vie kyttäyksen nextille levelille niin Toffe on tykännyt useammastakin Marian ei-bacheloriin liittyvästä kuvasta. Toffen tykkäykset muiden tyttöjen kuviin liittyy aina bachelor-ohjelmaan tai crossfit basementiin...
Enkä itse pidä Mariaa niin kylmänä. Hän lienee aika erilainen kun kamerat sammuu. Joten en olisi yllättynyt jos valinta on Maria enkä olisi yllättynyt että olisivat vielä yhdessä...
Petra sanoi igstoryssä, että ei ole vielä pitkään aikaan muuttamassa hämeenlinnasta, kun siellä on kaikki mitä hän tarvitsee. Luulis että ei ihan noin räikeesti valehtelis jos ois Toffen valittu, ellei sit Toffe oo muuttanut hämeenlinnaan😂😂 koska en usko että jos olis parisuhteessa helsinkiläisen kanssa niin ei muka olisi mitään tarvetta muuttaa aikoihin. Tai sitten olisi vastannut jotenkin eri tavalla ja ympäripyöreemmin tohon kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tahtoo instan perusteella tehdä jotain spekulointia niin Maria on ainoa jota Toffe seuraa. Ja kun oikein vie kyttäyksen nextille levelille niin Toffe on tykännyt useammastakin Marian ei-bacheloriin liittyvästä kuvasta. Toffen tykkäykset muiden tyttöjen kuviin liittyy aina bachelor-ohjelmaan tai crossfit basementiin...
Enkä itse pidä Mariaa niin kylmänä. Hän lienee aika erilainen kun kamerat sammuu. Joten en olisi yllättynyt jos valinta on Maria enkä olisi yllättynyt että olisivat vielä yhdessä...
Kyllä kuule Toffe seuraa myös Danielaa ja Petraa. On myös tykännyt useammasta Danielan kuvasta. Ei kannata levittää täällä väärää tietoa!
Vierailija kirjoitti:
Petra sanoi igstoryssä, että ei ole vielä pitkään aikaan muuttamassa hämeenlinnasta, kun siellä on kaikki mitä hän tarvitsee. Luulis että ei ihan noin räikeesti valehtelis jos ois Toffen valittu, ellei sit Toffe oo muuttanut hämeenlinnaan😂😂 koska en usko että jos olis parisuhteessa helsinkiläisen kanssa niin ei muka olisi mitään tarvetta muuttaa aikoihin. Tai sitten olisi vastannut jotenkin eri tavalla ja ympäripyöreemmin tohon kysymykseen
Juu tuo nyt on selvä juttu, ettei Petra ole Toffen valittu. Elävät aika erilaista elämäntilannetta. Instastoryjen mukaan Petra hengailu tilinteko jaksossa kyllä avoimesti muutamien naisten kanssa.
Ai onko Toffe bi? Kertokaa lisää
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Seuraa lähes kaikkia naisia ja tykkäileekin heidän kuvistaan. Instasta on voinut nähdä mm. sen, että Toffen kaverit seuraavat Danielaa. Miksi seuraisivat, jos Dani ei olisi valittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä itse pidä Mariaa niin kylmänä. Hän lienee aika erilainen kun kamerat sammuu. Joten en olisi yllättynyt jos valinta on Maria enkä olisi yllättynyt että olisivat vielä yhdessä...Höpö höpö. Seuraa lähes kaikkia naisia ja tykkäileekin heidän kuvistaan. Instasta on voinut nähdä mm. sen, että Toffen kaverit seuraavat Danielaa. Miksi seuraisivat, jos Dani ei olisi valittu?
Aivan, ja taitaa Toffekin seurata joitain Danielan kavereita, jotka eivät ole ohjelmassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko Toffe bi? Kertokaa lisää
Tuon trollin kommentteja ei kannata ottaa tosissaan, höpisee jostain kaverillisista väleistä Danielan kanssa vaikka selkeästi on muutakin, on tietävinään varmasti että vaikka olisikin valittu niin ovat eronneet ynnä muuta pessimististä pskanjauhantaa. Nyt keksi sitten päästään jotain homojuorujakin.
Vierailija kirjoitti:
Petralta myös todella ajattelematonta vastailla tuolla tavalla kysymyksiin. Olisi tehnyt tuon kyselyn sen jälkeen, kun on pudonnut tai ollut vastaamatta noin suorasti asioihin, joista voi päätellä paljon miten ohjelma hänen kannaltaan päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kavereina tulevat hyvin juttuun, mutta en todellakaan näe Toffea suhteessa Danielan näköisen tavan tallaajan kanssa. Ehkä tosiaan valitsee Danielan loppupeleissä, kun joku pitää muodon vuoksi valita, mutta luultavasti tilinteossa ovat jo "eronneet" tai "huomanneet olevansa pelkkiä kavereita" tms shittiä ja jatkavat elämäänsä tahoillaan ja jonkin ajan kuluttua saamme lukea iltapäivälehdistä, että Toffe on kuin onkin löytänyt uuden puoliskon ihan muualta.... Ja kun Toffe kerran on harrastanut miehiäkin, niin mistäs tietää että tuleeko se puolisko olemaan nainen...
No eipä se Toffekaan mikään calvin kleinin mallin näköinen ole... Toki ihan peruskomea, mielestäni Danielakin on sellainen peruskaunis niin he olisivat ulkonäöllisesti oikein sopiva pari
On kyllä törkeetä ku ihmiset jauhaa täällä kaikkea paskaa
Joku kommentoi täällä että naiset tykkäävät Minnasta koska hän on tavallinen toisin kuin muut jäljellä olevat brunetet. Olen eri mieltä.
Kaikilla on erilainen maku ja itse pidän Minnaa kauniimpana, luonnollisen kaunis klassinen kaunotar jonka fiksuus ja luonne vaan kaunistavat häntä sekä itsevarmuus. En pidä kauniina tehtyä kauneutta, kun
Yritetään olla eksoottinen latino meikillä, rusketuksella ja feikeillä ripsienpidennyksillä jne . Tulee mieleen heti että minkäköhän näköinen olisi ilman valtavaa maskikasaa. Minna on tuollaisten tunkkaisten meikkityttöjen rinnalla raikas tuulahdus klassisuutta.
Toffen eksä on kyllä tosi paljon Marian näköinen, ihan perus nätti, ei mikään kaunotar
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoi täällä että naiset tykkäävät Minnasta koska hän on tavallinen toisin kuin muut jäljellä olevat brunetet. Olen eri mieltä.
Kaikilla on erilainen maku ja itse pidän Minnaa kauniimpana, luonnollisen kaunis klassinen kaunotar jonka fiksuus ja luonne vaan kaunistavat häntä sekä itsevarmuus. En pidä kauniina tehtyä kauneutta, kun
Yritetään olla eksoottinen latino meikillä, rusketuksella ja feikeillä ripsienpidennyksillä jne . Tulee mieleen heti että minkäköhän näköinen olisi ilman valtavaa maskikasaa. Minna on tuollaisten tunkkaisten meikkityttöjen rinnalla raikas tuulahdus klassisuutta.
Vaikka arvostan itse myös luonnollisuutta, en koe tarvetta mollata toisten tyttöjen ulkonäköä meikkaustyylin yms. Perusteella. Jos olet kirjoittanut täällä siitä, et Minnan kehuminen alkaa jo ällöttömään, niin minua on heti siitä toruttu ja leimattu tietynlaiseksi ihmiseksi. Tuntuu välillä siltä, et kaikista muista tytöistä kirjoitetaan negatiivisia kommentteja ja Minnaa pidetään jotenkin poikkeuksellisen ainutlaatuisena yksilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään olla eksoottinen latino meikillä, rusketuksella ja feikeillä ripsienpidennyksillä jne . Tulee mieleen heti että minkäköhän näköinen olisi ilman valtavaa maskikasaa. Minna on tuollaisten tunkkaisten meikkityttöjen rinnalla raikas tuulahdus klassisuutta.Vaikka arvostan itse myös luonnollisuutta, en koe tarvetta mollata toisten tyttöjen ulkonäköä meikkaustyylin yms. Perusteella. Jos olet kirjoittanut täällä siitä, et Minnan kehuminen alkaa jo ällöttömään, niin minua on heti siitä toruttu ja leimattu tietynlaiseksi ihmiseksi. Tuntuu välillä siltä, et kaikista muista tytöistä kirjoitetaan negatiivisia kommentteja ja Minnaa pidetään jotenkin poikkeuksellisen ainutlaatuisena yksilönä.
Niimpä, jos Minnasta kirjottaisi kommentteja samaan sävyyn kuin Mariasta, niin auta armias että olisi helvetti irti täällä.
"Tuntuu välillä siltä, et kaikista muista tytöistä kirjoitetaan negatiivisia kommentteja ja Minnaa pidetään jotenkin poikkeuksellisen ainutlaatuisena yksilönä."
Pitäisikö Minnasta sitten väen vängällä vääntää jotain pahaa sanottavaa? On kuitenkin kaunis, luonnollinen, hyväkäytöksinen ja fiksu nainen.
On tämä kyllä kummallinen kansa, kun kehumisestakin voidaan loukkaantua :'D
Ainakaan ruutu+ jaksossa ei nähty intohimoista suutelua Marian ja Toffen välillä, ja tuskin sitä tulee viimeisessäkään jaksossa. Miksi pitää aina olla niin pessimistinen, ja ajatella niin et mahdollinen suhde ei olisi kestänyt? Eri asia, jos jollakin on jotain faktaa siitä.