Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Katson tÀssÀ finaaliodotuksessani kuluvaa kautta uudelleen, ja jaksossa 3 oli Danielan ja Toffen ensimmÀiset kunnon treffit. Jo silloin oli paljon huumoria ja flirttiÀ, sellaista luontevaa kanssakÀymistÀ heidÀn vÀlillÀÀn! Tulee hyvÀ mieli kun heidÀn kohtauksiaan katsoo.
Eikö kukaan voisi sanoa tuolle Toffelle, ettĂ€ suomen kielessĂ€ ei sanota âmeidĂ€n vĂ€lissĂ€ oli kemiaaâ, vaan âvĂ€lillĂ€â. VĂ€lissĂ€ kuulostaa kirjaimellisesti siltĂ€, kuin vĂ€lissĂ€ olisi jokin fyysinen este tai asia. VĂ€lillĂ€ kertoo henkisyydestĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Katson tÀssÀ finaaliodotuksessani kuluvaa kautta uudelleen, ja jaksossa 3 oli Danielan ja Toffen ensimmÀiset kunnon treffit. Jo silloin oli paljon huumoria ja flirttiÀ, sellaista luontevaa kanssakÀymistÀ heidÀn vÀlillÀÀn! Tulee hyvÀ mieli kun heidÀn kohtauksiaan katsoo.
Juu, kavereina tulevat hyvin juttuun, mutta en todellakaan nÀe Toffea suhteessa Danielan nÀköisen tavan tallaajan kanssa. EhkÀ tosiaan valitsee Danielan loppupeleissÀ, kun joku pitÀÀ muodon vuoksi valita, mutta luultavasti tilinteossa ovat jo "eronneet" tai "huomanneet olevansa pelkkiÀ kavereita" tms shittiÀ ja jatkavat elÀmÀÀnsÀ tahoillaan ja jonkin ajan kuluttua saamme lukea iltapÀivÀlehdistÀ, ettÀ Toffe on kuin onkin löytÀnyt uuden puoliskon ihan muualta.... Ja kun Toffe kerran on harrastanut miehiÀkin, niin mistÀs tietÀÀ ettÀ tuleeko se puolisko olemaan nainen...
Jos nyt tahtoo instan perusteella tehdÀ jotain spekulointia niin Maria on ainoa jota Toffe seuraa. Ja kun oikein vie kyttÀyksen nextille levelille niin Toffe on tykÀnnyt useammastakin Marian ei-bacheloriin liittyvÀstÀ kuvasta. Toffen tykkÀykset muiden tyttöjen kuviin liittyy aina bachelor-ohjelmaan tai crossfit basementiin...
EnkÀ itse pidÀ Mariaa niin kylmÀnÀ. HÀn lienee aika erilainen kun kamerat sammuu. Joten en olisi yllÀttynyt jos valinta on Maria enkÀ olisi yllÀttynyt ettÀ olisivat vielÀ yhdessÀ...
Petra sanoi igstoryssĂ€, ettĂ€ ei ole vielĂ€ pitkÀÀn aikaan muuttamassa hĂ€meenlinnasta, kun siellĂ€ on kaikki mitĂ€ hĂ€n tarvitsee. Luulis ettĂ€ ei ihan noin rĂ€ikeesti valehtelis jos ois Toffen valittu, ellei sit Toffe oo muuttanut hĂ€meenlinnaanđđ koska en usko ettĂ€ jos olis parisuhteessa helsinkilĂ€isen kanssa niin ei muka olisi mitÀÀn tarvetta muuttaa aikoihin. Tai sitten olisi vastannut jotenkin eri tavalla ja ympĂ€ripyöreemmin tohon kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tahtoo instan perusteella tehdÀ jotain spekulointia niin Maria on ainoa jota Toffe seuraa. Ja kun oikein vie kyttÀyksen nextille levelille niin Toffe on tykÀnnyt useammastakin Marian ei-bacheloriin liittyvÀstÀ kuvasta. Toffen tykkÀykset muiden tyttöjen kuviin liittyy aina bachelor-ohjelmaan tai crossfit basementiin...
EnkÀ itse pidÀ Mariaa niin kylmÀnÀ. HÀn lienee aika erilainen kun kamerat sammuu. Joten en olisi yllÀttynyt jos valinta on Maria enkÀ olisi yllÀttynyt ettÀ olisivat vielÀ yhdessÀ...
KyllÀ kuule Toffe seuraa myös Danielaa ja Petraa. On myös tykÀnnyt useammasta Danielan kuvasta. Ei kannata levittÀÀ tÀÀllÀ vÀÀrÀÀ tietoa!
Vierailija kirjoitti:
Petra sanoi igstoryssĂ€, ettĂ€ ei ole vielĂ€ pitkÀÀn aikaan muuttamassa hĂ€meenlinnasta, kun siellĂ€ on kaikki mitĂ€ hĂ€n tarvitsee. Luulis ettĂ€ ei ihan noin rĂ€ikeesti valehtelis jos ois Toffen valittu, ellei sit Toffe oo muuttanut hĂ€meenlinnaanđđ koska en usko ettĂ€ jos olis parisuhteessa helsinkilĂ€isen kanssa niin ei muka olisi mitÀÀn tarvetta muuttaa aikoihin. Tai sitten olisi vastannut jotenkin eri tavalla ja ympĂ€ripyöreemmin tohon kysymykseen
Juu tuo nyt on selvÀ juttu, ettei Petra ole Toffen valittu. ElÀvÀt aika erilaista elÀmÀntilannetta. Instastoryjen mukaan Petra hengailu tilinteko jaksossa kyllÀ avoimesti muutamien naisten kanssa.
Ai onko Toffe bi? Kertokaa lisÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Seuraa lÀhes kaikkia naisia ja tykkÀileekin heidÀn kuvistaan. Instasta on voinut nÀhdÀ mm. sen, ettÀ Toffen kaverit seuraavat Danielaa. Miksi seuraisivat, jos Dani ei olisi valittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EnkÀ itse pidÀ Mariaa niin kylmÀnÀ. HÀn lienee aika erilainen kun kamerat sammuu. Joten en olisi yllÀttynyt jos valinta on Maria enkÀ olisi yllÀttynyt ettÀ olisivat vielÀ yhdessÀ...Höpö höpö. Seuraa lÀhes kaikkia naisia ja tykkÀileekin heidÀn kuvistaan. Instasta on voinut nÀhdÀ mm. sen, ettÀ Toffen kaverit seuraavat Danielaa. Miksi seuraisivat, jos Dani ei olisi valittu?
Aivan, ja taitaa Toffekin seurata joitain Danielan kavereita, jotka eivÀt ole ohjelmassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko Toffe bi? Kertokaa lisÀÀ
Tuon trollin kommentteja ei kannata ottaa tosissaan, höpisee jostain kaverillisista vÀleistÀ Danielan kanssa vaikka selkeÀsti on muutakin, on tietÀvinÀÀn varmasti ettÀ vaikka olisikin valittu niin ovat eronneet ynnÀ muuta pessimististÀ pskanjauhantaa. Nyt keksi sitten pÀÀstÀÀn jotain homojuorujakin.
Vierailija kirjoitti:
Petralta myös todella ajattelematonta vastailla tuolla tavalla kysymyksiin. Olisi tehnyt tuon kyselyn sen jÀlkeen, kun on pudonnut tai ollut vastaamatta noin suorasti asioihin, joista voi pÀÀtellÀ paljon miten ohjelma hÀnen kannaltaan pÀÀttyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kavereina tulevat hyvin juttuun, mutta en todellakaan nÀe Toffea suhteessa Danielan nÀköisen tavan tallaajan kanssa. EhkÀ tosiaan valitsee Danielan loppupeleissÀ, kun joku pitÀÀ muodon vuoksi valita, mutta luultavasti tilinteossa ovat jo "eronneet" tai "huomanneet olevansa pelkkiÀ kavereita" tms shittiÀ ja jatkavat elÀmÀÀnsÀ tahoillaan ja jonkin ajan kuluttua saamme lukea iltapÀivÀlehdistÀ, ettÀ Toffe on kuin onkin löytÀnyt uuden puoliskon ihan muualta.... Ja kun Toffe kerran on harrastanut miehiÀkin, niin mistÀs tietÀÀ ettÀ tuleeko se puolisko olemaan nainen...
No eipÀ se Toffekaan mikÀÀn calvin kleinin mallin nÀköinen ole... Toki ihan peruskomea, mielestÀni Danielakin on sellainen peruskaunis niin he olisivat ulkonÀöllisesti oikein sopiva pari
On kyllÀ törkeetÀ ku ihmiset jauhaa tÀÀllÀ kaikkea paskaa
Joku kommentoi tÀÀllÀ ettÀ naiset tykkÀÀvÀt Minnasta koska hÀn on tavallinen toisin kuin muut jÀljellÀ olevat brunetet. Olen eri mieltÀ.
Kaikilla on erilainen maku ja itse pidÀn Minnaa kauniimpana, luonnollisen kaunis klassinen kaunotar jonka fiksuus ja luonne vaan kaunistavat hÀntÀ sekÀ itsevarmuus. En pidÀ kauniina tehtyÀ kauneutta, kun
YritetÀÀn olla eksoottinen latino meikillÀ, rusketuksella ja feikeillÀ ripsienpidennyksillÀ jne . Tulee mieleen heti ettÀ minkÀköhÀn nÀköinen olisi ilman valtavaa maskikasaa. Minna on tuollaisten tunkkaisten meikkityttöjen rinnalla raikas tuulahdus klassisuutta.
Toffen eksÀ on kyllÀ tosi paljon Marian nÀköinen, ihan perus nÀtti, ei mikÀÀn kaunotar
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoi tÀÀllÀ ettÀ naiset tykkÀÀvÀt Minnasta koska hÀn on tavallinen toisin kuin muut jÀljellÀ olevat brunetet. Olen eri mieltÀ.
Kaikilla on erilainen maku ja itse pidÀn Minnaa kauniimpana, luonnollisen kaunis klassinen kaunotar jonka fiksuus ja luonne vaan kaunistavat hÀntÀ sekÀ itsevarmuus. En pidÀ kauniina tehtyÀ kauneutta, kun
YritetÀÀn olla eksoottinen latino meikillÀ, rusketuksella ja feikeillÀ ripsienpidennyksillÀ jne . Tulee mieleen heti ettÀ minkÀköhÀn nÀköinen olisi ilman valtavaa maskikasaa. Minna on tuollaisten tunkkaisten meikkityttöjen rinnalla raikas tuulahdus klassisuutta.
Vaikka arvostan itse myös luonnollisuutta, en koe tarvetta mollata toisten tyttöjen ulkonÀköÀ meikkaustyylin yms. Perusteella. Jos olet kirjoittanut tÀÀllÀ siitÀ, et Minnan kehuminen alkaa jo ÀllöttömÀÀn, niin minua on heti siitÀ toruttu ja leimattu tietynlaiseksi ihmiseksi. Tuntuu vÀlillÀ siltÀ, et kaikista muista tytöistÀ kirjoitetaan negatiivisia kommentteja ja Minnaa pidetÀÀn jotenkin poikkeuksellisen ainutlaatuisena yksilönÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritetÀÀn olla eksoottinen latino meikillÀ, rusketuksella ja feikeillÀ ripsienpidennyksillÀ jne . Tulee mieleen heti ettÀ minkÀköhÀn nÀköinen olisi ilman valtavaa maskikasaa. Minna on tuollaisten tunkkaisten meikkityttöjen rinnalla raikas tuulahdus klassisuutta.Vaikka arvostan itse myös luonnollisuutta, en koe tarvetta mollata toisten tyttöjen ulkonÀköÀ meikkaustyylin yms. Perusteella. Jos olet kirjoittanut tÀÀllÀ siitÀ, et Minnan kehuminen alkaa jo ÀllöttömÀÀn, niin minua on heti siitÀ toruttu ja leimattu tietynlaiseksi ihmiseksi. Tuntuu vÀlillÀ siltÀ, et kaikista muista tytöistÀ kirjoitetaan negatiivisia kommentteja ja Minnaa pidetÀÀn jotenkin poikkeuksellisen ainutlaatuisena yksilönÀ.
NiimpÀ, jos Minnasta kirjottaisi kommentteja samaan sÀvyyn kuin Mariasta, niin auta armias ettÀ olisi helvetti irti tÀÀllÀ.
"Tuntuu vÀlillÀ siltÀ, et kaikista muista tytöistÀ kirjoitetaan negatiivisia kommentteja ja Minnaa pidetÀÀn jotenkin poikkeuksellisen ainutlaatuisena yksilönÀ."
PitÀisikö Minnasta sitten vÀen vÀngÀllÀ vÀÀntÀÀ jotain pahaa sanottavaa? On kuitenkin kaunis, luonnollinen, hyvÀkÀytöksinen ja fiksu nainen.
On tÀmÀ kyllÀ kummallinen kansa, kun kehumisestakin voidaan loukkaantua :'D
Ainakaan ruutu+ jaksossa ei nÀhty intohimoista suutelua Marian ja Toffen vÀlillÀ, ja tuskin sitÀ tulee viimeisessÀkÀÀn jaksossa. Miksi pitÀÀ aina olla niin pessimistinen, ja ajatella niin et mahdollinen suhde ei olisi kestÀnyt? Eri asia, jos jollakin on jotain faktaa siitÀ.