Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistä tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
2421/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffe oli selkeästi ihastuksissaan Danielan señorita tyylistä. Itsekin katsoin, että nyt on Danielalla nätti kampaus ja mekko.

Vierailija
2422/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätse lienee tykästynyt Mariaan, kun antoi hänelle ensivaikutelmaruusunkin. En kuitenkaan usko, että Maria voittaa. Minna tosiaan tuskin on valinta. Daniela on ehdotukseni voittajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Toffe on ihan imelän babyface -ap*nan näköinen. Hyi.

Minkälainen gorilla siellä huutelee

Vierailija
2424/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Tia ainoa jäljellä olevista, joka ei päässyt pussailemaan Toffukan kanssa?

Toffe sanoi pussailleensa viiden kanssa. Nyt kuitenkin on jo Venla, Petra, Minna, Tia, Daniela ja Maria. Unohtiko suudelleensa jotain, Tiaa ehkä?

Mää muistelen et Toffe on sanonut pussailleensa seitsemän kanssa

Onko mainintaa että kävikö kettu kolossa

Vierailija
2425/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vähän jälkijunassa, mutta huhhuijakkaa noita Petran ja Toffen treffejä, siis jos joku näki nuo sillain, ettei olis ollu kemiaa ja sähköä molempien puolelta niin ihmettelen kyllä suuresti.

Havainnollisti myös, miten vahvasti tuota sarjaa leikellään ja yhistellään miten sattuu, ku välillä Toffen nokka oli ihan Petran meikkivoiteessa ja välillä ei...

Vierailija
2426/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja123 kirjoitti:

Venla kirjoitti instagram-tarinassaan, että hänen pudottamiseen saattoi vaikuttaa villalla ennen ruususeremoniaa tapahtuneet asiat, joita ei aio avata tarkemmin. Mitäköhän on tapahtunut..

Vaikutti ainaki aika riidanhaluiselta naiselta...

Vierailija
2427/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä kausi todellakin. Tuo Toffe ei edes pöhöty jakso jaksolta niin kuin Joni edellisellä kaudella. Ja palelevat koko ajan. Tuo hartiahuivityyli saa nuoren naisen näyttämään tv:ssä mummolta.

Vierailija
2428/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Toffeliini teki siinä exiä rannalla - sarjassa? Saisiko napakan referaatin?

Vierailija
2429/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotanto on kertonut heidän menevän nyt minglaanaan Efesoksen raunioille, ehkä Toffe suomenruotsalaisena on ymmärtänyt nimen perusmuodon tuosta taivutuksesta väärin ja oli siksi pistänyt sen k:n sinne. Hänelle ja tytöille on saatettu kertoa paikka vasta matkalla kohteeseen, eikä silloin Toffe tai tytötkään ole ehtineet lukea wikipediaa tai googlailla paikan tarkempia tietoja. Eiköhän Toffella ja naisilla ole päällimmäisenä mielessä muut jujut, kuten kuvausaikataulut, kamerat, kenet tänään tiputetaan, jne. Ovat varmaan sitten illalla lukeneet netistä enemmän siitä mihin hulppeaan paikkaan tuotannon auto heidän toikaan..

Eivät ehtineet googlaamaan?

Että Toffelle tai kenellekään mimmeistä ei tullut mieleen, että hei, maailman seitsemän ihmeen joukossa ei ole mitään "Efeksosta".

Mitään ei tarvitse mistään tietää, kun KVG.

Sitä paitsi Efesos on tunnettu historiallinen kohde.

Ei minulle sano mitään, vaikka historiasta kirjoitin L:n. Ei opetettu meille tuosta paikasta koulussa. En ole käynyt Turkissa, mutta jos olisin, tuolloin olisin kyllä lukenut maan historiasta ja kuuluisimmasta nähtävyyksistä. En kuitenkaan automaattisesti tietäisi Efesoksen raunioista, toisin kuin vaikka Gizan pyramidit, Kuninkaiden laakso, Luxorin temppeli, Akropolis, Parthenon, Pantheon, Colosseum, Angkor Wat, Palmukkale, Pompeiji, terrakotta-armeija, Pääsiäissaaren Moai-patsaat, Machu Picchu tai muut tunnetummat muinaisnähtävyydet.

Oletko koskaan kuullut Paavalista tai efesolaiskirjeestä?

Sinun laudaturisi ei selvästikään ole mikään yleissivistyksen mittari.

Juuri olin tulossa kirjoittamaan, et eikö oikeasti ihmiset muista Raamatusta efesolaiskirjettä. Siitä mä paikan tiedän.

ps. Raamattu on yleissivistysstä, ymmärtää taiteestakin paljon enemmän, jo siksi kandee lukea ;)

Itse en ole ikinä kuulunut kirkkoon, lukenut raamattua tai ollut uskonnon tunneilla. Joten en ollut ikinä kuullutkaan mistään efesolaiskirjeestä tms. Ja yliopiston olen käynyt :)

Vierailija
2430/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotanto on kertonut heidän menevän nyt minglaanaan Efesoksen raunioille, ehkä Toffe suomenruotsalaisena on ymmärtänyt nimen perusmuodon tuosta taivutuksesta väärin ja oli siksi pistänyt sen k:n sinne. Hänelle ja tytöille on saatettu kertoa paikka vasta matkalla kohteeseen, eikä silloin Toffe tai tytötkään ole ehtineet lukea wikipediaa tai googlailla paikan tarkempia tietoja. Eiköhän Toffella ja naisilla ole päällimmäisenä mielessä muut jujut, kuten kuvausaikataulut, kamerat, kenet tänään tiputetaan, jne. Ovat varmaan sitten illalla lukeneet netistä enemmän siitä mihin hulppeaan paikkaan tuotannon auto heidän toikaan..

Että Toffelle tai kenellekään mimmeistä ei tullut mieleen, että hei, maailman seitsemän ihmeen joukossa ei ole mitään "Efeksosta".

Ei minulle sano mitään, vaikka historiasta kirjoitin L:n. Ei opetettu meille tuosta paikasta koulussa. En ole käynyt Turkissa, mutta jos olisin, tuolloin olisin kyllä lukenut maan historiasta ja kuuluisimmasta nähtävyyksistä. En kuitenkaan automaattisesti tietäisi Efesoksen raunioista, toisin kuin vaikka Gizan pyramidit, Kuninkaiden laakso, Luxorin temppeli, Akropolis, Parthenon, Pantheon, Colosseum, Angkor Wat, Palmukkale, Pompeiji, terrakotta-armeija, Pääsiäissaaren Moai-patsaat, Machu Picchu tai muut tunnetummat muinaisnähtävyydet.

Juuri olin tulossa kirjoittamaan, et eikö oikeasti ihmiset muista Raamatusta efesolaiskirjettä. Siitä mä paikan tiedän.

ps. Raamattu on yleissivistysstä, ymmärtää taiteestakin paljon enemmän, jo siksi kandee lukea ;)

Itse en ole ikinä kuulunut kirkkoon, lukenut raamattua tai ollut uskonnon tunneilla. Joten en ollut ikinä kuullutkaan mistään efesolaiskirjeestä tms. Ja yliopiston olen käynyt :)

Tunnet kuitenkin Punahilkan, Ruususen, Saapasjalkakissan ja muut sadut? Kyllä Raamattuakin voi lukea satukirjana, aika huikea, joskin sekava  ja poukkoileva juoni.

Vierailija
2431/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa Mariasta oikeen mitään irti enkä tiedä mitään hänestä tai luonteestaan

Vierailija
2432/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut yhtään jaksoa. Montako kertaa siellä on naitu?

Ruutuplussan lopussa seuraavan jakson klipissä naiset pohtivat, että pian on varmaan luvassa ensimmäiset yönylitreffit.

Onko näitä yön yli-treffejä useampiakin? Luulis olevan aika alentavaa odottaa kiltisti vuoroaan että milloin pääsee n*ssimaan. Tai että tahtoo ottaa vastaan munaa, mikä on juuri käynyt toisessa akassa.

Ei kai yön yli -treffit automaattisesti tarkoita seksiä

Vierailija
2433/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta uskontojen tunteminen on yleissivistystä vaikkei kuuluisikaan mihinkään uskontoon.

Vierailija
2434/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Toffe olisi sitten saanut tietää näistä asioista, mitä Venla ei halunnut avata?

Vierailija
2435/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan kaunis Maria olisikaan, jos olisi luonteeltaan avoin ja hymyileväinen?

On kyllä ollut jotenkin mitäänsanomaton kausi. Toffea tuskin kiinnostaa yksikään tytöistä tilanteen vaatimaa määrää enempää.

Ruutuplussassa on kyllä jo paljon hymyileväisempi ja kaunis on.

Vierailija
2436/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiasta tulee mieleen se Jonin kauden pikkutyttö joka hoki koko ajan olevansa uraohjus ja paras ties missä. Molemmat kuvittelee, että on jotenki viekottelevaa v*ttuilla jatkuvasti tai korostaa omaa paremmuuttaan. Tuo Tiiaki vaikuttaa olevan lopulta ihan pihalla, ei näe omaa käyttäytymistään. Epävarmuutta yritetään peitellä.

Vierailija
2437/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla Tia on siis vttuillut Jonille? Mennyt aivan ohi. Elinalle toki syötti soopaa muista tytöistä.

Vierailija
2438/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä kikattelija toi petra. Miks tuommoiset vetoaa miehiin?

Koska ne ei jaksa ainaista masentavaa negatiivisuutta ja jäkättämistä, niinku ei kukaan muukaan.

Vierailija
2439/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se huhu vaan, mitä täällä joku kirjoitti että venla olisi oksentanut ennen jotain ruususeremoniaa? En tiedä siis tuon todenperäisyydestä, mutta mieleen tulee alkoholin käyttö?

Vierailija
2440/3893 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se yksi vaalea vähän pyöreä tyttö on, kunnon juopponaama.

Myöskään Tiialla ei riitä ulkonäkö