Bachelor 2019
Ex on the beachistä tuttu Toffe 😀
Kommentit (3893)
Kun täällä aiemmin puhuttiin siitä naisesta laivalla Jonin kanssa, niin Joni ei silloin vielä seurannut naista Instagramissa, vaikka nainen seurasi Jonia. Nyt kuitenkin Jonikin on alkanut seurata.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei valitsisi Petraa. En voi sille mitään, että hänestä tulee erittäin teennäinen ja jopa kaksinaamainenkin kuva, en pidä yhtään. Minna on ehdottomasti suosikkini ja hyvänä kakkosena tulee Daniela, joka myös vaikuttaa tosi herttaiselta persoonalta. En tosin ole ihan varma, sopisiko Minna kuitenkaan Toffelle, joten kenties kannatan ja toivon Danielan olevan se valittu :)
Minnasta tulee mieleen viime vuoden Kaisa. Jotenkin sellainen mukava, aito ja maanläheisen oloinen, vähän "äitimäinen" tai "emäntämäinen", - hyvällä tavalla siis. Sellainen, jonka rinnalla nuo bachelorit vaikuttavat poikasilta, vaikka ikäeroa ei juuri olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Petra on aito ja villi ja ihana, ja osaa käytöstavat. Vähintäin seuraava Bachelorette!!! tasokas typy. Ja superkaunis!!!
Eiii!!! Ei yhtään ole. Mulla tulee hänestä niin selkeästi todella huonot vibat. Pidän häntä teennäisenä pyrkyrinä. Vaikea ottaa totena mitään hänen sanomisiaan.
Musta noi kaikki naiset on omalla tavallaan tosi viehättäviä. Mitä tulee Toffeen, hän ei ole ensihoitaja eikä edes ambulanssikuski (lähihoitaja) mutta koulutettu hieroja (JulkiTerhikistä voi tarkistaa) en tiedä sitten eikö Pelastusopiston kautta käyty ensihoito puoli näkyisi jostain syystä tuolla Terhikissä.
Oma suosikkini naisista on Minna. Rauhallinen, naisellinen ja jotenkin todella lämmin, itsevarma ja viehättävä kaikin puolin. Oon itse nainen ja ihastelen häntä joka kerta. Fiksukin vielä, eikä missään nimessä tylsä.
Petra on myös ihana ja rohkea, osaa sanoa asiat suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei valitsisi Petraa. En voi sille mitään, että hänestä tulee erittäin teennäinen ja jopa kaksinaamainenkin kuva, en pidä yhtään. Minna on ehdottomasti suosikkini ja hyvänä kakkosena tulee Daniela, joka myös vaikuttaa tosi herttaiselta persoonalta. En tosin ole ihan varma, sopisiko Minna kuitenkaan Toffelle, joten kenties kannatan ja toivon Danielan olevan se valittu :)
Minnasta tulee mieleen viime vuoden Kaisa. Jotenkin sellainen mukava, aito ja maanläheisen oloinen, vähän "äitimäinen" tai "emäntämäinen", - hyvällä tavalla siis. Sellainen, jonka rinnalla nuo bachelorit vaikuttavat poikasilta, vaikka ikäeroa ei juuri olisikaan.
Rinnalla indeed :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tia ainoa jäljellä olevista, joka ei päässyt pussailemaan Toffukan kanssa?
Toffe sanoi pussailleensa viiden kanssa. Nyt kuitenkin on jo Venla, Petra, Minna, Tia, Daniela ja Maria. Unohtiko suudelleensa jotain, Tiaa ehkä?
Mää muistelen et Toffe on sanonut pussailleensa seitsemän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on aito ja villi ja ihana, ja osaa käytöstavat. Vähintäin seuraava Bachelorette!!! tasokas typy. Ja superkaunis!!!
Eiii!!! Ei yhtään ole. Mulla tulee hänestä niin selkeästi todella huonot vibat. Pidän häntä teennäisenä pyrkyrinä. Vaikea ottaa totena mitään hänen sanomisiaan.
Sinulla on persoonallisuushäiriö siksi et näe oikein, näet vinosti ja pahaa siellä missä sitä ei ole. Petra on aito ja ihastuttava.
Petra sopisi paremmin muihin formaatteihin, näihin saariohjelmiin jossa ollaan vähän tuhmia ja saa olla boobsit esillä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Petra sopisi paremmin muihin formaatteihin, näihin saariohjelmiin jossa ollaan vähän tuhmia ja saa olla boobsit esillä koko ajan.
Eli sittenkin Toffelle ihan sopivaa seuraa
Mä luulen, että Minna tippuu välimatkan vuoksi (ellei ole sitten valmis muuttamaan Helsinkiin) ja voittaja on Daniela. Toffe mainitsee tosi usein, että hakee kilttiä naista ja sanonut myös niin juuri Minnasta ja Danielasta. Maria on vähän mysteeri, mutta kiltti ei kyllä ehkä silti olisi ensimmäinen luonteenpiirre, jolla häntä kuvailisin.
Vaikea arvioida hakeeko Toffe kuitenkaan lopulta sitä puolisoa kuten alussa ajatteli vai muuttuuko peli ns Trophyn saamiseksi.
Venla kirjoitti instagram-tarinassaan, että hänen pudottamiseen saattoi vaikuttaa villalla ennen ruususeremoniaa tapahtuneet asiat, joita ei aio avata tarkemmin. Mitäköhän on tapahtunut..
Uusista jaksoista Petra taitaa olla vielä ainoa jota Toffe pussannut useaan kertaan treffeillä? muiden kanssa ollut tyyliin yksi tai muutamia pusuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut yhtään jaksoa. Montako kertaa siellä on naitu?
Ruutuplussan lopussa seuraavan jakson klipissä naiset pohtivat, että pian on varmaan luvassa ensimmäiset yönylitreffit.
Onko näitä yön yli-treffejä useampiakin? Luulis olevan aika alentavaa odottaa kiltisti vuoroaan että milloin pääsee n*ssimaan. Tai että tahtoo ottaa vastaan munaa, mikä on juuri käynyt toisessa akassa.
Tämä on niin ihmeellinen formaatti. Jos itse olisin ihastunut Toffeen ja tietäisin, että Toffe pussailee ja harrastaa seksiä muiden naisten kanssa, se olisi niin suuri turnoff, etten haluaisin pussailla enkä varsinkaan harrastaa seksiä.
Toisaalta jos en olisi ihastunut, en sitten haluaisin pussailla ja harrastaa seksiä.
Kaipa jokainen deittisarjoihin mukaan lähtevä tietää millainen meno niissä voi olla? ja jos kännykät on käytössä, voi tietysti olla että joku naisista on jo maannut ja sopinut selän takana yksityistreffit. Tuskin katsojille kaikkea näytetään
Mua häiritsee se ainainen ”tiätsä” sanan viljely.
Mun vanhemmat kasvattaa kaikkee maalla tiätsä kurkkuu tomaattii
You know
Kuinkahan kaunis Maria olisikaan, jos olisi luonteeltaan avoin ja hymyileväinen?
On kyllä ollut jotenkin mitäänsanomaton kausi. Toffea tuskin kiinnostaa yksikään tytöistä tilanteen vaatimaa määrää enempää.
Daniela on selkeä voittaja!
Maria & Venla olleet yhdessä pitkällä lomalla kuvausten jälkeen nuolemassa haavojaan.
Minna liian emäntämäinen nuorekkaalle, menevälle bätselle.
Petraa nyt ei voi ottaa tosissaan tissityrkytyksineen.
haha luehan uudelleen miten ristiriitaista tekstiä:) en halauaisin...en haluaisin..