Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Kun tÀÀllÀ aiemmin puhuttiin siitÀ naisesta laivalla Jonin kanssa, niin Joni ei silloin vielÀ seurannut naista Instagramissa, vaikka nainen seurasi Jonia. Nyt kuitenkin Jonikin on alkanut seurata.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei valitsisi Petraa. En voi sille mitÀÀn, ettÀ hÀnestÀ tulee erittÀin teennÀinen ja jopa kaksinaamainenkin kuva, en pidÀ yhtÀÀn. Minna on ehdottomasti suosikkini ja hyvÀnÀ kakkosena tulee Daniela, joka myös vaikuttaa tosi herttaiselta persoonalta. En tosin ole ihan varma, sopisiko Minna kuitenkaan Toffelle, joten kenties kannatan ja toivon Danielan olevan se valittu :)
Minnasta tulee mieleen viime vuoden Kaisa. Jotenkin sellainen mukava, aito ja maanlÀheisen oloinen, vÀhÀn "ÀitimÀinen" tai "emÀntÀmÀinen", - hyvÀllÀ tavalla siis. Sellainen, jonka rinnalla nuo bachelorit vaikuttavat poikasilta, vaikka ikÀeroa ei juuri olisikaan.
Petra on mun suosikki noista vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Petra on aito ja villi ja ihana, ja osaa kÀytöstavat. VÀhintÀin seuraava Bachelorette!!! tasokas typy. Ja superkaunis!!!
Eiii!!! Ei yhtÀÀn ole. Mulla tulee hÀnestÀ niin selkeÀsti todella huonot vibat. PidÀn hÀntÀ teennÀisenÀ pyrkyrinÀ. Vaikea ottaa totena mitÀÀn hÀnen sanomisiaan.
Musta noi kaikki naiset on omalla tavallaan tosi viehÀttÀviÀ. MitÀ tulee Toffeen, hÀn ei ole ensihoitaja eikÀ edes ambulanssikuski (lÀhihoitaja) mutta koulutettu hieroja (JulkiTerhikistÀ voi tarkistaa) en tiedÀ sitten eikö Pelastusopiston kautta kÀyty ensihoito puoli nÀkyisi jostain syystÀ tuolla TerhikissÀ.
Oma suosikkini naisista on Minna. Rauhallinen, naisellinen ja jotenkin todella lÀmmin, itsevarma ja viehÀttÀvÀ kaikin puolin. Oon itse nainen ja ihastelen hÀntÀ joka kerta. Fiksukin vielÀ, eikÀ missÀÀn nimessÀ tylsÀ.
Petra on myös ihana ja rohkea, osaa sanoa asiat suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei valitsisi Petraa. En voi sille mitÀÀn, ettÀ hÀnestÀ tulee erittÀin teennÀinen ja jopa kaksinaamainenkin kuva, en pidÀ yhtÀÀn. Minna on ehdottomasti suosikkini ja hyvÀnÀ kakkosena tulee Daniela, joka myös vaikuttaa tosi herttaiselta persoonalta. En tosin ole ihan varma, sopisiko Minna kuitenkaan Toffelle, joten kenties kannatan ja toivon Danielan olevan se valittu :)
Minnasta tulee mieleen viime vuoden Kaisa. Jotenkin sellainen mukava, aito ja maanlÀheisen oloinen, vÀhÀn "ÀitimÀinen" tai "emÀntÀmÀinen", - hyvÀllÀ tavalla siis. Sellainen, jonka rinnalla nuo bachelorit vaikuttavat poikasilta, vaikka ikÀeroa ei juuri olisikaan.
Rinnalla indeed :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Tia ainoa jÀljellÀ olevista, joka ei pÀÀssyt pussailemaan Toffukan kanssa?
Toffe sanoi pussailleensa viiden kanssa. Nyt kuitenkin on jo Venla, Petra, Minna, Tia, Daniela ja Maria. Unohtiko suudelleensa jotain, Tiaa ehkÀ?
MÀÀ muistelen et Toffe on sanonut pussailleensa seitsemÀn kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on aito ja villi ja ihana, ja osaa kÀytöstavat. VÀhintÀin seuraava Bachelorette!!! tasokas typy. Ja superkaunis!!!
Eiii!!! Ei yhtÀÀn ole. Mulla tulee hÀnestÀ niin selkeÀsti todella huonot vibat. PidÀn hÀntÀ teennÀisenÀ pyrkyrinÀ. Vaikea ottaa totena mitÀÀn hÀnen sanomisiaan.
Sinulla on persoonallisuushÀiriö siksi et nÀe oikein, nÀet vinosti ja pahaa siellÀ missÀ sitÀ ei ole. Petra on aito ja ihastuttava.
Petra sopisi paremmin muihin formaatteihin, nÀihin saariohjelmiin jossa ollaan vÀhÀn tuhmia ja saa olla boobsit esillÀ koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Petra sopisi paremmin muihin formaatteihin, nÀihin saariohjelmiin jossa ollaan vÀhÀn tuhmia ja saa olla boobsit esillÀ koko ajan.
Eli sittenkin Toffelle ihan sopivaa seuraa
MÀ luulen, ettÀ Minna tippuu vÀlimatkan vuoksi (ellei ole sitten valmis muuttamaan Helsinkiin) ja voittaja on Daniela. Toffe mainitsee tosi usein, ettÀ hakee kilttiÀ naista ja sanonut myös niin juuri Minnasta ja Danielasta. Maria on vÀhÀn mysteeri, mutta kiltti ei kyllÀ ehkÀ silti olisi ensimmÀinen luonteenpiirre, jolla hÀntÀ kuvailisin.
Vaikea arvioida hakeeko Toffe kuitenkaan lopulta sitÀ puolisoa kuten alussa ajatteli vai muuttuuko peli ns Trophyn saamiseksi.
Venla kirjoitti instagram-tarinassaan, ettÀ hÀnen pudottamiseen saattoi vaikuttaa villalla ennen ruususeremoniaa tapahtuneet asiat, joita ei aio avata tarkemmin. MitÀköhÀn on tapahtunut..
Uusista jaksoista Petra taitaa olla vielÀ ainoa jota Toffe pussannut useaan kertaan treffeillÀ? muiden kanssa ollut tyyliin yksi tai muutamia pusuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut yhtÀÀn jaksoa. Montako kertaa siellÀ on naitu?
Ruutuplussan lopussa seuraavan jakson klipissÀ naiset pohtivat, ettÀ pian on varmaan luvassa ensimmÀiset yönylitreffit.
Onko nÀitÀ yön yli-treffejÀ useampiakin? Luulis olevan aika alentavaa odottaa kiltisti vuoroaan ettÀ milloin pÀÀsee n*ssimaan. Tai ettÀ tahtoo ottaa vastaan munaa, mikÀ on juuri kÀynyt toisessa akassa.
TÀmÀ on niin ihmeellinen formaatti. Jos itse olisin ihastunut Toffeen ja tietÀisin, ettÀ Toffe pussailee ja harrastaa seksiÀ muiden naisten kanssa, se olisi niin suuri turnoff, etten haluaisin pussailla enkÀ varsinkaan harrastaa seksiÀ.
Toisaalta jos en olisi ihastunut, en sitten haluaisin pussailla ja harrastaa seksiÀ.
Kaipa jokainen deittisarjoihin mukaan lÀhtevÀ tietÀÀ millainen meno niissÀ voi olla? ja jos kÀnnykÀt on kÀytössÀ, voi tietysti olla ettÀ joku naisista on jo maannut ja sopinut selÀn takana yksityistreffit. Tuskin katsojille kaikkea nÀytetÀÀn
Tuo Toffe on ihan imelÀn babyface -ap*nan nÀköinen. Hyi.
Mua hĂ€iritsee se ainainen âtiĂ€tsĂ€â sanan viljely.
Mun vanhemmat kasvattaa kaikkee maalla tiÀtsÀ kurkkuu tomaattii
You know
Kuinkahan kaunis Maria olisikaan, jos olisi luonteeltaan avoin ja hymyilevÀinen?
On kyllÀ ollut jotenkin mitÀÀnsanomaton kausi. Toffea tuskin kiinnostaa yksikÀÀn tytöistÀ tilanteen vaatimaa mÀÀrÀÀ enempÀÀ.
Daniela on selkeÀ voittaja!
Maria & Venla olleet yhdessÀ pitkÀllÀ lomalla kuvausten jÀlkeen nuolemassa haavojaan.
Minna liian emÀntÀmÀinen nuorekkaalle, menevÀlle bÀtselle.
Petraa nyt ei voi ottaa tosissaan tissityrkytyksineen.
haha luehan uudelleen miten ristiriitaista tekstiÀ:) en halauaisin...en haluaisin..