Surkeimmat treffikumppanin tarjoamat ateriat
Sain idean tuolta "Oletko ollut kyläpaikassa nälässä" -ketjusta, eli onko teille käynyt niin, että olette menneet treffikumppanin luokse syömään, tai hänen tarjoamalleen päivälliselle /illalliselle ravintolaan, joka osoittautunut täydeksi flopiksi?
Mulla on muutamia kokemuksia, kas tässä:
-mies kutsui kahville, mentiin kahvilaan. Miehellä ei ollut rahaa. Minä tarjosin kahvit :)
-mies pyysi luokseen syömään. Ruokana oli todella vetisiä liian kauan keitettyjä perunoita ja jotain outoa (kinkku?) kastiketta, ei mitään muuta. Kattila näytti likaiselta...
-miehen kanssa treffeillä. Oltiin puhuttu, että mennään ulos syömään. Mies vei minut Rax Pizza puffettiin. Oikeasti se tilanne vain nauratti. No, olihan se pizza ihan hyvää...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kommentit (66)
Tais jäädä treffit kertaan. Enkä ihmettele. Yhyy mies on huono.
Mameha kirjoitti:
Sain idean tuolta "Oletko ollut kyläpaikassa nälässä" -ketjusta, eli onko teille käynyt niin, että olette menneet treffikumppanin luokse syömään, tai hänen tarjoamalleen päivälliselle /illalliselle ravintolaan, joka osoittautunut täydeksi flopiksi?
Mulla on muutamia kokemuksia, kas tässä:-mies kutsui kahville, mentiin kahvilaan. Miehellä ei ollut rahaa. Minä tarjosin kahvit :)
-mies pyysi luokseen syömään. Ruokana oli todella vetisiä liian kauan keitettyjä perunoita ja jotain outoa (kinkku?) kastiketta, ei mitään muuta. Kattila näytti likaiselta...
-miehen kanssa treffeillä. Oltiin puhuttu, että mennään ulos syömään. Mies vei minut Rax Pizza puffettiin. Oikeasti se tilanne vain nauratti. No, olihan se pizza ihan hyvää...
Olisko niin, että ruuan laatu kumppanin laadun mukaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Mies tarjoaa, mies tarjoaa, yhyy, jouduin maksamaan kahvikupin (joka ei pitäisi naisten mielestä olla miehille mikään ongelma).
Aloittajan kaltaiset naiset ovat kaukana tavoittelemisen arvoisesta naisesta.
Taisi tuo kahvilamies vain olla perinteinen lokki. Niitä löytyy kaikkialta. Kutsuu jonnekin ja hupsista vaan jäikin se oma lompakko kotiin. Säälittäviä olentoja joista onneksi nopeasti tajuaa ettei kannata enää lähteä jos se kutsuu jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tarjoaa, mies tarjoaa, yhyy, jouduin maksamaan kahvikupin (joka ei pitäisi naisten mielestä olla miehille mikään ongelma).
Taisi tuo kahvilamies vain olla perinteinen lokki. Niitä löytyy kaikkialta. Kutsuu jonnekin ja hupsista vaan jäikin se oma lompakko kotiin. Säälittäviä olentoja joista onneksi nopeasti tajuaa ettei kannata enää lähteä jos se kutsuu jonnekin.
Baarilokkinaisethan ei koskaan ota lompakoita mukaan, koska odottavat saavansa ilmaiset juomat miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin lokkimies kokeilee olisiko naisesta maksajaksi muillekin hänen elämänsä osa-alueille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarilokkinaisethan ei koskaan ota lompakoita mukaan, koska odottavat saavansa ilmaiset juomat miehiltä.
Perus lokki jos kerta kutsuu toisen baariin ja jättää lompakon kotiin. Tavattu myös miehissä tätä.
Eihän tämä ole sukupuoleen sidottu kysymys. Miehet ja naiset molemmat voivat kertoa kokemuksiaan. Aihetta voisi vielä laajentaa ja kertoa myös surkeimmat ateriat, jotka olet tarjonnut treffikumppanille.
Minun surkein kokemus on punaviinikastike, johon oli laitettu pullollinen halvinta mahdollista punaviiniä. Se oli niin pahaa etten vain pystynyt syömään sitä. Treffikumppanista tuli kuitenkin myöhemmin avopuoliso.
Mameha kirjoitti:
Mulla on muutamia kokemuksia, kas tässä:-mies kutsui kahville, mentiin kahvilaan. Miehellä ei ollut rahaa. Minä tarjosin kahvit :)
Eksäni, tiesi että mulla on keliakia. Kutsui viikonlopuksi. Siis ekoja kertoja. Hän oli ostanut valmislihapullia ja makarooneja. Tiedustin ennen ateriaa että onhan nää gluteenittomat tosiaan? Ei ollut. Onneksi en ehtinyt syömään. Herra oli 44v eikä millään käsittänyt miksi en voi niitä syödä. Ei ollut muutenkaan niitä penaalin terävämpiä kyniä.
Eräs kokki humalapäissää kokkasi ruoaksi ilmeisesti makkaranpataa. Kylmää kermaa, raakoja makkaroita ja raakaa sipulia annosteli lautaselle, suolaa oli älyttömästi. Irvistin kun tajusin makkarankin olevan vielä raakaa. Sanoi kiitos, mutta nyt ei kyllä maistu. Mies sammui sittemmin sohvalle, ihmetteli miksen lämmennyt, itse kuulemma rakastui minuun.
Tapaus 1 Treffit juna-asemalla. Menimme aseman kahvioon ja äkkiä miehen lompakossa ei ollutkaan käteistä eikä kortti toiminut . Ihmetteli asiaa niin selvästi näytellen, että tajusin maksattavan tahallaan minula kahvinsa, limsansa ja viinerinsä.
Tapaus 2 Menin seurustelukumppanin luo yöksi. Kertoi ostaneensa meille syötävät ja juotavat, minun ei kuulemma tarvinnut tuoda kuin itseni.
Mies oli ostanut punkkua josta saan littömästi kovan päänsäryn ja mies tiesi tämän sekä normimaitoa, vaikka tiesi että minulla on laktoosi-intoleranssi. Ruokakin oli halpoja pakasteranskalaisia jotka eivät edes ruskettuneet vaan jäivät kalpeiksi lötköiksi.
Ja tapaus 3. Treffikumppani ( eri kuin edellä) luuli minun elävän pelkästään kaljalla ja karkilla kuten ilmeiesti hänkin. "Ai kauppaan? Mitä sie muka sieltä tarvitset?"
Vierailija kirjoitti:
Hyvä miesvihaketjun yritys
1/5
Parempi onni seuraavalla kerralla.
Ei ollut sukupuoleen sidottu vaan yhtä lailla miehetkin voivat kertoa kokemuksiaan. Itselleni ei nouse mieleen mitään erityistä. Se episodi liittyi ruokaan kun olin jo tapaillut muuatta miestä jokusen kerran ja menimme buffet-pöytään syömään. Hän kasasi lautasensa vauhdilla täyteen ja kun itse tulin pöytäämme niin lähti hakemaan toista annosta.
Mies kutsui luokseen syömään, kertoi olevansa hyvä kokki ja opiskelleensakin ravinto-alalla mutta jättänyt kesken selkävaivojen takia.
Suurin odotuksin ja vatsa kurnien suuntasin sitten luokseen sovittuna iltana. Näin mielessäni esim maukkaat lehtipihvit salaatin kera ja juotavaksi viiniä , jälkkäriksi kahvia kera tiramisun tms.
Todellisuus oli voimakkaasti pelkältä pippurilta maistuvaa pääkallopataa ja Lidlin limsaa. Jälkkäriksi sipsejä .
Mentiin treffeille kahvilaan ja mies joi kahvia ja minä euron teekupin. Siinä kassalla hän sitten maksoi vain omansa ja käveli pöytään. Ei se euro paljoa ole, mutta ois voinut edes sen verran skarpata, kun hän itse valitsi treffipaikan ja tiesi, että jouduin niin kauas mennessäni tulemaan autolla.
Kerran menin miehen luokse syömään ja hän oli valmistanut kyllä maittavan aterian, mutta ruokaa oli todella vähän ja minulle jäi 3 lajin illallisesta nälkä. Kanafilee oli halkaistu kahdelle ja carryriisiä oli ehkä 2 rkl. Jälkkärinä tarjosi itse tekemiään hyviä suklaamakeisia 4 kpl. En kehdannut sanoa asiasta, vaan lähdettyäni kävin mäkkärin kautta.
Paras oli yksi treffikumppani, joka tarjosi Ikean lihapulla-muusiaterian pakasteesta ja oli oikein äidiltään kysynyt neuvoa, miten ne valmistetaan. Nälkä lähti, mutta olisi vähän kokeillut pistää eforttia.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kokki humalapäissää kokkasi ruoaksi ilmeisesti makkaranpataa. Kylmää kermaa, raakoja makkaroita ja raakaa sipulia annosteli lautaselle, suolaa oli älyttömästi. Irvistin kun tajusin makkarankin olevan vielä raakaa. Sanoi kiitos, mutta nyt ei kyllä maistu. Mies sammui sittemmin sohvalle, ihmetteli miksen lämmennyt, itse kuulemma rakastui minuun.
Ehkä mies teki sen tahallaan vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla ongelma miehille? Ei niille naisille ole mikään pakko tarjota, hyvänen aika. Vai tarjoaako miehet ja sitten odottavat saavansa vastapalveluksia?
Vierailija kirjoitti:
Mentiin treffeille kahvilaan ja mies joi kahvia ja minä euron teekupin. Siinä kassalla hän sitten maksoi vain omansa ja käveli pöytään. Ei se euro paljoa ole, mutta ois voinut edes sen verran skarpata, kun hän itse valitsi treffipaikan ja tiesi, että jouduin niin kauas mennessäni tulemaan autolla.
Kerran menin miehen luokse syömään ja hän oli valmistanut kyllä maittavan aterian, mutta ruokaa oli todella vähän ja minulle jäi 3 lajin illallisesta nälkä. Kanafilee oli halkaistu kahdelle ja carryriisiä oli ehkä 2 rkl. Jälkkärinä tarjosi itse tekemiään hyviä suklaamakeisia 4 kpl. En kehdannut sanoa asiasta, vaan lähdettyäni kävin mäkkärin kautta.
Paras oli yksi treffikumppani, joka tarjosi Ikean lihapulla-muusiaterian pakasteesta ja oli oikein äidiltään kysynyt neuvoa, miten ne valmistetaan. Nälkä lähti, mutta olisi vähän kokeillut pistää eforttia.
Valivalivali.. mies kokkasi hyvät ateriat. Tiesitkö, että kolmen lajin illallinen on ravintolassakin pieni? Mies ei todellakaan tehnyt mitään noloa, vaan sinä et ymmärrä , mikä aterian tarkoitus oli . Kuulosti huvittavalta tuo, että menit vetämään päälle hampurilaisaterian . Vähän ois ollut noloa , jos mies olisi tiennyt. :D ei hyvää päivää! Olette täysin eri aaltopituudella.
Jos olet niin hyvä ruuanlaittaja, niin mikset kutsunut treffikumppaniasi kotiisi syömään? Sanoisinko, että surkeaa toimintaa. Mies sentään yritti ja pointsit siitä. Itsevarma rohkea nainen kyllä näyttäisi ruuanlaittotaitonsa. Minä ainakin arvostan tuollaisia miehiä.