Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästynyt LIDL:n vanhoihin jauhelihoihin!

Vierailija
05.02.2019 |

Vaikka samana päivänä paistaisi, aina maistuu lehmän paskalle! Muut ruoat on aina hyviä em. kaupasta ostettuna, mutta tämä alkaa jo vituttamaan. Onko kellään muulla kokemusta tälläisestä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaara salmonellaan on olemassa koska äskettäin sitä löytyi Lidlin jauhelihasta!

Kokemuksen kautta tiedän että kauppahallin liha on tuoretta, sitä sinä et tiedä.

Vierailija
22/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaupasta ostettu HALPA jauheliha on pahaa, liikaa rasvaa ja maistuu talilta.

Itse käytän hirven jauhelihaa , itse putsattu ja jauhettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, ettei Stockan herkkua ole enää. Sieltähän sai "tuoretta" jauhelihaa, johon oli ensin sekoitettu vanhat sekaan, ja vissyä ja elintarvikeväriä päälle! Ja mummelit osti, nokka pystyssä :)

Taitaa AP olla kunnallispolitiikassa mukana, ja hermona, koska S- ja K-ryhmällä on kilpailija, jolloin voitelurahoja saa vähemmän...

Vierailija
24/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaara salmonellaan on olemassa koska äskettäin sitä löytyi Lidlin jauhelihasta!

Kokemuksen kautta tiedän että kauppahallin liha on tuoretta, sitä sinä et tiedä.

Minä tiedän, että kauppahallin liha ei ole tuoretta. On pari myyjää, joilta uskaltaa ostaa silloin kun myytävää on isompi erä, mutta muuten se on aina arvuuttelua, koska laatumittauksia ei enää käytännössä tehdä.

Vierailija
25/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen elttaantuneen ihran haju ja maku. Usein sama ällö haju on hk:n 10% nautajauhiksessa. Ei oo ruonlaittotaidon kanssa mitä tekemistä tällä hajulla, ei sitä saa peitettymään millään maustamisilla.

Vierailija
26/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikki jauhelihat maistuu tuolta, ihan sama mikä kauppa. Mutta samaan aikaan en koskaan oppinut syömään punaista lihaa, joten ongelma on selkeästi minussa, ei jauhelihassa.

Minäkin olen vegaani! Hyvä me!

Olet vain pikku-uskovainen. Käytät hyväksi ihmisiä, et eläimiä.