Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä noissa Facebookin kaupunki- tai kaupunginosaryhmissä on sekopäistä sakkia.

Vierailija
05.02.2019 |

Onkohan ne erityisesti tarkoitettu elämänkoululaisten tai tasapainottomien yksilöiden kokoontumispaikoiksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on juuri mainitsemasi porukan temmellyskenttää. 

Olin ennen oman kaupunkini ryhmässä, ja myös x-alueen vanhemmat - ryhmässä. Koko Facebookista poistuminen alkoi minulla siitä, että noiden ryhmien kommentit, vahingonilo, pahansuopaisuus ja suoranainen tyhmyys alkoi ahdistaa. Poistuin ensin näistä ryhmistä, lopulta koko Facebookista. 

Hurjaa ajatella, että niillä samoilla ihmisillä siellä on äänestysoikeus, lapsia, eläimiä... Ja vielä hurjempaa on, että tuollaisia ihmisiä on paljon. 

Vierailija
2/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupungin kaupunginsosaryhmässä olet?

Mä olen pisimpään lukenut Kallio-ryhmää. Siellä hämmentävää voi olla ikävien kokemusten vähättely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa.  Jyväskylässä ryhmät on täynnä Nykäsen kuolemaa. Antaisivat raukan levätä rauhassa.  

Vierailija
4/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannu saman..Kerran yhdessä ryhmässä oli kuva missä joku äijä skrabas illalla myöhään auton ikkunasta lumet veke... Kuva ryhmään ja texti.. Tietääkö kukaan kenen auto kyseessä, kun tähän aikaan ikkunoita raaputtelee lumesta joku mies.

Tolle palikalle ei tullut mieleen, että ehkä se autonomistaja oli lähdössä kauppaan, duuniin tai ihan mihin vaan. Ensimmäinen asia mikä tuli mieleen oli ottaa valokuva yleiseen jakoon ihmetellen ku joku skrabaa ikkunoita.

Vierailija
5/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan missä asuu... Ei oman alueeni ryhmässä ole mitään tuollaista havaittavissa. Aiheina lumityöapua, lasten kesäleirejä, liikuntaharrastuksia, karannut lemmikki -havaintoja ja joskus liikennerikkomuksista tuomitsevaa keskustelua. 

Vierailija
6/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman huomannut, siellä ne saa riidan aikaseksi ihan joka aiheesta

Vierailija
7/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannu saman..Kerran yhdessä ryhmässä oli kuva missä joku äijä skrabas illalla myöhään auton ikkunasta lumet veke... Kuva ryhmään ja texti.. Tietääkö kukaan kenen auto kyseessä, kun tähän aikaan ikkunoita raaputtelee lumesta joku mies.

Tolle palikalle ei tullut mieleen, että ehkä se autonomistaja oli lähdössä kauppaan, duuniin tai ihan mihin vaan. Ensimmäinen asia mikä tuli mieleen oli ottaa valokuva yleiseen jakoon ihmetellen ku joku skrabaa ikkunoita.

Eikä! Taitaa noissa ryhmissä olla sitä porukkaa, joilla on ihan liian vilkas mielikuvitus ja ihan liikaa vapaa-aikaa. Miten voi jollekulle tulla ensimmäisenä mieleen jokin hämärä skenaario siitä, kun joku putsaa autonsa ikkunoita lumesta?

Vierailija
8/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Taitaa noissa ryhmissä olla sitä porukkaa, joilla on ihan liian vilkas mielikuvitus ja ihan liikaa vapaa-aikaa. Miten voi jollekulle tulla ensimmäisenä mieleen jokin hämärä skenaario siitä, kun joku putsaa autonsa ikkunoita lumesta?

No, katsos kun polttelee hassutupakkaa kaiket päivät, eikä ole koskaan edes ajanut itse autoa, niin helpostihan sitä kaikenlaista tupsahtelee mieleen.

Vierailija
9/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tulis mieleenkään liittyä oman paikkakuntani faceryhmään.. sen nyt tietää jo valmiiksi mitkä idi ootit niissä riekkuu.

Mitä järkeä koko ryhmissä.

Vierailija
10/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meidän ryhmässä oli varoitus että joku outu tyyppi ajelee aamuyöllä ja tutkii postilaatikoita, oli tarkat kuvaukset autosta.

Tuli vastaus "se olin minä, lehdenjakaja".

Vierailija
11/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juorukellojen paratiisi aautui facen myötä. enää ei tarvitse kieli vyön alla juosta kylillä jauhamassa paskaa, nyt voi saman tehdä omalta koneelta.

valvooko tollasia tollojen juorurinkejä edes ketään. Ei.

Vierailija
12/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä kun lähdin facebookista jo vuosia sitten pois. Se oli jo silloin täynnä tähdellistä asiaa. Keitin kahvia, leivoin pullaa tai kävin vessassa no sen just halusinkin tietää. Ei vttu oikeesti.

Vierailija
13/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa ryhmässä, johon laitetaan kuvia kaupungistamme. Tykkään seurata sitä, kun sinne laitetaan myös vanhoja kuvia. Muuten se on ihan asiallinen, mutta jotkut saa riidan joka aiheesta. Ne tappelijat on kaikki jotain 60-70-vuotiaita.

Vierailija
14/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tehty uusi ryhmä, koska ekassa on ylläpitäjänä joku mummo ja hyvin säänneltyä mitä siellä saa keskustella. Auraamisesta on valitettu koko talvi ja valokuvia saa laittaa (ja niitä ne todellakin laittaa), muuten sieltä häviää tasaisesti kaikki aiheet mitä joku yrittää laittaa kun ei rouva ylläpidolle kelpaa :D

Vierailija
15/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut alueeni faceryhmässä. Jos postaa tietoa, tai mielipiteen kaikkia koskettavista asioista, esm. kunnan tulevista esityslistalla olevista päätöksistä (joita ei harvakaan viitsi/halua/osaa lukea/ löydä), ei yhtäkään kannanottoa. Kun sitten hupskeikkaa päätökset nuijittu, alkaa kamala älämölö, jos koskevatkin jotain omaa elämää liippaavaa, - kun on jo myöhäistä.  Idiootit.

Sinne kokoontuneet pahanilkisimmät, rääväsuisimmat ja typerimmät.

Itse olen siellä, sillä tiedän kuntamme päättäjien (ehkä huvikseen) lukevan niintä, ja haluaisin löytää sieltä myös edes hivenen älyä ja kiinnostusta eikä vain oman uteliaisuuden tyydyttämistä. Taidan huhuilla pimeyteen.

Vierailija
16/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupunginosan ryhmässä itketään lähinnä joukkoliikenteestä, uudis- ja täydennysrakentamisesta ja autoilusta. Joukkoliikenteen käyttäjät itkevät, kun bussi ei tule oman kotitalon oven eteen 5 minuutin välein. Autoilijat itkevät kun ei saa oikaista kevyen liikenteen väylöjen halki ja kuinka tuleva ratikka pilaa heidän elämänsä. Rakentamisesta valittavat itkevät, kun tämä 70 prosenttisesti nytkin metsää oleva saari muutetaan "kauheaksi betoniviidakoksi" kun tänne valmistuu ehkä yksi uusi asuinalue.

Vierailija
17/17 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Yhdestä ryhmästä olin jo poistunut, kun eräs elämänkoululainen hyökkäsi kimppuun mesen kautta, aivan päätöntä ja harhaista paskaa kirjoitti. Toki estin tyypin välittömästi mutta puistattavaa silti.