Seuraa tärkeä tiedoitus: Palaan baarista aamuyöstä kello 4 ja laitan astiapesukoneen päälle jos en saa naista mukaani
Kommentit (20)
Laita palsta kiinni ja mene jo sinne baariin. Ei ne naiset täällä roiku.
No nyt on kyllä melkoinen ukaasi. Eiköhän tuolla meiningillä sitä piparia irtoa.
Laita vaan, ei haittaa. Mä herään klo 4.30 ja laitan pesukoneen päälle
Vierailija kirjoitti:
Laita palsta kiinni ja mene jo sinne baariin. Ei ne naiset täällä roiku.
Lähden vasta siinä 22:30 tienoilla, baarissa klo 23 reikä-leipä
Kännissä on sitten kiva viettää intiimi rakkauden hetki astianpesukoneen kanssa.
Oletko jo tilannut kodinkoneliikkeestä aikuisten joulukalenterin? Saat joka päivälle jonkun uuden laite jota voi käyttää itsenautintaan.
Naisia vois kyllä kiihottaa katsoa kun mies tekee kotitöitä
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo tilannut kodinkoneliikkeestä aikuisten joulukalenterin? Saat joka päivälle jonkun uuden laite jota voi käyttää itsenautintaan.
Heh-heh, todella hauskaa. Mutta olen tosissani, laitoin jo valmiiksi Fairy ultra-platinium pesukapselin koneeseen ja avasin vesihanan, kyse on enää vain siitä että kykenenkö aamuyöstä painamaan käynnistysnappia.
Ai meinaat hakea naisen laittamaan tiskikoneen päälle?
Laita pyykkikone mieluummin päälle, koska siitä tulee enemmän ääntä.
Ensinnäkin se on tiedotus, ei tiedoitus
Laita ihmeessä kaikki härvelit päälle, halpaa kun on, niin pese myös muutama koneellinen pyykkiä. Uuni päälle ja makaronilaatikko tulemaan. Tai lohilaatikko. Mites toi sauna, onko sulla. Sinne istumaan ja voit lauteilla laulaa muutaman syksyisen iskelmän naapurien iloksi.
Astianpesukone ei häiritse ketään. Imuroi mielummin.
Mitä sä naisella, jos et edes nappia pysty painamaan? Jonkun Justiinan löydät aamulla viereltäsi, ja sinä olet se joka hääkellojen jälkeen imuroi, moppaa, tiskaa, tappaa ja ostaviikonlopun leikkokukat.
Ja se on kuule sulle täysin oikein.
Jk. Ehkä joudut pitämään naisten kotimekkoa, sellaista hennon kukkaista.
Palasin kotiin yksin kello 4:00 ja toteutin uhkaukseni, olin kyllä niin tuhannen tuiterissa että...
T. Myöhäisherännyt AP
Vierailija kirjoitti:
Palasin kotiin yksin kello 4:00 ja toteutin uhkaukseni, olin kyllä niin tuhannen tuiterissa että...
T. Myöhäisherännyt AP
Olisit saanut multa pil*ua, jos olisit tullut tänne. Lapsen voisit tehdä.
Vierailija kirjoitti:
T. Myöhäisherännyt AP
Puhaltele muniis.
Oi, mut sais ainakin mukaansa jos heittäis mulle iskureplan "mennäänkö meille vähän pesemään astioita...?"
No et saa