Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo paheksui juuri sitä että 16-v tyttärelläni ei ole vielä poikakaveria.

Vierailija
04.02.2019 |

Kysyi että miksi ei jo ole, onko niin arka vai nirso vai lukeeko se aina vaan? Mökille odotetaan kuulemma poikakaveria jo ensi kesäksi, kun naapurimökissäkin on teineillä jo ollut kaksi vuotta sussut mukana.
Kielsin ottamasta asiaa puheeksi tyttöni kanssa.
Mikä kiire mummolka on parittaa hätäisesti kuusitoista vuotiasta?!
Oliko 60 - luvulla muka ok hyppiä mökkivieraaksi aittaan tuosta vaan ja pitäisikö sitä sitten oikein tavoitella?
Saas nähdä tuleeko oltua mökillä ollenkaan kun äitini asenne on tuo. Antaisi tytön olla.
Muilla samallaisia kokemuksia?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut isovanhemmille suoraan että nykyään vain työväenluokkaiset luuserit lisääntyvät ja seurustelevat. Eivät ole enää kyselleet. Minä olen ikäisekseni todella kova menestyjä ja tähän kuvioon ei mitkään wt seurustelukuviot sovi.

Vierailija
42/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään akateemisen jälkeläistä, joka seurustelisi. Alemmasta keskiluokka ja työväenluokasta tunnen netin kautta pari seurustelevaa. Itse olen Ressussa enkä tunne tasan yhtään seurustelevaa tyyppiä, vaikka kaveripiiri on erittäin laaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin ihmettelisin, jos ei 16v olisi koskan seurustellut.

16-vuotiaista osalla on oma kehitys vielä niin vaiheessa, ettei seurustelu missään nimessä ole heille se ajankohtaisin asia. Toiset samanikäiset taas eivät välttämättä löydä samanhenkistä seuraa, varsinkin, jos ovat keskivertoteiniä pohdiskelevampia ja opiskelukeskeisempiä. Minusta nykyään teinit ovat fiksuja siinä mielessä, että keskittyvät omasta halustaan muihin asioihin kuin seurusteluun. Siinä sivussa itsetunto ja -tuntemus saavat myös kehittyä rauhassa, mikä sitten aikuisiällä näkyy terveempinä parisuhteina. Ei siis heitetä omaa onnellisuutta toisen vastuulle tai ripusteta identiteettiä kokonaan vain parisuhteen varaan.

Vierailija
44/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolla saattaa olla alkava Alzheimer. Estoton ja toisten rajoja kunnioittamaton puhe on usein oire muistisairaudesta.

Täsmälleen näin.

Vierailija
45/48 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot mummolle että jos mummo itse on ollut lut ka ja koko kylän polkupyörä 16-vuotiaana niin muiden ei tarvitse silti olla.

...ja tämä kommentti on malliesimerkki helvetin kieroutuneesta ja vihamielisestä suhtautumisesta seksiin ja seksuaalisuuteen. Eikä tälläinen asenne minnekään katoa vaikka kuinka oltaisiin siveässä ja puhtoisessa parisuhteessa.

Vierailija
46/48 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin alkaa fuckbuddyksi.

Vierailija
47/48 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusitoista vuotias ei ole valmis vielä seksisuhteeseen, sano se mummolle.

Mummolka taitaa hormoonit hyrrätä.

Vierailija
48/48 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun 17-vuotiaana meille tuli setä ja täti viikonlopuksi kyläilemään. He olivat mielestäni mukavia ja jäin ihan mielelläni lauantai-illaksi kotiin. Ei niin että muutenkaan olisin ollut kova menijä, mutta oli minulla kavereita, vaikka ei poikakaveria.

Setä kommentoi illalla kuinka minun pitäisi olla kaupungilla pyörimässä, en muista sanatarkasti miten, mutta siis poikia katsomassa. Se tuntui monella tapaa loukkaavalta.

He ja heidän lapsensa ovat pariutuneet ja saaneet lapsensa siinä 18-22-v, että kai minä olin jo ihan yli-ikäinen heidän silmissään.

Samoin eräs toinen tätini jaksoi aina hehkuttaa tyttönsä poikaystäviä. Ilmeisesti se oli saavutus jota hänellä ei ollut.

Omat vanhempani aina kummastelivat tätä hehkutusta..näkivät kai suurempiakin mahdollisuuksia tytöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi