Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo paheksui juuri sitä että 16-v tyttärelläni ei ole vielä poikakaveria.

Vierailija
04.02.2019 |

Kysyi että miksi ei jo ole, onko niin arka vai nirso vai lukeeko se aina vaan? Mökille odotetaan kuulemma poikakaveria jo ensi kesäksi, kun naapurimökissäkin on teineillä jo ollut kaksi vuotta sussut mukana.
Kielsin ottamasta asiaa puheeksi tyttöni kanssa.
Mikä kiire mummolka on parittaa hätäisesti kuusitoista vuotiasta?!
Oliko 60 - luvulla muka ok hyppiä mökkivieraaksi aittaan tuosta vaan ja pitäisikö sitä sitten oikein tavoitella?
Saas nähdä tuleeko oltua mökillä ollenkaan kun äitini asenne on tuo. Antaisi tytön olla.
Muilla samallaisia kokemuksia?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummoni jaksoi noin 24:ksi asti udella poikaystävistä. Kun kerroin ettei sellaista ole, totesi aina "no kyllä sinäkin vielä jonkun löydät, olet vielä niin nuori." Nyt olen 30-v eikä miestä ole vieläkään eikä ole koskaan ollutkaan. Enää ei mummo kysele. Kai tajunnut etten miestä tule saamaan. T: Ruma ja tissitön nainen

Tuskin sä niin ruma voit olla eikä kaikki välitä tisseistäkään. Veikkaanpa että suurin ongelma on vain heikko itsetunto.

Vierailija
22/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jos tyttö on kaunis niin herättää paljon ihmettelyä se ettei poikaystävää ole. Sillon ulkopuoliset voivat alkaa kuvitella onko tytössä jotain vikaa. Ilmeisesti ennen lähes kaikki seurustelevat tuon ikäisenä. Minä en ole koskaan seurustellut ja olen 22. Kovasti isä kyllä ihmetteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ap:n pitäisi parhaiten äitinsä tuntea. Olitko sinä itse jo riittävän nuorena mökillä poikien kanssa vai eikö äitisi sitten aikoinaan sinulle asiasta kommentoinut omalla kohdallasi? 

Vierailija
24/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sai ylästeelta asti kuulla sukulaisilta vihjailua, että olen epänormaali kun ei ollut poikaystävää, enkä edes yrittänyt sellaista etsiä käymällä joka viikonloppu rilluttelemassa. Joskus kakskymppisenä sitten viimein ilmeisesti tulivat siihen tulokseen, etten tule ikinä löytämään ketään ja lakkasivat puhumasta asiasta.

Vierailija
25/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta t. N23 :/

Itsehän olen seurustellut pari vuotta, mutta kuulen jatkuvasti vihjauksia lesboudesta vanhemmilta sukulaisilta, koska en ole tuonut miestä ”näytille” (vanhemmille toki). Tuo taas johtuu siitä, kun kuulin yläasteikäisestä asti kauhistelua miten en seurustellut, että alkaa olla jo kiire ja että mikäs se nyt on tytössä vialla... Ja nyt tuo on vaihtunut lesbo-/homonaureskeluun kun se on niin pinnalla kaikkialla.

Kuitenkin päällisin puolin fiksuja, aikanaan korkeasti koulutettuja ihmisiä. Muistan vaan kun ihan nuorena jo ahdisti kaikki puheet poikaystävistä ja ties mitkä vihjailut jos moikkasi luokkakaveria ruokakaupassa.

Vierailija
26/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille mummolle ap ,että pitää turpansa kiinni,jollei halua välejä poikki 16-vuotiaan kanssa.Kyllä niitä sydänsuruja ehtii kokemaan ihan riittävästi.

Tätä mieltä on mummo 72v.

Vierailija
27/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen kun kukaan ei ole koskaan kysellyt mun seurustelemattomuudestani, vaikka ikää jo 26. Olisi ollut todella epämukavaa ihmetellä syitä, miksei ketään löydy.

No voin lohduttaa et olen vielä pahempi enkä 29 vuotiaanakaan ole ollut kenenkään kanssa. Eipä sitä olla hirveästi kyselty miksi näin on mutta kyllähän asia nolottaa vaikka syy on ihan vain se ettei vaan kiinnostu kenestäkään. Ylipäätään muiden suhteet tai niiden puuttuminen ei muita pitäisi milläänlailla huolettaa ellei tämä henkilö itse tule valittaneeksi asiasta.

Vierailija
28/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen mummo, ei kannata välittää siitä ja tyttärelles sanoo ettei oo mitään kiirettä. Ite oon 20 vuotias, enkä oo koskaan vielä seurustellu, eikä oo vielä kiirekään. Opiskelen tällähetkellä unelma-alaani ja se on tärkein asia. Ei oo nykyään enää naisen isoin saavutus pariutua ja pyöräyttää lapsia, onneks.

Vierailija
29/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot mummolle että jos mummo itse on ollut lut ka ja koko kylän polkupyörä 16-vuotiaana niin muiden ei tarvitse silti olla.

Ha ha 😂 juuri näin. ”Nykyään meillä on moraali, teidän nuoruudessa p an tiin vissiin kaikkien kanssa?”

Vierailija
30/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isoäitini oli samanlainen, kun olin tuossa iässä reilu kymmenen vuotta sitten. Siskoni poikakaverittomuuden syyksi epäili sitä, että hänellä oli silmälasit. :D Kun niitä seurustelukumppaneita lapsenlapsille on sitten tullut, hän on ollut niistä kovin ylpeä. Esim. oman vanhempansa kuolinilmoitukseen halusi luetella myös lastenlasten heilat (avopuolisotkin vielä ymmärtäisi, mutta kun on seucattu 3 kk...). Toki elämäntapamme ovat muutenkin nolostuttaneet häntä. Hän oli mielissään siitä, että menin suht nuorena naimisiin, mutta noloa oli, että ensimmäisen lapsen sain vasta usean vuoden naimisissaolon jälkeen peräti 26 vuoden iässä.

Vierailija
31/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pariutua kannattaa mahdollisimman nuorena. Liian monella jää perhe perustamatta, kun vaan ootellaan ja sinkkuillaan.

Tärkein ja myös vaativin asia on hyvän parisuhteen löytämisessä ja vaalimisessa. Kyllä vanha kansa tietää ja tiesi. Opettakaa äidit tyttärille tämä.

Vierailija
32/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyissä piireissä tuollainen "kiusoittelu" koetaan hyväksi tavaksi jutustella teinien kanssa. Tai ehkä mummo pelkää teinityttöjä ja haluaa "lyödä luun kurkkuun"?  Todella ärsyttävää joka tapauksessa. Ehkä voisitte tyttäresi kanssa seuraavan kerran kysyä mummolta minkälainen oli hänen ensimmäinen poikaystävänsä, ja sitten vaan iloisen "jutustelevaan" tyyliin tykittää sarjan intiimejä kysymyksiä heidän suhteestaan.  

Vierailija
33/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot on pahimpia, vaikkei uskoisi.

Vierailija
34/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla saattaa olla alkava Alzheimer. Estoton ja toisten rajoja kunnioittamaton puhe on usein oire muistisairaudesta.

Vierailija
35/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei sillä ole? Ehkä mummo on huolissaan siitä että olette pilanneet tyttärenne ja nyt hänkin kuvittelee olevansa homo tai lesbo tai transu tai aseksuaali tai panseksuaali tai jotain.

ap hämmentää omaa provoaan... voiko nolompaa...

Vierailija
36/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin eräissä sukupippaloissa tuollaisen kuulustelun kohteena mummin ja tätien toimesta, "missäs se tyttöystävä on, kyllä kaksvitosella sellainen pitäs olla". Mitään kiirettä ei ollut yms ja hölmöhän olisin ollut sellaisen flaksin käydessä, jos yhteen olisin jämähtänyt. Kuumottavassa tilanteessa yritin kierrellä "kun ei sopivaa oikein löydy..."

Yllättävää sivustatukea tuli teiniangstiaan änkyröivältä siskoltani joka yhtäkkiä kiljaisi "ttu mitä paskaa! Toi on pahin kiertokanki mitä tästä maasta löytyy, naista tulee ja menee niin ettei varmaan itekään muista kuka kukin on..."

Siihen loppui utelut, vanhoillisten akkain järkyttyneet ilmeet olivat jokseenkin ikimuistoiset :D

Vierailija
37/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta. Olen 19 ja minun mummoni ei ole koskaan kysellyt, että onko poikaystävää vai eikö. :D Puhutaan aina ihan muista asioista.

Mullakin alkoi nyt vasta 21-vuotiaana xd Mummo on alkanut olla huonossa kunnossa ja tajuaa ilmeisesti aikansa olevan lopussa niin on alkanut kysellä. Haluaa varmaan nähdä vielä mut jonkun kanssa että tietää jotenkin että "pärjään"..

Vierailija
38/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos tuollaisia laukoisi saisi jäädä mökilleen yksin. Teineillä ei ole mitään asiaa tuoda mitään kolleja pyörimään mökillemme.

Vierailija
39/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa inhottava mummo. :( Nykyään ei seurustele muut kuin alemman sosiaaliluokan wt lapset. Hyväosaiset opiskelevat ja harrastavat, tapaavat kavereita ja tytöt ja pojat ovat enemmän kavereita keskenään. S*ksiä harrastetaan irtosuhteissa jos harrastetaan. Yleensä p*rno ja oma käsi voittaa tyttökaverin. Seurustelu on oikeastaan erittäin junttia ja vanhanaikaista sosiaalitapausten puuhaa. Me käydään kavereiden kanssa lounaalla, kahvilla, elokuvissa ja matkustellaan ja tavataan harrastuksissa, ei siinä aikaa jää seurustelulle.

T15

Vierailija
40/48 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ihmettelisin, jos ei 16v olisi koskan seurustellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi