Osaako joku suositella laadukasta kelloa 50-vuotislahjaksi?
Itselleni ostaisin ja saisi maksaa n. 5000-6000 euroa.
Kommentit (20)
Haetko pukukelloa vai sporttikelloa?
Ota nyt se lääkkeesi jo, hönö.
Terve ihminen menee kelloliikkeeseen kyselemään suosituksia, mutta köyhä hullu kyselee vauva.fi:ssä. Kuule, osta auto mieluummin. Niin minä tein toukokuussa. Maksoin pankkikortilla.
Tervetuloa vuoteen 2019. Nuo kellot on niin säälittäviä 50v lahjoja. Osta vielä aurinkolasit ja moottoripyörä. Virvelikin, jotta saat näyttää kalankuvaa ja rannekelloa tinderis :D :D Vanhan äijän kliseet.
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt se lääkkeesi jo, hönö.
Terve ihminen menee kelloliikkeeseen kyselemään suosituksia, mutta köyhä hullu kyselee vauva.fi:ssä. Kuule, osta auto mieluummin. Niin minä tein toukokuussa. Maksoin pankkikortilla.
Auton ostaminen on tyhmää. Auton arvo laskee kuin lehmän häntä.
T. Kelloharrastaja
Rolex on hyvä. Myös esim. Grand Seiko snowflake loistava vaihtoehto, jokseenkin ei niin tunnettu jos sitä kaipaa. Tudorin mallisto myös.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vuoteen 2019. Nuo kellot on niin säälittäviä 50v lahjoja. Osta vielä aurinkolasit ja moottoripyörä. Virvelikin, jotta saat näyttää kalankuvaa ja rannekelloa tinderis :D :D Vanhan äijän kliseet.
Aurinkolasit löytyy. Moottoripyörää en taida hankkia kun olen pyörätuolissa. Kalastus ei ole juttuni.
Ap
Soita lankapuhelimella Neiti Aikaan ja kysy aina sieltä paljonko kello on.
En laittaisi kelloon noin paljoa. Hyvän käytännöllisen kellon saa paljon halvemmalla. Mulla on Citizen Eco-Drive Titanium. Ei tartte huolehtia pariston vaihdosta ja ranneke on metallirannekkeeksi mukavan lämpöinen. Rahaa jäisi paljon yli johonkin muuhin mukavaan.
Vierailija kirjoitti:
Soita lankapuhelimella Neiti Aikaan ja kysy aina sieltä paljonko kello on.
Neiti Aika kertoo kysymättäkin. Jakamisesta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Haetko pukukelloa vai sporttikelloa?
Pukukello olisi luultavimmin haussa.
Ap
Kannattaa tutkia jos vaikka löytäisit kellon syntymävuodeltasi.
Täältä ääni Omegalle! Laatua ja mannekiinina tietysti James Bond, eli erittäin hyvä esimerkkikäyttäjä kyllä...
Grand Seiko voisi olla hintaluokassasi. Ei välttämättä saa tosin Suomesta. Huollot voi olla vähän edullisemmat kuin sveitsiläisillä ja laatu vähintään yhtä hyvä.
Itse pidän 60-luvun sveitsiläisistä, joten ostaisin hyväkuntoisen sellaisen, mieluummin kuin mitään uutta, mutta tietysti jokainen tyylillään. Tuolla rahalla saattaisi just ja just löytyä ihan joku huippunimikin, esim. Vacheron Constantin, Audemars Piguet, Patek Philippe, Jaeger-LeCoultre, ym. Realistisemmin, hieman halvempia mutta silti aivan hyviä merkkejä ovat mm. Omega, Zenith ja Girard-Perregaux. Älä vaan Rolexia osta, se on merkki siitä, että on enemmän rahaa kuin makua.
Eikö Datejust maksa tuon verran ja ole se perusvalinta hienoksi kelloksi?
Rolex