Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raitis narkomaani, haluatko kysyä jotain?

Raittiusonykkönen
04.02.2019 |

Olen alle 30v äiti, 10 vuotiaalle tytön tyllerölle ja odotan nyt toista lastani. Olen raitistunut narkomaani, 8kk raitista elämää☺️ Jos haluat kysyä jotain, kysy☺️

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raittiusonykkönen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko siis narkkasit?

Hienoa, jos pystyt päihteesi voittamaan.

Päinvastoin. En ikinä voita, päihteet voittaa aina eikä niitä vastaan taistella. Luovutetaan, se onkin helpompi käsittää, että luovun vain siitä elämäntavasta. 3 vuotta.

Noup, niitä vastaan taistellaan ja osa meistä voittaa, osa ei. Osa luovuttaa.

Todella lyhyen aikaa käytit kamaa, miten onnistuitkin noin nopeasti vajoamaan pohjalle? Tunnen monia entisiä narkkeja, sun ikäisiä, mutta ne oli käyttäneet kamaa minimissään sen kymmenen vuotta.

Ja toivottavasti otsikossasi on vain ajatusvirhe, et ole vielä raitis narkomaani, vaan toipuva narkomaani, tiesi on vielä kesken parantumisen osalta.

Minä en taistele koska olen jo hävinnyt. Luovutan, eli luovutan huumeet, sen elämän missä elin eli koko elämäntavan. Ja kyllä, olen raitis narkomaani ja toipuva sellainen. Huumeet vievät ennemmin ihmisen pohjalle kuin alkoholi. Et hirveästi taida tietää tästä aiheesta kun ihmettelet tuohon sävyyn asioita.

Vierailija
22/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko siis narkkasit?

Hienoa, jos pystyt päihteesi voittamaan.

Päinvastoin. En ikinä voita, päihteet voittaa aina eikä niitä vastaan taistella. Luovutetaan, se onkin helpompi käsittää, että luovun vain siitä elämäntavasta. 3 vuotta.

Noup, niitä vastaan taistellaan ja osa meistä voittaa, osa ei. Osa luovuttaa.

Todella lyhyen aikaa käytit kamaa, miten onnistuitkin noin nopeasti vajoamaan pohjalle? Tunnen monia entisiä narkkeja, sun ikäisiä, mutta ne oli käyttäneet kamaa minimissään sen kymmenen vuotta.

Ja toivottavasti otsikossasi on vain ajatusvirhe, et ole vielä raitis narkomaani, vaan toipuva narkomaani, tiesi on vielä kesken parantumisen osalta.

Minä en taistele koska olen jo hävinnyt. Luovutan, eli luovutan huumeet, sen elämän missä elin eli koko elämäntavan. Ja kyllä, olen raitis narkomaani ja toipuva sellainen. Huumeet vievät ennemmin ihmisen pohjalle kuin alkoholi. Et hirveästi taida tietää tästä aiheesta kun ihmettelet tuohon sävyyn asioita.

Joo, siksi kyselen, koska otsikko siihen kehoitti, eikä mulla ole huumepuolesta paljoakaan tietoa, mitä nyt hoidon kautta niitä näin. Kovin erilaista kuin sulla, siksi myös ehkä ihmettelen. Vaikka minne tyyppistä molemmilla, niin näemmä kovin erilaisella tyylillä. Meillä ei mitään luovutettu, tai luovuttu.

Minä en luovuta. En päihteitä, en entistä elämää. Meille myös sanottiin, ettei ekana toipumisvuotena kannata alkaa mihinkään isoon.

Mikä teillä on parantumis% avominnessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitkö suonensisäisesti. Ja onko sulla c hepatiitti.

Vierailija
24/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyshoidon alasajo alkoi kun päihdetyö liitettiin mielenterveyshoitoon.

On hiljaisia sairaita ihmisiä joille ei riitä tukea, kun pitää kovaäänisiä päihdediivoja hoitaa heidän itseaiheutetussa asiassa, noin yleisesti.

Päihdeongelmien taustalla on aina joku muu ongelma johon ei olla saatu tukea, ehdottamastasi kovaäänisyydestä huolimatta. Harvalle kukaan kirjaimellisesti pakottaa pulloa huulille tai kättä pilleripurkille, mutta olosuhteet ovat kaikilla päihdeongelmaisilla sellaiset että apua henkiseen ahdinkoon ei joko ole tai siitä ei olla tietoisia. Onko köyhyyskin sinusta itseaiheutettu ongelma jos olet sattunut syntymään huonolla alueella köyhään perheeseen? Menis töihin vaan, niinkö? Entä kuka pakotti säärensä murtaneen ihmisen kävelemään ulkona, oma vika kun maa on jäässä ja kaatui alas portaita, eikö vaan? 

Vierailija
25/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä mitään.

Vierailija
26/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään aavistusta, mikä on tai oli se kipu, jota yritit narkkaamalla lääkitä? Vai koetko että narkomaaniuteen ei ollut mitään muuta syytä kuin huumaava aine?

Vierailija
27/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jatkat vielä päihdekuntoutusta ja käyt ryhmissä? Hoet nyt minnefraaseja siihen tahtiin, että kuullostaa ihan kuivahumalalta. Kaikkea hyvää sinulle. 8kk on hyvä alku.

Vierailija
28/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jatkat vielä päihdekuntoutusta ja käyt ryhmissä? Hoet nyt minnefraaseja siihen tahtiin, että kuullostaa ihan kuivahumalalta. Kaikkea hyvää sinulle. 8kk on hyvä alku.

Tämä itselläkin pistää silmään, ulkoaopittuja fraaseja, ja kuitenkin vuosi sitten aloittanut hoidon. Jokin on ehkä jäänyt tajuamatta? Toisaalta minnehumala on kuulemma tuota, kun ei vielä tajuta, toisaalta tuo kuivahumalakin taitaa olla sopiva :D Kun näiden kanssa olen muutaman vuoden ollut tekemisissä, niin parantuneet ovat tuossa vaiheessa jo eritasolla. Tulevat retkuajat sitten luku sikseen.

Vierailija
29/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
30/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyshoidon alasajo alkoi kun päihdetyö liitettiin mielenterveyshoitoon.

On hiljaisia sairaita ihmisiä joille ei riitä tukea, kun pitää kovaäänisiä päihdediivoja hoitaa heidän itseaiheutetussa asiassa, noin yleisesti.

Se että tätä alapeukutetaan kertoo, että narkkareilla on aina defenssi päällä, eikä todellisista vaikeuksista tietoakaan. Pääasia että saa bailata. Vai miksi otitte huumeita, muun kuin bailauksen takia?

Tyhmät lortot.

Vierailija
31/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö katkon kautta?

Vierailija
32/32 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha juopporetku, en halua kysyä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi