Miehelläni on autossa puukko.
Ihmettelen kun ei oo mikään erä Jorma. Hanskalokerossa ohjekirjan alla. Mies ei suostu asiasta puhumaan ja minä tarvitsen ohjekirjaa kun käytän autoa. Onko laillista pitää sitä autossa?
Kommentit (33)
Minulla on lapio, puukko ja kirves.
Onhan nyt ihan hirveästi asia että autossa on puukko. Meiltä löytyy autosta puukon lisäksi, saha, kirves ja lapio.
Ei ole, jos löytyy esim ratsian yhteydessä niin kaikki autossa olijat joutuu syytteeseen ja tod näk auto takavarikoidaan valtiolle. Lapset saatetaan myös ottaa huostaan.
Meillä on puukon lisäksi moottorisaha
No ymmärrän että on pakissa. Mutta kun on siellä piilossa. Ja ihmeellinen mörtitys kun kysyin. Talouspaperia kuluu autossa myös yllätävän paljon vaikka ei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lapio, puukko ja kirves.
Ilmoitin poliisille.
Isältäni löytyi taannoin puukko, saha, vasara, työkalupakki, vesuri ja raivausaha... ainakin. Metsuri ammatiltaan, nyt eläkkeellä.
Mulla ei ole. Eipä ole tosin autoakaan, saati sitten korttia.
Vierailija kirjoitti:
Isältäni löytyi taannoin puukko, saha, vasara, työkalupakki, vesuri ja raivausaha... ainakin. Metsuri ammatiltaan, nyt eläkkeellä.
Kirves ja lapio unohtuk sanoa.
Meilläkin on puukko autossa. Voi tarvita jossain. Lisäksi on mm. muovipussi, särkylääkkeitä ja huulirasva.
Ainahan kulmahousuilla on puukko Mersun hanskalokerossa ollu!
Oliko takakontissa nippusiteitä ja suukapuloita? Valkaisuainetta ja jätesäkkejä?
Varmaan jeesusteippiä ja nippusiteitä kanssa? Entä kondomeja?
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän että on pakissa. Mutta kun on siellä piilossa. Ja ihmeellinen mörtitys kun kysyin. Talouspaperia kuluu autossa myös yllätävän paljon vaikka ei uskoisi.
Huonoja kokemuksia ennestään, itsepuolustusvalmius, huolehtii ja turvaa, puukolla on monta käyttötarkoitusta. paperii menee ku "niistää"... tai käy tarpeil lähiömetsässä. Mahdoton sanoo noin selittämättömän avauksen perusteella, haluutko et arvaillaan lisää? Oisin iloinen ja mielenrauhassa jos mun ukko ois noin valveutunut ku sun.
Lihakirves se pitää olla. Puukot on nynnyille. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja kokemuksia ennestään, itsepuolustusvalmius, huolehtii ja turvaa, puukolla on monta käyttötarkoitusta. paperii menee ku "niistää"... tai käy tarpeil lähiömetsässä. Mahdoton sanoo noin selittämättömän avauksen perusteella, haluutko et arvaillaan lisää? Oisin iloinen ja mielenrauhassa jos mun ukko ois noin valveutunut ku sun.
Runkkaa siellä eikä mitään niistele.
Meillä on naisen autossa megafoni.
On tietysti.