Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka juotte aamulla vain kahvin ettekä syö mitään?

Vierailija
03.02.2019 |

Miten oikein jaksatte? Ja miten syötte muuten päivän aikana ja minkä pituisia ja painoisia olette?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse aikoinaan sellainen "laihaläski" nykyään olen noin 15kg painavempi ja paljon terveempi (lihas painaa enemmän) enkä "syö aamupalaa" juon sen ns. rasvan (kookos) muodossa ym lisukkeita, en syö lihaa  ja mikä hauskinta, en ole ollut sairas 5v vuoteen, ei yhtäöäön flunssaa eikä  muutakaan.... ruovalio on lääke.

Vierailija
22/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene ruoka alas aamuisin. Aamupahoinvointi ollut ongelma aina, paitsi raskaana ollessa. Oksensin kerran per raskaus, enkä ikinä aamulla vaan lounaan jälkeen 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino ei kerro juuri mitään, moni 54kg on paljon sairaampi kuin moni 64kg.

Ja millähän perusteella?

Jos sillä 54 kg on syöpä.

Vierailija
24/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vain musta kahvi, syön vasta lounaalla, en vaan saa mitään ruoan tapaistakaan alas muutamaan tuntiin heräämisen jälkeen. Nälkä mulla ei aamuisin ole, eikä välttämättä vielä kauheasti lounasaikaankaan. Jotenkin meillä syöminen on iltapainoitteista, tosin lasten ollessa pieniä yritettiin pitää normaali ruokailurytmi, mutta nyt kun nuorinkin kohta täysi-ikäinen, ollaan taas siirrytty meille normaalimpaan. Ikää 44v. 164cm/54kg

Vierailija
25/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja muutama pähkinä. Pärjään hyvin, koska pähkinä pitää verensokerin tasaisena. 167/60/54-v.

Vierailija
26/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa luulla että laihuus on tervettä ja automaattisesti ajatella että ei ole kuin laiha ja läski. 

Ihmisen keho "elää" ei kuulu olla vakiopainoa vaan keho elää ja paino heittelee elintoiminnoista riippuen jopa ihan 0-7kg. tää on niin hauskaa seurata ihmist1 en keskustelua kun ei lainkaan tunneta oman kehon toimintaa ja luullaan ihan diipadaapaa ravinnosta :)) Onneksi tässä pätee se totuus että jotkut tajuaa jotkut ei, joten jokainen voi elää omassa kuplassaan...

Vierailija
27/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtelee kyllä aika paljon, luulen että lähinnä sen mukaan mitä olen edellisenä päivänä syönyt ja mihin aikaan. Yleensä kyllä pärjään lounaaseen asti pelkällä teellä (jossa maitoa), mutta joskus syön myös pari palaa leipää. Olen huomannut että jos myöhään illalla on tullut herkuteltua, täytyy aamullakin syödä jotain. 170cm/65kg

Vierailija
28/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ei tarvitse syödä "paljon" kunhan se mitä syö/ juo on tarpeeksi ravitsevaa. Tee/kahvi/leipä ei ole sitä.

Vierailija
29/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin jaksan. Syön yleensä lounaan ja toisen kerran joskus illemmalla joko iltapalan tai lämpimän ruoan. Oon 170 cm ja noin 60 kg. Lihoisin jos söisin enemmän/useammin.

Vierailija
30/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut aamupala ihmisiä. Aamulla juon ison mukin kahvia johon lisään rasvaa. Toki maha rupee kurnimaan jo puoleenpäivään mennessä mutta tilanteesta riippuen kerkeän syömään vasta myöhemmin. Syön n. 1-3 kertaa päivässä jotka painottuu iltapäivään/iltaan. 169/74 Eli ylipainoa on hiukan.

Vierailija
31/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupala töissä yhdeksältä tauolla. Lähden töihin 6.30 enkä vaan saa syötyä ennen sitä.

Vierailija
32/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa syöminen aamuisin. Juon siis kaksi kuppia kahvia ja juon litran vettä.

Lounaan syön 11-11.30 väliin.

157/45, 33v.

Vierailija
33/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oksettaa syöminen aamuisin. Juon siis kaksi kuppia kahvia ja juon litran vettä.

Lounaan syön 11-11.30 väliin.

157/45, 33v.

oleta pikkuinen! miten sitten syöt illalla?

Vierailija
34/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon yleensä kahvin kauramaidolla 6- 6.30 ja lasin vettä. Ei ole nälkä niin aikaisin tai muutenkaan heti herättyäni. Syön kyllä aamupalan, mutta vasta n 9 aikaan tai muutama tunti heräämisen jälkeen.

160cm 52kg 36v

Syötkö sitten jotenkin muuten vegaanisti tai pieniä annoksia kun olet niin hoikka?

En ole erityisen hoikka edes. Olen melko siro, mutta urheilen paljon. En ole vegaani, mutta syön vain vähän eläinperäisiä tuotteita. Syön n. 4-5 ateriaa päivässä, en kuitenkaan enää klo 20 jälkeen.Näin elän siis suurimman osan aikaa.

Vierailija
35/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lapsena yleensä syönyt aamiaista paitsi viikonloppuisin. Olen n. 60kg, 165cm, nuorempana olin n. 5kg hoikempi.  Iltaisin taas on pakko syödä tuhdisti, en saa unta tyhjällä vatsalla. Juuri nyt iltapitsa menossa. Aina olen jaksanut ihan normaalisti. 

Vierailija
36/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon yleensä kahvin kauramaidolla 6- 6.30 ja lasin vettä. Ei ole nälkä niin aikaisin tai muutenkaan heti herättyäni. Syön kyllä aamupalan, mutta vasta n 9 aikaan tai muutama tunti heräämisen jälkeen.

160cm 52kg 36v

Syötkö sitten jotenkin muuten vegaanisti tai pieniä annoksia kun olet niin hoikka?

En ole erityisen hoikka edes. Olen melko siro, mutta urheilen paljon. En ole vegaani, mutta syön vain vähän eläinperäisiä tuotteita. Syön n. 4-5 ateriaa päivässä, en kuitenkaan enää klo 20 jälkeen.Näin elän siis suurimman osan aikaa.

Miten paljon mahtaa tuolla koolla jaksaa urheilla...

Vierailija
37/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin jaksan :) Ja syön joko lounasaikaan, iltapäivällä tai vasta illalla

Pituutta 173 ja paino vaihtelee 67-70 (lihaksia löytyy)

Vierailija
38/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana söin usein aamupalan. Joskus n.25v lähtien mulle alkoi tulemaan huono olo, jos syön liian pian herättyäni. Yleensä vasta 2-3 tuntia heräämisestä saatan syödä. Kahvi maidolla riittää, koska siitä ei tule huonoa oloa. Joskus saatan ottaa palannsuklaata tai pienen makean keksin, jotka eivät okseta. Muulloin en syö keksiä enkä oikeastaan suklaatakaan. Todennäköisesti tää johtuu siitä, että verensokerin paastoarvo on mulla aamulla koholla. Tai en tiedä mistä.

Vierailija
39/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamulla kaksi kuppia kahvia heti herättyäni, eli noin klo 7.

Kymmenen aikoihin syön banaanin ja lautasellisen graham-puuroa kerman kera.

Puoliltapäivin syön lounaan, lihaa tai kalaa, kasviksia, perunaa tai pastaa.

Klo 14 syön kahvin kanssa pari kasvis- tai lihapasteijaa.

Klo 18 syön päivän pääaterian, alkuun keittoa, pääruuaksi lihaa tai kalaa, lisäksi salaattia, pastaa tai perunaa. Jälkiruuaksi useimmiten jäätelöä.

Klo 21 syön iltapalan, hedelmiä, voileipää, teetä.

Olen 47-vuotias nainen, 164 cm pitkä, painan 51 kiloa.

Vierailija
40/66 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon aamulla kaksi kuppia kahvia heti herättyäni, eli noin klo 7.

Kymmenen aikoihin syön banaanin ja lautasellisen graham-puuroa kerman kera.

Puoliltapäivin syön lounaan, lihaa tai kalaa, kasviksia, perunaa tai pastaa.

Klo 14 syön kahvin kanssa pari kasvis- tai lihapasteijaa.

Klo 18 syön päivän pääaterian, alkuun keittoa, pääruuaksi lihaa tai kalaa, lisäksi salaattia, pastaa tai perunaa. Jälkiruuaksi useimmiten jäätelöä.

Klo 21 syön iltapalan, hedelmiä, voileipää, teetä.

Olen 47-vuotias nainen, 164 cm pitkä, painan 51 kiloa.

Taidat sitten liikkua vimmatusti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi